FORUM: Jaké auto vybrat do 100 tis. ? - Superb, Passat, A4, nebo A8?
 
 
 
 
 
 

Jaké auto vybrat do 100 tis. ? - Superb, Passat, A4, nebo A8?

autor
 
 
příspěvek dle datumu vložení
 
 
 
Daniel 1995
registrován: 10.07.2017
počet příspěvků: 12
20.10.2017 19:53, Jaké auto vybrat do 100 tis. ? - Superb, Passat, A4, nebo A8?
Zdravíčko. Chci koupit auto cca do 100 tisíc. Chci koncern tak se rozhodují . Škoda Superb 1. Passat b5.5. Audi A4 b6 nebo a8. Asi naftu. Je my jedno jestli automat nebo manuál. U té a8 asi díly nebudou ó moc dražší a má hliníkovou kastly. Jinak technika bude u těch aut stejna. Poraďte co se vyplatí víc.
          
 
Valnoha
registrován: 03.01.2011
počet příspěvků: 248
20.10.2017 21:55, Hhhhh nnnnn bbbbb
Z te A8 by mely pocitam nejvetsi radost slepice, ze budou mit co nevidet na zahrade novej pelech
    
 
Daniel 1995
registrován: 10.07.2017
počet příspěvků: 12
20.10.2017 22:10, Myslíte že je tak nespolehlivá ?
Myslíte že je tak nespolehlivá ?
    
 
HoNZA
registrován: 28.04.2008
počet příspěvků: 220
21.10.2017 18:01, RE: Myslíte že je tak nespolehlivá ?
Daniel 1995 napsal:
Myslíte že je tak nespolehlivá ?


Ne Klidně si jí kup a uvidíš sám jak dlouho to potrvá než jí postavíš do kopřiv :)))
    
 
Daniel 1995
registrován: 10.07.2017
počet příspěvků: 12
21.10.2017 18:36, Ne Klidně si jí kup a uvidíš sám jak dlouho to potrvá než jí postavíš do kopřiv :)))
citace:
Ne Klidně si jí kup a uvidíš sám jak dlouho to potrvá než jí postavíš do kopřiv :)))

A důvod ? Co je na a8 tak špatného ? Co se kazí ?
    
 
David V
registrován: 16.05.2007
počet příspěvků: 1832
22.10.2017 00:56, RE: Myslíte že je tak nespolehlivá ?
HoNZA napsal:
Daniel 1995 napsal:
Myslíte že je tak nespolehlivá ?
Ne Klidně si jí kup a uvidíš sám jak dlouho to potrvá než jí postavíš do kopřiv :)))


Já bych to viděl pozitivně. Nerezne, takže v kopřivách šetření na provoz vydrží bez úhony.
    
 
Giorgio
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 614
22.10.2017 11:05, RE: Ne Klidně si jí kup a uvidíš sám jak dlouho to potrvá než jí postavíš do kopřiv :)))
Daniel 1995 napsal:
A důvod ? Co je na a8 tak špatného ? Co se kazí ?


Vezmeme auto za několik milionů, v době svého vzniku (drahně let zpět) vrchol techniky, a prodáme ho za zlomek ceny s milionem kilometrů na hrbu. Těch 100 tisíc možná bude stačit na úvodní servis, ale ještě by to chtělo to auto koupit. To není o nespolehlivosti, ale o tom, že takto opotřebené auto bude potřebovat investice, a ty prostě odpovídají kategorii auta. Není to felicie, neopraví to kde kdo, dílů nejsou plná vrakoviště a nestojí pakatel.

/smazano admin/ Jestli mermomocí toužíš po audině, kup první A3 nebo A4 a dej ji trochu do pořádku.
    
 
Daniel 1995
registrován: 10.07.2017
počet příspěvků: 12
22.10.2017 14:28, Proč to nemá cenu ?
Je my 22. Pár aut už jsem měl. Vím kolik stojí servis. Jen se ptám co se na ní kazí. Měl jsem A4. Chci jen velké auto které my nezrezne. Nechci turbomotor. Krom nafty. Ty ceny dílu nebudou tak rozdílné jak na A4. Podvozek i motory jsou skoro stejné.zvladnu investovat do auta 150 tisíc ročně za servis. Pochybuju že by byl potřeba. Na technice a8 nebude ó moc komplikovanější techniky než na Octavia 2.
    
 
HoNZA
registrován: 28.04.2008
počet příspěvků: 220
22.10.2017 17:23, ???
Jestli jsi schopný dát do auta 150 000,- ročně na opravách tak se mi vnucuje myšlenka: PROČ?? To je přece 12.500,- měsíčně na splátky. Proto bych v klidu vybral hezké nové auto, které "my" nezrezne a v klidu jezdil. A vybíral bych podle chuti - třeba hezkou oktávku se silným benzínem...
PS. myslet si, že se A8 a A4 podobají v servisních nákladech mě fakt pobavilo
    
 
Giorgio
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 614
22.10.2017 18:32, RE: Proč to nemá cenu ?
Daniel 1995 napsal:
Je my 22. Pár aut už jsem měl. Vím kolik stojí servis. Jen se ptám co se na ní kazí. Měl jsem A4. Chci jen velké auto které my nezrezne. Nechci turbomotor. Krom nafty. Ty ceny dílu nebudou tak rozdílné jak na A4. Podvozek i motory jsou skoro stejné.zvladnu investovat do auta 150 tisíc ročně za servis. Pochybuju že by byl potřeba. Na technice a8 nebude ó moc komplikovanější techniky než na Octavia 2.

No, OK. Tento 10 let starý článek od konkurence budiž nápovědou, jaký bazén na peníze si pořídit: https://auto.idnes.cz/kupujeme-ojetinu-jak-za-babku-ohromit-sousedy-f4e-/auto_ojetiny.aspx?c=A080409_172422_auto_ojetiny_fdv Za mě sedmičkové BMW nebo Jaguar XJ.
    
 
Daniel 1995
registrován: 10.07.2017
počet příspěvků: 12
22.10.2017 19:09, Proč to nemá cenu ?
Novým autům nevěřím. Škodovku nechci a splácet taky ne. Nemám rád malé motory. No 1.9 TDI není moc velkej. Ten 4.2 v a8 vidrzi pri správně údržbě statisíce. A4 s a8 srovnávat můžu. Ložiska předních kol ? A4 2500 jedno. Značkové. A8 má stejnej podvozek tak cena bude +- stejná. Ani interiér nemá plno kravín.naftove čerpadlo na A4 platil jsem 37 tisíc za nové. Vp44 nebude ó moc dražší. Je pravda ta kastle. Tukanec a může jít do šrotu. Tady to krom autorizaku nikdo neopraví.porad se ptám co se na ni nejvíc kazí ? I na těch ostatních autech co jsem se ptal. ;) Ten Superb taky není špatnej jen nechci tuctovku.
    
 
David V
registrován: 16.05.2007
počet příspěvků: 1832
23.10.2017 01:33, RE: Proč to nemá cenu ?
Daniel 1995 napsal:
Je my 22. Pár aut už jsem měl. Vím kolik stojí servis. Jen se ptám co se na ní kazí. Měl jsem A4. Chci jen velké auto které my nezrezne. Nechci turbomotor. Krom nafty. Ty ceny dílu nebudou tak rozdílné jak na A4. Podvozek i motory jsou skoro stejné.zvladnu investovat do auta 150 tisíc ročně za servis. Pochybuju že by byl potřeba. Na technice a8 nebude ó moc komplikovanější techniky než na Octavia 2.


