0
zpět
 

diskuze k tématu: Auto do 50 tisíc

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla
Michal96
počet příspěvků2
datum registrace29.06.2017
Čtvrtek 29.06.2017 12:52, Auto do 50 tisíc
Zdravím,

jsem student a chtěl bych si pořídit nové auto. Do téhle doby jsem jezdil s fabii 1,4 MPI a bohužel si musím pořídit nové. A proto bych chtěl požádat o radu, jaké auto by jste mi doporučili kolem 50 tisíc korun tak, aby bylo svižné (to znamená, aby mělo dobré zrychlení, kolem 10s z 0-100) a vydrželo pár let. Nechtěl bych nic velkého klidně 3 dveřové. Přemýšlel sem o Audi A3 1,8 92kw. Děkuji za všechny doporučení.
reagovat
Giorgio
počet příspěvků814
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 29.06.2017 13:44, RE: Auto do 50 tisíc
Michal96 napsal:
Zdravím,jsem student a chtěl bych si pořídit nové auto. Do téhle doby jsem jezdil s fabii 1,4 MPI a bohužel si musím pořídit nové. A proto bych chtěl požádat o radu, jaké auto by jste mi doporučili kolem 50 tisíc korun tak, aby bylo svižné (to znamená, aby mělo dobré zrychlení, kolem 10s z 0-100) a vydrželo pár let. Nechtěl bych nic velkého klidně 3 dveřové. Přemýšlel sem o Audi A3 1,8 92kw. Děkuji za všechny doporučení.


Opravdu si myslíš, že tvoje téma "studentské auto za 50 tisíc" se tolik liší od pár dnů starého tématu "studentské auto za 45 tisíc"? Ona ta A3 by asi nebyla špatná volba, kdyby ovšem nebyla za tu cenu okolo stavu klinické smrti. Mezi univerzální volbu v této cenové kategorii patří Fiat Stilo, který má i variantu s 1.8 96 kW, což je sice motor, který vyžaduje určitý servis, ale celkově je poměrně spolehlivý. Alternativně by se dalo uvažovat i o Fiatu Punto II HGT se shodným motorem (větší sexappeal a lepší dynamika díky nižší hmotnosti).
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1008
datum registrace23.04.2014
Čtvrtek 29.06.2017 14:24, RE: Auto do 50 tisíc
Giorgio napsal:
Michal96 napsal: