0
zpět
 

diskuze k tématu: Auto pro začátečníka do 75 tis. Kč a kde ho koupit

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, francouzská vozidla, japonská vozidla, americká vozidla, typ vozidla, osobní, volná diskuze
PanTys
počet příspěvků5
datum registrace21.08.2017
Neděle 10.12.2017 21:31, Auto pro začátečníka do 75 tis. Kč a kde ho koupit
Zdravím všechny motoristy!

Nedávno jsem dodělal řidičský průkaz a začínám se porozhlížet po autě, ve kterém bych svůj řidičský um zdokonaloval. Rozpočtově bych se chtěl vejít do 75 tis. Auto by mělo být s největší pravděpodobnější v benzínu, protože najedu dle mého max. kolem 100 km týdně. Ideální by bylo, aby auto nebylo více jak deset let staré. Samozřejmě by mělo být spolehlivé a jelikož jsem student, tak by mělo mít i nízké provozní náklady. Na koníky si moc nepotrpím, jelikož to nechci hned napálit do stromu. Poradíte mi? Nevím si totiž již dlouho rady. Momentálně se mi zalíbil Ford Fiesta páté generace s motorem 1.3i. Co si o tom myslíte vy? Dále bych se chtěl zeptat, kde je nejlepší automobil kupovat, v bazaru, nebo přímo od člověka? Budu moc šťastný za vaše rady a snad něco společně vymyslíme! Děkuji moc.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Úterý 12.12.2017 14:06, Fiesta není špatná
Ahoj,
Fiesta není vůbec špatné auto, s benzínem moc starostí nebudeš mít. S kupováním ojetin je vše relativní. Můžeš koupit dobré i špatné auto kdekoliv.
Na internetu jsou návody jak bod po bodu zkontrolovat základní věci a ty složitější - tam jsem si domluvil prohlídku v serivsu, kde se auto zvedne, proklepne se náprava, výfuk, uvidí se jestli teče olej atd. a také se napíchne diagnostika.
Rovněž delší jízda autem něco ukáže, opět návody najdeš na internetu. Auto nemá škubat, nemá táhnout do boku, nemají kolísat otáčky na volboběj, přehřívat se nebo naopak nemá zůstat chl kapalina chladná....