0
zpět
 

diskuze k tématu: Mazda 2.5i vs. přestavba na LPG

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké palivo vybrat, automobilky, japonská vozidla, typ vozidla, osobní, hybridy, cng, lpg
PavelKeprt
počet příspěvků121
datum registrace28.10.2015
Pátek 12.02.2016 22:05, Mazda 2.5i vs. přestavba na LPG
Nedávno jsem zde připíchl dotaz s názvem "Velké kombi s co nejspolehlivějším benzínovým motorem", pod kterým se rozvinula živá a poměrně plodná diskuze. Tímto bych chtěl všem zúčastněným poděkovat za cenné připomínky a zkušenosti.

Stále ještě nevím, co konkrétně nakonec koupím, ale určitě to bude buď Mazda 6 GH nebo Ford Mondeo MK4, v obou případech buď 2.0i nebo v případě Mazdy 2.5i.

Začal jsem ale silně zvažovat přestavbu vozu na LPG. Kalkulace spotřeby jsou neúprosné - momentálně s 2.0 TDCi za rok za palivo utratím (při nájezdu 20 000 km a spotřebě 6,5l) 32 500 Kč, když budu mít benzín se spotřebou 9l (Mondeo), utratím 48 600 Kč (s Mazdou to bude o něco méně). Při přestavbě na plyn se náklady v podstatě srovnávají s naftou. Rozdíl 12 - 14 tis Kč ročně za palivu už je docela ranec, více než 1000 Kč měsíčně a asi to stojí za zvážení, ale ...

ALE.

Teď přichází to hlavní ALE. Když jsem se snažil dohledat informace o přestavbách na LPG a zejména pak o servisních nákladech a spolehlivosti motorů po přestavbě, objevil jsem "informační mrdník" (s prominutím), který nemá obdoby. Jedni LPG vychvalují do nebe - žádný problém v podstatě s jakýmkoli typem motoru - druzí naopak hlásí poruchy, drahé opravy, nespolehlivé fungování motoru, předčasné opotřebení až nakonec úplná destrukce motoru. Pročítal jsem fóra Ford i Mazda, kontaktoval servisy, plynaře, autorizované prodejce.

Mondeo s 2.0i 107 kW z toho vychází ještě celkem dobře, jezdí jich na plyn celkem hodně a i dílny, které přestavby dělají, s tímto motorem "v podstatě" nemají problém. Zkušenosti jsou, jak už jsem uvedl výše, ale docela rozporuplné ...

Mě by tedy zajímala především ta Mazda s 2.5i, protože si říkám, že když už něco předělávat na LPG, tak už raději větší objem a větší výkon. Na netu o přestavbě tohodle motoru není zhola nic.

Máte někdo (odborníci z redakce, především?? !! zkušenosti s přestavbou tohoto motoru na LPG? Případně, je něco, o čem víte, že by přestavbu u tohoto konkrétního motoru vyloženě komplikovalo, znemožňovalo? A jakou ochranu před opotřebením a destrukcí ventilových sedel poskytují aditiva typu Flash Lube? A možná v neposlední řadě - nakolik spolehlivost a životnost motoru po přestavbě na LPG závisí na kvalitě provedení montáže a následném servisu? Je to LPG opravdu úspora - když se do nákladů započítá komplet vše - amortizace, servis, riziko vážného poškození motoru, ... ? Upřímně - jet do Německa a koupit voňavou Mazdu v plné palbě se super motorem 2.5i za 300 000,- a pak ji "zkurvit" nepovedenou přestavbou na plyn - to je tak na mašli ...

