0
zpět
 

diskuze k tématu: Fiat Brava pro studenta

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, italská vozidla, typ vozidla, osobní
Perny
počet příspěvků5
datum registrace07.08.2015
Pátek 07.08.2015 16:08, Fiat Brava pro studenta
Dobrý den, jsem student, začínající řidič a sháním nějaké auto, které by bylo dobré jak na cesty do školy ( 25 km) , ale aby i zvládlo delší cesty k moři o prázdninách, nebo víkendové výlety.

Je spousta inzerátů na Fiat Brava, s rokem výroby +- 2000 za pro mne solidní ceny kolem 20 000 KČ. Rád bych znal Váš názor na poruchovost tohoto auta, a vhodnou motorizaci. Případně pokud by jste mi doporučili nějaké jiné auto.

Bratr si pořídil Hyundai Lantru 1,6 za 18000 kč, a jediné co měnil byla spojka, jinak je to auto naprosto v pořádku. Tento fakt mě neodrazuje od koupi auta za cenu jenom +- 20 000. Jedinou nevýhodou té Lantry je poměrně vysoká spotřeba.
reagovat
Giorgio
počet příspěvků814
datum registrace09.05.2007
Pátek 07.08.2015 18:50, RE: Fiat Brava pro studenta
Perny napsal:
Dobrý den, jsem student, začínající řidič a sháním nějaké auto, které by bylo dobré jak na cesty do školy ( 25 km) , ale aby i zvládlo delší cesty k moři o prázdninách, nebo víkendové výlety.Je spousta inzerátů na Fiat Brava, s rokem výroby +- 2000 za pro mne solidní ceny kolem 20 000 KČ. Rád bych znal Váš názor na poruchovost tohoto auta, a vhodnou motorizaci. Případně pokud by jste mi doporučili nějaké jiné auto.Bratr si pořídil Hyundai Lantru 1,6 za 18000 kč, a jediné co měnil byla spojka, jinak je to auto naprosto v pořádku. Tento fakt mě neodrazuje od koupi auta za cenu jenom +- 20 000. Jedinou nevýhodou té Lantry je poměrně vysoká spotřeba.