Tak to by mohlo klapnout.
Co se týká běžné techniky, tak ano, ceny i když by byly 2-násobné než na Oktávku, tak se to pořád dá, ale pokud se podělá nějaký komfortní systém, infotainment nebo nějaká finesa z nadstandarní výbavy, tak to bude raketa, protože to nikdo jiný než autorizák nespraví. Kamarádovu otci odešel na A6 climatronik a výměna byla lidových 50 tisíc.
Nicméně nepotěší ani výměny opotřebovaných částí, jako jsou lambdy, katalyzátory, to jsou věci, které taky lezou do peněz. Ono ojetina nejsou jen filtry a oleje ze servisu a gumy pro provoz, je tam spousta věcí, které dojdou na konec životnosti, jako výše jmenované.
Nicméně, pokud je na servis vyčleněno 150 tisíc/rok, pak by to při troše štěstí mohlo klapnout.
Neříkám, že nechápu ten smysl, jen si říkám, proč rok nepočkat a nekoupit něco aspoň za 1/4 M v lepším stavu a trochu mladší a to bych se pak díval spíše po něčem, jako je Lexus nebo infinity, což taky nejsou tuctovky a spolehlivostně na tom budou možná i lépe.
    
 
KoobaS
registrován: 23.04.2014
počet příspěvků: 439
23.10.2017 08:54, Re:
Nechceš tuctofku, ale zaručeně to musí být koncern... Chceš A8, protože technicky není složitější než dvojková oktáva... Proč si teda nekoupíš oktávu v dehtu a nenasypeš pár šupů do stylingu - nejen že nebudeš mít tuctovku, ale budeš mít auto podle svýho gusta... Psát, že a4 má stejnej podvozek jako a8 je snad větší úlet než psát "my" místo "mi"
Jestli chceš netuctovku, co má šanci ještě něco najet, mrkni se na první generaci IS - jenom to pravda není koncern, ale lexus...

S tím servisem, neporovnávej ložiska kol, zkus srovnat třeba ramena, u motoru můžeš zkusit srovnat třeba alternátor, rozvody...
Ale jak psal David, jestli ti na A8 odejde cokoliv z komfortu, budeš obvolávat vrakáče v celé republice...
    
 
sheogorath
registrován: 27.05.2016
počet příspěvků: 331
23.10.2017 09:49, RE: Proč to nemá cenu ?
Daniel 1995 napsal:
Novým autům nevěřím. Škodovku nechci a splácet taky ne. Nemám rád malé motory. No 1.9 TDI není moc velkej. Ten 4.2 v a8 vidrzi pri správně údržbě statisíce. A4 s a8 srovnávat můžu. Ložiska předních kol ? A4 2500 jedno. Značkové. A8 má stejnej podvozek tak cena bude +- stejná. Ani interiér nemá plno kravín.naftove čerpadlo na A4 platil jsem 37 tisíc za nové. Vp44 nebude ó moc dražší. Je pravda ta kastle. Tukanec a může jít do šrotu. Tady to krom autorizaku nikdo neopraví.porad se ptám co se na ni nejvíc kazí ? I na těch ostatních autech co jsem se ptal. ;) Ten Superb taky není špatnej jen nechci tuctovku.




Ne, nema.
Za 100k to bude totalni vrak, kde nikdo nikdy nemenil napln v automatu.... Predpokladam, ze se bavis o 1. generaci A8. 4.2i ma rozvody remenem, vymena cca 12000 material.

Kazdopadne Oct. 2 ani Oct. 3 se s A8 neda moc srovnavat....

Ale pokud chces investovat 150k do auta rocne, proc si nepockas, a nekoupis neco zachovalejsiho treba za 300k? Pak pri trose stesti bude stat rocni servis mnohem min

Za 100k bych doporucil tak Jag. X-Type, pokud neco "neobvyklyho"
    
 
Daniel 1995
registrován: 10.07.2017
počet příspěvků: 12
23.10.2017 11:35, Servisně není tak náročná.
Ano chci a8 D2. Nejraději benzín 4.2. nechci novější protože mám strach že vzduchového podvozku. Více techniky a tak. Motor 4.2 je skoro bez elektroniky. Interiér a klimatronic je stejnej v každém koncernového autě. Tiptronic. Repasované je skoro stejnej jako koupě nové dvouhmota. Elektrické sedačky má každé 2 auto. Řekněte my co má a8 navíc ? Znova se ptám co se na ni kazí. Je my jedno co říkáte ó servisu. Vím svoje. Chci si ji koupit já a podstoupit rizika. Pouze mě zajímá co se kazí ? Ještě my nikdo nenapsal smysluplnou odpověď. Děkuji
    
 
KoobaS
registrován: 23.04.2014
počet příspěvků: 439
23.10.2017 12:44, RE: Servisně není tak náročná.
Daniel 1995 napsal:
Ano chci a8 D2. Nejraději benzín 4.2. nechci novější protože mám strach že vzduchového podvozku. Více techniky a tak. Motor 4.2 je skoro bez elektroniky. Interiér a klimatronic je stejnej v každém koncernového autě. Tiptronic. Repasované je skoro stejnej jako koupě nové dvouhmota. Elektrické sedačky má každé 2 auto. Řekněte my co má a8 navíc ? Znova se ptám co se na ni kazí. Je my jedno co říkáte ó servisu. Vím svoje. Chci si ji koupit já a podstoupit rizika. Pouze mě zajímá co se kazí ? Ještě my nikdo nenapsal smysluplnou odpověď. Děkuji


Až přestaneš psát "my" místo "mi" (na což si byl několikrát upozorněn) tak tě možná někdo odkáže na fórum majitelů A8, kde se dozvíš víc než tady na obecném fóru. Já o nich nic nevím, ale je to auto ze staré školy, takže spolehlivý asi být může. Servis bude drahej, třeba brzdy budou určitě dražší než na A4, a to se brzdy nekazí, prostě se jednou opotřebujou a hotovo. Ale za sto papírů to bude olítaná hujda co třikrát objela svět, takže se na ní může pokazit kdykoliv cokoliv, počínaje nějakou blbou stahovačkou okna, na kterou auto nejezdí a konče třeba zvýšenou spotřebou oleje nebo padlejma rozvodama...
Navíc bys měl trochu napsat, co myslíš tím pojmem kazí... Znám lidi, kteří když musí vyměnit opotřebený brzdy nebo svíčky, tak napíšou, že se auto kazí...
    
 
sheogorath
registrován: 27.05.2016
počet příspěvků: 331
23.10.2017 13:23, RE: Servisně není tak náročná.
Daniel 1995 napsal:
Ano chci a8 D2. Nejraději benzín 4.2. nechci novější protože mám strach že vzduchového podvozku. Více techniky a tak. Motor 4.2 je skoro bez elektroniky. Interiér a klimatronic je stejnej v každém koncernového autě. Tiptronic. Repasované je skoro stejnej jako koupě nové dvouhmota. Elektrické sedačky má každé 2 auto. Řekněte my co má a8 navíc ? Znova se ptám co se na ni kazí. Je my jedno co říkáte ó servisu. Vím svoje. Chci si ji koupit já a podstoupit rizika. Pouze mě zajímá co se kazí ? Ještě my nikdo nenapsal smysluplnou odpověď. Děkuji


Motor je bez problem pokud se meni pravidelne rozvodova sada.
Repas tiptroniku je kolem 40k s nejistym vysledkem - mrkni na audiklub.cz na konkretni zkusenosti, zdaleka ne kazdy je s repasem spokojen (co vidim, vetsina zkusila KAPS). Auto je naprosto spolehlivy. Psal jsem tu takovou kratkou recenzi https://www.tipcars.com/magazin/recenze-uzivatelu/audi-a8-4d2-jak-se-s-nim-jezdi.html
    
 
David V
registrován: 16.05.2007
počet příspěvků: 1832
23.10.2017 14:02, RE: Servisně není tak náročná.
Daniel 1995 napsal:
Ano chci a8 D2. Nejraději benzín 4.2. nechci novější protože mám strach že vzduchového podvozku. Více techniky a tak. Motor 4.2 je skoro bez elektroniky. Interiér a klimatronic je stejnej v každém koncernového autě. Tiptronic. Repasované je skoro stejnej jako koupě nové dvouhmota. Elektrické sedačky má každé 2 auto. Řekněte my co má a8 navíc ? Znova se ptám co se na ni kazí. Je my jedno co říkáte ó servisu. Vím svoje. Chci si ji koupit já a podstoupit rizika. Pouze mě zajímá co se kazí ? Ještě my nikdo nenapsal smysluplnou odpověď. Děkuji


Hele díval jsem se do inzerce a jednak je tam 1 se 4.2 a jednak je 16 let stará, a protože mám doma tak staré auto, co nemá moc přes 200 tisíc a zároveň celkem platí za spolehlivé, tak si dokážu představit, co takové auto může potrápit - je to únava materiálu. I přesto, že jsou to auta ze zlaté éry automobilismu, kterou já datuju mezi příchodem pozinku, elektronickým řízením spalovacího procesu, jednoduchým efektivním čištěním spalin a následnou ekonomickou recesí v letech 2007-2008, plasty a hlavně pryžové komponenty se prostě po 15-ti letech začínají rozpadat. A tohle bohužel není věc natočených kilometrů, ale zubu času. Takže se mohou rozpadnout různé gumové hadice vedoucí provozní kapaliny, stejně jako vakuové trubičky "vedoucí" podtlak na různá místa, stejně tak mohou vypovědět funkci různé manžety a těsnění a začne zatíkat tuhle do světla, tuhle do intriéru, tuhle upadne kousek nějaké lišty, támhle se prošoupe kožené polstrování v interiéru, tadyhle se zlomí nějaká plastová páčka. No a dotoho začnou zcela přirozeně odcházet komponenty, které dojdou na hranici životnosti, čili to je druhá část příběhu související s najetými kilometry, což nemusí být nic na motoru, ale, ložiska v kolech, přední ramena, unaví se pružiny, začnou téct tlumiče, támhle odejde vodní pumpa, tadyhle kompresor klimatizace, o lambdách, vlnovcích a katalyzátoru už jsem psal a na čidle bych neměl zapomenout, stejně jako na různé ŘJ, které utrpí tím, že zateče někam, kam nemá a pak je třetí skupina, věci spotřební, výměny kapalin, komponent podléhajících plánovanému opotřebení
Takže třebaže A8 nemá vyloženě slabá místa, nelze rozhodně paušálně tvrdit, že se 16 let staré modely nekazí, právěže na nich může odcházet všechno, jak na soudobých Oktávkách nebo Passatech, ale je klidně možné že za 150 tKč/rok je to všechno řešitelné, protože některé drahé výměny se už nebudou opakovat, ale to je čisté věštění z křišťálové koule.
Prostě důkladná prohlídka prakticky všeho je nutnost, a to mluvíme o autech, kde budeme vědět servisní historii a budeme věřit nájezdu.

    
 
sheogorath
registrován: 27.05.2016
počet příspěvků: 331
23.10.2017 14:18, RE: Servisně není tak náročná.
David V napsal:
Daniel 1995 napsal:
Ano chci a8 D2. Nejraději benzín 4.2. nechci novější protože mám strach že vzduchového podvozku. Více techniky a tak. Motor 4.2 je skoro bez elektroniky. Interiér a klimatronic je stejnej v každém koncernového autě. Tiptronic. Repasované je skoro stejnej jako koupě nové dvouhmota. Elektrické sedačky má každé 2 auto. Řekněte my co má a8 navíc ? Znova se ptám co se na ni kazí. Je my jedno co říkáte ó servisu. Vím svoje. Chci si ji koupit já a podstoupit rizika. Pouze mě zajímá co se kazí ? Ještě my nikdo nenapsal smysluplnou odpověď. Děkuji
......., plasty a hlavně pryžové komponenty se prostě po 15-ti letech začínají rozpadat. A tohle bohužel není věc natočených kilometrů, ale zubu času. Takže se mohou rozpadnout různé gumové hadice vedoucí provozní kapaliny, stejně jako vakuové trubičky "vedoucí" podtlak na různá místa, stejně tak mohou vypovědět funkci různé manžety a těsnění a začne zatíkat tuhle do světla, tuhle do intriéru, tuhle upadne kousek nějaké lišty, támhle se prošoupe kožené polstrování v interiéru, tadyhle se zlomí nějaká plastová páčka. ......


Presne tak, menil jsem komplet hadice podtlaku, jednou praskla hadice k brzd. trmenu, listy jsou uz pokrouceny, a kdyz nekde vypadne s drzaku, uz se neda cvaknout zpatky apod... ale jak pises, to neni vylozene vada auta...
    
 
HoNZA
registrován: 28.04.2008
počet příspěvků: 220
23.10.2017 14:29, RE: Servisně není tak náročná.
Daniel 1995 napsal:
A.... Řekněte my co má a8 navíc ? Znova se ptám co se na ni kazí. Je my jedno co říkáte ó servisu. Vím svoje. Chci si ji koupit já a podstoupit rizika. Pouze mě zajímá co se kazí ? Ještě my nikdo nenapsal smysluplnou odpověď. ...i


Konečně sem píše někdo, kdo o autech ví všechno co je třeba A8 je celkem spolehlivé auto. Kup si ho. . .
    
 
Daniel 1995
registrován: 10.07.2017
počet příspěvků: 12
23.10.2017 14:41, Servisně není tak náročná.
Vím že když odejde specifická součástka tak zbytek koupit jen originál. Octavii v naftě a benzinkovej tuningař
    
 
azerty
registrován: 23.06.2016
počet příspěvků: 45
23.10.2017 14:56, YouTube
Ja na YouTube sleduju videa typku vetsinou z USA, co si koupi luxusni starou karu a pak tam ukazuji co vsechno museli opravit, napr. https://www.youtube.com/watch?v=5J7-W6tDXl0 Nekdy se nakup povede a auto drzi, nekdy je treba nasypat nekolikanasobek porizovaci ceny. Kdybych nemel rodinu a nepotreboval, at auto jezdi, asi bych si nejake takove dobrodruzstvi taky strihnul :) Nechces to taky dat na YouTube?
    
 
Zdeny60
registrován: 08.09.2009
počet příspěvků: 830
23.10.2017 18:51, A8 - můj pohled na věc
Neřeknu nic nového, než už tu zaznělo. Teoreticky A8 s 4,2 nemusí být špatná volba, ale musí se spln it řada "ale". Tzn. musí jít o auto, které mělo pravidelný servis. nevadí ani tak zásadně vyšší nájezd (což tyto vozy mají vždy se 100% jistotou, byly to manažerské vozy, které prostě musely vydělat majiteli a ješt se zapltatit), ale vadí ošizený servis. Pokud prodejce prokáže, že auto emělo deset tuzerů před ním a že dělal pravidelné výměny náplní a samosebou dalších provozních věcí, bude asi klid. Technika pohonného ústrojí nebývá ten zásadní problém. Čeho já bych se bál - elektorniky- I socka A8 je plná řídících jednotek, navíc komunikujících po prastaré sběrnici A ŘJ nejsou nikde po vrakáčách a pod - nezbývá, než buď pracně shánět (=nepjídzné auto) a nebo zaplatit pálku. Ono i pro 16 let starou A8 platí jistý cenník v hierarchii značky Audi. Dále - hliníková kastle - nakonec to jis psal sám - ťukanec a je asi konečná. U nás hliník neopraví a nové díly budou extrémně drahé. Tzn. řešením je havarijní pojištění. Ale má smysl? To tě táhne z kůže, aniž se svezeš. Dále pak velká kola=drahá. Dále těžký motor v předku = trpí přední náprava=je asi hliníková = mění se asi celá ramena=pálka. K tomu tisíc tyček a stabilizátorů - je to komfortní limuzína a náprava nebude jednoduchá. (Jestli je jako na SUperbu I, tak bys byl ješt rád a tam to nebyla žádná láce - Superba s V6 2,5 jsem asi 3 romy měl a vím, co tam všechno bylo). Je to o tom, zdali toto auto stojí za to, pokud máš jen omezené zdroje. A8 je německý vůz a ti si za to nechají řádně zaplatit i po těch letech. Jinak jak tu psal někdo - 16 let už se projeví na strukturálních změnách materiálu-tu něco praskne a td...

A8 bude hodně o štěstí. Najdeš vůz, který bude mít 400 tisíc najeto, ale dostal vždy vše, co bylo třeba a najedeš dalších x set tisíc km. Ale budeš platiti - katalyzátor nevydrží věčně, tlumiče, gumy, oleje, filtry, brzdovky, brzdy,. atd... představu sis udělal sám. Nejhorší ale na tom všem je, že pro mladýho kluka nevidím smysl pořízení manažerské vlajkové lodi. SPotřeba enormní = starý V8 4,2 litru, navíc s obsarožním tiptronicem. Jídzní vlastnosti mizerné-zěžký přdek, dlouhý rozvor, váha. Co od toho čekáš? Kočkolap? Ne-to není ta pravá cesta. Sportovní požitek? To taky ne. Tak co? Máš závistivé sousedy? Tak to už vůbec, i stará Blažková vidí, která bije. Imidžové auto? Kdeže-tuctové audi. Nechápu. Jedině, žy b to byla silná emoční záležitost...Ale dovedu s v rukách mladého klučiny představit tisíc lepších aut, navíc stejně blbě ale spíše lépe servisovatelných, které poskytnou jistý pocit sportovního svezení. A nyvíc budou stylová. Nenapadá mě moc vozů z Audi/VW, které by byly nějak výtŕazně stylové. Pokud jis odvážný, kup si něco, co má koule.
    
 
Daniel 1995
registrován: 10.07.2017
počet příspěvků: 12
23.10.2017 19:16, Mám rád značku Audi.
Tak konečně někdo píše něco normálního.je my 22 a měl jsem 4 auta. Vw Multivan T5,Audi A4, Opel Astra bertone. Ford cougar. Přítelkyně mě pořád tlačí ať si koupím auto pro mlade, to už nechci. Splnil jsem si vše co jsem chtěl. Mám dobrou práci a malou firmu. Nevydělává moc ale stačí to. Nechci ukazovat že na to mám ale chci se pohodlně svést, 4.2 nemusím točit a podrazovat abych někoho předjel, prostě jede, není tak těžká cca 1800. Mám rád velkou haupnu před sebou. Vždy jsem autu dál to nejlepší a a i když bylo vše v pořádku raději jsem vyměnil. Olej jsem vždy měnil po 8 tisících. Jakýkoliv zasramoceni a auto hned jelo do servisu. Těch aut už není moc a když vidím jak většina skončila v rukou mladých tuzeru tak my to rve srdce. Možná by byl lepší dovoz. Tady nejsou v pěkném stavu.a6 allroad není špatnej ale má vzduchovej podvozek, a bez něj je to jen A6.
    
 
gravestone
registrován: 14.02.2016
počet příspěvků: 105
23.10.2017 19:54, Audi, Audi, Audi.....................................
Pokud hodlá tazatel ohromovat děvenky před diskotékou Audinou nebo Supem, tak doporučuji rychlé dostudování pravopisu, zejména používání měkkých a tvrdých "I/Y". I na hrubky v psaném projevu jsou ženy háklivé.
    
 
sheogorath
registrován: 27.05.2016
počet příspěvků: 331
23.10.2017 20:02, RE: A8 ... . . . . . ......
Neni to ani kockolap, ani zavist budici auto, ale to svezeni je i po 16 letech luxusni. Maloktery auto tohle nabidne. Spolehlivost je taky slusna, pokud - jak jsi psal - probihal pravidelny servis. Jediny, z ceho bych mel strach je tiptronic, jestli byl meneny olej alespon po 100k, idelane po 60k km.
U me co se elektroniky tyce nic neodeslo, dokonce jsem nemel ani rozsypany displeje v palubce (casto je vidam u starych BMW napr.). Spotreba je vyssi, ale nic hroznyho, ja mel necelych 14l/100km prumer.
Dily naprav jsou celkem robustni, a vydrzi. Pri vymene se da koupit komplet sada napr. od Meyle, vyjde na cca 7000 na predek.

A s quattrem je na snehu celkem sranda
    
 
Daniel 1995
registrován: 10.07.2017
počet příspěvků: 12
23.10.2017 20:02, Pokud nemáš nic k autu tak nekomentuj
Nehodlám se tady chytrakum omlouvat za to že telefon opravuje špatně slova. A jsem dislektik . Neřeším i,y kdo chce ten to dokáže přečíst. Holky ohromovat nemusím. To bych si koupil bramborák
    
 
Daniel 1995
registrován: 10.07.2017
počet příspěvků: 12
23.10.2017 20:06, Aspoň pár lidí normálních.
Jak píšeš díly jsou docela levné a když víš kde hledat najdeš hodně levné. Spotřeba 14 je luxus. S oplem jsem jezdil i za 17. Ty řídící jednotky jsou horsi ale většina se dá opravit.
    
 
azerty
registrován: 23.06.2016
počet příspěvků: 45
23.10.2017 20:17, A4
Jake je to svezeni ve srovnani treba s novou A4 ? Smaze 16 let rozdil dvou trid nebo ne?
    
 
David V
registrován: 16.05.2007
počet příspěvků: 1832
23.10.2017 20:34, RE: A4
azerty napsal:
Jake je to svezeni ve srovnani treba s novou A4 ? Smaze 16 let rozdil dvou trid nebo ne?


Pokud to bude udržovaný kus, tak se rozdíl 2 tříd hravě smaže, tedy pokud jde o jízdu a pohodlí. Technologicky toho moderní A4 asi bude umět víc, ale někdo o velký patlací display nestojí a rád vše ovládá tlačítky, stejně jako jsou mu lhostejné "bar charts" ukazatele ekonomičnosti jízdy. V tomto jsem i já ze staré školy a rád ovládám věci kolečkem a tlačítkem.
    
 
mufik.martin
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 130
24.10.2017 07:47, Je rozhodnuto
Nakonec nevim, k cemu ta diskuze je. Na zacatku chce tazatel poradia preferuje naftu. Nakonec z nej vypadne, ze je rozhodnuty na A8 v benzinu. Takze není co resit. Tazatel se rozhodl. Muj názor je ten, ze rozhodne servis A8 nebude srovnatelny s A4 nebo Superbem. rozhodne bude nekolikanasobne drazsi. Pokud ovšem ma pripraveno 150tis rocne do auta dat, tak bych v tom zas zadny problém nevidel. Pokud vybere funkcni kus a udela prvotni servis tak by auto mohlo vcelku slouzit. Ekonomicky to smysl moc nedava, koupit premiovku za 100 Tis a pak do ni davat vic nez je cena auta, ale pokud je to srdcova zalezitost tak proc ne? Nerozumim jedine věci, tazatel nechce allroad nebo novejsi A8 protože se boji vzduchového perovani, ale starsi generace, kde muzou byt naklady podobne se neboji :) Muj názor je ten, ze bych vzal tu novejsi generaci, která dodnes vypada opravdu hezky a udrzoval si tu. Tam by me ty investice do servisu davali o trosku vetsi smysl, nez do první generace. Jinak servis beznych spotřebních dilu typu rozvody, brzdy, podvozek atd nebude tak strasny. Tam ty castky nejsou rozhodne likvidační. Jestli date za materiál na rozvody 6 tis nebo 10 tis nehraje tak zasadni roli. To same brzdy, jestli vyjdou na 10 nebo 16 tis je taky asi jedno. Horsi jsou třeba pneumatiky a pak veskere specificke dily elektroniky a ridicich jednotek, které se spatne shani a jsou drahe. Autoamt se da taky zrepasovat za tech 40 tis a pak uz to podruhe delat nemusíte. Me to u citrouse bude cekat taky casem a rozpocet na muj aisin je + - podobny. Myslim, ze i ty hlinikove dily se daji na vrakaci sehnat, ale nesmí byt skoda na kastli jako takove, ale jen na blatnikach nebo dveřích. Je pak skoda koupit auto za 100 tis, narvat do nej dalších x desitek tisisc a pak ho sešrotovat jen proto, ze jste nekde trošku ťukli auto. To samé, když vám auto ukradnou nebo vám z něj někdo udělá "totálku" na což by stačilo vám odřít bok a je to totálka hned. Pojiˇštovnu nebude zajímat, kolik jste do auta narval do servisu, zaplatí vám dle tabulkové hodnoty auta, a tabulková hodnota nebude ani těch 100 tis a ještě vám odečtou část za aukci vraku. Takže budete těžce v minusu v případě nehody. Leda byste měl od všeho faktury (které pojišťovnu moc nezajímají) a pak se s nimi soudil, že škoda díky investicím je vyšší než těch 100 tis. Mě ukradli mondeo po 3 měsících od koupě, doložil jsem veškerý servis a investice fakturama a bylo mi to k ničemu. Auto jsem koupil za 145 tis, faktury jsem měl na 25tis kč, takže celkem 170 tisíc, pojistnou částku jsem si dal 160 tis a hádejte kolik mi dala pojišťovna za 3 měsíce? Dostal jsem 109 tis minus 5 tis spoluúčast, protože vzali tabulkovou hodnotu stejného auta a roku výroby a nezohledňují stav, investice ani výbavu a řekli mi, že pokud nesouhlasím mohu se soudit. Tak jen abyste nedopadl podobně, protože i totálku vám vypočítají z tabulkové ceny bez ohledu na investice. Mít o něco více peněz tak by se mi taky líbílo mít jako druhé auto třeba starší A8 nebo BMW 7 jako víkendovku, takže částečně vás chápu, je to sen, koníček a pokud jste smíření s investicemi tak do toho jděte. Ale opravdu nepřemýšlejte nad tím, že A8 budete servisovat za podobné peníze jako A4.
    
 
KoobaS
registrován: 23.04.2014
počet příspěvků: 439
24.10.2017 08:42, RE: Pokud nemáš nic k autu tak nekomentuj
Daniel 1995 napsal:
Nehodlám se tady chytrakum omlouvat za to že telefon opravuje špatně slova. A jsem dislektik . Neřeším i,y kdo chce ten to dokáže přečíst. Holky ohromovat nemusím. To bych si koupil bramborák; myslíš že ženský letí na 20 let starý auta ? Možná na ofci v čipu stejně si jeden z těch co mají bmw. Nechci nikoho urážet. Mám trošku jiné priority než většina mladých. Mám rodinu a plno práce. Mám odvahu si koupit auto a riskovat ale po tom ti nic není. Moje rozhodnutí, moje peníze,můj život


Konečně zmínka o dyslexii, čekám na ni od tvého prvního příspěvku... Myslím, že trochu pokory by ti neuškodilo, ale o tom tohle fórum není... Holky na starý bramboráky letí, stejně jako na starý audiny a mergly. Ženský to nezajímá, to je fakt. Stará německá prémie má pověst kolotočářskejch aut. Manažerský sedany obzvlášť. Pokud se tomu chceš aspoň trochu vyhnout, musíš mít auto v TOP stavu - na první pohled.
Přišel si sem s tím, že už sis vlastně vybral A8 a chceš od nás schválení - to tady upřímně nečekej... Ale pokud si věříš, že to utáhneš, jdi do toho. Jestli máš rád auta, nemá smysl jezdit v něčem, co se ti nelíbí. A pokud do toho skočíč, tak se za rok, za dva vrať a napiš nám, jak to dopadlo...
První generace už má trochu youngtimerovej potenciál, takže ceny asi už moc padat nebudou. Top kousky začínaj v Německu na cca 10000€, za polovinu by snad šel koupit slušnej kus

    
 
sheogorath
registrován: 27.05.2016
počet příspěvků: 331
24.10.2017 10:17, RE: Je rozhodnuto
mufik.martin napsal:
.... Muj názor je ten, ze rozhodne servis A8 nebude srovnatelny s A4 nebo Superbem. rozhodne bude nekolikanasobne drazsi. ....


nazor nebo zkusenost? Ja mel to auto pres 2 roky, a krome karoserie na nem nic "nekolikanasobne" drazsiho nebylo. Jo potrebujes 8 svicek misto 4, a jednou za 100-120kkm udelat rozvody, ktery stoji o neco vic, nez na beznou konfekci (cca 11-13kCZK).. To je ale asi tak cely. Jasne ze to bude vyzadovat nejakou peci po tech letech, ale to kazdy auto. Co slysim v praci od majitelu ruznych "ekonomickych" vozu (prevazne na naftu), tak zlata A8 4.2i...
    
 
mufik.martin
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 130
24.10.2017 11:08, RE: Je rozhodnuto
sheogorath napsal:
mufik.martin napsal:
.... Muj názor je ten, ze rozhodne servis A8 nebude srovnatelny s A4 nebo Superbem. rozhodne bude nekolikanasobne drazsi. ....
nazor nebo zkusenost? Ja mel to auto pres 2 roky, a krome karoserie na nem nic "nekolikanasobne" drazsiho nebylo. Jo potrebujes 8 svicek misto 4, a jednou za 100-120kkm udelat rozvody, ktery stoji o neco vic, nez na beznou konfekci (cca 11-13kCZK).. To je ale asi tak cely. Jasne ze to bude vyzadovat nejakou peci po tech letech, ale to kazdy auto. Co slysim v praci od majitelu ruznych "ekonomickych" vozu (prevazne na naftu), tak zlata A8 4.2i...