Díky všem za názor
reagovat
xxondysxx
počet příspěvků45
datum registrace16.04.2015
Sobota 13.02.2016 11:07, myslím, že to moc řešíte
Dobrý den, osobně si myslím, že to vše až moc řešíte, doporučil bych vybrat si vůz který má dle recenzí a majitelů nejméně poruch a pak bych dal na osobní nadšení z jízdy a vzhledu. Lpg je pouze na Vás, dnes jsou určitě firmy co to předělají velice slušně, a bude Vám to fungovat dobře. Ale na druhou stranu, se chodí s vozem častěji na revize a časem se musí měnit i nádrž, záleží jak dlouho si vůz necháte. Určitě lpg ušetří, ale zrovna tak to samé bude plnit i naftový motor, ale tam jsou zase vyšší náklady na servis vozu.Já osobně měl lpg před pár lety a už bych to nikdy nechtěl,nějak mě to neoslovilo....víc starání o vůz a to tankování.Problém pak může nastat i při dalším prodeji vozu- někteří zákazníci vůbec o lpg nemají zájem.Už bych to znovu nechtěl, ale na druhou stranu brácha vlastní focuse 2009 na lpg a pochvaluje si to pořád, vůbec žádné starosti s tím nemá, má najeto na lpg už 90 tis km a vše ok.Takže záleží na Vás, ale dneska se nemužete spolehnout na nic, jelikož můžete koupit vysněný spolehlivý vůz dle recenzí majitelů a může to být špatný kus a budou problémy.Já osobně bych raději nechal benzín a víc platil za spotřebu než za další věci spojené s lpg nebo naftou, ale záleží na Vás. Tak ať dobře pořídíte
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1231
datum registrace08.09.2009
Neděle 14.02.2016 11:01, Japonec a LPG
bývá kombinace, která dokáže způsobit leckomu horké chvíle a bezesné noci. Měkká ventilová sedla jsou u japonců téměř pravidlem. Přesto řada lidí na LPG japonské vozy přestavěla Znám osobně člověka z HK, který přestavuje výhradně motory Nissan/Infiniti a sám má již xté Murno na LPG a chválí. Znám z klubu hromadu subaristů, co jezdí na LPG víxceméně bez problémů. ALe taky je dobré říct, že problémzničených hlav tu objektivně existuje a nedá se mu účinně 100% zamezit. Je to o seřízení , proveení motoru a taky trochu asi i o štětsí (chudá směs = konečná), špatná motnáž = auto nejde, škube atd. Já jsem to kdysi zvažoval a při mém nájezdu 23.000/rok to nemá cenu. Pokud jezdím za 8 litrů, není úspora tak výrazná. Je to vyvážené tím, že nemám problémy. Tohle si musí každý spočítat sám. K tomu rezerva, která se nevozí, nebo překáží v kufru, častější výměny oleje, svíček, kontroly, časté tankování atd.... Vše m své + i -.
reagovat
PavelKeprt
počet příspěvků121
datum registrace28.10.2015
Neděle 14.02.2016 11:18, Subaru, LPG atd.
Díky za názor, Zdeny. Právě na to Subaru jsem chtěl poukázat jako na typický příklad informačního guláše - na netu jsem totiž našel dost informací o tom, že Subaru se na přestavbu na LPG vůbec nehodí, stejně jako další japonská auta, kvůli zaklepávání ventilů. A přitom těch Subaru jezdí na plyn úplně mraky ! Zdá se, že co tak vidím v okolí, tak je to snad nejvíc přestavovaná značka.

Ale jak říkáš, je to moc velká loterie, u té Mazdy 2.5i by to asi byla vyloženě ruská ruleta, protože s tím nikdo nemá moc zkušeností a jezdí jich tady jen hrstka.

Koupím tu M6 s klasickým dvoulitrem a nechám to tak... to by měla být jistota. A v Německu jich je na výběr hromada.
reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Neděle 14.02.2016 11:35, .
já bych to popsal trochu z jiné strany. Najít nové vhodné auto pro přestavbu na LPG není jednoduché, ale jde to. Pokud se ale hledá objem motoru větší než dvoulitr, pak je to vyloženě těžké. Větších motorů není málo, ale vhodných pro LPG je jako šafránu, zvlášť těch nových.
Jak psal Zdeny, japonci (mazda, subaru) mají skvělé motory ale s LPG si nerozumí. Abych pravdu řekl, z hlavy mne teď nenapadá ani jedno nové auto s větším objemem vhodné pro LPG. Možná Fiat Freemont 2.4 170k nebo 3.6 V6 276k, ale to je jiná kategorie.

