0
zpět
 

diskuze k tématu: Kombi Audi A4/ BMW 3/ MB C 2009 - 2013

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
Obrc
počet příspěvků2
datum registrace19.07.2017
Středa 19.07.2017 23:31, Kombi Audi A4/ BMW 3/ MB C 2009 - 2013
Dobrý den, prosím o radu. Rád bych koupil jedno z kombi Audi A4/ BMW 3/ Mercedes C, z let výroby 2009 - 2013, s nájezdem do 150.000km, rozpočet 380 000 Kč. Jezdím cca 45 000 km ročně, chci dieselový motor s výkonem nad 100kw. Manuální či automatická převodovka nerozhoduje. Můžete poradit který vůz a danou motorizaci zvolit i s ohledem na další servis a mému vyššímu ročnímu nájezdu? Diky, Martin
reagovat
Valnoha
počet příspěvků322
datum registrace03.01.2011
Čtvrtek 20.07.2017 09:31, RE: Kombi Audi A4/ BMW 3/ MB C 2009 - 2013
Obrc napsal:
Dobrý den, prosím o radu. Rád bych koupil jedno z kombi Audi A4/ BMW 3/ Mercedes C, z let výroby 2009 - 2013, s nájezdem do 150.000km, rozpočet 380 000 Kč. Jezdím cca 45 000 km ročně, chci dieselový motor s výkonem nad 100kw. Manuální či automatická převodovka nerozhoduje. Můžete poradit který vůz a danou motorizaci zvolit i s ohledem na další servis a mému vyššímu ročnímu nájezdu? Diky, Martin


Když pominu že s tímto nájezdem (skutečným) bude těch aut jako šafránu, tak mi z toho vyplývá že dost pravděpodobně budeš nejpozději do dvou let řešit celkem nákladné investice typu DPF, spojka, vstřiky, turba atd....
Pokud trváš na svém výběru, tak bych doporučoval došetřit nějakou kačku.
Volba rozumem by s takovýmto nájezdem byla nějaká nová popřípadě zánovní nižší střední třída v záruce.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Čtvrtek 20.07.2017 09:38, Drahý servis
Souhlas s Valnohou, tak či onak s tvým nájezdem Tě čeká drahý servis. Za mě notoricky bych vzal Ford Mondeo 2.0 TDCi, v dané ceně určitě najdeš něco pěkného a navíc servis není tak předražený jako u helmutů Přitom Mondeo není žádný lowcost, je pohodlný, podvozek má špičkový, neohrnoval bych nos nad Fordem, dokud bych ho nezkusil
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Čtvrtek 20.07.2017 09:53, RE: Drahý servis
BobanHTP napsal:
Souhlas s Valnohou, tak či onak s tvým nájezdem Tě čeká drahý servis. Za mě notoricky bych vzal Ford Mondeo 2.0 TDCi, v dané ceně určitě najdeš něco pěkného a navíc servis není tak předražený jako u helmutů Přitom Mondeo není žádný lowcost, je pohodlný, podvozek má špičkový, neohrnoval bych nos nad Fordem, dokud bych ho nezkusil


chápu,že to láká mít prémiové značky,ale je pořeba být připraven i na to,že u těch aut je servis taky drahý - pokud to nebude dělat pepa v garáží..

Koupit 7 let staré Audi / BMW v dieselu navíc z bazaru,je jen časovaná bomba..(pokud to tedy není od znamýho nebo někoho z firmy,koho člověk zná,že neprcal na servis a měnil vše jak měl).
Navíc dat skoro půl milionu za auto,které už má dost natočeno...
reagovat
Obrc
počet příspěvků2
datum registrace19.07.2017
Čtvrtek 20.07.2017 12:13, alternativy ?
Ok - chápu. Vaše argumenty mi taky vrtají hlavou. Požadavkem je dostatečně velké kombi se silnějším motorem. Koncern VW - Passat, Superb, Octavia, Golf - ano, ale až s commom railem. Na Mondeo vůbec nežehrám. Sehnat Mondeo s 1.8 tdci ( a těch je teprve jak šafránu) by byla pro mě dobrá volba, u 2.0 mám právě obavu z filtru pevných částic.