Je to jen muj názor, jak jsem psal, byl/je to tez i muj sen mit A8 nebo BMW7 těchto generaci. Ale jelikož vim, ze bych to neuzivil na servisu, tak jsem se do toho nepoustel. Vychazim z toho, kolik me stoji servis 206 co ma zena a Vectry B co jsem mel předtím v porovnani se současnou C5 2011 co mam doma. Vymena oleje v automatu s proplachem 6500kč, pneumatiky 225/55/17 (trošku atyp oproti standardu 225/45/17) o dost dražší než s profilem 45 a ještě o hodně dražší, než na Vectru 195/65/15. To samé brzdy, kvalitnější olej, rozvody....ted se mi bohužel stala zavada na motoru a utopil jsem do toho 40 tis :( V mem pripade je i nutnost zkusenejsiho mechanika, protože C5 je slozitejsi, coz ta A8 by nemusela byt takovy strasak. Ale představa jaky skok mezi Vectrou B a 206 k soucasne C5, si nedelam iluze o tom, jaky skok bude z A4 do A8. Obzvlaste v cenove hladine 100 tis, kde se asi o opravdu zachovalem kousku s dobrou historii neda mluvit. A jestli mi někdo rekne, ze servisovat A8 bude stejne narocne jako servisovat moji C5 tak si zacnu rvat vlasy ze jsem si nesplnil sen a nesel do A8. Neberu ted naklady na palivo, to si většina lidi v hlave srovna sama, ale naklady na servis a udrzeni auta v dobre kondici. Taky hraje roli kazdodenni pouziti nebo víkendovka. Pokud vam A8 sloužila bez zavady 2 roky a vydrzel jste jen s klasickym predepsanym servisem tak je to parada, ale spoelhat se na to moc neda. Autu tahne skoro na 20 let starsi, a tam uz se da ocekavat, ze bude vyzadovat hodne velkou peci, aby se udrželo v kondici a je jen otázka casu, nez se rozbije něco dražšího....Vectru jsem mel z roku 1997 takze v podstate stejne stare auto a videl jsem tam ty unavy, a to zdaleka nemela najeto tolik, kolik budou mit v realu ty Audiny. Mel jsem poctivych 300 tis, coz ty A8 mají během prvních 3 let života a pak to projde většinou rukama několika lidi, kteří to auto uz jen udrzuji v provozuschopnem stavu....Ja nemam nic proti tomu koupit A8, me spis zarazilo to, jak tazatel je presvedceny, ze servis bude stejny jako u A4. Kdyby to bylo tak snadne tak dnes všichni jezdi v A8, MB S, BMW 7 protože ty bazarove ceny těchto aut jsou opravdu nizke a lakave, takze by každý vymenil svoji octavii, mondeo, 407 za luxusni premii, protože ty naklady na palivo jsou opravdu to nejmensi, a ještě ke vsemu většina lidi nenajezdi tolik km, ze by je zlikvidlovalo 14l u 4,2 oproti 8l u 1,6. Protože největší naklad daji lidi za ztratu hodnoty, servis, pojisteni...to palivo opravdu uz není tak dulezite, i když většina lidi se zene za spotřebou a nevidi dlouhodobe naklady. Proto ta převaha naftaku podle me. Tankujete každý mesic a tam vidíte naklady ihned. Ale pak se neco rozbije na naftaku a uspora je fuc :) A to rikam jako majitel naftaka. Není to nic proti nicemu, jen muj názor. Ale tazatel se stejne uz rozhodl. Nejdrive chtěl poradit mezi vice auty a v nafte a pak řekl, ze je rozmysleny A8 v 4,2 benzinu a at mu do toho nekecame, ze je stejne rozhodnuty. Takze nezbyva nez mu poprat stesti a doufat, ze bude resit jen bezny servis, který opravdu neni o tolik narocnejsi
    
 
sheogorath
registrován: 27.05.2016
počet příspěvků: 331
24.10.2017 11:56, RE: A8 ... . . . . .. ...
Bez zavady to nebylo, jak jsem zminoval trochu vys, menil jsem hadice podtlaku, byly zterele. Pak jedna brzdova hadice u zadniho trmenu nevydrzela, a menila se kovova trubka u pumpy posilovace rizeni (dil jsem sehnal na aukru a vymenil sam). Mela najeto cca 270kkm.

Pneu byly tusim 225/55 R17

Z ceho bych mel hlavne strach je stav automatu, ale vetsi problem jde poznat behem zkusebni jizdy.

    
 
mufik.martin
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 130
24.10.2017 12:15, RE: A8 ... . . . . .. ...
sheogorath napsal:
Bez zavady to nebylo, jak jsem zminoval trochu vys, menil jsem hadice podtlaku, byly zterele. Pak jedna brzdova hadice u zadniho trmenu nevydrzela, a menila se kovova trubka u pumpy posilovace rizeni (dil jsem sehnal na aukru a vymenil sam). Mela najeto cca 270kkm.Pneu byly tusim 225/55 R17Z ceho bych mel hlavne strach je stav automatu, ale vetsi problem jde poznat behem zkusebni jizdy.


jestli tam byli 225/55/17 tak to je ještě ten lepsi pripad, ty mam na svém aute taky, spis jsem cekal, jestli tam nejsou 18 nebo 19 palcu, coz asi většina aut mit bude spise tyto vetsi priplatkove. Nastesti se vam rozbili věci, nejsou tak spatne dostupne. Opravdu tam největší strach vidim spise v elektronice nez v mechanice. Automat ceka casem i me a jsem na to psychicky pripraveny ze okolo 35 - 40 tis bude repas. Zase si rikam, nez davat 2x dvouhmotu se spojkou tak to muzu udelat jednou totalni repas automatu a vyjde me to nastejno :) Spis jde o to se pripravit na to, co se muze stat. Ten rozdil mezi A4 a A8 musí byt nekde znat, ze uz v zakladu to bude mit vse mnohem sofistikovanejsi, komplikovanejsi, tolik dilu shodných nebude. Nechce preci nikdo tvrdit, ze A8 je jen natazena a rozsirena A4...JA to vidim jen jako konicek, drahy, ale konicek. Někdo to propije, jiny prokouri, jiny procestuje a někdo to da do auta s plni si sen.
    
 
mufik.martin
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 130
24.10.2017 13:21, RE: A8 ... . . . . .. ...
sheogorath napsal:
Bez zavady to nebylo, jak jsem zminoval trochu vys, menil jsem hadice podtlaku, byly zterele. Pak jedna brzdova hadice u zadniho trmenu nevydrzela, a menila se kovova trubka u pumpy posilovace rizeni (dil jsem sehnal na aukru a vymenil sam). Mela najeto cca 270kkm.Pneu byly tusim 225/55 R17Z ceho bych mel hlavne strach je stav automatu, ale vetsi problem jde poznat behem zkusebni jizdy.


A ještě jedna zajimava věc mi napadla, když jsem hledal C5 tak to byli max 5ti leta auta. Bud mela servisky a najeto přes 200, nebo servisky nemela a mela najeto něco přes 100 Tis. Když jsem hledal mame auto, tak identicky problém. 5ti lety auta najeto přes 200 s dolozenymi km, nebo přes 100 bez historie. Pak kouknu na 10 let stary auta a mají najeto taky 200, tentokrát uz bez servisek, a pak kouknu na ještě starsi C5, které jsou 15 let stare a mají taky najeto 200 tis km :D. Tak jsem se zacal koukat na zanovni ojetiny okolo 3 let, a většinou to mělo beztak okolo 200 tis. A to se nebavim o manazerskych vozech, ale o C5, mondeo atd....takze realne ty A8 budou mit ještě vetsi najezdy nez mondea atd...Takze uz i hodne spoelhlivy motor 4,2 benzin muze mit po 400 - 600 tis km vetsi investice, jen na tachometru bude svitit v horsim pripade 180 tis km a v lepsim 300tis km, ale stejne to bude mit 400 a vice

    
 
HoNZA
registrován: 28.04.2008
počet příspěvků: 220
26.10.2017 19:12, Průzkum
Tak jsem ze srandy dneska v AUDI pátral po tom kolik stojí servis A8. Čekal jsem na svoje auto a bavil se s technikem o tom, co jsou ochotni lidi koupit, a dobře se bavili. Pro ilustraci píšu pár čísel:

světlomet - 18.600,- druhovýroba
tlumič výfuku. : 31.000,- /cena za oba/
spodní přední 4,2 FSI ramena :14.700,- na jednu stranu, Lömforder
Tlumič bez měchu: 36.500,-
kompresor pérování: 20.000,-
Měch: 40.000,-
vstřik benzínu: 6.000,- /Továrně repasované, nový stojí raketu a nikdo je nekupuje /
kost stabilizátoru : 4.500,-
Výměna rozvodů 4.2 FSI: od 70 000,- podle rozsahu práce, jen pokud někdo nemění olej a karbon sežere v motoru co jde, jinak prý drží
olej na výměnu : 5000,- je ho tam 7.5 litru

no, asi ani 150 000 ročně stačit nebude )))
H.
    
 
sheogorath
registrován: 27.05.2016
počet příspěvků: 331
27.10.2017 00:35, Re..... .. .. ... ...
Rec je od A8 D2
    
Publikujte na TipCars.com hodnocení vašeho auta - klikněte zde
 
/ 1 (39)
zobrazovat po záznamech
 
 
   
 
 
