0
zpět
 

diskuze k tématu: Auto kt. chcem prerobiť následne na LPG

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla
mito85
počet příspěvků5
datum registrace03.08.2015
Pondělí 03.08.2015 12:01, Auto kt. chcem prerobiť následne na LPG
Ahojte

mal by som zálusk na nové auto a starostlivo vyberám a zvažujem. Nie som výrastok, ktorý chce machrovať, chcem bezpečné auto pre seba a svoju rodinu. Mesačne najazdím 1500 km, do práce 23km tam a 23 km späť, väčšinou dediny. Diesel nechcem, mám s ním veľmi zlé skúsenosti. LPG som mal 5 rokov a bol som nadmieru spokojný.

preto vyberám medzi:

1) BMW 7, 4000cm3, kód motora N62 B40 A, ročník 2006, 225kw
2) BMW 520i, kód motora M54 B22 (226S1) 125kw, ročník 2004 alebo to isté auto len s motorom 525i kód motora M54 B25 (256S5) 141kw, alebo 530i kód motora M54 B30 (306S3) 170 kw
3) Subaru legacy 2,5 kód motora EJ25, 121 kw
4) Honda Accort, tam neviem fakt aký motor, počul som že majú mäkké sedlá ventilov ....tak neviem

Viem, že všetky značky majú dosť drahé náhradné diely. Predpokladám, že na BMW nájdem aj šrotoviská, čo asi pri japoncoch ťažko. Pomôžte mi vybrať vzhľadom na poruchovosť, ceny náhradných dielov, možnosť šrotovísk, resp. či viete o niekom kto by mal podobné autá na plyn. Prípadne mi viete poradiť iné auto? vôbec mi nezáleží na 4x4, ani na koži atď aj keď zhodou okolností tieto autá to majú :::)

ďakujem za odpovede
reagovat
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Pondělí 03.08.2015 12:47, a
já vám do toho nechci mluvit,ale když ujedete ročně cca 15 000km..a ve výběru máte auta s pořizovací cenou přes milion korun...tak tyto auta si většinou lidé kupují,že neřeší jesli jedou za 8 nebo 11 litrů..

neměl by si člověk trochu přehodit priority? koupit auto na které má? než řešit na kterém vrakáči sežene díl aby ho top moc nestalo
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 03.08.2015 13:24, BMW
BMW 7 bych vyřadil hned, nebudete mít na servis a bastlit to z vrakárny je ostuda. Navíc zrovna u tohohle auta neodchází ani tak mechanika jako elektronika a s tím vám na vrakárně Sergej neporadí. V BMW potom bude servis na úrovni pořizovací ceny, tedy více než 2 miliony. Neni náhoda že ojetiny stojí pár kaček.
Uvedené BMW 5 je motoricky fajn, ale modely ze začátku výroby mají doslova hnusný interiér a ani celková kvalita nebyla nic úžasného. To bych raději E39 z posledního roku výroby. Je i hezčí, zejména uvnitř.
Subaru mimo hory moc nedává smysl, ano, má lepší jízdní vlastnosti, ale je uvnitř malé a názory na plyn se různí. Subaru ho bez úprav motoru nedoporučuje. Tovární LPG má na to upravený motor.
Honda taky s plynem moc nekamarádí, ale je to asi nejlepší auto pro normální ježdění z uvedených.
Takže za mě Accord v jakémkoliv benzínu a neplynovat.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pondělí 03.08.2015 17:40, RE: Auto kt. chcem prerobiť následne na LPG
mito85 napsal:
Ahojtemal by som zálusk na nové auto a starostlivo vyberám a zvažujem. Nie som výrastok, ktorý chce machrovať, chcem bezpečné auto pre seba a svoju rodinu. Mesačne najazdím 1500 km, do práce 23km tam a 23 km späť, väčšinou dediny. Diesel nechcem, mám s ním veľmi zlé skúsenosti. LPG som mal 5 rokov a bol som nadmieru spokojný. preto vyberám medzi: 1) BMW 7, 4000cm3, kód motora N62 B40 A, ročník 2006, 225kw2) BMW 520i, kód motora M54 B22 (226S1) 125kw, ročník 2004 alebo to isté auto len s motorom 525i kód motora M54 B25 (256S5) 141kw, alebo 530i kód motora M54 B30 (306S3) 170 kw3) Subaru legacy 2,5 kód motora EJ25, 121 kw4) Honda Accort, tam neviem fakt aký motor, počul som že majú mäkké sedlá ventilov ....tak neviem Viem, že všetky značky majú dosť drahé náhradné diely. Predpokladám, že na BMW nájdem aj šrotoviská, čo asi pri japoncoch ťažko. Pomôžte mi vybrať vzhľadom na poruchovosť, ceny náhradných dielov, možnosť šrotovísk, resp. či viete o niekom kto by mal podobné autá na plyn. Prípadne mi viete poradiť iné auto? vôbec mi nezáleží na 4x4, ani na koži atď aj keď zhodou okolností tieto autá to majú :::) ďakujem za odpovede

