0
zpět
 

diskuze k tématu: Audi s6 5.2 v10 avant

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 12.04.2014 00:35, Audi s6 5.2 v10 avant
Dobry den.Chcel by vas poprosit o rady ku tomuto autu. V stredu 16.4 idem pozriet jednu S6ku. Pan je velky podnikatel (nie slovak) a 1.majitel auta. Auto ma najazdene 75tis km rv 10/2007. Jazdena na 90% zapadna europa. Dal som si zistit podla vinka vsetko co sa dalo a km by mali podla vsetkeho sediet.Mysli si to aj znami v audi.Auto bolo od zaciatku servisovane v jednom a tom istom servise audi, posledny servis bol robeny vo februari 2014. V stredu sa stretneme a necha mi auto preverit v servise.(jjeho zastupca,s nim bude skusobna jazda kontrola v servise atd...) Tlaky,kontrola motora,valcov endoskopom a proste vsetko o co som ho predom poprosil.Bol velmi ustrtetovi a nevidel v tom ziadny problem ak to bude normalny servis. Mam uz dohodnuty aj serv.kde to spravia a aj termin na toho 16teho. Vas by som sa chcel opytat,je nieco preco by som s tym autom nebol spokojny?Ziadne cipovanie ani nic podobne neplanujem a nikdy som ziadne auto necipoval. Jazdim kludne a predbieham malo,75% dialnice ,Vedel by ste mi o tom aute prosim nieco napisat? Mali sme 530xd turinga,boli sme spokojny,ale povedal som si ked sme to predavali, ze dalsie auto uz urcite nebude nafta a motor okolo 4-5L preto s6. 550i s xDrive som za rozumnu cenu nenasiel a ine sa mi nec nepaci. Dakujem. S pozdravom peter.
reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Sobota 12.04.2014 15:46, Audiklub
Mrkni na audiklub, tam ti o tom řeknou první i poslední.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 13.04.2014 10:58, RE: Audi s6 5.2 v10 avant
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobry den.Chcel by vas poprosit o rady ku tomuto autu. V stredu 16.4 idem pozriet jednu S6ku. Pan je velky podnikatel (nie slovak) a 1.majitel auta. Auto ma najazdene 75tis km rv 10/2007. Jazdena na 90% zapadna europa. Dal som si zistit podla vinka vsetko co sa dalo a km by mali podla vsetkeho sediet.Mysli si to aj znami v audi.Auto bolo od zaciatku servisovane v jednom a tom istom servise audi, posledny servis bol robeny vo februari 2014. V stredu sa stretneme a necha mi auto preverit v servise.(jjeho zastupca,s nim bude skusobna jazda kontrola v servise atd...) Tlaky,kontrola motora,valcov endoskopom a proste vsetko o co som ho predom poprosil.Bol velmi ustrtetovi a nevidel v tom ziadny problem ak to bude normalny servis. Mam uz dohodnuty aj serv.kde to spravia a aj termin na toho 16teho. Vas by som sa chcel opytat,je nieco preco by som s tym autom nebol spokojny?Ziadne cipovanie ani nic podobne neplanujem a nikdy som ziadne auto necipoval. Jazdim kludne a predbieham malo,75% dialnice ,Vedel by ste mi o tom aute prosim nieco napisat? Mali sme 530xd turinga,boli sme spokojny,ale povedal som si ked sme to predavali, ze dalsie auto uz urcite nebude nafta a motor okolo 4-5L preto s6. 550i s xDrive som za rozumnu cenu nenasiel a ine sa mi nec nepaci. Dakujem. S pozdravom peter.


Třeba počítat se spotřebou okolo 13-15 litrů. Dynamika není nijak excelentní, ale oproti 530xd to bude velká změna. Je to velké, nedotáčivé auto. Podvozek není vzduchový, tam vás žádné překvapení nečeká. Motor má poměrně nízký výkon vzhledem k objemu /v S8 měl tentýž daleko vyšší výkon/,takže si myslím, že bude mít i vyšší životnost.

reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Neděle 13.04.2014 23:05, RE: Audi s6 5.2 v10 avant
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobry den.Chcel by vas poprosit o rady ku tomuto autu. V stredu 16.4 idem pozriet jednu S6ku. Pan je velky podnikatel (nie slovak) a 1.majitel auta. Auto ma najazdene 75tis km rv 10/2007. Jazdena na 90% zapadna europa. Dal som si zistit podla vinka vsetko co sa dalo a km by mali podla vsetkeho sediet.Mysli si to aj znami v audi.Auto bolo od zaciatku servisovane v jednom a tom istom servise audi, posledny servis bol robeny vo februari 2014. V stredu sa stretneme a necha mi auto preverit v servise.(jjeho zastupca,s nim bude skusobna jazda kontrola v servise atd...) Tlaky,kontrola motora,valcov endoskopom a proste vsetko o co som ho predom poprosil.Bol velmi ustrtetovi a nevidel v tom ziadny problem ak to bude normalny servis. Mam uz dohodnuty aj serv.kde to spravia a aj termin na toho 16teho. Vas by som sa chcel opytat,je nieco preco by som s tym autom nebol spokojny?Ziadne cipovanie ani nic podobne neplanujem a nikdy som ziadne auto necipoval. Jazdim kludne a predbieham malo,75% dialnice ,Vedel by ste mi o tom aute prosim nieco napisat? Mali sme 530xd turinga,boli sme spokojny,ale povedal som si ked sme to predavali, ze dalsie auto uz urcite nebude nafta a motor okolo 4-5L preto s6. 550i s xDrive som za rozumnu cenu nenasiel a ine sa mi nec nepaci. Dakujem. S pozdravom peter.


Nekupovat v zadnem pripade a nebo pocitat s tim co vas ceka a byt ochoten to akceptovat. Neprislo vam divne, ze tyhle sportovni S6tky jsou levnejsi nez srovnatelne stare 4.2FSI nebo i 3.0T, prestoze je to puvodne mnohem drazsi sportovni model s vyssim vykonem? Neni to nahodou, ostatne jako nic na trhu s ojetymi vozy. Tohle auto se opravdu moc nepovedlo, nejvetsim problemem je motor upraveny z Lamborghini Gallardo, coz byl pomerne dost hloupy napad, protoze motory v supersportech jsou stavene na extremne vysoky vykon, ale zaroven na minimalni najezdy. U techle aut se nepredpoklada, ze najedou vice nez sto tisic kilometru za cely svuj zivot! Oproti tomu S6 je dalnicni stihacka, kterou si lide koupi i na velke cestovani. Vysledkem tohohle nesouladu je spousta smutnych majitelu S6, kteri zjistili ze motor v jejich aute ma zlomkovou zivotnost proti beznemu V8 s normalni A6.
Pokud to auto ma najeto opravdu 75.000km, tak je motor nekde za polovinou az kolem dvou tretin sve zivotnosti. Je bezne u techle motoru ze uz mezi 100-150.000km zacne strikat olej vsude mozne a problem se nasledne resi kompletni generalkou motoru, ktera vyjde radove na statisice! Proto se snazi majitele techto aut nekde kolem tech sto tisic nebo lehce pres S6tek zbavit celkem za jakoukoliv cenu, protoze do techle oprav uz nechteji investovat.
Celkove pocitejte s tim, ze servisni naklady budou uplne nekde jinde nez u vaseho celkem servisne nenarocneho diesela a rozmyslete si zdali vam ten vykon za to stoji. Nicmene samozrejme, ze jsou i horsi volby na trhu, take se da koupit Audi S8 se stejnym motorem a navic s priplatkovymi keramickymi brzdami, ktere stoji strasidelnou raketu a nelze je zpetne vymenit za normalni.
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Neděle 13.04.2014 23:08, RE: Audi s6 5.2 v10 avant
Reno napsal:
Motor má poměrně nízký výkon vzhledem k objemu /v S8 měl tentýž daleko vyšší výkon/,takže si myslím, že bude mít i vyšší životnost.