Dle mého názoru není problém LPG a turbomotor, ale obecně, že např. 1.5 má 160k (mondeo ecoboost), už takhle je to na hranici toho, co ten motor/materiál snese, resp. životnosti.

Kdybys chtěl, tak jetých, ale vhodných už by byl dostatek. Nevím do kdy, ale superb dělal 2.8 V6, Mondeo 2.5 (ikdyž duratec měl s LPG trochu problémy), Saab 2.8T XWD, BMW V6/V8, C5 3.0, ... těch motorů bylo více od více značek.


S LPG sice ušetříš, ale smysl to má někde na hranici 30-35 tis km za rok. Při menším nájezdu je návratnost trochu delší. Např. není moc velkej rozdíl, jestli za měsíc zaplatíš 1 tisíc nebo 2, poznáš to markantně, když bys měl měsíčně platit 20 tis za benzin nebo 10 tis za plyn.
reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Pondělí 15.02.2016 15:21, RE: Subaru, LPG atd.
PavelKeprt napsal:
Díky za názor, Zdeny. Právě na to Subaru jsem chtěl poukázat jako na typický příklad informačního guláše - na netu jsem totiž našel dost informací o tom, že Subaru se na přestavbu na LPG vůbec nehodí, stejně jako další japonská auta, kvůli zaklepávání ventilů. A přitom těch Subaru jezdí na plyn úplně mraky ! Zdá se, že co tak vidím v okolí, tak je to snad nejvíc přestavovaná značka. Ale jak říkáš, je to moc velká loterie, u té Mazdy 2.5i by to asi byla vyloženě ruská ruleta, protože s tím nikdo nemá moc zkušeností a jezdí jich tady jen hrstka. Koupím tu M6 s klasickým dvoulitrem a nechám to tak... to by měla být jistota. A v Německu jich je na výběr hromada.


To bude možná tím, že LPG Subaru nejsou normální přestavby, ale tovární přestavby benzínové 2,5, to zahrnovalo zesílená sedla apod. Obecně přímovstřikové motory jsou pro LPG nevhodné a přestavba je drahá a obecně Japonci jsou nevhodní z výše uvedených důvodů.
reagovat
PavelKeprt
počet příspěvků121
datum registrace28.10.2015
Pondělí 15.02.2016 15:44, RE: Subaru, LPG atd.
brin napsal:
PavelKeprt napsal:
Díky za názor, Zdeny. Právě na to Subaru jsem chtěl poukázat jako na typický příklad informačního guláše - na netu jsem totiž našel dost informací o tom, že Subaru se na přestavbu na LPG vůbec nehodí, stejně jako další japonská auta, kvůli zaklepávání ventilů. A přitom těch Subaru jezdí na plyn úplně mraky ! Zdá se, že co tak vidím v okolí, tak je to snad nejvíc přestavovaná značka. Ale jak říkáš, je to moc velká loterie, u té Mazdy 2.5i by to asi byla vyloženě ruská ruleta, protože s tím nikdo nemá moc zkušeností a jezdí jich tady jen hrstka. Koupím tu M6 s klasickým dvoulitrem a nechám to tak... to by měla být jistota. A v Německu jich je na výběr hromada.
To bude možná tím, že LPG Subaru nejsou normální přestavby, ale tovární přestavby benzínové 2,5, to zahrnovalo zesílená sedla apod. Obecně přímovstřikové motory jsou pro LPG nevhodné a přestavba je drahá a obecně Japonci jsou nevhodní z výše uvedených důvodů.