konkrétně vím o několika motorech M54B30 170kW provozovaných na LPG napříč řadami a typy (X5, e46, e39, e36/4 Z3 coupé...) a nevím o žádném problému. myslím že 5er s tímto motorem a LPG Vám bude dělat jen radost. vzhledem k tomu že se jedná o konstrukčně jednoduchý a léty prověřený motor by pro něj dobře udělaná zástavba LPG neměla představovat zátěž.
reagovat
mito85
počet příspěvků5
datum registrace03.08.2015
Úterý 04.08.2015 08:08, cena auta
až na taký detail, že tie autá teraz stoja (s výnimkou tej 7-my) okolo 7-8000 €. mne ide o to, aby sa to stále nekazilo a aby ten plyn bol vhodný pre daný typ motora
reagovat
mito85
počet příspěvků5
datum registrace03.08.2015
Úterý 04.08.2015 08:13, RE: BMW
PetrT napsal:
BMW 7 bych vyřadil hned, nebudete mít na servis a bastlit to z vrakárny je ostuda. Navíc zrovna u tohohle auta neodchází ani tak mechanika jako elektronika a s tím vám na vrakárně Sergej neporadí. V BMW potom bude servis na úrovni pořizovací ceny, tedy více než 2 miliony. Neni náhoda že ojetiny stojí pár kaček. Uvedené BMW 5 je motoricky fajn, ale modely ze začátku výroby mají doslova hnusný interiér a ani celková kvalita nebyla nic úžasného. To bych raději E39 z posledního roku výroby. Je i hezčí, zejména uvnitř. Subaru mimo hory moc nedává smysl, ano, má lepší jízdní vlastnosti, ale je uvnitř malé a názory na plyn se různí. Subaru ho bez úprav motoru nedoporučuje. Tovární LPG má na to upravený motor. Honda taky s plynem moc nekamarádí, ale je to asi nejlepší auto pro normální ježdění z uvedených. Takže za mě Accord v jakémkoliv benzínu a neplynovat.