Daleko vyssi vykon? Audi S6 ma 435PS, Audi S8 ma 444PS, rozdil nejake dve procenta. Myslim, ze si to pletete s novou S8, ale ta ma uplne jiny motor, foukany osmivalec 520PS.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 14.04.2014 09:13, RE: Audi s6 5.2 v10 avant
Ne321 napsal:
Reno napsal:
Motor má poměrně nízký výkon vzhledem k objemu /v S8 měl tentýž daleko vyšší výkon/,takže si myslím, že bude mít i vyšší životnost.
Daleko vyssi vykon? Audi S6 ma 435PS, Audi S8 ma 444PS, rozdil nejake dve procenta. Myslim, ze si to pletete s novou S8, ale ta ma uplne jiny motor, foukany osmivalec 520PS.


Ano, správně tam mělo být daleko menší výkon než u Lamborghini. Faktem je, ale že než ten motor dali do Audi, tak ho kompletně překopali.

reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 14.04.2014 09:16, RE: Audi s6 5.2 v10 avant
Ne321 napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobry den.Chcel by vas poprosit o rady ku tomuto autu. V stredu 16.4 idem pozriet jednu S6ku. Pan je velky podnikatel (nie slovak) a 1.majitel auta. Auto ma najazdene 75tis km rv 10/2007. Jazdena na 90% zapadna europa. Dal som si zistit podla vinka vsetko co sa dalo a km by mali podla vsetkeho sediet.Mysli si to aj znami v audi.Auto bolo od zaciatku servisovane v jednom a tom istom servise audi, posledny servis bol robeny vo februari 2014. V stredu sa stretneme a necha mi auto preverit v servise.(jjeho zastupca,s nim bude skusobna jazda kontrola v servise atd...) Tlaky,kontrola motora,valcov endoskopom a proste vsetko o co som ho predom poprosil.Bol velmi ustrtetovi a nevidel v tom ziadny problem ak to bude normalny servis. Mam uz dohodnuty aj serv.kde to spravia a aj termin na toho 16teho. Vas by som sa chcel opytat,je nieco preco by som s tym autom nebol spokojny?Ziadne cipovanie ani nic podobne neplanujem a nikdy som ziadne auto necipoval. Jazdim kludne a predbieham malo,75% dialnice ,Vedel by ste mi o tom aute prosim nieco napisat? Mali sme 530xd turinga,boli sme spokojny,ale povedal som si ked sme to predavali, ze dalsie auto uz urcite nebude nafta a motor okolo 4-5L preto s6. 550i s xDrive som za rozumnu cenu nenasiel a ine sa mi nec nepaci. Dakujem. S pozdravom peter.
Nekupovat v zadnem pripade a nebo pocitat s tim co vas ceka a byt ochoten to akceptovat. Neprislo vam divne, ze tyhle sportovni S6tky jsou levnejsi nez srovnatelne stare 4.2FSI nebo i 3.0T, prestoze je to puvodne mnohem drazsi sportovni model s vyssim vykonem? Neni to nahodou, ostatne jako nic na trhu s ojetymi vozy. Tohle auto se opravdu moc nepovedlo, nejvetsim problemem je motor upraveny z Lamborghini Gallardo, coz byl pomerne dost hloupy napad, protoze motory v supersportech jsou stavene na extremne vysoky vykon, ale zaroven na minimalni najezdy. U techle aut se nepredpoklada, ze najedou vice nez sto tisic kilometru za cely svuj zivot! Oproti tomu S6 je dalnicni stihacka, kterou si lide koupi i na velke cestovani. Vysledkem tohohle nesouladu je spousta smutnych majitelu S6, kteri zjistili ze motor v jejich aute ma zlomkovou zivotnost proti beznemu V8 s normalni A6.Pokud to auto ma najeto opravdu 75.000km, tak je motor nekde za polovinou az kolem dvou tretin sve zivotnosti. Je bezne u techle motoru ze uz mezi 100-150.000km zacne strikat olej vsude mozne a problem se nasledne resi kompletni generalkou motoru, ktera vyjde radove na statisice! Proto se snazi majitele techto aut nekde kolem tech sto tisic nebo lehce pres S6tek zbavit celkem za jakoukoliv cenu, protoze do techle oprav uz nechteji investovat.Celkove pocitejte s tim, ze servisni naklady budou uplne nekde jinde nez u vaseho celkem servisne nenarocneho diesela a rozmyslete si zdali vam ten vykon za to stoji. Nicmene samozrejme, ze jsou i horsi volby na trhu, take se da koupit Audi S8 se stejnym motorem a navic s priplatkovymi keramickymi brzdami, ktere stoji strasidelnou raketu a nelze je zpetne vymenit za normalni.


Stačí se podívat na mobile.de, kde jsou S8 a S6 s najetými 250-300 tkm... a kdyby měly nový motor, určitě by se tím kupci rádi pochlubili.

reagovat
Kojot027
počet příspěvků111
datum registrace02.01.2011
Pondělí 14.04.2014 11:40, RE: Audi s6 5.2 v10 avant
Ne321 napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobry den.Chcel by vas poprosit o rady ku tomuto autu. V stredu 16.4 idem pozriet jednu S6ku. Pan je velky podnikatel (nie slovak) a 1.majitel auta. Auto ma najazdene 75tis km rv 10/2007. Jazdena na 90% zapadna europa. Dal som si zistit podla vinka vsetko co sa dalo a km by mali podla vsetkeho sediet.Mysli si to aj znami v audi.Auto bolo od zaciatku servisovane v jednom a tom istom servise audi, posledny servis bol robeny vo februari 2014. V stredu sa stretneme a necha mi auto preverit v servise.(jjeho zastupca,s nim bude skusobna jazda kontrola v servise atd...) Tlaky,kontrola motora,valcov endoskopom a proste vsetko o co som ho predom poprosil.Bol velmi ustrtetovi a nevidel v tom ziadny problem ak to bude normalny servis. Mam uz dohodnuty aj serv.kde to spravia a aj termin na toho 16teho. Vas by som sa chcel opytat,je nieco preco by som s tym autom nebol spokojny?Ziadne cipovanie ani nic podobne neplanujem a nikdy som ziadne auto necipoval. Jazdim kludne a predbieham malo,75% dialnice ,Vedel by ste mi o tom aute prosim nieco napisat? Mali sme 530xd turinga,boli sme spokojny,ale povedal som si ked sme to predavali, ze dalsie auto uz urcite nebude nafta a motor okolo 4-5L preto s6. 550i s xDrive som za rozumnu cenu nenasiel a ine sa mi nec nepaci. Dakujem. S pozdravom peter.
Nekupovat v zadnem pripade a nebo pocitat s tim co vas ceka a byt ochoten to akceptovat. Neprislo vam divne, ze tyhle sportovni S6tky jsou levnejsi nez srovnatelne stare 4.2FSI nebo i 3.0T, prestoze je to puvodne mnohem drazsi sportovni model s vyssim vykonem? Neni to nahodou, ostatne jako nic na trhu s ojetymi vozy. Tohle auto se opravdu moc nepovedlo, nejvetsim problemem je motor upraveny z Lamborghini Gallardo, coz byl pomerne dost hloupy napad, protoze motory v supersportech jsou stavene na extremne vysoky vykon, ale zaroven na minimalni najezdy. U techle aut se nepredpoklada, ze najedou vice nez sto tisic kilometru za cely svuj zivot! Oproti tomu S6 je dalnicni stihacka, kterou si lide koupi i na velke cestovani. Vysledkem tohohle nesouladu je spousta smutnych majitelu S6, kteri zjistili ze motor v jejich aute ma zlomkovou zivotnost proti beznemu V8 s normalni A6.Pokud to auto ma najeto opravdu 75.000km, tak je motor nekde za polovinou az kolem dvou tretin sve zivotnosti. Je bezne u techle motoru ze uz mezi 100-150.000km zacne strikat olej vsude mozne a problem se nasledne resi kompletni generalkou motoru, ktera vyjde radove na statisice! Proto se snazi majitele techto aut nekde kolem tech sto tisic nebo lehce pres S6tek zbavit celkem za jakoukoliv cenu, protoze do techle oprav uz nechteji investovat.Celkove pocitejte s tim, ze servisni naklady budou uplne nekde jinde nez u vaseho celkem servisne nenarocneho diesela a rozmyslete si zdali vam ten vykon za to stoji. Nicmene samozrejme, ze jsou i horsi volby na trhu, take se da koupit Audi S8 se stejnym motorem a navic s priplatkovymi keramickymi brzdami, ktere stoji strasidelnou raketu a nelze je zpetne vymenit za normalni.

