0
zpět
 

diskuze k tématu: K čemu slouží redukční převodovka u Subaru?

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
Zdeny60
počet příspěvků1231
datum registrace08.09.2009
Úterý 31.10.2017 16:57, MOdely bez RP
Jsou pak ještě ty, které mají 6°MT (tzn. Outback 2,5i 6°MT po r.v. 2009 až do modelu s CVT. Jinak výborná věc, zejména v zimě, když je půl metru sněhu, hrneš a jedeš, ostatní stojí a čumí Jen bach na jednu věc-nědky to svádí k adrenalinu, až zůstaneš sedět na bíšku))
reagovat
HoNZA
počet příspěvků248
datum registrace28.04.2008
Úterý 31.10.2017 22:05, RE: MOdely bez RP
Zdeny60 napsal:
Jsou pak ještě ty, které mají 6°MT (tzn. Outback 2,5i 6°MT po r.v. 2009 až do modelu s CVT. Jinak výborná věc, zejména v zimě, když je půl metru sněhu, hrneš a jedeš, ostatní stojí a čumí Jen bach na jednu věc-nědky to svádí k adrenalinu, až zůstaneš sedět na bíšku))


Jo jo, se 4x4 člověk zapadne mnohem dál od pomoci než s dvoukolkou. CVT ale v nových Foresterech umí výbornou věc - když se zapne tlačítko X-Mode tak podle úhlu natočení předních kol umí v případě potřeby zabrzdit kola na jedné straně auta. Děje se to jen když to opravdu klouže, ale auto pak zatáčí tak, že má člověk pocit, že neplatí fyzikální zákony. když se mi to stalo poprvé tak jsem fakt čuměl díky tomu člověk vydoluje vozejk se dřevem i z místa kde je to i Nivou problém.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1231
datum registrace08.09.2009
Středa 01.11.2017 05:01, RE: MOdely bez RP
HoNZA napsal:
Zdeny60 napsal:
Jsou pak ještě ty, které mají 6°MT (tzn. Outback 2,5i 6°MT po r.v. 2009 až do modelu s CVT. Jinak výborná věc, zejména v zimě, když je půl metru sněhu, hrneš a jedeš, ostatní stojí a čumí Jen bach na jednu věc-nědky to svádí k adrenalinu, až zůstaneš sedět na bíšku))
Jo jo, se 4x4 člověk zapadne mnohem dál od pomoci než s dvoukolkou. CVT ale v nových Foresterech umí výbornou věc - když se zapne tlačítko X-Mode tak podle úhlu natočení předních kol umí v případě potřeby zabrzdit kola na jedné straně auta. Děje se to jen když to opravdu klouže, ale auto pak zatáčí tak, že má člověk pocit, že neplatí fyzikální zákony. když se mi to stalo poprvé tak jsem fakt čuměl díky tomu člověk vydoluje vozejk se dřevem i z místa kde je to i Nivou problém.



JJ, Levorg umí vektorování také. V tom jsem se byl několikrát svézt vždy jsem byl nadšen, máloco na trhu dnes tohle umí a má to tak výborně naladěné.
reagovat
HoNZA
počet příspěvků248
datum registrace28.04.2008
Středa 01.11.2017 17:44, RE: MOdely bez RP
Zdeny60 napsal:
HoNZA napsal:
Zdeny60 napsal:
Jsou pak ještě ty, které mají 6°MT (tzn. Outback 2,5i 6°MT po r.v. 2009 až do modelu s CVT. Jinak výborná věc, zejména v zimě, když je půl metru sněhu, hrneš a jedeš, ostatní stojí a čumí Jen bach na jednu věc-nědky to svádí k adrenalinu, až zůstaneš sedět na bíšku))
Jo jo, se 4x4 člověk zapadne mnohem dál od pomoci než s dvoukolkou. CVT ale v nových Foresterech umí výbornou věc - když se zapne tlačítko X-Mode tak podle úhlu natočení předních kol umí v případě potřeby zabrzdit kola na jedné straně auta. Děje se to jen když to opravdu klouže, ale auto pak zatáčí tak, že má člověk pocit, že neplatí fyzikální zákony. když se mi to stalo poprvé tak jsem fakt čuměl díky tomu člověk vydoluje vozejk se dřevem i z místa kde je to i Nivou problém.
JJ, Levorg umí vektorování také. V tom jsem se byl několikrát svézt vždy jsem byl nadšen, máloco na trhu dnes tohle umí a má to tak výborně naladěné.


Levorg jezdí parádně, neznám druhé auto, které by bylo tak komfortní a přitom takové klíště v zatáčkách, akorát má nízký podvozek a ke mně domů potřebuju vyšší světlost jinak beru čumákem a středem auta nerovnosti. Vektorování je u něj ale navíc cítit až když se jede kudla, ale u Forestra je to v malé rychlosti, kdy si užiješ jak auto na jedné straně vyhodí "kotvu" a zatočí jak tank se zabržděným pásem kluci v Subaru mi navíc říkali, že když se v tom jejich CVT pravidelně mění olej tak není problém najet 300 000 km. kéž by to stejné platilo i jejich filtru pevných částic. neměl jsem se nechat ukecat a měl jsem koupit benzínový motor. přece jen s tím jezdím kratší štreky...
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 01.11.2017 19:59, Ten popis sedí...
Je to tak. Než se člověk naučí obstojně jezdit na kole, potřebuje přídavná kolečka. A než se naučí řídit tak pohon 4x4. Některým raději “na furt”:)
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.