 
 
     
sledovat toto téma
 
 
home
 
nabídka vozidel
 
pronájmy
 
magazín
 
firmy
 
můj TipCars
 
informace
 
česky
 výběrový formulář 
 
hledaný text:
značka:
model:
Poradna
jaké auto koupit
jaké palivo vybrat
jaký typ motoru vybrat
servisní náklady
vše o spotřebě
technické dotazy
dovoz vozidel
oleje, aditiva
pneu a disky
ostatní
Automobilky
česká vozidla
německá vozidla
francouzská vozidla
japonská vozidla
italská vozidla
korejská vozidla
čínská vozidla
americká vozidla
anglická vozidla
ostatní
Zábava
život za volantem
videa
motosport
tuning
ostatní
Typ vozidla
osobní a terénní
užitkové
autobusy
obytné
nákladní
přívěsy
motorky
pracovní stroje
veteráni
Auto-moto srazy
Hybridy, CNG, LPG
Audio, video, hi-fi
Pojištění
Volná diskuze
Diskuze o TipCars
novinky za:
vyčistit
 
 
   
 
Magazín - novinky, recenze, poradna serveru TipCars
 
Témata
 
 
odpovědí
 
 
zobrazení
 
 
poslední příspěvek
 
 
Podveden v bazaru - co dal?
od Bzencan
21
1083
od PatM
Čtv 23.11.2017 13:26:28
rodinné auto-7místné, benzín - Smax/Galaxy?
od Pavla K.
19
1062
od auto kanada
Čtv 23.11.2017 13:18:46
Citroën C5 2.0 HDI - když přijde rozčarování
od redakce TipCars.com - téma s článkem
24
3241
od auto kanada
Čtv 23.11.2017 13:18:00
Pick-up za 400 tisíc korun: Navara nebo Amarok?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
4
449
od auto kanada
Čtv 23.11.2017 13:16:33
Chcete si umět poradit se svým autem? Stáhněte si náš e-book
"První pomoc pro Vaše auto"
vyplatí se Porsche Panamera benzín 3,6L cca 7let staré?
od joem
20
796
od subarák
Čtv 23.11.2017 12:42:37
Babské auto do 120 000
od Barča.
0
12
od Barča.
Čtv 23.11.2017 12:07:55
Auto pro studenta - 100-130 tis. Kč
od Jackdast
3
226
od WOLTZ
Čtv 23.11.2017 10:54:21
Hyundai i30, Megane, nebo Auris? Co koupit za 200 tisíc korun?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
208
od BobanHTP
Čtv 23.11.2017 09:46:49
Grand C-max - Ecoboost 1.0 nebo 1.5?
od Tomas_87
1
44
od BobanHTP
Čtv 23.11.2017 09:29:44
Prásk! Škoda Karoq má pět hvězd z nárazového testu
od redakce TipCars.com - téma s článkem
14
381
od Pavlik
Stř 22.11.2017 17:35:18
Řídíte, opravujete, milujete auta? Máte názor, zážitek, postřeh ze světa aut?
Pište svůj blog na TipCarsu
jaký combi/MPV s cenou 200 - 250t Kč do Prahy s nájezdem 80 Km denně
od PerNox
0
36
od PerNox
Stř 22.11.2017 15:25:20
Auto do 50k prosím o radu
od Valley
10
435
od PatM
Stř 22.11.2017 13:57:59
Grandis nebo Galaxy? Vybíráme sedmimístné MPV za 160 tisíc korun
od redakce TipCars.com - téma s článkem
4
496
od Jan3
Úte 21.11.2017 20:50:59
Ford S-MAX 2.0 TDCi Titanium - zkušenosti se servisem
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
280
od Zdeny60
Úte 21.11.2017 19:18:37
Nové auto - Touran nebo S-Max?
od Petr21
2
650
od BobanHTP
Úte 21.11.2017 10:49:05
Informace o Ford Mondeo 2.0 mk4
od Daniel M
5
829
od Koloss
Pon 20.11.2017 15:43:22
Nevíte jaký spolehlivý motor vybrat? Stáhněte si náš e-book
"10 nejspolehlivějších motorů dle TipCars.com"
Auto tiche na dialnici - benzin, do 8 tis. EUR
od Citroenak
23
1390
od sheogorath
Pon 20.11.2017 12:59:20
Fiat Freemont spotřeba?
od vaclav.zapletal.35FB
24
13753
od capslock
Pon 20.11.2017 12:34:54
Koupit Ford Focus nebo C-Max
od nepřihlášený uživatel
4
221
od kresta98cz
Pon 20.11.2017 06:58:17
Hnací hřídel Fiat Freemont
od PetPal
2
135
od PetPal
Ned 19.11.2017 17:24:27
Clio 1.2CTe nebo nový yaris 1,5 VVT ie
od Ilona
2
213
od BobanHTP
Sob 18.11.2017 22:57:20
Škoda Octavia - proč motor za tepla špatně startuje?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
12
2718
od MaraVelaso
Sob 18.11.2017 21:10:49
Řídíte Peugeot? Podělte se o své zkušenosti a napište recenzi na vaše auto.
vložit zkušenost
Co trápí starší BMW řady 7?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
5
256
od Zdeny60
Pát 17.11.2017 17:40:23
Koupil jsem auto v exekuci a rozebral! Co teď??
od Foxy
5
678
od Foxy
Čtv 16.11.2017 23:49:47
S jakým benzínovým motorem koupit Octavii II?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
23
1789
od David V
Čtv 16.11.2017 08:22:42
Focus III kombi - jakou motorizaci?
od vavrisimo
0
114
od vavrisimo
Stř 15.11.2017 20:03:37
Jak je na tom se spolehlivostí Dacia Dokker?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
408
od Humusus
Stř 15.11.2017 09:14:28
octavia I 1.6 spotřeba pří jízdě na neutrál
od Bobo
9
982
od KoobaS
Úte 14.11.2017 15:36:22
Toyota Corolla E12 - 6 let a 150 tis. km na cestách
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
541
od nepřihlášený uživatel
Pon 13.11.2017 22:12:30
RECENZE OJETIN: Toyota Avensis třetí generace
od redakce TipCars.com - téma s článkem
4
582
od Zdeny60
Pon 13.11.2017 16:58:21
Koupit Škodu Fabia nebo raději Hondu Civic?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
100
716
od danet - redakce TipCars
Pon 13.11.2017 15:26:28
Honda Civic X 1.5 Turbo CVT: jezdí skvěle, ale co ten design?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
186
od Koloss
Pon 13.11.2017 13:33:14
Jaký motor vybrat? - Fabia, Octavia
od kresta98cz
9
776
od kresta98cz
Pon 13.11.2017 08:15:30
S jakým motorem koupit Nissan Qashqai první generace?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
5
836
od Pavlik
Ned 12.11.2017 14:24:21
Jak vybrat karavan?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
181
od Eliska744
Ned 12.11.2017 11:41:51
Opel Astra G 1.6 16V - jak na problémy s chodem motoru?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
24
1743
od brumla
Pát 10.11.2017 15:23:56
Ford Mondeo 2.5 V6 - nové zkušenosti našeho čtenáře po šesti letech
od redakce TipCars.com - téma s článkem
34
3823
od HoNZA
Pát 10.11.2017 14:01:56
RECENZE OJETIN: Lexus IS
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
223
od Zdeny60
Pát 10.11.2017 06:45:07
Úskalí vozidel N1 ?
od FRmarkEE
10
1712
od garry
Čtv 09.11.2017 19:48:02
Auto kolem 100k - BMW 116i, VW Passat...?
od spacemaster
1
257
od KoobaS
Čtv 09.11.2017 15:54:46
Toyota Yaris, Auris nebo Honda Jazz?
od Tomi71
8
845
od Tomi71
Čtv 09.11.2017 08:24:19
Motor do Octavia II, VW Passat, Audi A4
od Marmyn
5
1553
od ctverak
Čtv 09.11.2017 07:59:36
Rodinné auto do 300 tis
od MarekP
13
854
od MarekP
Čtv 09.11.2017 07:54:27
On-board kamera
od Baril
0
45