Svatá matko boží a panenko podsrpenská co to je za blábol... motor na 100 tis km v Audi téhle kategorie..? Nákup auta lehce přes 3 mega?? Jeden ze spolumajitelů firmy přesně tohle auto má. V10 (lidově motor z Lamba) ročně s ním najede cca 50/60 tis km ted ho bude měnit za jiné po šesti letech.. v podstatě jen kvůli image a asi i km... to auto sice stojí na pravidelném servisu za rok cca 80-100 tis kč (oleje, filtry, gumy, řemeny a poctivé výměny dílů dle rozpisu), ale jinak se na tom nekazí nic. Auto bude mít najeto bez mála 300.000 km a možná i víc jestli se zpozdí dodávka nového vozu. A k provozu, ano je těžké a v podstatě má odtažité až tupé řízení. Ale je to hodně pohodlné a poměrně extrémně rychlé auto, nejen ty koně 430 ale ten krouták je peklo. I v těchto kilometrech jsem zatím nezaznamenal nic co by ho mohlo lehce zpráskat... Jo na rozjezd ze světel mě udolalo jedno GTR a 911 S4, ale zkuste si těchto autech dát za jeden den 900 - 1200 km a je to jasný. :o)


reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pondělí 14.04.2014 14:01, RE: Audi s6 5.2 v10 avant
Ne321 napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobry den.Chcel by vas poprosit o rady ku tomuto autu. V stredu 16.4 idem pozriet jednu S6ku. Pan je velky podnikatel (nie slovak) a 1.majitel auta. Auto ma najazdene 75tis km rv 10/2007. Jazdena na 90% zapadna europa. Dal som si zistit podla vinka vsetko co sa dalo a km by mali podla vsetkeho sediet.Mysli si to aj znami v audi.Auto bolo od zaciatku servisovane v jednom a tom istom servise audi, posledny servis bol robeny vo februari 2014. V stredu sa stretneme a necha mi auto preverit v servise.(jjeho zastupca,s nim bude skusobna jazda kontrola v servise atd...) Tlaky,kontrola motora,valcov endoskopom a proste vsetko o co som ho predom poprosil.Bol velmi ustrtetovi a nevidel v tom ziadny problem ak to bude normalny servis. Mam uz dohodnuty aj serv.kde to spravia a aj termin na toho 16teho. Vas by som sa chcel opytat,je nieco preco by som s tym autom nebol spokojny?Ziadne cipovanie ani nic podobne neplanujem a nikdy som ziadne auto necipoval. Jazdim kludne a predbieham malo,75% dialnice ,Vedel by ste mi o tom aute prosim nieco napisat? Mali sme 530xd turinga,boli sme spokojny,ale povedal som si ked sme to predavali, ze dalsie auto uz urcite nebude nafta a motor okolo 4-5L preto s6. 550i s xDrive som za rozumnu cenu nenasiel a ine sa mi nec nepaci. Dakujem. S pozdravom peter.
Nekupovat v zadnem pripade a nebo pocitat s tim co vas ceka a byt ochoten to akceptovat. Neprislo vam divne, ze tyhle sportovni S6tky jsou levnejsi nez srovnatelne stare 4.2FSI nebo i 3.0T, prestoze je to puvodne mnohem drazsi sportovni model s vyssim vykonem? Neni to nahodou, ostatne jako nic na trhu s ojetymi vozy. Tohle auto se opravdu moc nepovedlo, nejvetsim problemem je motor upraveny z Lamborghini Gallardo, coz byl pomerne dost hloupy napad, protoze motory v supersportech jsou stavene na extremne vysoky vykon, ale zaroven na minimalni najezdy. U techle aut se nepredpoklada, ze najedou vice nez sto tisic kilometru za cely svuj zivot! Oproti tomu S6 je dalnicni stihacka, kterou si lide koupi i na velke cestovani. Vysledkem tohohle nesouladu je spousta smutnych majitelu S6, kteri zjistili ze motor v jejich aute ma zlomkovou zivotnost proti beznemu V8 s normalni A6.Pokud to auto ma najeto opravdu 75.000km, tak je motor nekde za polovinou az kolem dvou tretin sve zivotnosti. Je bezne u techle motoru ze uz mezi 100-150.000km zacne strikat olej vsude mozne a problem se nasledne resi kompletni generalkou motoru, ktera vyjde radove na statisice! Proto se snazi majitele techto aut nekde kolem tech sto tisic nebo lehce pres S6tek zbavit celkem za jakoukoliv cenu, protoze do techle oprav uz nechteji investovat.Celkove pocitejte s tim, ze servisni naklady budou uplne nekde jinde nez u vaseho celkem servisne nenarocneho diesela a rozmyslete si zdali vam ten vykon za to stoji. Nicmene samozrejme, ze jsou i horsi volby na trhu, take se da koupit Audi S8 se stejnym motorem a navic s priplatkovymi keramickymi brzdami, ktere stoji strasidelnou raketu a nelze je zpetne vymenit za normalni.

