0
zpět
 

diskuze k tématu: Ford Focus - Velké překvapení

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.05.2005 00:16, Souhlas
Souhlas excellent car 1
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.05.2005 10:25, EGR
EGR ventil se podle me da odpojit, motor pak lip jede, akorat ma horsi emise.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.05.2005 10:53, RE: EGR
anonym napsal:
EGR ventil se podle me da odpojit, motor pak lip jede, akorat ma horsi emise.
EGR se da skutecne odpojit, emise jsou horsi, ale znatelne zvyseni vykonu je mateni verejnosti. je pravda ze se dosahne lepsi pruznosti v urcitych otackach, ale hlavni je ze se motor nezanasi nezadoucimi splodinami apod.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.05.2005 13:37, RE: EGR
MaClaud napsal:
EGR se da skutecne odpojit, emise jsou horsi, ale znatelne zvyseni vykonu je mateni verejnosti. je pravda ze se dosahne lepsi pruznosti v urcitych otackach, ale hlavni je ze se motor nezanasi nezadoucimi splodinami apod.
Odpojit se dá, ale pak řve řídící jednotka. Lepší je vystřihnout z plechu záslepku a vložit ji pod EGR ventil. Řídící jednotka si bude myslet, že EGR funguje, ale plyny nebudou cirkulovat (a EGR se nezanese).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.05.2005 13:38, RE: EGR
MaClaud napsal:
EGR se da skutecne odpojit, emise jsou horsi, ale znatelne zvyseni vykonu je mateni verejnosti. je pravda ze se dosahne lepsi pruznosti v urcitych otackach, ale hlavni je ze se motor nezanasi nezadoucimi splodinami apod.
a pokud jde o emise, tak záleží na motoru. Třeba u Hondy Preude se EGR zapíná jen při vysokých otáčkách - a to se při kontrole emisí stejně neprojeví...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 23.05.2005 18:32, RE: EGR
Riccardo napsal:
a pokud jde o emise, tak záleží na motoru. Třeba u Hondy Preude se EGR zapíná jen při vysokých otáčkách - a to se při kontrole emisí stejně neprojeví...
ano ano. souhlasim, EGR neodpojovat ale zaslepit, o odpojeni ani vlastne nevim, nemam zkusenost, zaslepeni je vratna zalezitost. jinak pochopitelne EGR se zapojuje do cinnosti jen pri urcitych otackach a to je vyhoda jeho vyrazeni, motor se v techto otackach chova potom jinak. ale o zvyseni vykonu se zde hovorit neda, a kdyz uz tak minimalnim. vyhoda je predevsim v tom ze se motor nezanasi tim svinstvem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.05.2005 10:20, RE: EGR
MaClaud napsal:
ano ano. souhlasim, EGR neodpojovat ale zaslepit, o odpojeni ani vlastne nevim, nemam zkusenost, zaslepeni je vratna zalezitost. jinak pochopitelne EGR se zapojuje do cinnosti jen pri urcitych otackach a to je vyhoda jeho vyrazeni, motor se v techto otackach chova potom jinak. ale o zvyseni vykonu se zde hovorit neda, a kdyz uz tak minimalnim. vyhoda je predevsim v tom ze se motor nezanasi tim svinstvem.
Jo jo, to svinstvo, co jde do výfuku se díky EGR ventilu zpět nasává do sání (částečně). Pokud už motor není v nejlepší kondici, tak se to díky EGR ventilu zhoršuje ještě rychleji.

Výkon to opravdu nezvýší, ale sníží se tím určitě náklady na údržbu. Jenom je třeba dávat pozor, když se EGR sundá, aby nám do těch odkrytých trubek něco nespadlo. To by se pak nasálo do motoru a měli bychom vyděláno !
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.05.2005 10:51, RE: EGR
anonym napsal:
EGR ventil se podle me da odpojit, motor pak lip jede, akorat ma horsi emise.
Mame Scenica, rv2002 a pravidelne se nam zanasel, hlavne pri jizde na dalnici se rozsvecovala kontrolka. Dvakrat nam ho v zaruce menili a furt se to opakovalo. Nevim jestli nam ho zaslepili nebo odpojili, ale technik Renaultu na rekl, ze byl vyrazen z provozu a ze ridici jednotka rvat nebude.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.05.2005 11:32, RE: EGR
anonym napsal:
Mame Scenica, rv2002 a pravidelne se nam zanasel, hlavne pri jizde na dalnici se rozsvecovala kontrolka. Dvakrat nam ho v zaruce menili a furt se to opakovalo. Nevim jestli nam ho zaslepili nebo odpojili, ale technik Renaultu na rekl, ze byl vyrazen z provozu a ze ridici jednotka rvat nebude.
a na emisich jste na to jak?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.05.2005 13:02, RE: EGR
MaClaud napsal:
a na emisich jste na to jak?
No neni na tom nijak, auto r.v.2002 jeste na STK+ME nemuselo. To az za rok, tak at se pak pochlubi! Kazdopadne je videt, co Renault vyrabi, protoze osobne muzu take podat zaporne reference na nejedno jejich auto Hlavne, ze jsou levne, co? Ale to, ze nevydrzi par let provozu bez vetsich problemu, to uz se nevidi! Jo jo, jen nechejte krachovat Rover a casem jiste i dalsi vyrobce dobrych, lec drazsich aut!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.05.2005 09:39, RE: EGR
AnderN napsal:
No neni na tom nijak, auto r.v.2002 jeste na STK+ME nemuselo. To az za rok, tak at se pak pochlubi! Kazdopadne je videt, co Renault vyrabi, protoze osobne muzu take podat zaporne reference na nejedno jejich auto Hlavne, ze jsou levne, co? Ale to, ze nevydrzi par let provozu bez vetsich problemu, to uz se nevidi! Jo jo, jen nechejte krachovat Rover a casem jiste i dalsi vyrobce dobrych, lec drazsich aut!
Pozná se vadný EGR na diagnostice? A jak moc složité je odpojit EGR, udělají to i u Fordu nebo je lepší do autorizovaného servisu s tíhle nejezdit? Včera jsem pořídil strašího Focuse TDCI, tak bych bral i tip na nějakého dobrého servismana v libereckém kraji nebo i okolí Mladé Boleslavo nebo Jičína.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 26.05.2005 16:21, RE: EGR
Alda napsal:
Pozná se vadný EGR na diagnostice? A jak moc složité je odpojit EGR, udělají to i u Fordu nebo je lepší do autorizovaného servisu s tíhle nejezdit? Včera jsem pořídil strašího Focuse TDCI, tak bych bral i tip na nějakého dobrého servismana v libereckém kraji nebo i okolí Mladé Boleslavo nebo Jičína.
nedoporucuji se s timto vubec na servis obracet!(alespon ne autorizovany) budou Ti ho chtit menit apod. zaslepeni neni tezke. pokud chces poslu Ti navod, je to tedy na Kadeta ale podstata je stejne.
muj mail:

MaClaud@mybox.cz
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 29.08.2005 19:49, 1.6 16V nebo 1.8 TDDi
Zdravim lidicky v diskusi. Po vanocich budu kupovat Focuse Combi (znamy mi ho proda po skonceni leasingu). Je to 1.6 16V Ghia. Chtel jsem se zeptat, zdali ma smysl uvazovat o jinem motoru, kdyz je ta 1.6ka tak vychvalovana. Uvazoval jsem jeste o 1.8TDDi, ale dieselu se bojim kvuli moznym porucham turba a jinych soucasti. Common Raily jsou pry take poruchove (a pak pekne draha oprava). Mam 4clenou rodinu a psa, tak me spise zajima, jestli ta 1.6ka bude mit dost vykonu i pro obcasne predjizdeni nebo jestli to do kopce na dalnici pojede 90 na ctyrku. Diky moc za odpovedi. Honza
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.11.2005 16:07, RE: 1.6 16V nebo 1.8 TDDi
Kousek napsal:
Zdravim lidicky v diskusi. Po vanocich budu kupovat Focuse Combi (znamy mi ho proda po skonceni leasingu). Je to 1.6 16V Ghia. Chtel jsem se zeptat, zdali ma smysl uvazovat o jinem motoru, kdyz je ta 1.6ka tak vychvalovana. Uvazoval jsem jeste o 1.8TDDi, ale dieselu se bojim kvuli moznym porucham turba a jinych soucasti. Common Raily jsou pry take poruchove (a pak pekne draha oprava). Mam 4clenou rodinu a psa, tak me spise zajima, jestli ta 1.6ka bude mit dost vykonu i pro obcasne predjizdeni ne...
No, nevim, proč tady tu 1.6 16v tak vychvalujou. Kamarád mi jí půjčil na vyzkoušení (combi) a nadšenej jsem z toho výkonu zrovna nebyl...A to mám Fiestu 1.4 (52kW)!!!! Tak kolem 3tis už to šlo, ale u nižších otáček fakt nic moc. To tátova Octavia 1.6 16v je teda úplně jiný kafe!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.01.2006 08:58, RE: 1.6 16V nebo 1.8 TDDi
ToM napsal:
No, nevim, proč tady tu 1.6 16v tak vychvalujou. Kamarád mi jí půjčil na vyzkoušení (combi) a nadšenej jsem z toho výkonu zrovna nebyl...A to mám Fiestu 1.4 (52kW)!!!! Tak kolem 3tis už to šlo, ale u nižších otáček fakt nic moc. To tátova Octavia 1.6 16v je teda úplně jiný kafe!
Řekl bych, že do Oktávek se 16-ventil nikdy nedával. Ale klidně mě oprav, jestli to víš líp. Jinak tu 1.6ku jsem nakonec koupil a jsem spokojenej. Srovnávat to ale s 1.4 je přinejmenším troufalost. Pro tu Fiestu je ve vztahu k pružnosti motoru plus akorát ta hmotnost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.03.2006 13:08, focus 1,4
Zdravi, mam Focuse 1.4 combi, 55kW. Myslim, ze by ste se divili, ze to docela jede. Nevytahne se to na 1,6, ale je to docela pruzne. Mozna je to dobrym zprevodovanim u kombiku. Co se tyce clanku o serii do roku 1999, rekl bych ze zavady v ridicich jednotkach nejake budou, predevsim ohledne udrzovani volnobeznych otacek. Ten muj motor je na volnobehu prilis labilni a kazde zapnuti nejakeho spotrebice mu zpusobi mirny propad volnobeznych otacek, coz se projevi kratkym pomrkavanim svetel. Nevite jak presvedcit motor aby drzel vyssi volnobeh tak o 50 otacek? Drzi 700.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 21.08.2006 10:02, Zkušenosti TDDi
Osobně najeto 25000 km, na tachometru už kolem 190000 km, služební auto, výměna čerpadla paliva cca. 180000, jinak se mi diesel nezdá ve srovnání s Oktávkou až tak hrozný. Při průjezdu zatáčkami sice bouchání (asi vytlučené silentbloky vlivem našich silnic), ale co se jízdních vlastností týče povedené auto. Jinak žádné závady. Ja osobně jsem však jsem překvapen korozí (r. v. 1999) skoro urezlý lem pátých dveří u kombi. Koroze na pátých dveřích u stěrače. I zadní dveře nad prahem opět rezne lem. U předních kol pak to chápu, tam když nejsou zástěrky rezne i Audi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 26.08.2006 20:12, RE: Zkušenosti TDDi
Lubor napsal:
Osobně najeto 25000 km, na tachometru už kolem 190000 km, služební auto, výměna čerpadla paliva cca. 180000, jinak se mi diesel nezdá ve srovnání s Oktávkou až tak hrozný. Při průjezdu zatáčkami sice bouchání (asi vytlučené silentbloky vlivem našich silnic), ale co se jízdních vlastností týče povedené auto. Jinak žádné závady. Ja osobně jsem však jsem překvapen korozí (r. v. 1999) skoro urezlý lem pátých dveří u kombi. Koroze na pátých dveřích u stěrače. I zadní dveře nad prahem opět rezne lem. ...
Je to trošku mimo téma, ale v jiné diskuzi na tomto serveru jsem si přečetl, že kombíky nemají víceprvkovou zadní nápravu kromě kombíků Trend, které naopak zase mají jiné zpřevodování (kratší kvalty). Může mi někdo, jak je to s převodovkami a zadní nápravou u FF a FF Combi, prosím ? Už podle mého dotazu asi chápete, že nejsem žádný odborník :) Jen si chci koupit FF Combi a rád by věděl, do čeho jdu. Předem díky za odpověď, na kterou se těším určitě nejen já.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.09.2006 11:06, RE: Zkušenosti TDDi
Hombre napsal:
Je to trošku mimo téma, ale v jiné diskuzi na tomto serveru jsem si přečetl, že kombíky nemají víceprvkovou zadní nápravu kromě kombíků Trend, které naopak zase mají jiné zpřevodování (kratší kvalty). Může mi někdo, jak je to s převodovkami a zadní nápravou u FF a FF Combi, prosím ? Už podle mého dotazu asi chápete, že nejsem žádný odborník :) Jen si chci koupit FF Combi a rád by věděl, do čeho jdu. Předem díky za odpověď, na kterou se těším určitě nejen já.
Trend se tuším nedělal v kombiku. Je to sportovní verze, má jinak naladěnej podvozek. Jinak všechny FOFO mají víceprvkovou nápravu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.10.2006 11:27, RE: Zkušenosti TDDi
Hombre napsal:
Je to trošku mimo téma, ale v jiné diskuzi na tomto serveru jsem si přečetl, že kombíky nemají víceprvkovou zadní nápravu kromě kombíků Trend, které naopak zase mají jiné zpřevodování (kratší kvalty). Může mi někdo, jak je to s převodovkami a zadní nápravou u FF a FF Combi, prosím ? Už podle mého dotazu asi chápete, že nejsem žádný odborník :) Jen si chci koupit FF Combi a rád by věděl, do čeho jdu. Předem díky za odpověď, na kterou se těším určitě nejen já.
Na tvůj dotaz ohledně zadní nápravy:Focus Turnier(combi) má víceprvkovou zadní nápravu ale s pozměněným příčným nosníkem,jiné příčné ramena a hlavně šikmo uložené tlumiče pérování-prostornější zavazadelník....
reagovat
1 2 3


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.