Korejce a Francouze jsem po zkušenostech vyloučil. Doteď - Volvo XC 70, D5 AWD,r.v. 2008., nyní s ním jezdí manželka. Starší V 70 a V 60 s D5 v mé cenové relaci, už ale mývají hrubě přes 200tkm nalítáno.

Vaše zkušenosti ? Díky.
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Čtvrtek 20.07.2017 12:45, RE: alternativy ?
Obrc napsal:
Ok - chápu. Vaše argumenty mi taky vrtají hlavou. Požadavkem je dostatečně velké kombi se silnějším motorem. Koncern VW - Passat, Superb, Octavia, Golf - ano, ale až s commom railem. Na Mondeo vůbec nežehrám. Sehnat Mondeo s 1.8 tdci ( a těch je teprve jak šafránu) by byla pro mě dobrá volba, u 2.0 mám právě obavu z filtru pevných částic. Korejce a Francouze jsem po zkušenostech vyloučil. Doteď - Volvo XC 70, D5 AWD,r.v. 2008., nyní s ním jezdí manželka. Starší V 70 a V 60 s D5 v mé cenové relaci, už ale mývají hrubě přes 200tkm nalítáno. Vaše zkušenosti ? Díky.


co tak mkrnout na Outback ? benzínovej je sázka na jistotu a daj se sehant 4 roky stary kousky
na 190kw spotřeba cca 8-10 litrů.což se zas moc od běžných naftaku střední třídy neliší (125kw+/6-8l)

mrkni https://goo.gl/WHf3PD

anebo bych ještě mrk na 6kovou Mazdu benzín 2013+,pkoud trváš na naftě tak pak až ročníky 2014+,kde už byl vyřešen problém s přibývajícím olejem v motoru.

reagovat
PatM
počet příspěvků199
datum registrace07.08.2016
Čtvrtek 20.07.2017 14:01, RE: alternativy ?
stréc od piva napsal:
Obrc napsal:
Ok - chápu. Vaše argumenty mi taky vrtají hlavou. Požadavkem je dostatečně velké kombi se silnějším motorem. Koncern VW - Passat, Superb, Octavia, Golf - ano, ale až s commom railem. Na Mondeo vůbec nežehrám. Sehnat Mondeo s 1.8 tdci ( a těch je teprve jak šafránu) by byla pro mě dobrá volba, u 2.0 mám právě obavu z filtru pevných částic. Korejce a Francouze jsem po zkušenostech vyloučil. Doteď - Volvo XC 70, D5 AWD,r.v. 2008., nyní s ním jezdí manželka. Starší V 70 a V 60 s D5 v mé cenové relaci, už ale mývají hrubě přes 200tkm nalítáno. Vaše zkušenosti ? Díky.
co tak mkrnout na Outback ? benzínovej je sázka na jistotu a daj se sehant 4 roky stary kouskyna 190kw spotřeba cca 8-10 litrů.což se zas moc od běžných naftaku střední třídy neliší (125kw+/6-8l)mrkni https://goo.gl/WHf3PDanebo bych ještě mrk na 6kovou Mazdu benzín 2013+,pkoud trváš na naftě tak pak až ročníky 2014+,kde už byl vyřešen problém s přibývajícím olejem v motoru.


U toho Subaru máš dost velkou chybu ta spotřeba je totiž 10-13/100 a spíš půjde k tomu vyššímu číslu Takže za stejnou částku za PHM bude se Subaru jezdit rok, ale s 2l naftou 2 roky to mi nepřijde jako zanedbatelný rozdíl