fakt je že mezi nabízenými kusy se najdou i ´´po výměně motoru v záruce´´ takže na tom něco bude...
reagovat
eCORE
počet příspěvků94
datum registrace12.03.2014
Pondělí 14.04.2014 14:41, Blok motoru
Znamy z DE se ji zbavoval po ca 110tis. km - praskly blok motoru. Protoze byl kousek po zaruce, dohodl si kulanci v servisu a pak sla. Ironii bylo, ze si ji porizoval kvuli dynamice s uzitnou hodnotou na dalkove cestovani misto Porsche...Nevim, jestli to je obecny problem (taky mohl prispet vice ci mene ridic), ale stalo se.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Pondělí 14.04.2014 17:41, RE: Audi s6 5.2 v10 avant
tomaskrtek napsal:
Ne321 napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobry den.Chcel by vas poprosit o rady ku tomuto autu. V stredu 16.4 idem pozriet jednu S6ku. Pan je velky podnikatel (nie slovak) a 1.majitel auta. Auto ma najazdene 75tis km rv 10/2007. Jazdena na 90% zapadna europa. Dal som si zistit podla vinka vsetko co sa dalo a km by mali podla vsetkeho sediet.Mysli si to aj znami v audi.Auto bolo od zaciatku servisovane v jednom a tom istom servise audi, posledny servis bol robeny vo februari 2014. V stredu sa stretneme a necha mi auto preverit v servise.(jjeho zastupca,s nim bude skusobna jazda kontrola v servise atd...) Tlaky,kontrola motora,valcov endoskopom a proste vsetko o co som ho predom poprosil.Bol velmi ustrtetovi a nevidel v tom ziadny problem ak to bude normalny servis. Mam uz dohodnuty aj serv.kde to spravia a aj termin na toho 16teho. Vas by som sa chcel opytat,je nieco preco by som s tym autom nebol spokojny?Ziadne cipovanie ani nic podobne neplanujem a nikdy som ziadne auto necipoval. Jazdim kludne a predbieham malo,75% dialnice ,Vedel by ste mi o tom aute prosim nieco napisat? Mali sme 530xd turinga,boli sme spokojny,ale povedal som si ked sme to predavali, ze dalsie auto uz urcite nebude nafta a motor okolo 4-5L preto s6. 550i s xDrive som za rozumnu cenu nenasiel a ine sa mi nec nepaci. Dakujem. S pozdravom peter.
Nekupovat v zadnem pripade a nebo pocitat s tim co vas ceka a byt ochoten to akceptovat. Neprislo vam divne, ze tyhle sportovni S6tky jsou levnejsi nez srovnatelne stare 4.2FSI nebo i 3.0T, prestoze je to puvodne mnohem drazsi sportovni model s vyssim vykonem? Neni to nahodou, ostatne jako nic na trhu s ojetymi vozy. Tohle auto se opravdu moc nepovedlo, nejvetsim problemem je motor upraveny z Lamborghini Gallardo, coz byl pomerne dost hloupy napad, protoze motory v supersportech jsou stavene na extremne vysoky vykon, ale zaroven na minimalni najezdy. U techle aut se nepredpoklada, ze najedou vice nez sto tisic kilometru za cely svuj zivot! Oproti tomu S6 je dalnicni stihacka, kterou si lide koupi i na velke cestovani. Vysledkem tohohle nesouladu je spousta smutnych majitelu S6, kteri zjistili ze motor v jejich aute ma zlomkovou zivotnost proti beznemu V8 s normalni A6.Pokud to auto ma najeto opravdu 75.000km, tak je motor nekde za polovinou az kolem dvou tretin sve zivotnosti. Je bezne u techle motoru ze uz mezi 100-150.000km zacne strikat olej vsude mozne a problem se nasledne resi kompletni generalkou motoru, ktera vyjde radove na statisice! Proto se snazi majitele techto aut nekde kolem tech sto tisic nebo lehce pres S6tek zbavit celkem za jakoukoliv cenu, protoze do techle oprav uz nechteji investovat.Celkove pocitejte s tim, ze servisni naklady budou uplne nekde jinde nez u vaseho celkem servisne nenarocneho diesela a rozmyslete si zdali vam ten vykon za to stoji. Nicmene samozrejme, ze jsou i horsi volby na trhu, take se da koupit Audi S8 se stejnym motorem a navic s priplatkovymi keramickymi brzdami, ktere stoji strasidelnou raketu a nelze je zpetne vymenit za normalni.
fakt je že mezi nabízenými kusy se najdou i ´´po výměně motoru v záruce´´ takže na tom něco bude...


Ještěže takovýhle problémy nemám . Líbila by se mi z podobného roku 650i, kupé, ne kabrio. Když pro radost, tak už. U toho věřím, že by mi vydržela nadosmrti
reagovat
peters
počet příspěvků3
datum registrace15.04.2014
Úterý 15.04.2014 10:24, RE: Audi s6 5.2 v10 avant
Pepe napsal:
tomaskrtek napsal:
Ne321 napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobry den.Chcel by vas poprosit o rady ku tomuto autu. V stredu 16.4 idem pozriet jednu S6ku. Pan je velky podnikatel (nie slovak) a 1.majitel auta. Auto ma najazdene 75tis km rv 10/2007. Jazdena na 90% zapadna europa. Dal som si zistit podla vinka vsetko co sa dalo a km by mali podla vsetkeho sediet.Mysli si to aj znami v audi.Auto bolo od zaciatku servisovane v jednom a tom istom servise audi, posledny servis bol robeny vo februari 2014. V stredu sa stretneme a necha mi auto preverit v servise.(jjeho zastupca,s nim bude skusobna jazda kontrola v servise atd...) Tlaky,kontrola motora,valcov endoskopom a proste vsetko o co som ho predom poprosil.Bol velmi ustrtetovi a nevidel v tom ziadny problem ak to bude normalny servis. Mam uz dohodnuty aj serv.kde to spravia a aj termin na toho 16teho. Vas by som sa chcel opytat,je nieco preco by som s tym autom nebol spokojny?Ziadne cipovanie ani nic podobne neplanujem a nikdy som ziadne auto necipoval. Jazdim kludne a predbieham malo,75% dialnice ,Vedel by ste mi o tom aute prosim nieco napisat? Mali sme 530xd turinga,boli sme spokojny,ale povedal som si ked sme to predavali, ze dalsie auto uz urcite nebude nafta a motor okolo 4-5L preto s6. 550i s xDrive som za rozumnu cenu nenasiel a ine sa mi nec nepaci. Dakujem. S pozdravom peter.
Nekupovat v zadnem pripade a nebo pocitat s tim co vas ceka a byt ochoten to akceptovat. Neprislo vam divne, ze tyhle sportovni S6tky jsou levnejsi nez srovnatelne stare 4.2FSI nebo i 3.0T, prestoze je to puvodne mnohem drazsi sportovni model s vyssim vykonem? Neni to nahodou, ostatne jako nic na trhu s ojetymi vozy. Tohle auto se opravdu moc nepovedlo, nejvetsim problemem je motor upraveny z Lamborghini Gallardo, coz byl pomerne dost hloupy napad, protoze motory v supersportech jsou stavene na extremne vysoky vykon, ale zaroven na minimalni najezdy. U techle aut se nepredpoklada, ze najedou vice nez sto tisic kilometru za cely svuj zivot! Oproti tomu S6 je dalnicni stihacka, kterou si lide koupi i na velke cestovani. Vysledkem tohohle nesouladu je spousta smutnych majitelu S6, kteri zjistili ze motor v jejich aute ma zlomkovou zivotnost proti beznemu V8 s normalni A6.Pokud to auto ma najeto opravdu 75.000km, tak je motor nekde za polovinou az kolem dvou tretin sve zivotnosti. Je bezne u techle motoru ze uz mezi 100-150.000km zacne strikat olej vsude mozne a problem se nasledne resi kompletni generalkou motoru, ktera vyjde radove na statisice! Proto se snazi majitele techto aut nekde kolem tech sto tisic nebo lehce pres S6tek zbavit celkem za jakoukoliv cenu, protoze do techle oprav uz nechteji investovat.Celkove pocitejte s tim, ze servisni naklady budou uplne nekde jinde nez u vaseho celkem servisne nenarocneho diesela a rozmyslete si zdali vam ten vykon za to stoji. Nicmene samozrejme, ze jsou i horsi volby na trhu, take se da koupit Audi S8 se stejnym motorem a navic s priplatkovymi keramickymi brzdami, ktere stoji strasidelnou raketu a nelze je zpetne vymenit za normalni.
fakt je že mezi nabízenými kusy se najdou i ´´po výměně motoru v záruce´´ takže na tom něco bude...
Ještěže takovýhle problémy nemám . Líbila by se mi z podobného roku 650i, kupé, ne kabrio. Když pro radost, tak už. U toho věřím, že by mi vydržela nadosmrti


