0
zpět
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz CL 420 - poradíme, jak na sametový chod osmiválce

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.07.2012 07:45, Odpojování svíček
To odpojování svíček se dalo řešit v minulosti, ale dnes bych to raději nechal proměřit. Odpojením svíčky se přestane pálit směs ve válci, která jednak odmašťuje stěny válce, což se chvilkově dá přežít, ale hlavně dohořívá v katu, který může spálit.
Takže svíčky ano, optická kontrola, kabely a cívku nechat proměřit osciloskopem. Snad člověk provozující tohle auto není tak chudý, aby to nezaplatil.
Nevím, zda jsem nečetl málo pozorně, ale postrádal jsem kontrolu vstřikovačů a EGR ventilu (pokud se sem tahle fičura už montovala).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 25.07.2012 13:50, RE: Odpojování svíček
David V napsal:
To odpojování svíček se dalo řešit v minulosti, ale dnes bych to raději nechal proměřit. Odpojením svíčky se přestane pálit směs ve válci, která jednak odmašťuje stěny válce, což se chvilkově dá přežít, ale hlavně dohořívá v katu, který může spálit.
Takže svíčky ano, optická kontrola, kabely a cívku nechat proměřit osciloskopem. Snad člověk provozující tohle auto není tak chudý, aby to nezaplatil.
Nevím, zda jsem nečetl málo pozorně, ale postrádal jsem kontrolu vstřikovačů a EGR ventilu (pok...
Proč je nás málo??? Pán ma malou V8 (tedy 4.2) já mám normální V8 (tedy 5.0). Znám osobně 5 majitelů, takže to zas tak hrozné s tím výskytem nebude. Ono 1.9TDI není pupek světa. Ale zpět k tématu. Svíčky začne každý, něco jako jak vibrace od PN, joo to bude gumama. Hovno hovno zlatá rybko. Samozřejmě že svíčky budou OK! A problém bude stejný i když dáte nové. Vsadím se kliďo o výplatu. Často je problém v cívkách. Bohužel nikde pořádně není popsáno, jak je proměřit. Na US daimlerbenz foru to dělali potencimetrem při vyndané cívce, ale moc jsem to nechopil. (elektřina šla mimo mě odjakživa). A značkový M-B servis je jeden velký podfuk, tam se neoplatí jít ani na záchod. Mnohdy jsou to právě ty cívky, problém je hlavně po delším stání ve vlhku. Popřípadě druhý start motoru co se ještě dobře neprohřál. Na volnoběh to skáče a ten rozjezd je takový hodně letargický. Když se to zvedne nad 1500 ot tak většinou už OK, po zahřátí taky. Druhé co na to má vliv, je to čidlo (potenciometr?) co ovládá škrtící klapku. To se musí vyčistit a dělá to divy. Váha vzduchu je kravina, to je jednoduchý drátek co se ofukuje a basta. Auto jezdí na první pohled poměrně dobře i když se to vyndá. Někteří dávají i nové rozdělovače, dělá je myslím už jen Bosh a stojí 6tis (samozřejmě jsou 2ks pro každou řadu válců). Z toho mám dojmy takové smíšené. Ale ty první dvě věci dělají fakt divy. Vstřiky je kravina, to je bezkonfliktní. Stejně jako tlak benzínu. Zasraný palivový filtr by se to dusilo při plném kalupu, na kulturu chodu to nemá takový vliv. To až kdyby jste se joo nudil. Tradiční Mercodesovské tj. proměřit kabely nepoškodí, ale větišnou ne. Hvězdě zdrar.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 28.07.2012 15:51, RE: Odpojování svíček
Fénix56 napsal:
Proč je nás málo??? Pán ma malou V8 (tedy 4.2) já mám normální V8 (tedy 5.0). Znám osobně 5 majitelů, takže to zas tak hrozné s tím výskytem nebude. Ono 1.9TDI není pupek světa. Ale zpět k tématu. Svíčky začne každý, něco jako jak vibrace od PN, joo to bude gumama. Hovno hovno zlatá rybko. Samozřejmě že svíčky budou OK! A problém bude stejný i když dáte nové. Vsadím se kliďo o výplatu. Často je problém v cívkách. Bohužel nikde pořádně není popsáno, jak je proměřit. Na US daimlerbenz fo...
Ty vstřiky bych jako nesmysl neviděl. Na mojí BMW 540i jsemměl dost podobný problémy, kdy diagnostika ve značkovým servisu v Liberci ukazovala pouze "špatné spalování na všech 8 válcích". To byla informace k "nezapalcení".
Závadu, vadné 4 vstřiky, našli až v pražském Inveltu, od tý doby všechno Ok.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 30.07.2012 11:40, RE: Odpojování svíček
Pavel Vetlý napsal:
Ty vstřiky bych jako nesmysl neviděl. Na mojí BMW 540i jsemměl dost podobný problémy, kdy diagnostika ve značkovým servisu v Liberci ukazovala pouze "špatné spalování na všech 8 válcích". To byla informace k "nezapalcení".
Závadu, vadné 4 vstřiky, našli až v pražském Inveltu, od tý doby všechno Ok.
Co mají pánové od modrobílé vrtule nevím, nicméně ty auta 500-600tkm s normálními vstřiky najedou. Vyšší čísla zatím nikdo nemáme. A zejména na kupéčku mít tolik asi nebude. Kolik w140 jsi dlouhodobě vlastnil? Vstřiky jsou dítětem ropy doby commonrailové, né těchto aut.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 27.08.2012 21:42, mb 420 cl
Měl jsem jich za svůj život několik všech motorizací 420 CL, 500CL,600CL, 500SE, 420SEL 600 SEL a jiné. Problém je , že MB začal od r.v.1993 dávat elektrické rozvody s ekologickou izolací na drátech. Ta se po několika letech začne rozpadávat , probíjí někdy do kostry a diagnostika vykazuje neexistující chyby. Toto je asi Váš problém. Elektrikář Hrdlička mi dělal veškeré MB, je dobrej a vždy chybu našel.I na 600CL. V MB na Chodově mi spočítali odstranění závady 160tis. V MB 3000 na 150tis. Hrdlička za 1200 chybu odstranil. 1000 kč diagnostika a 200kč cívka. Nešla mi jedna řada válců. Od té doby zásadně servisuji svoje vozy v SRN! Pokud chcete bližší info zavolejte mi na 777 203 750. S pozdravem Benedikt.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Pondělí 23.10.2017 20:58, Benzín vynechává a netáhne
Měl jsem stejný problém, vyčistit škrtící klapku a nasadit zpět pečlivě trubičku i fajfku do vrchu nad škrtící klapkou, zafixovat polohu, pečlivě dát zpět novou bosch váhu vzduchu a najednou tahá jako střela, výměna svíček dotáhne efekt tahu a maká to jak má. V8 225kW.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.