lenže mne sa ten dizajn e39 v interiéry nepáči :::D a to je taký rozdiel v servisovaní bmw 7 a bmw 5?
inak kto má drahšie ceny náhradných dielov - bmw alebo japonci?
ja nie som závodný jazdec, lenže myslel som si že komfortne je na tom lepšie bmw než subaru a vy tvrdíte, že subaru má lepšie jazdné vlastnosti?
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 04.08.2015 14:24, RE: BMW
mito85 napsal:
PetrT napsal:
BMW 7 bych vyřadil hned, nebudete mít na servis a bastlit to z vrakárny je ostuda. Navíc zrovna u tohohle auta neodchází ani tak mechanika jako elektronika a s tím vám na vrakárně Sergej neporadí. V BMW potom bude servis na úrovni pořizovací ceny, tedy více než 2 miliony. Neni náhoda že ojetiny stojí pár kaček. Uvedené BMW 5 je motoricky fajn, ale modely ze začátku výroby mají doslova hnusný interiér a ani celková kvalita nebyla nic úžasného. To bych raději E39 z posledního roku výroby. Je i hezčí, zejména uvnitř. Subaru mimo hory moc nedává smysl, ano, má lepší jízdní vlastnosti, ale je uvnitř malé a názory na plyn se různí. Subaru ho bez úprav motoru nedoporučuje. Tovární LPG má na to upravený motor. Honda taky s plynem moc nekamarádí, ale je to asi nejlepší auto pro normální ježdění z uvedených. Takže za mě Accord v jakémkoliv benzínu a neplynovat.
lenže mne sa ten dizajn e39 v interiéry nepáči :::D a to je taký rozdiel v servisovaní bmw 7 a bmw 5? inak kto má drahšie ceny náhradných dielov - bmw alebo japonci? ja nie som závodný jazdec, lenže myslel som si že komfortne je na tom lepšie bmw než subaru a vy tvrdíte, že subaru má lepšie jazdné vlastnosti?


Subaru je čtyřkolka, takže bude mít už z principu asi lepší jízdní vlastnosti. To nemá s komfortem nic společného. Spíš bych ale řekl že tyhle dvě auta nelze porovnávat.
BMW 7 o které se zajímáš je elektronikou doslova nabouchané a ta něni věčná. Navíc jí umí málokdo dobře opravit. Stačí aby se v tom vrtal nějaký amatér a už to nikdy nikdo nedá dohromady.
Pro cenu značkového servisu (kam potom většinou musíš) není vůbec směrodatná cena za kterou koupíš 10 let starou popelnici, ale to kolik stálo nové. A to zejména u top modelů jako je 7-er. Takže servis a díly co nejsou v druhovýrobě budou odovídat pořizovací ceně nového vozu.
Navíc už zcela jistě budeš nejméně 3 majitel a pravidelný kvalitní servis dostávají (samozřejmě díky jeho ceně) většinou tyhle auta jen od prvního. Druhý to koupí za cenu passata a prodá před drahým servisem.

Samozřejmě můžeš mít štěstí a koupit za pár korun krásné auto co bude jen jezdit. Ale pravděpodobnost že by se o tak drahé auto někdo 10 let staral pečlivě je mizivá. Můj názor vycházím ze zkušeností lidí co si koupili auto na které ve skutečnosti neměli - vím o Mercedesu S 500 co čeká až našetří na měchy a segry soused pořídil za super cenu S8 před velkým servisem včetně brzd. Odhad v Audi je prý 300t Kč. což je půlka pořizovací ceny. Už ted to má na splátky.

BMW 5-er už bude o něčem jiném.

reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Středa 05.08.2015 09:13, RE: BMW
PetrT napsal:
mito85 napsal:
PetrT napsal:
BMW 7 bych vyřadil hned, nebudete mít na servis a bastlit to z vrakárny je ostuda. Navíc zrovna u tohohle auta neodchází ani tak mechanika jako elektronika a s tím vám na vrakárně Sergej neporadí. V BMW potom bude servis na úrovni pořizovací ceny, tedy více než 2 miliony. Neni náhoda že ojetiny stojí pár kaček. Uvedené BMW 5 je motoricky fajn, ale modely ze začátku výroby mají doslova hnusný interiér a ani celková kvalita nebyla nic úžasného. To bych raději E39 z posledního roku výroby. Je i hezčí, zejména uvnitř. Subaru mimo hory moc nedává smysl, ano, má lepší jízdní vlastnosti, ale je uvnitř malé a názory na plyn se různí. Subaru ho bez úprav motoru nedoporučuje. Tovární LPG má na to upravený motor. Honda taky s plynem moc nekamarádí, ale je to asi nejlepší auto pro normální ježdění z uvedených. Takže za mě Accord v jakémkoliv benzínu a neplynovat.
lenže mne sa ten dizajn e39 v interiéry nepáči :::D a to je taký rozdiel v servisovaní bmw 7 a bmw 5? inak kto má drahšie ceny náhradných dielov - bmw alebo japonci? ja nie som závodný jazdec, lenže myslel som si že komfortne je na tom lepšie bmw než subaru a vy tvrdíte, že subaru má lepšie jazdné vlastnosti?
Subaru je čtyřkolka, takže bude mít už z principu asi lepší jízdní vlastnosti. To nemá s komfortem nic společného. Spíš bych ale řekl že tyhle dvě auta nelze porovnávat.BMW 7 o které se zajímáš je elektronikou doslova nabouchané a ta něni věčná. Navíc jí umí málokdo dobře opravit. Stačí aby se v tom vrtal nějaký amatér a už to nikdy nikdo nedá dohromady. Pro cenu značkového servisu (kam potom většinou musíš) není vůbec směrodatná cena za kterou koupíš 10 let starou popelnici, ale to kolik stálo nové. A to zejména u top modelů jako je 7-er. Takže servis a díly co nejsou v druhovýrobě budou odovídat pořizovací ceně nového vozu.Navíc už zcela jistě budeš nejméně 3 majitel a pravidelný kvalitní servis dostávají (samozřejmě díky jeho ceně) většinou tyhle auta jen od prvního. Druhý to koupí za cenu passata a prodá před drahým servisem.Samozřejmě můžeš mít štěstí a koupit za pár korun krásné auto co bude jen jezdit. Ale pravděpodobnost že by se o tak drahé auto někdo 10 let staral pečlivě je mizivá. Můj názor vycházím ze zkušeností lidí co si koupili auto na které ve skutečnosti neměli - vím o Mercedesu S 500 co čeká až našetří na měchy a segry soused pořídil za super cenu S8 před velkým servisem včetně brzd. Odhad v Audi je prý 300t Kč. což je půlka pořizovací ceny. Už ted to má na splátky.BMW 5-er už bude o něčem jiném.