Dobry den. K tej 650i. Je to naozaj pekne auto,bolo jednym z mojich chlapcenskych snov. No uz musim uvazopvat inak a preto S6,inak by to bola s8. Ide hlavn o to aby to bolo pohodlne pre celu rodinu a malo to 4x4. To boli vlastne hlavne kriteria pri vybere. Vyhrievane sedacky,automat,kombi a 4x4. Toto auto splna vsetko a aj cenovo nam vyhovuje.Vratane servisu,samozrejme nemyslim vymenu motora.
reagovat
David V
počet příspěvků2053
datum registrace16.05.2007
Úterý 15.04.2014 11:07, RE: Audi s6 5.2 v10 avant
peters napsal:
Pepe napsal:
tomaskrtek napsal:
Ne321 napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobry den.Chcel by vas poprosit o rady ku tomuto autu. V stredu 16.4 idem pozriet jednu S6ku. Pan je velky podnikatel (nie slovak) a 1.majitel auta. Auto ma najazdene 75tis km rv 10/2007. Jazdena na 90% zapadna europa. Dal som si zistit podla vinka vsetko co sa dalo a km by mali podla vsetkeho sediet.Mysli si to aj znami v audi.Auto bolo od zaciatku servisovane v jednom a tom istom servise audi, posledny servis bol robeny vo februari 2014. V stredu sa stretneme a necha mi auto preverit v servise.(jjeho zastupca,s nim bude skusobna jazda kontrola v servise atd...) Tlaky,kontrola motora,valcov endoskopom a proste vsetko o co som ho predom poprosil.Bol velmi ustrtetovi a nevidel v tom ziadny problem ak to bude normalny servis. Mam uz dohodnuty aj serv.kde to spravia a aj termin na toho 16teho. Vas by som sa chcel opytat,je nieco preco by som s tym autom nebol spokojny?Ziadne cipovanie ani nic podobne neplanujem a nikdy som ziadne auto necipoval. Jazdim kludne a predbieham malo,75% dialnice ,Vedel by ste mi o tom aute prosim nieco napisat? Mali sme 530xd turinga,boli sme spokojny,ale povedal som si ked sme to predavali, ze dalsie auto uz urcite nebude nafta a motor okolo 4-5L preto s6. 550i s xDrive som za rozumnu cenu nenasiel a ine sa mi nec nepaci. Dakujem. S pozdravom peter.
Nekupovat v zadnem pripade a nebo pocitat s tim co vas ceka a byt ochoten to akceptovat. Neprislo vam divne, ze tyhle sportovni S6tky jsou levnejsi nez srovnatelne stare 4.2FSI nebo i 3.0T, prestoze je to puvodne mnohem drazsi sportovni model s vyssim vykonem? Neni to nahodou, ostatne jako nic na trhu s ojetymi vozy. Tohle auto se opravdu moc nepovedlo, nejvetsim problemem je motor upraveny z Lamborghini Gallardo, coz byl pomerne dost hloupy napad, protoze motory v supersportech jsou stavene na extremne vysoky vykon, ale zaroven na minimalni najezdy. U techle aut se nepredpoklada, ze najedou vice nez sto tisic kilometru za cely svuj zivot! Oproti tomu S6 je dalnicni stihacka, kterou si lide koupi i na velke cestovani. Vysledkem tohohle nesouladu je spousta smutnych majitelu S6, kteri zjistili ze motor v jejich aute ma zlomkovou zivotnost proti beznemu V8 s normalni A6.Pokud to auto ma najeto opravdu 75.000km, tak je motor nekde za polovinou az kolem dvou tretin sve zivotnosti. Je bezne u techle motoru ze uz mezi 100-150.000km zacne strikat olej vsude mozne a problem se nasledne resi kompletni generalkou motoru, ktera vyjde radove na statisice! Proto se snazi majitele techto aut nekde kolem tech sto tisic nebo lehce pres S6tek zbavit celkem za jakoukoliv cenu, protoze do techle oprav uz nechteji investovat.Celkove pocitejte s tim, ze servisni naklady budou uplne nekde jinde nez u vaseho celkem servisne nenarocneho diesela a rozmyslete si zdali vam ten vykon za to stoji. Nicmene samozrejme, ze jsou i horsi volby na trhu, take se da koupit Audi S8 se stejnym motorem a navic s priplatkovymi keramickymi brzdami, ktere stoji strasidelnou raketu a nelze je zpetne vymenit za normalni.
fakt je že mezi nabízenými kusy se najdou i ´´po výměně motoru v záruce´´ takže na tom něco bude...
Ještěže takovýhle problémy nemám . Líbila by se mi z podobného roku 650i, kupé, ne kabrio. Když pro radost, tak už. U toho věřím, že by mi vydržela nadosmrti
Dobry den. K tej 650i. Je to naozaj pekne auto,bolo jednym z mojich chlapcenskych snov. No uz musim uvazopvat inak a preto S6,inak by to bola s8. Ide hlavn o to aby to bolo pohodlne pre celu rodinu a malo to 4x4. To boli vlastne hlavne kriteria pri vybere. Vyhrievane sedacky,automat,kombi a 4x4. Toto auto splna vsetko a aj cenovo nam vyhovuje.Vratane servisu,samozrejme nemyslim vymenu motora.


Co Subaru Outback 3,6R? Je to kombi, vyhřívané sedačky to mít bude a 4x4 bez kompromisů to má taky. Jestli je to moc levné, tak prodávajícího přemluvte, ať Vám to dá dráž.
reagovat
peters
počet příspěvků3
datum registrace15.04.2014
Úterý 15.04.2014 12:10, Subaru?
Mili pan David. Mne osobne sa subaru nepaci. Ale dakujem za radu.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 15.04.2014 13:52, RE: Audi s6 5.2 v10 avant
Pepe napsal:
tomaskrtek napsal:
Ne321 napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobry den.Chcel by vas poprosit o rady ku tomuto autu. V stredu 16.4 idem pozriet jednu S6ku. Pan je velky podnikatel (nie slovak) a 1.majitel auta. Auto ma najazdene 75tis km rv 10/2007. Jazdena na 90% zapadna europa. Dal som si zistit podla vinka vsetko co sa dalo a km by mali podla vsetkeho sediet.Mysli si to aj znami v audi.Auto bolo od zaciatku servisovane v jednom a tom istom servise audi, posledny servis bol robeny vo februari 2014. V stredu sa stretneme a necha mi auto preverit v servise.(jjeho zastupca,s nim bude skusobna jazda kontrola v servise atd...) Tlaky,kontrola motora,valcov endoskopom a proste vsetko o co som ho predom poprosil.Bol velmi ustrtetovi a nevidel v tom ziadny problem ak to bude normalny servis. Mam uz dohodnuty aj serv.kde to spravia a aj termin na toho 16teho. Vas by som sa chcel opytat,je nieco preco by som s tym autom nebol spokojny?Ziadne cipovanie ani nic podobne neplanujem a nikdy som ziadne auto necipoval. Jazdim kludne a predbieham malo,75% dialnice ,Vedel by ste mi o tom aute prosim nieco napisat? Mali sme 530xd turinga,boli sme spokojny,ale povedal som si ked sme to predavali, ze dalsie auto uz urcite nebude nafta a motor okolo 4-5L preto s6. 550i s xDrive som za rozumnu cenu nenasiel a ine sa mi nec nepaci. Dakujem. S pozdravom peter.
Nekupovat v zadnem pripade a nebo pocitat s tim co vas ceka a byt ochoten to akceptovat. Neprislo vam divne, ze tyhle sportovni S6tky jsou levnejsi nez srovnatelne stare 4.2FSI nebo i 3.0T, prestoze je to puvodne mnohem drazsi sportovni model s vyssim vykonem? Neni to nahodou, ostatne jako nic na trhu s ojetymi vozy. Tohle auto se opravdu moc nepovedlo, nejvetsim problemem je motor upraveny z Lamborghini Gallardo, coz byl pomerne dost hloupy napad, protoze motory v supersportech jsou stavene na extremne vysoky vykon, ale zaroven na minimalni najezdy. U techle aut se nepredpoklada, ze najedou vice nez sto tisic kilometru za cely svuj zivot! Oproti tomu S6 je dalnicni stihacka, kterou si lide koupi i na velke cestovani. Vysledkem tohohle nesouladu je spousta smutnych majitelu S6, kteri zjistili ze motor v jejich aute ma zlomkovou zivotnost proti beznemu V8 s normalni A6.Pokud to auto ma najeto opravdu 75.000km, tak je motor nekde za polovinou az kolem dvou tretin sve zivotnosti. Je bezne u techle motoru ze uz mezi 100-150.000km zacne strikat olej vsude mozne a problem se nasledne resi kompletni generalkou motoru, ktera vyjde radove na statisice! Proto se snazi majitele techto aut nekde kolem tech sto tisic nebo lehce pres S6tek zbavit celkem za jakoukoliv cenu, protoze do techle oprav uz nechteji investovat.Celkove pocitejte s tim, ze servisni naklady budou uplne nekde jinde nez u vaseho celkem servisne nenarocneho diesela a rozmyslete si zdali vam ten vykon za to stoji. Nicmene samozrejme, ze jsou i horsi volby na trhu, take se da koupit Audi S8 se stejnym motorem a navic s priplatkovymi keramickymi brzdami, ktere stoji strasidelnou raketu a nelze je zpetne vymenit za normalni.
fakt je že mezi nabízenými kusy se najdou i ´´po výměně motoru v záruce´´ takže na tom něco bude...
Ještěže takovýhle problémy nemám . Líbila by se mi z podobného roku 650i, kupé, ne kabrio. Když pro radost, tak už. U toho věřím, že by mi vydržela nadosmrti