Osobně bych nevzal z toho výběru ani jedno a našel pěkný 2,0HDI 120kw bud v C5 nebo 508...
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Čtvrtek 20.07.2017 14:08, RE: alternativy ?
PatM napsal:
stréc od piva napsal:
Obrc napsal:
Ok - chápu. Vaše argumenty mi taky vrtají hlavou. Požadavkem je dostatečně velké kombi se silnějším motorem. Koncern VW - Passat, Superb, Octavia, Golf - ano, ale až s commom railem. Na Mondeo vůbec nežehrám. Sehnat Mondeo s 1.8 tdci ( a těch je teprve jak šafránu) by byla pro mě dobrá volba, u 2.0 mám právě obavu z filtru pevných částic. Korejce a Francouze jsem po zkušenostech vyloučil. Doteď - Volvo XC 70, D5 AWD,r.v. 2008., nyní s ním jezdí manželka. Starší V 70 a V 60 s D5 v mé cenové relaci, už ale mývají hrubě přes 200tkm nalítáno. Vaše zkušenosti ? Díky.
co tak mkrnout na Outback ? benzínovej je sázka na jistotu a daj se sehant 4 roky stary kouskyna 190kw spotřeba cca 8-10 litrů.což se zas moc od běžných naftaku střední třídy neliší (125kw+/6-8l)mrkni https://goo.gl/WHf3PDanebo bych ještě mrk na 6kovou Mazdu benzín 2013+,pkoud trváš na naftě tak pak až ročníky 2014+,kde už byl vyřešen problém s přibývajícím olejem v motoru.
U toho Subaru máš dost velkou chybu ta spotřeba je totiž 10-13/100 a spíš půjde k tomu vyššímu číslu Takže za stejnou částku za PHM bude se Subaru jezdit rok, ale s 2l naftou 2 roky to mi nepřijde jako zanedbatelný rozdíl Osobně bych nevzal z toho výběru ani jedno a našel pěkný 2,0HDI 120kw bud v C5 nebo 508...


kouk sem se na spritmonitor...průměr od 30 majitelů 120kw+ je tam 9litrů
což mi na tak silnej benzín přijde uplně v poho
[url]https://www.spritmonitor.de/en/overview/47-Subaru/411-Outback.html?fueltype=2
reagovat
mufik.martin
počet příspěvků248
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 20.07.2017 14:45, RE: alternativy ?
stréc od piva napsal:
PatM napsal:
stréc od piva napsal:
Obrc napsal:
Ok - chápu. Vaše argumenty mi taky vrtají hlavou. Požadavkem je dostatečně velké kombi se silnějším motorem. Koncern VW - Passat, Superb, Octavia, Golf - ano, ale až s commom railem. Na Mondeo vůbec nežehrám. Sehnat Mondeo s 1.8 tdci ( a těch je teprve jak šafránu) by byla pro mě dobrá volba, u 2.0 mám právě obavu z filtru pevných částic. Korejce a Francouze jsem po zkušenostech vyloučil. Doteď - Volvo XC 70, D5 AWD,r.v. 2008., nyní s ním jezdí manželka. Starší V 70 a V 60 s D5 v mé cenové relaci, už ale mývají hrubě přes 200tkm nalítáno. Vaše zkušenosti ? Díky.
co tak mkrnout na Outback ? benzínovej je sázka na jistotu a daj se sehant 4 roky stary kouskyna 190kw spotřeba cca 8-10 litrů.což se zas moc od běžných naftaku střední třídy neliší (125kw+/6-8l)mrkni https://goo.gl/WHf3PDanebo bych ještě mrk na 6kovou Mazdu benzín 2013+,pkoud trváš na naftě tak pak až ročníky 2014+,kde už byl vyřešen problém s přibývajícím olejem v motoru.
U toho Subaru máš dost velkou chybu ta spotřeba je totiž 10-13/100 a spíš půjde k tomu vyššímu číslu Takže za stejnou částku za PHM bude se Subaru jezdit rok, ale s 2l naftou 2 roky to mi nepřijde jako zanedbatelný rozdíl Osobně bych nevzal z toho výběru ani jedno a našel pěkný 2,0HDI 120kw bud v C5 nebo 508...
kouk sem se na spritmonitor...průměr od 30 majitelů 120kw+ je tam 9litrůcož mi na tak silnej benzín přijde uplně v poho [url]https://www.spritmonitor.de/en/overview/47-Subaru/411-Outback.html?fueltype=2


Akorát byla rec o 120kw HDI, takze naftak, kde je spotřeba minus 2 - 3 litry. Ja osobne jezdim s C5 120kw automat za 6l když je teplo a za 6,5 v zime. Jinak nezatracoval bych naftaky ani bych je nepreferoval, ale neustale straseni DPF, vstriyk, turbo, dvouhmota je uz taky omleta pisnicka, která při spravnem servisu a zachazeni lze eliminovat. Vezmu sebe jako priklad, koupil jsem C5 2011 HDI automat, DPF mam na 77% zaplneni, ve 260ti km dojde k uplnemu zaplneni. Cisteni filtru na stav téměř nového stoji 6 - 10 tis a mate opet klid na cca dalších 200 tis km. Turbo znici spise majitel nebo spatny olej nez ze by odeslo samo od sebe. To same dvouhmota, i vstřiky. Tyto součástky na HDI motorech vydzi v rozmezi 200 - 400 tis, zalezi jen na peci a kvalite servisu a jak se k tomu chovate. A nikdy neodejde vse najednou. DPF, vstřiky, dvouhmotu i stav turba je schopen servis před nakupem proverist v jakem jsou stavu a podle toho upravit kupni cenu auta. Jinak nemyslim si, ze by servis A4 byl o moc drazsi nez passata nebo superba. To same servis BMW nebo mercedesu nebude o tolik drazsi pokud to date do servisu, který se specializuje na danou znacku, ale není to original. Jinak Mondeo by byla také dobra volba. Rozhodne by bylo o dost mladsi a méně ojete. Ale pokud vam ho bude servisovat nejaky lojza, který se v tom bude vrtat tak vam taky muze vice uskodit nez pomoct a servis vas pak vyjde draz nez u premiovky se servisakem, který danou znacku ma v malicku.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1231
datum registrace08.09.2009
Čtvrtek 20.07.2017 16:08, RE: alternativy ?
PatM napsal:
stréc od piva napsal:
Obrc napsal:
Ok - chápu. Vaše argumenty mi taky vrtají hlavou. Požadavkem je dostatečně velké kombi se silnějším motorem. Koncern VW - Passat, Superb, Octavia, Golf - ano, ale až s commom railem. Na Mondeo vůbec nežehrám. Sehnat Mondeo s 1.8 tdci ( a těch je teprve jak šafránu) by byla pro mě dobrá volba, u 2.0 mám právě obavu z filtru pevných částic. Korejce a Francouze jsem po zkušenostech vyloučil. Doteď - Volvo XC 70, D5 AWD,r.v. 2008., nyní s ním jezdí manželka. Starší V 70 a V 60 s D5 v mé cenové relaci, už ale mývají hrubě přes 200tkm nalítáno. Vaše zkušenosti ? Díky.
co tak mkrnout na Outback ? benzínovej je sázka na jistotu a daj se sehant 4 roky stary kouskyna 190kw spotřeba cca 8-10 litrů.což se zas moc od běžných naftaku střední třídy neliší (125kw+/6-8l)mrkni https://goo.gl/WHf3PDanebo bych ještě mrk na 6kovou Mazdu benzín 2013+,pkoud trváš na naftě tak pak až ročníky 2014+,kde už byl vyřešen problém s přibývajícím olejem v motoru.
U toho Subaru máš dost velkou chybu ta spotřeba je totiž 10-13/100 a spíš půjde k tomu vyššímu číslu Takže za stejnou částku za PHM bude se Subaru jezdit rok, ale s 2l naftou 2 roky to mi nepřijde jako zanedbatelný rozdíl Osobně bych nevzal z toho výběru ani jedno a našel pěkný 2,0HDI 120kw bud v C5 nebo 508...


Hahaha

Samosebou, když buzdeš chtít, tal za těch 10-13 s Outbackem pojedeš. Ale když budeš chtít, tak pojedeš za 8 a nezřídka na dlouhé trasy i pod 7. Napiš mi mail a já ti pošlu svoji knihu jízd, kde se dočteš, jak tankuji (plná-plná a kolik mi to "nežere". profil trati je 22+22km každý dne s převýšením cca 500m a k tomu průjezd menším městem 30 tisíc lidí, parkrát do měsíce 120+120km. Jde o Outback 2,5i s 6°MT. Dodržuji limity a jezdím předvídavěš, spotřeba za posledních 18tkm je 7,54l/100km. Je to moc, nebo málo? Mně se to zdá OK. Takže kecy o spotřebě Subaru jsou zcela mimo.