To s těmi přímovstřikovými motory je sice pravda, ale z výše uvedených motorů, o kterých tady byla řeč (Ford Duratec 2.0i a 2.5i, ať už ve Fordu nebo v Mazdě) nemá přímé vstřikování ani jeden. Mazda začala s přímým vstřikování až u motoru 2.0 DISI 114 kW v roce 2010, který záhy zase vyřadila a vrátila se zpět k původnímu 108 kW bez přímého vstřiku. Aspoň myslím...
reagovat
davidek45
počet příspěvků3
datum registrace28.01.2017
Sobota 28.01.2017 12:43, LPG
Pánové,všechno špatně,jezdím na LPG 10 rokem,momentálně s mazdou 6 2,5i GTA kombi a nikdy sebemenší problém,mimo výměny filtrů a běžného servisu za pár korun.S mazdou mám najeto 130 tis.km bez jediného problému.Používám elektronické přimazávání ventilů,měl jsem pro zvědavost sundanou hlavu a je i po takovémhle nájezdu v pohodě.A šetří se i při nájezdu třeba 10 tis.měsíčně,vždyť je cena LPG takřka třetinová a náklady na servis skoro žádné.Je pravda,že je dobré přestavovat,když už má auto nějaký nájezd,když už jsou ventily pěkně sedlé,elektr.přimazávání a není problém.Navíc LPG se dá pořídit na splátky,tím jak člověk jezdí a šetří oproti benzínu,tím splácí splátky.Jezdím s mazdičkou za 1,10 kč km,což si myslím je bomba a navíc ekologicky.
reagovat
Pepee
počet příspěvků61
datum registrace09.02.2016
Sobota 28.01.2017 12:53, mazda 2,5 MZR
Šup sem s podrobnějšími informacemi!

Jaká je spotřeba benzín/LPG, jaká značka LPG systému, kdo to za kolik montoval, válec/toroid, kolik má motor najeto na LPG, ....

Díky
reagovat
Petr S
počet příspěvků1241
datum registrace28.11.2008
Neděle 29.01.2017 23:56, Zajímavé
Na jednu stranu tu čtu
citace:
Mondeo s 2.0i 107 kW z toho vychází ještě celkem dobře, jezdí jich na plyn celkem hodně a i dílny, které přestavby dělají, s tímto motorem "v podstatě" nemají problém.


Dál pak
citace:
Jak psal Zdeny, japonci (mazda, subaru) mají skvělé motory ale s LPG si nerozumí.


Přitom pokud vím, tak motor Mondeo 2.0i 107 kW a Mazda 2.0i 108 kW (případně v předchozí verze 104 kW) jsou vše identické motory vyrobené Mazdou a používané i Fordem. Nicméně v Mondeu je přestavba na LPG údajně v pohodě, kdežto v Mazdě ne. Protože přeci všechny japonský motory jsou takový a makový...
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1231
datum registrace08.09.2009
Pondělí 30.01.2017 16:45, RE: Zajímavé
Petr S napsal:
Na jednu stranu tu čtu
citace:
Mondeo s 2.0i 107 kW z toho vychází ještě celkem dobře, jezdí jich na plyn celkem hodně a i dílny, které přestavby dělají, s tímto motorem "v podstatě" nemají problém.
Dál pak
citace:
Jak psal Zdeny, japonci (mazda, subaru) mají skvělé motory ale s LPG si nerozumí.
Přitom pokud vím, tak motor Mondeo 2.0i 107 kW a Mazda 2.0i 108 kW (případně v předchozí verze 104 kW) jsou vše identické motory vyrobené Mazdou a používané i Fordem. Nicméně v Mondeu je přestavba na LPG údajně v pohodě, kdežto v Mazdě ne. Protože přeci všechny japonský motory jsou takový a makový...