Můžu doporučit všema deseti. Absolutní "joyride" pokaždé, když jsem do něho sednul. Nádherný zvuk, živelná dynamika, navzdory rozměrům velmi sportovní svezení. Na dva roky s ním vzpomínám
nejraději. Lepší auto jsem nikdy neměl.

reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Úterý 15.04.2014 17:53, RE: Audi s6 5.2 v10 avant
peters napsal:
Pepe napsal:
tomaskrtek napsal:
Ne321 napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobry den.Chcel by vas poprosit o rady ku tomuto autu. V stredu 16.4 idem pozriet jednu S6ku. Pan je velky podnikatel (nie slovak) a 1.majitel auta. Auto ma najazdene 75tis km rv 10/2007. Jazdena na 90% zapadna europa. Dal som si zistit podla vinka vsetko co sa dalo a km by mali podla vsetkeho sediet.Mysli si to aj znami v audi.Auto bolo od zaciatku servisovane v jednom a tom istom servise audi, posledny servis bol robeny vo februari 2014. V stredu sa stretneme a necha mi auto preverit v servise.(jjeho zastupca,s nim bude skusobna jazda kontrola v servise atd...) Tlaky,kontrola motora,valcov endoskopom a proste vsetko o co som ho predom poprosil.Bol velmi ustrtetovi a nevidel v tom ziadny problem ak to bude normalny servis. Mam uz dohodnuty aj serv.kde to spravia a aj termin na toho 16teho. Vas by som sa chcel opytat,je nieco preco by som s tym autom nebol spokojny?Ziadne cipovanie ani nic podobne neplanujem a nikdy som ziadne auto necipoval. Jazdim kludne a predbieham malo,75% dialnice ,Vedel by ste mi o tom aute prosim nieco napisat? Mali sme 530xd turinga,boli sme spokojny,ale povedal som si ked sme to predavali, ze dalsie auto uz urcite nebude nafta a motor okolo 4-5L preto s6. 550i s xDrive som za rozumnu cenu nenasiel a ine sa mi nec nepaci. Dakujem. S pozdravom peter.
Nekupovat v zadnem pripade a nebo pocitat s tim co vas ceka a byt ochoten to akceptovat. Neprislo vam divne, ze tyhle sportovni S6tky jsou levnejsi nez srovnatelne stare 4.2FSI nebo i 3.0T, prestoze je to puvodne mnohem drazsi sportovni model s vyssim vykonem? Neni to nahodou, ostatne jako nic na trhu s ojetymi vozy. Tohle auto se opravdu moc nepovedlo, nejvetsim problemem je motor upraveny z Lamborghini Gallardo, coz byl pomerne dost hloupy napad, protoze motory v supersportech jsou stavene na extremne vysoky vykon, ale zaroven na minimalni najezdy. U techle aut se nepredpoklada, ze najedou vice nez sto tisic kilometru za cely svuj zivot! Oproti tomu S6 je dalnicni stihacka, kterou si lide koupi i na velke cestovani. Vysledkem tohohle nesouladu je spousta smutnych majitelu S6, kteri zjistili ze motor v jejich aute ma zlomkovou zivotnost proti beznemu V8 s normalni A6.Pokud to auto ma najeto opravdu 75.000km, tak je motor nekde za polovinou az kolem dvou tretin sve zivotnosti. Je bezne u techle motoru ze uz mezi 100-150.000km zacne strikat olej vsude mozne a problem se nasledne resi kompletni generalkou motoru, ktera vyjde radove na statisice! Proto se snazi majitele techto aut nekde kolem tech sto tisic nebo lehce pres S6tek zbavit celkem za jakoukoliv cenu, protoze do techle oprav uz nechteji investovat.Celkove pocitejte s tim, ze servisni naklady budou uplne nekde jinde nez u vaseho celkem servisne nenarocneho diesela a rozmyslete si zdali vam ten vykon za to stoji. Nicmene samozrejme, ze jsou i horsi volby na trhu, take se da koupit Audi S8 se stejnym motorem a navic s priplatkovymi keramickymi brzdami, ktere stoji strasidelnou raketu a nelze je zpetne vymenit za normalni.
fakt je že mezi nabízenými kusy se najdou i ´´po výměně motoru v záruce´´ takže na tom něco bude...
Ještěže takovýhle problémy nemám . Líbila by se mi z podobného roku 650i, kupé, ne kabrio. Když pro radost, tak už. U toho věřím, že by mi vydržela nadosmrti
Dobry den. K tej 650i. Je to naozaj pekne auto,bolo jednym z mojich chlapcenskych snov. No uz musim uvazopvat inak a preto S6,inak by to bola s8. Ide hlavn o to aby to bolo pohodlne pre celu rodinu a malo to 4x4. To boli vlastne hlavne kriteria pri vybere. Vyhrievane sedacky,automat,kombi a 4x4. Toto auto splna vsetko a aj cenovo nam vyhovuje.Vratane servisu,samozrejme nemyslim vymenu motora.