Předchozí Subaru (Legacy s 2,0R a 5°MT žralo na stjné trati a stejném režimu 7,98 a Legacy SpecB s 3,0H6 a 5°AT žralo na tom samém asi 9/100).
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Čtvrtek 20.07.2017 16:40, RE: alternativy ?
Obrc napsal:
Ok - chápu. Vaše argumenty mi taky vrtají hlavou. Požadavkem je dostatečně velké kombi se silnějším motorem. Koncern VW - Passat, Superb, Octavia, Golf - ano, ale až s commom railem. Na Mondeo vůbec nežehrám. Sehnat Mondeo s 1.8 tdci ( a těch je teprve jak šafránu) by byla pro mě dobrá volba, u 2.0 mám právě obavu z filtru pevných částic. Korejce a Francouze jsem po zkušenostech vyloučil. Doteď - Volvo XC 70, D5 AWD,r.v. 2008., nyní s ním jezdí manželka. Starší V 70 a V 60 s D5 v mé cenové relaci, už ale mývají hrubě přes 200tkm nalítáno. Vaše zkušenosti ? Díky.


Ahoj, u Mondea je FAP filtr sehnatelný pod 20tis.kč, pozor na polský JMJ, v testu ze SM pro Oct TDI neobsahoval vůbec drahé kovy co právě dělají FAP filtr filtrem
Mě připadá na dlouhé cesty mnohem lepší 2.0 TDCi, je silnější a hlavně kultivovanější než 1.8 TDCi.

Jinak ještě odbočím, nejlevnější FAP mají PSA. Můj kamarád má třetím rokem služebák Peugeot 508 SW 2.0 HDI 120kw a je naprosto spokojený, žádné katastrofy se nekonají a to dostává pořádnou roční nálož km Auto je luxusně pohodlné, v ničem si nezadá s Superb III, dokonce působí lépe odhlučněný
reagovat
mufik.martin
počet příspěvků248
datum registrace09.05.2007
Pátek 21.07.2017 09:21, RE: alternativy ?
BobanHTP napsal:
Obrc napsal:
Ok - chápu. Vaše argumenty mi taky vrtají hlavou. Požadavkem je dostatečně velké kombi se silnějším motorem. Koncern VW - Passat, Superb, Octavia, Golf - ano, ale až s commom railem. Na Mondeo vůbec nežehrám. Sehnat Mondeo s 1.8 tdci ( a těch je teprve jak šafránu) by byla pro mě dobrá volba, u 2.0 mám právě obavu z filtru pevných částic. Korejce a Francouze jsem po zkušenostech vyloučil. Doteď - Volvo XC 70, D5 AWD,r.v. 2008., nyní s ním jezdí manželka. Starší V 70 a V 60 s D5 v mé cenové relaci, už ale mývají hrubě přes 200tkm nalítáno. Vaše zkušenosti ? Díky.
Ahoj, u Mondea je FAP filtr sehnatelný pod 20tis.kč, pozor na polský JMJ, v testu ze SM pro Oct TDI neobsahoval vůbec drahé kovy co právě dělají FAP filtr filtrem Mě připadá na dlouhé cesty mnohem lepší 2.0 TDCi, je silnější a hlavně kultivovanější než 1.8 TDCi.Jinak ještě odbočím, nejlevnější FAP mají PSA. Můj kamarád má třetím rokem služebák Peugeot 508 SW 2.0 HDI 120kw a je naprosto spokojený, žádné katastrofy se nekonají a to dostává pořádnou roční nálož km Auto je luxusně pohodlné, v ničem si nezadá s Superb III, dokonce působí lépe odhlučněný


Ne všechny FAP od PSA jsou levne :) Verze, které mají oddělený katalyzator od FAP, tedy většina starsich 1,6HDI a 2,0 HDI100 a 103kw jsou levné, originál repase výměným způsobem přímo v Citroenu nebo Peugeotu je 8-12 tis, což je myslím super na to, že vám garantují stav nového filtru....ovšem horší to je u verzí 2,0HDI 120kw, který mým i já. Filtr je společný s katalyzátorem a tam PSA chce 28tis za repasovaný díl. Takže zde je otázka, zdali nevyužít spíše služeb firem, které filtry čistí. Ovšem otázna zní, FAP od PSA jsou zaplněny CERINem,a přestože se firmy dušují, že odstraní i Cerin, tak údajně v reálu odstraní jen saze (tedy to co je v bežném DPF konkurenčních značek), ale neodstraní polícek (Cernin) takže nedojde k takovému vyčištění jako u DPF.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.