od Baril
Stř 08.11.2017 15:14:18
Podvádět s měřením emisí bude od 1. prosince mnohem těžší
od redakce TipCars.com - téma s článkem
6
410
od Kohout Pavel
Stř 08.11.2017 14:17:05
S jakým motorem koupit Citroen C6?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
464
od mufik.martin
Úte 07.11.2017 08:00:05
Fiat Tipo: kde jste, srdcaři?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
33
2631
od Petr67
Sob 04.11.2017 21:53:34
Jaký je koncernový motor 1,6 TDI?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
27
2980
od MadMirek
Sob 04.11.2017 16:39:11
3 sedačky - 1x rotační v Galaxy / Sharan / Alhambra....
od Pavla K.
8
580
od Pavla K.
Pát 03.11.2017 20:21:21
Auto na každodenní dojíždění po dálnici
od nepřihlášený uživatel
29
7662
od BobanHTP
Pát 03.11.2017 13:24:22
Pečujeme o své auto: jak a proč měnit vzduchový filtr (8. díl)
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
205
od David V
Pát 03.11.2017 09:05:42
Jaký motor do BMW E91
od Marmyn
3
232
od sheogorath
Čtv 02.11.2017 09:48:25
AUTO DO 50 000 PRO STUDENTA
od mateoprix
2
261
od Dannyk
Čtv 02.11.2017 07:56:58
K čemu slouží redukční převodovka u Subaru?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
5
441
od Reno
Stř 01.11.2017 19:59:17
David Minařík - motor 1,8 TSI umí pozlobit
od redakce TipCars.com - téma s článkem
28
6724
od ctverak
Stř 01.11.2017 07:52:02
Mercedes S211 vs. Jaguar X-Type Estate vs. Saab 9-5 SportCombi
od kingunique
0
87
od kingunique
Úte 31.10.2017 15:59:45
Jaký je VW Lupo?
od Roman AX
4
539
od Roman AX
Úte 31.10.2017 14:58:37
Auto do max 450tis
od vigo.dl
16
1010
od vigo.dl
Úte 31.10.2017 09:45:23
Jake auto na denni dojizdeni s co nejnizsi spotrebou a provozem
od amigo
48
1872
od 6M/T
Úte 31.10.2017 09:40:16
Volkswagen Caddy Maxi - jak jsme se seznámili
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
390
od sheogorath
Úte 31.10.2017 09:39:33
Převoz vozidla z Dánska přes Dopravní společnost do ČR
od Yulz
13
435
od 6M/T
Úte 31.10.2017 09:18:09
Jaké francouzské (italské) MPV do 80 000,- Kč ?
od Medvěd
2
652
od Humusus
Úte 31.10.2017 07:14:00
Nové Porsche 911 Carrera T chce být autem pro masy
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
237
od duch
Pon 30.10.2017 12:51:45
Koupit Peugeot 205 GTI jako investici?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
4
730
od Humusus
Ned 29.10.2017 07:23:03
Auto kombi do 430000
od mildaa1
4
384
od mildaa1
Ned 29.10.2017 01:10:28
ojete LPG - velke riziko?
od Bzencan
5
914
od capslock
Pát 27.10.2017 12:26:21
KIA Sorento nebo Renault Koleos za 300 tisíc Kč?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
4
643
od HoNZA
Pát 27.10.2017 10:49:02
Pomoc s výběrem motoru
od Jaros222
5
382
od HoNZA
Pát 27.10.2017 08:28:17
auto do 40 000 kč s nízkou spotřebou
od Bzencan
13
699
od Humusus
Pát 27.10.2017 07:31:25
Jaké auto vybrat do 100 tis. ? - Superb, Passat, A4, nebo A8?
od Daniel 1995
38
1538
od sheogorath
Pát 27.10.2017 00:35:47
Auto do 80000, denní dojíždění- Ford Focus?
od ptacnicek
10
1018
od Fanda
Stř 25.10.2017 21:41:34
Bát se ojeté Hondy Insight?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
346
od Pavlik
Stř 25.10.2017 17:45:17
Mazda 6 GY - jak slouží dvanáctiletý vůz s 250 000 km?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
433
od Koloss
Stř 25.10.2017 14:55:49
Citroën Berlingo - jak si vede v průzkumu spolehlivosti?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
240
od pampa
Stř 25.10.2017 11:48:08
Jaké malé spolehlivé auto za 50 tisíc korun?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
4
747
od BobanHTP
Úte 24.10.2017 13:16:37
výber ojetého auta: spolehlivé, ekonomické a stylové
od Artego
3
579
od mufik.martin
Úte 24.10.2017 08:14:05
Mercedes-Benz CL 420 - poradíme, jak na sametový chod osmiválce
od redakce TipCars.com - téma s článkem
6
562
od RejnOK
Pon 23.10.2017 20:58:14
Koupě auta na leasing
od Jaros222
2
344
od Giorgio
Ned 22.10.2017 10:59:13
Mercedes R nebo CLS
od Ondrysscz
1
392
od HoNZA
Sob 21.10.2017 18:03:45
regenrace filtru pevných částic DPF VW Golf VII 1.6
od kristyna
0
124
od kristyna
Sob 21.10.2017 14:50:43
Má někdo zkušenosti s benzinovým passatem nebo opelem vectra c?
od Mario85
4
936
od reader
Sob 21.10.2017 00:47:14
Fiat Croma ano či ne
od nepřihlášený uživatel - téma s článkem
18
8170
od Foligno
Pát 20.10.2017 19:13:10
Fabia + LPG - jaká motorizace?
od Domino
8
414
od BobanHTP
Pát 20.10.2017 14:23:43
Pečujeme o své auto: světlomety (6. díl)
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
187
od Koloss
Pát 20.10.2017 13:09:32
Odhad ceny vozu (mel jsem nehodu, asi bude totalka)
od tomN
41
3968
od evik
Pát 20.10.2017 13:02:37
Mitsubishi ASX 1.8 DiD 4WD - zkušenosti majitele po 120 000 kilometrech
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
367
od azerty
Čtv 19.10.2017 12:33:10
S jakým motorem koupit Rover 75?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
383
od AnderN
Stř 18.10.2017 11:05:34
Vybrat Toyotu Verso, nebo Volkswagen Touran?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
5
1945
od Stan
Stř 18.10.2017 10:03:01
Pečujeme o své auto: kontrola motorového oleje (4. díl)
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
249
od PatM
Úte 17.10.2017 19:51:40
Vyplatí se koupit Fiat Palio za 25 tisíc korun?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
5
600
od PatM
Úte 17.10.2017 19:44:38
Výběr auta do 150 tis.
od VojThis
0
417
od VojThis
Pon 16.10.2017 18:20:09
Nízký tlak ostřikovačů - Toyota Auris
od Petr S
0
64
od Petr S
Pon 16.10.2017 14:30:23
Koupit ojetý Saab 900 první generace?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
6
723
od gablenz
Pon 16.10.2017 11:30:24
Autopotahy - koberečky - plast. vana
od Pavla K.
11
744
od Giorgio
Sob 14.10.2017 08:11:56
Kombi 150 000- 170 000
od pida
14
1005
od Humusus
Pát 13.10.2017 22:08:46
Moje první auto do 100 tis.
od PanTys
10
801
od mariov2
Čtv 12.10.2017 18:49:11
RECENZE OJETIN: Opel Astra J
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
506
od mufik.martin
Čtv 12.10.2017 06:39:55
Honda accord 7gen .2,4 vs skoda octavia II 2,0 tsfi
od saky
10
1029
od driver111
Stř 11.10.2017 15:20:58
 
/ 117 (11648)
zobrazovat po záznamech
 
 
   
 
Jaké auto vy ...