hmmm, ale opravdu jen údajně. Podívej se na stránky ford klubu...
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Úterý 31.01.2017 11:05, RE: Duratec
Mam za to, ze problem LPG vs. Duratec neni v primym/neprimym vstriku, ale v tom, ze minimalne V6 duratecy pouzivaji modulovany cerpadlo paliva oproti klasicke "vracecce". Pak je problem "nejet na benzin", resp. presvedcit RJ motoru, ze neni problem s dodavkou paliva..
reagovat
Petr S
počet příspěvků1241
datum registrace28.11.2008
Úterý 31.01.2017 14:50, RE: Zajímavé
Zdeny60 napsal:
Petr S napsal:
Na jednu stranu tu čtu
citace:
Mondeo s 2.0i 107 kW z toho vychází ještě celkem dobře, jezdí jich na plyn celkem hodně a i dílny, které přestavby dělají, s tímto motorem "v podstatě" nemají problém.
Dál pak
citace:
Jak psal Zdeny, japonci (mazda, subaru) mají skvělé motory ale s LPG si nerozumí.
Přitom pokud vím, tak motor Mondeo 2.0i 107 kW a Mazda 2.0i 108 kW (případně v předchozí verze 104 kW) jsou vše identické motory vyrobené Mazdou a používané i Fordem. Nicméně v Mondeu je přestavba na LPG údajně v pohodě, kdežto v Mazdě ne. Protože přeci všechny japonský motory jsou takový a makový...
hmmm, ale opravdu jen údajně. Podívej se na stránky ford klubu...


Tady mas dukaz, ale není z Ford klubu

https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo_(second_generation)#Engines

citace:
For the second generation Mondeo, the Zetec engine was replaced with 1.8 and 2.0 litre Mazda L engines, branded Duratec by Ford.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1231
datum registrace08.09.2009
Úterý 31.01.2017 16:34, RE: Zajímavé
Petr S napsal:
Zdeny60 napsal:
Petr S napsal:
Na jednu stranu tu čtu
citace:
Mondeo s 2.0i 107 kW z toho vychází ještě celkem dobře, jezdí jich na plyn celkem hodně a i dílny, které přestavby dělají, s tímto motorem "v podstatě" nemají problém.
Dál pak
citace:
Jak psal Zdeny, japonci (mazda, subaru) mají skvělé motory ale s LPG si nerozumí.
Přitom pokud vím, tak motor Mondeo 2.0i 107 kW a Mazda 2.0i 108 kW (případně v předchozí verze 104 kW) jsou vše identické motory vyrobené Mazdou a používané i Fordem. Nicméně v Mondeu je přestavba na LPG údajně v pohodě, kdežto v Mazdě ne. Protože přeci všechny japonský motory jsou takový a makový...
hmmm, ale opravdu jen údajně. Podívej se na stránky ford klubu...
Tady mas dukaz, ale není z Ford klubu https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo_(second_generation)#Engines
citace:
For the second generation Mondeo, the Zetec engine was replaced with 1.8 and 2.0 litre Mazda L engines, branded Duratec by Ford.


Sorry, ale já tam o provozu na LPG fakt nic nevidím
reagovat
Petr S
počet příspěvků1241
datum registrace28.11.2008
Čtvrtek 02.02.2017 10:55, RE: Zajímavé
Zdeny60 napsal:
Petr S napsal:
Zdeny60 napsal:
Petr S napsal:
Na jednu stranu tu čtu
citace:
Mondeo s 2.0i 107 kW z toho vychází ještě celkem dobře, jezdí jich na plyn celkem hodně a i dílny, které přestavby dělají, s tímto motorem "v podstatě" nemají problém.
Dál pak
citace:
Jak psal Zdeny, japonci (mazda, subaru) mají skvělé motory ale s LPG si nerozumí.
Přitom pokud vím, tak motor Mondeo 2.0i 107 kW a Mazda 2.0i 108 kW (případně v předchozí verze 104 kW) jsou vše identické motory vyrobené Mazdou a používané i Fordem. Nicméně v Mondeu je přestavba na LPG údajně v pohodě, kdežto v Mazdě ne. Protože přeci všechny japonský motory jsou takový a makový...
hmmm, ale opravdu jen údajně. Podívej se na stránky ford klubu...
Tady mas dukaz, ale není z Ford klubu https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo_(second_generation)#Engines
citace:
For the second generation Mondeo, the Zetec engine was replaced with 1.8 and 2.0 litre Mazda L engines, branded Duratec by Ford.
Sorry, ale já tam o provozu na LPG fakt nic nevidím


