0
zpět
 

diskuze k tématu: Jak je na tom Volvo S60?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, ostatní, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 15.09.2014 17:06, Jak je na tom Volvo S60?
Zdravím vás,
líbí se mi volvo S60, V70 i C70 z let přibližně 2000-2004
je to dobrá volba?
Jsem sice student VŠ, ale mám jistý příjem na provoz auta (brigáda při škole).

Ve srovnání s Octávií l o kolik má Volvo S60 vyšší provozní náklady?
mám celkem nízký nájezd, do 10 000 km/rok.
Do koupě auta chci investovat cca 40-70 tisíc + náklady na provoz. Od hranice 40 000 se dá sehnat S60...
Na co si dát pozor a jaký vybrat motor, aby byl spolehlivý? Líbí se mi elegance těchto aut a přijde mi, že se dají koupit i za celkem solidní ceny.
Z hlediska spolehlivosti, jakou převodovku?

Doporučíte mi i jiné alternativy k Volvu?
Třeba Mondeo nebo Passat?
Nebo jsou auta nižší třídy rozumnější na provoz?

Děkuji Petr
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Pondělí 15.09.2014 21:29, Jednoducha odpoved
Servisni naklady na vozidla Volvo stejne jako na jine premiovky ci polopremiovky jsou dane tim, kde to dotycny servisuje. Autorizovane servisy jsou opravdu hodne drahe, minimalne na urovni ci spise vyssi nez treba u nemecke D3 obcas i vyssi nez Lexus. Na druhou stranu dela Volvo hodne neautorizovaku a pak je ten servis uplne nekde jinde. Treba v Praze je par velmi dobrych servisu na Volva, takze prazaci dokazi svoje Volvicka servisovat za velmi snesitelne ceny. Samozrejme nikdy nebude Volvo servisne na urovni super levnych znacek typu Ford, ale s dobrym neautorizakem jsou naklady rozumne. Pokud vsak mate v okoli jenom autorizak, tak se poohlednete po jinem voze, jenom blba servisni prohlidka na Volvo S60 muze vyjit na dvacet tisic plus.