přesně popsané. také jsem u nás vídával Range Rover jezdící v prapodivném náklonu protože pán (asi třetí majitel) šetřil na měchy jak už jsem psal výše-pokud by to mělo být BMW tak 5er v šestiválci, a M54B30 je výborná volba. kvalitní díly jsou i v druhovýrobě za pusinku a pokud se nezblázní palubní elektronika tak mechanicky je to ufinancovatelné i s běžnou výplatou.
reagovat
mito85
počet příspěvků5
datum registrace03.08.2015
Středa 05.08.2015 10:41, RE: BMW
tomaskrtek napsal:
PetrT napsal:
mito85 napsal:
PetrT napsal:
BMW 7 bych vyřadil hned, nebudete mít na servis a bastlit to z vrakárny je ostuda. Navíc zrovna u tohohle auta neodchází ani tak mechanika jako elektronika a s tím vám na vrakárně Sergej neporadí. V BMW potom bude servis na úrovni pořizovací ceny, tedy více než 2 miliony. Neni náhoda že ojetiny stojí pár kaček. Uvedené BMW 5 je motoricky fajn, ale modely ze začátku výroby mají doslova hnusný interiér a ani celková kvalita nebyla nic úžasného. To bych raději E39 z posledního roku výroby. Je i hezčí, zejména uvnitř. Subaru mimo hory moc nedává smysl, ano, má lepší jízdní vlastnosti, ale je uvnitř malé a názory na plyn se různí. Subaru ho bez úprav motoru nedoporučuje. Tovární LPG má na to upravený motor. Honda taky s plynem moc nekamarádí, ale je to asi nejlepší auto pro normální ježdění z uvedených. Takže za mě Accord v jakémkoliv benzínu a neplynovat.
lenže mne sa ten dizajn e39 v interiéry nepáči :::D a to je taký rozdiel v servisovaní bmw 7 a bmw 5? inak kto má drahšie ceny náhradných dielov - bmw alebo japonci? ja nie som závodný jazdec, lenže myslel som si že komfortne je na tom lepšie bmw než subaru a vy tvrdíte, že subaru má lepšie jazdné vlastnosti?
Subaru je čtyřkolka, takže bude mít už z principu asi lepší jízdní vlastnosti. To nemá s komfortem nic společného. Spíš bych ale řekl že tyhle dvě auta nelze porovnávat.BMW 7 o které se zajímáš je elektronikou doslova nabouchané a ta něni věčná. Navíc jí umí málokdo dobře opravit. Stačí aby se v tom vrtal nějaký amatér a už to nikdy nikdo nedá dohromady. Pro cenu značkového servisu (kam potom většinou musíš) není vůbec směrodatná cena za kterou koupíš 10 let starou popelnici, ale to kolik stálo nové. A to zejména u top modelů jako je 7-er. Takže servis a díly co nejsou v druhovýrobě budou odovídat pořizovací ceně nového vozu.Navíc už zcela jistě budeš nejméně 3 majitel a pravidelný kvalitní servis dostávají (samozřejmě díky jeho ceně) většinou tyhle auta jen od prvního. Druhý to koupí za cenu passata a prodá před drahým servisem.Samozřejmě můžeš mít štěstí a koupit za pár korun krásné auto co bude jen jezdit. Ale pravděpodobnost že by se o tak drahé auto někdo 10 let staral pečlivě je mizivá. Můj názor vycházím ze zkušeností lidí co si koupili auto na které ve skutečnosti neměli - vím o Mercedesu S 500 co čeká až našetří na měchy a segry soused pořídil za super cenu S8 před velkým servisem včetně brzd. Odhad v Audi je prý 300t Kč. což je půlka pořizovací ceny. Už ted to má na splátky.BMW 5-er už bude o něčem jiném.
přesně popsané. také jsem u nás vídával Range Rover jezdící v prapodivném náklonu protože pán (asi třetí majitel) šetřil na měchy jak už jsem psal výše-pokud by to mělo být BMW tak 5er v šestiválci, a M54B30 je výborná volba. kvalitní díly jsou i v druhovýrobě za pusinku a pokud se nezblázní palubní elektronika tak mechanicky je to ufinancovatelné i s běžnou výplatou.