Doporučuji ti pročíst diskusi ještě jednou od začátku. Ale rád ti vysvětlím o co jde

Pokud konkrétní motor od Fordu, je vhodný na přestavbu na LPG (jak jsem tu v diskusi četl, že s tím servisy nemají problém), pak logicky stejný motor v Mazdě bude taky vhodný pro LPG. A tudíž je mimo zde tvrdit, že všechny Mazda motory nejsou vhodné pro LPG.
reagovat
sheogorath
počet příspěvků527
datum registrace27.05.2016
Čtvrtek 02.02.2017 11:29, Re ..... ........
Proc google pri hledani "2.5 skyactiv lpg" najde prevaznou vetsinu jen na polskych strankach? zajimave...
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Čtvrtek 16.02.2017 23:44, LPG :))
Ja bych ti doporucil zeptat se tech, co jezdi na plyn, mytu/polopravd je spousta.
Ja mam honda civic 1.8 2012, najeto 102t(od 40t na plyn) a nebyl vaznejsi problem(o tom nize),prumerna spotreba za minuly rok 8l/100 plynu(dalnice 145, okresky 100-110)
fakta/myty(tak jak me to napadlo):
1)V honde mi samozrejme tvrdili,ze se motor rozsype behem 40tisic, pri dalsi navsteve jsem potkal pana s legendem, ten mel nalitano 220t na plyn a pry zadny problem. Ja mam nalitano pres 60t za dva roky a nic...
2) pokud nastane problem, muzes se dostat mezi mlynske kameny - LPG to bude svadet na benzin, aut.servis na plyn. Chce to byt asertivni
3)pokud mas nove auto, spousta firem nabizi pripojisteni popr.,ze prevezmou zaruku za motor(napr AutoGas centrum ve Strakonicich) - jestli to funguje netusim, ja ji nepotreboval. Zase plati umera cim starsi auto, tim min te stvou drobnosti(u 10 lete aute te cukani v nizkych otackach srat nebude...)
4)Dobre si rozmysli,kde to chces predelat, nejlepsi je si zavolat distributorovi a koho ti doporuci(napr AutoGas centrum). Na druhou stranu je lepsi mit je po ruce a ne k nim jezdit 100km
5) Pokud ses z brna, urcite nedoporucuju Cadek pro nove auta,tot ma zkusenost. Stary klidne,ale novejsi(+-2roky) bych jim uz nesveril
6)spotrebu pocite cca benzin +1-1.5l v plynu, kecy o 15% ignoruj. Predbezne si spocitej, jaky budes mit najezd na nadrz na dalnici,co ti doporuci(nadrz - 20% plus minus), chce to mit aspon 400km (ekvivalent 550-600 po okreskach). Ja mam dojezd 300 dalnice/400 na 29l(max) okresky a uz neresim-plyn dojde, popojedu na benzin a natankuju
7)pro zvyseni dojezdu muzes nechat vytahnout plovak, pak natankujes plnou nadrz. Zalezi na kazdem, zda mu to vadi/nevadi(mne to v Cadku udelali automaticky a pekne me nasrali, neb vozim i deti),spousta lidi jezdi bez plovaku, ja bych do toho nesel(muj osobni nazor)
8)systemy lpg(za chyby se kdyz tak omlouvam) - sekvencni(3.generace, cena 20-30tisic, ne pro primovstrik), primovstrik plynne faze/pristrik(4.Gen, 30-35t) a vstrik kapalne faze(50 tisic plus). Tobe by mohl stacit 3.gen
9)primazavani - podle mne se to precenuje, v Cadku mne tvrdili,ze pro civic jednoznacne, v AGC ze pro hondu to nema cenu,zase staci zavolat distributorovi,zda maji zkusenosti....
10) prepinani benzin plyn - v lete temer okamzite(cca 500m), v zime cca 1-3km(ty tri napr tuto zimu),ve finale to udela cca 0.4-0.8l benzinu/100(prumer v ramci roku)
11) Priprav se na to,ze budes casteji menit svicky - u me je ta zivotnost cca 60tisic, na muj typ motoru korunova zalezitost(300kc za jednu)
12)zkusenosti z dealerama:
AGC-absolutne vpohode, mel jsem problem s Cadkem, pan me vyslechl, poradil a nakonec zajistil,ze mi auto nastavili u Cadka pres vzdalenou plochu(omlouvam se vsem, kdo maji pocit,ze nekomu delam reklamu,ale opravdu nejsem jejich zamestnanec)
elpingas - fabie 1.2htp(opet 50t na plyn)- absolutne bez problemu, pouze sviti kontrolka motoru(chuda smes, klasicka zavada) - 2008/150t km,tak uz to neresim
13) kontrola co 15/20tisic(cca 600 se vsim vsudy?) a jednou za rok revize(600)
14) Systemy - ve finale je to jedno, mam polaka(fabie)/ lovato(honda),oba delaji to same
15) ukazatel stavu nadrze - do ted nechapu, jak to funguje, ustavicne to ukazuje bludy. Ve finale nema cenu resit a jen si hlidat najezd(nejlepsi pomucka)
16)podzemni Garaze - ja su z Brna a neni nejmensi problem, vim pouze o dvou mistech, kde mame podzemni(jedna v centrum a druha firemni,coz mne trochu sere,ale ja zase makam z domu...)