Nebylo to myšleno jako alternativa, ale jako vlastní "sen". Jako "až bude všechna práce hotova", takže nikdy. Požadavek na kombi chápu (když to není kombi, tak to není auto ). A nahodil jsem to kvůli pohonu, který by měl (na rozdíl od té V10 vydržet). Takže ho kupte, jiní chodí do kasina na ruletu, Vy máte šanci "vyhrát" daleko větší
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Úterý 15.04.2014 17:59, RE: Audi s6 5.2 v10 avant
Reno napsal:
Pepe napsal:
tomaskrtek napsal:
Ne321 napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobry den.Chcel by vas poprosit o rady ku tomuto autu. V stredu 16.4 idem pozriet jednu S6ku. Pan je velky podnikatel (nie slovak) a 1.majitel auta. Auto ma najazdene 75tis km rv 10/2007. Jazdena na 90% zapadna europa. Dal som si zistit podla vinka vsetko co sa dalo a km by mali podla vsetkeho sediet.Mysli si to aj znami v audi.Auto bolo od zaciatku servisovane v jednom a tom istom servise audi, posledny servis bol robeny vo februari 2014. V stredu sa stretneme a necha mi auto preverit v servise.(jjeho zastupca,s nim bude skusobna jazda kontrola v servise atd...) Tlaky,kontrola motora,valcov endoskopom a proste vsetko o co som ho predom poprosil.Bol velmi ustrtetovi a nevidel v tom ziadny problem ak to bude normalny servis. Mam uz dohodnuty aj serv.kde to spravia a aj termin na toho 16teho. Vas by som sa chcel opytat,je nieco preco by som s tym autom nebol spokojny?Ziadne cipovanie ani nic podobne neplanujem a nikdy som ziadne auto necipoval. Jazdim kludne a predbieham malo,75% dialnice ,Vedel by ste mi o tom aute prosim nieco napisat? Mali sme 530xd turinga,boli sme spokojny,ale povedal som si ked sme to predavali, ze dalsie auto uz urcite nebude nafta a motor okolo 4-5L preto s6. 550i s xDrive som za rozumnu cenu nenasiel a ine sa mi nec nepaci. Dakujem. S pozdravom peter.
Nekupovat v zadnem pripade a nebo pocitat s tim co vas ceka a byt ochoten to akceptovat. Neprislo vam divne, ze tyhle sportovni S6tky jsou levnejsi nez srovnatelne stare 4.2FSI nebo i 3.0T, prestoze je to puvodne mnohem drazsi sportovni model s vyssim vykonem? Neni to nahodou, ostatne jako nic na trhu s ojetymi vozy. Tohle auto se opravdu moc nepovedlo, nejvetsim problemem je motor upraveny z Lamborghini Gallardo, coz byl pomerne dost hloupy napad, protoze motory v supersportech jsou stavene na extremne vysoky vykon, ale zaroven na minimalni najezdy. U techle aut se nepredpoklada, ze najedou vice nez sto tisic kilometru za cely svuj zivot! Oproti tomu S6 je dalnicni stihacka, kterou si lide koupi i na velke cestovani. Vysledkem tohohle nesouladu je spousta smutnych majitelu S6, kteri zjistili ze motor v jejich aute ma zlomkovou zivotnost proti beznemu V8 s normalni A6.Pokud to auto ma najeto opravdu 75.000km, tak je motor nekde za polovinou az kolem dvou tretin sve zivotnosti. Je bezne u techle motoru ze uz mezi 100-150.000km zacne strikat olej vsude mozne a problem se nasledne resi kompletni generalkou motoru, ktera vyjde radove na statisice! Proto se snazi majitele techto aut nekde kolem tech sto tisic nebo lehce pres S6tek zbavit celkem za jakoukoliv cenu, protoze do techle oprav uz nechteji investovat.Celkove pocitejte s tim, ze servisni naklady budou uplne nekde jinde nez u vaseho celkem servisne nenarocneho diesela a rozmyslete si zdali vam ten vykon za to stoji. Nicmene samozrejme, ze jsou i horsi volby na trhu, take se da koupit Audi S8 se stejnym motorem a navic s priplatkovymi keramickymi brzdami, ktere stoji strasidelnou raketu a nelze je zpetne vymenit za normalni.
fakt je že mezi nabízenými kusy se najdou i ´´po výměně motoru v záruce´´ takže na tom něco bude...
Ještěže takovýhle problémy nemám . Líbila by se mi z podobného roku 650i, kupé, ne kabrio. Když pro radost, tak už. U toho věřím, že by mi vydržela nadosmrti
Můžu doporučit všema deseti. Absolutní "joyride" pokaždé, když jsem do něho sednul. Nádherný zvuk, živelná dynamika, navzdory rozměrům velmi sportovní svezení. Na dva roky s ním vzpomínámnejraději. Lepší auto jsem nikdy neměl.


Mně je to úplně jasný . Při celoročním hrkání v dodávce a naftovým kombíku mám chuť na pořádný auto. Spočetl jsem si ale, že bych na něj měl čas nějakých 20 dní v roce - práce, rodina, ostatní koníčky... Za pár let to bude jinak, ale zas jaká bude nálada...
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 15.04.2014 18:12, RE: Audi s6 5.2 v10 avant
Pepe napsal:
Reno napsal:
Pepe napsal:
tomaskrtek napsal:
Ne321 napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobry den.Chcel by vas poprosit o rady ku tomuto autu. V stredu 16.4 idem pozriet jednu S6ku. Pan je velky podnikatel (nie slovak) a 1.majitel auta. Auto ma najazdene 75tis km rv 10/2007. Jazdena na 90% zapadna europa. Dal som si zistit podla vinka vsetko co sa dalo a km by mali podla vsetkeho sediet.Mysli si to aj znami v audi.Auto bolo od zaciatku servisovane v jednom a tom istom servise audi, posledny servis bol robeny vo februari 2014. V stredu sa stretneme a necha mi auto preverit v servise.(jjeho zastupca,s nim bude skusobna jazda kontrola v servise atd...) Tlaky,kontrola motora,valcov endoskopom a proste vsetko o co som ho predom poprosil.Bol velmi ustrtetovi a nevidel v tom ziadny problem ak to bude normalny servis. Mam uz dohodnuty aj serv.kde to spravia a aj termin na toho 16teho. Vas by som sa chcel opytat,je nieco preco by som s tym autom nebol spokojny?Ziadne cipovanie ani nic podobne neplanujem a nikdy som ziadne auto necipoval. Jazdim kludne a predbieham malo,75% dialnice ,Vedel by ste mi o tom aute prosim nieco napisat? Mali sme 530xd turinga,boli sme spokojny,ale povedal som si ked sme to predavali, ze dalsie auto uz urcite nebude nafta a motor okolo 4-5L preto s6. 550i s xDrive som za rozumnu cenu nenasiel a ine sa mi nec nepaci. Dakujem. S pozdravom peter.
Nekupovat v zadnem pripade a nebo pocitat s tim co vas ceka a byt ochoten to akceptovat. Neprislo vam divne, ze tyhle sportovni S6tky jsou levnejsi nez srovnatelne stare 4.2FSI nebo i 3.0T, prestoze je to puvodne mnohem drazsi sportovni model s vyssim vykonem? Neni to nahodou, ostatne jako nic na trhu s ojetymi vozy. Tohle auto se opravdu moc nepovedlo, nejvetsim problemem je motor upraveny z Lamborghini Gallardo, coz byl pomerne dost hloupy napad, protoze motory v supersportech jsou stavene na extremne vysoky vykon, ale zaroven na minimalni najezdy. U techle aut se nepredpoklada, ze najedou vice nez sto tisic kilometru za cely svuj zivot! Oproti tomu S6 je dalnicni stihacka, kterou si lide koupi i na velke cestovani. Vysledkem tohohle nesouladu je spousta smutnych majitelu S6, kteri zjistili ze motor v jejich aute ma zlomkovou zivotnost proti beznemu V8 s normalni A6.Pokud to auto ma najeto opravdu 75.000km, tak je motor nekde za polovinou az kolem dvou tretin sve zivotnosti. Je bezne u techle motoru ze uz mezi 100-150.000km zacne strikat olej vsude mozne a problem se nasledne resi kompletni generalkou motoru, ktera vyjde radove na statisice! Proto se snazi majitele techto aut nekde kolem tech sto tisic nebo lehce pres S6tek zbavit celkem za jakoukoliv cenu, protoze do techle oprav uz nechteji investovat.Celkove pocitejte s tim, ze servisni naklady budou uplne nekde jinde nez u vaseho celkem servisne nenarocneho diesela a rozmyslete si zdali vam ten vykon za to stoji. Nicmene samozrejme, ze jsou i horsi volby na trhu, take se da koupit Audi S8 se stejnym motorem a navic s priplatkovymi keramickymi brzdami, ktere stoji strasidelnou raketu a nelze je zpetne vymenit za normalni.
fakt je že mezi nabízenými kusy se najdou i ´´po výměně motoru v záruce´´ takže na tom něco bude...
Ještěže takovýhle problémy nemám . Líbila by se mi z podobného roku 650i, kupé, ne kabrio. Když pro radost, tak už. U toho věřím, že by mi vydržela nadosmrti
Můžu doporučit všema deseti. Absolutní "joyride" pokaždé, když jsem do něho sednul. Nádherný zvuk, živelná dynamika, navzdory rozměrům velmi sportovní svezení. Na dva roky s ním vzpomínámnejraději. Lepší auto jsem nikdy neměl.
Mně je to úplně jasný . Při celoročním hrkání v dodávce a naftovým kombíku mám chuť na pořádný auto. Spočetl jsem si ale, že bych na něj měl čas nějakých 20 dní v roce - práce, rodina, ostatní koníčky... Za pár let to bude jinak, ale zas jaká bude nálada...