dobre 7-ma vypadáva z hry. dobre a podme porovnať ceny náhradných dielov a ceny servisu Subaru a tej 5-ky? čo by ste si vybrali vy ? je viac druhovýroby na bmw ako na japonca?
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Středa 05.08.2015 11:26, RE: BMW
mito85 napsal:
tomaskrtek napsal:
PetrT napsal:
mito85 napsal:
PetrT napsal:
BMW 7 bych vyřadil hned, nebudete mít na servis a bastlit to z vrakárny je ostuda. Navíc zrovna u tohohle auta neodchází ani tak mechanika jako elektronika a s tím vám na vrakárně Sergej neporadí. V BMW potom bude servis na úrovni pořizovací ceny, tedy více než 2 miliony. Neni náhoda že ojetiny stojí pár kaček. Uvedené BMW 5 je motoricky fajn, ale modely ze začátku výroby mají doslova hnusný interiér a ani celková kvalita nebyla nic úžasného. To bych raději E39 z posledního roku výroby. Je i hezčí, zejména uvnitř. Subaru mimo hory moc nedává smysl, ano, má lepší jízdní vlastnosti, ale je uvnitř malé a názory na plyn se různí. Subaru ho bez úprav motoru nedoporučuje. Tovární LPG má na to upravený motor. Honda taky s plynem moc nekamarádí, ale je to asi nejlepší auto pro normální ježdění z uvedených. Takže za mě Accord v jakémkoliv benzínu a neplynovat.
lenže mne sa ten dizajn e39 v interiéry nepáči :::D a to je taký rozdiel v servisovaní bmw 7 a bmw 5? inak kto má drahšie ceny náhradných dielov - bmw alebo japonci? ja nie som závodný jazdec, lenže myslel som si že komfortne je na tom lepšie bmw než subaru a vy tvrdíte, že subaru má lepšie jazdné vlastnosti?
Subaru je čtyřkolka, takže bude mít už z principu asi lepší jízdní vlastnosti. To nemá s komfortem nic společného. Spíš bych ale řekl že tyhle dvě auta nelze porovnávat.BMW 7 o které se zajímáš je elektronikou doslova nabouchané a ta něni věčná. Navíc jí umí málokdo dobře opravit. Stačí aby se v tom vrtal nějaký amatér a už to nikdy nikdo nedá dohromady. Pro cenu značkového servisu (kam potom většinou musíš) není vůbec směrodatná cena za kterou koupíš 10 let starou popelnici, ale to kolik stálo nové. A to zejména u top modelů jako je 7-er. Takže servis a díly co nejsou v druhovýrobě budou odovídat pořizovací ceně nového vozu.Navíc už zcela jistě budeš nejméně 3 majitel a pravidelný kvalitní servis dostávají (samozřejmě díky jeho ceně) většinou tyhle auta jen od prvního. Druhý to koupí za cenu passata a prodá před drahým servisem.Samozřejmě můžeš mít štěstí a koupit za pár korun krásné auto co bude jen jezdit. Ale pravděpodobnost že by se o tak drahé auto někdo 10 let staral pečlivě je mizivá. Můj názor vycházím ze zkušeností lidí co si koupili auto na které ve skutečnosti neměli - vím o Mercedesu S 500 co čeká až našetří na měchy a segry soused pořídil za super cenu S8 před velkým servisem včetně brzd. Odhad v Audi je prý 300t Kč. což je půlka pořizovací ceny. Už ted to má na splátky.BMW 5-er už bude o něčem jiném.
přesně popsané. také jsem u nás vídával Range Rover jezdící v prapodivném náklonu protože pán (asi třetí majitel) šetřil na měchy jak už jsem psal výše-pokud by to mělo být BMW tak 5er v šestiválci, a M54B30 je výborná volba. kvalitní díly jsou i v druhovýrobě za pusinku a pokud se nezblázní palubní elektronika tak mechanicky je to ufinancovatelné i s běžnou výplatou.
dobre 7-ma vypadáva z hry. dobre a podme porovnať ceny náhradných dielov a ceny servisu Subaru a tej 5-ky? čo by ste si vybrali vy ? je viac druhovýroby na bmw ako na japonca?

spíš bych řešil to že jestli chcete LPG tak u Suba musíte jít do auta které má originální zástavbu od výrobce a s ní související úpravu motoru. někteří tuzemští prodejci nechávali LPG dodělat a vydávali to za origo což mohlo znamenat velký problém s motorem. u BMW si koupíte auto a necháte udělat plyn-toť vše. předpokládám že vzhledem k množství prodaných kusů bude na BMW k sehnání téměř cokoliv ve druhovýrobě a zbytek na vrakáčích, u Suba bude výběr trochu omezenější. jestli chcete opravdu jít do plynu tak BMW.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Čtvrtek 06.08.2015 23:37, re:
Dobrý den. S ohledem na provoz na LPG doporučuji buď BMW řady 5 s třílitrovým šestiválcem, nebo Subaru Legacy, ovšem ideálně s originální přestavbou od výrobce.
reagovat
mito85
počet příspěvků5
datum registrace03.08.2015
Pondělí 10.08.2015 21:32, stránky na overenie KM v nemecku
a mal by som ešte jednu otázku: na slovensku si pekne skontrolujem koľko malo auto kilometrov pri STK (samozrejme aj to sa dá oklamať) ale existujú aj nejaké stránky z nemecka, kde by som si to overil? lebo všetci pred dovozom stiahnu kilometre a tu sa to už nikto nedozvie. tak existujú na to nejaké stránky?

Ďakujem za odpoveď
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.