Sou tam plusy(spotreba)/minusy(blby kecy na forech, popr ty mlynske kameny), ja uz jine auto nez na plyn nechci. Tezko muzu ric, jaka bude zivotnost motoru, zda vetsi/mensi, to si kazdy taha fakta z klobouku,faktem je ze usetris cca 50% na benzinu a i pri nejlepsi vuli auto nechci 10 let
js
reagovat
Rici
počet příspěvků2
datum registrace13.12.2017
Středa 13.12.2017 22:20, Mazda 6
Ahoj, Mám Mazdu 6 108 kw a mám ji na plyn, Najeto 201000km.
Když jsem ji koupil (dovoz Itálie) tak byly podpálené ventily, ale také bez přímazu.
Nechal jsem je opravit v záruce při koupi. Oprava stála 20000,-Kč, které jsem neplatil.
Měla najeto 112000km.
Nechal jsem dodělat přimazávání ventilů a jezdím pořád v pohodě.
občas před STK revize a jednou jsem dělal větší servis, filtry, vstřikovače.
Je to super auto bez nákladného servisu - olej a svíčky.

chtěl bych novou mazdu 6 2,5i, ale ta už nebude vhodná.
Nové auta mají přímí vstřik paliva a to už s LPG přidává benzín, plus problémy s karbonem atd.
Tak nevím zda koupím jen 2,0 121kw. nebo něco co nemá přímí vstřik paliva a ni turbo.
V dnešní době aut už moc není, možná se budu muset obrátit na druhou stranu polokoule a to Ameriku.
Zdar.

a
reagovat
zoli
počet příspěvků1
datum registrace12.02.2019
Středa 13.02.2019 15:12, RE: LPG
citace:
reakce na: davidek45, 28.01.2017 12:43 (Pánové,všechno špatně,jezdím n ...)


Ahoj, uvazujem nad kupou takejto mazdy, chcel by som sa opytat kolko ti este vydrzala na PLG a aku znacku splynovaca si mal montovanu. Mam vyhliadnutu jednu krasnu so 180 000km tak uvazujem ci to uz nie je neskoro.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.