najezdil jsem s ním 40 tis. km, pak šlo do světa. je to zvláštní pocit, když jsem jezdil třeba s A6 3.0 TDI Quattro Avant, nikdy jsem neměl potřebu se "jen tak projet". S 650kou jsem ho měl každou chvilku.
kdyby pán netrval na kombíku, tak bych mu doporučil X5 s tímhle motorem. Spotřeba bude kolem 15 litrů, ale ten motor je naprosto špičkový a spolehlivý.

reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 15.04.2014 18:22, RE: Audi s6 5.2 v10 avant
Ne321 napsal:
Neprislo vam divne, ze tyhle sportovni S6tky jsou levnejsi nez srovnatelne stare 4.2FSI nebo i 3.0T, prestoze je to puvodne mnohem drazsi sportovni model s vyssim vykonem? Neni to nahodou, ostatne jako nic na trhu s ojetymi vozy.


Ještě k tomuhle. 750i je obvykle za stejné peníze jako 730d, i když při pořízení stála daleko větší peníze...

reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Středa 16.04.2014 10:58, RE: Audi s6 5.2 v10 avant
Reno napsal:
Pepe napsal:
Reno napsal:
Pepe napsal:
tomaskrtek napsal:
Ne321 napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
Dobry den.Chcel by vas poprosit o rady ku tomuto autu. V stredu 16.4 idem pozriet jednu S6ku. Pan je velky podnikatel (nie slovak) a 1.majitel auta. Auto ma najazdene 75tis km rv 10/2007. Jazdena na 90% zapadna europa. Dal som si zistit podla vinka vsetko co sa dalo a km by mali podla vsetkeho sediet.Mysli si to aj znami v audi.Auto bolo od zaciatku servisovane v jednom a tom istom servise audi, posledny servis bol robeny vo februari 2014. V stredu sa stretneme a necha mi auto preverit v servise.(jjeho zastupca,s nim bude skusobna jazda kontrola v servise atd...) Tlaky,kontrola motora,valcov endoskopom a proste vsetko o co som ho predom poprosil.Bol velmi ustrtetovi a nevidel v tom ziadny problem ak to bude normalny servis. Mam uz dohodnuty aj serv.kde to spravia a aj termin na toho 16teho. Vas by som sa chcel opytat,je nieco preco by som s tym autom nebol spokojny?Ziadne cipovanie ani nic podobne neplanujem a nikdy som ziadne auto necipoval. Jazdim kludne a predbieham malo,75% dialnice ,Vedel by ste mi o tom aute prosim nieco napisat? Mali sme 530xd turinga,boli sme spokojny,ale povedal som si ked sme to predavali, ze dalsie auto uz urcite nebude nafta a motor okolo 4-5L preto s6. 550i s xDrive som za rozumnu cenu nenasiel a ine sa mi nec nepaci. Dakujem. S pozdravom peter.
Nekupovat v zadnem pripade a nebo pocitat s tim co vas ceka a byt ochoten to akceptovat. Neprislo vam divne, ze tyhle sportovni S6tky jsou levnejsi nez srovnatelne stare 4.2FSI nebo i 3.0T, prestoze je to puvodne mnohem drazsi sportovni model s vyssim vykonem? Neni to nahodou, ostatne jako nic na trhu s ojetymi vozy. Tohle auto se opravdu moc nepovedlo, nejvetsim problemem je motor upraveny z Lamborghini Gallardo, coz byl pomerne dost hloupy napad, protoze motory v supersportech jsou stavene na extremne vysoky vykon, ale zaroven na minimalni najezdy. U techle aut se nepredpoklada, ze najedou vice nez sto tisic kilometru za cely svuj zivot! Oproti tomu S6 je dalnicni stihacka, kterou si lide koupi i na velke cestovani. Vysledkem tohohle nesouladu je spousta smutnych majitelu S6, kteri zjistili ze motor v jejich aute ma zlomkovou zivotnost proti beznemu V8 s normalni A6.Pokud to auto ma najeto opravdu 75.000km, tak je motor nekde za polovinou az kolem dvou tretin sve zivotnosti. Je bezne u techle motoru ze uz mezi 100-150.000km zacne strikat olej vsude mozne a problem se nasledne resi kompletni generalkou motoru, ktera vyjde radove na statisice! Proto se snazi majitele techto aut nekde kolem tech sto tisic nebo lehce pres S6tek zbavit celkem za jakoukoliv cenu, protoze do techle oprav uz nechteji investovat.Celkove pocitejte s tim, ze servisni naklady budou uplne nekde jinde nez u vaseho celkem servisne nenarocneho diesela a rozmyslete si zdali vam ten vykon za to stoji. Nicmene samozrejme, ze jsou i horsi volby na trhu, take se da koupit Audi S8 se stejnym motorem a navic s priplatkovymi keramickymi brzdami, ktere stoji strasidelnou raketu a nelze je zpetne vymenit za normalni.
fakt je že mezi nabízenými kusy se najdou i ´´po výměně motoru v záruce´´ takže na tom něco bude...
Ještěže takovýhle problémy nemám . Líbila by se mi z podobného roku 650i, kupé, ne kabrio. Když pro radost, tak už. U toho věřím, že by mi vydržela nadosmrti
Můžu doporučit všema deseti. Absolutní "joyride" pokaždé, když jsem do něho sednul. Nádherný zvuk, živelná dynamika, navzdory rozměrům velmi sportovní svezení. Na dva roky s ním vzpomínámnejraději. Lepší auto jsem nikdy neměl.
Mně je to úplně jasný . Při celoročním hrkání v dodávce a naftovým kombíku mám chuť na pořádný auto. Spočetl jsem si ale, že bych na něj měl čas nějakých 20 dní v roce - práce, rodina, ostatní koníčky... Za pár let to bude jinak, ale zas jaká bude nálada...
najezdil jsem s ním 40 tis. km, pak šlo do světa. je to zvláštní pocit, když jsem jezdil třeba s A6 3.0 TDI Quattro Avant, nikdy jsem neměl potřebu se "jen tak projet". S 650kou jsem ho měl každou chvilku. kdyby pán netrval na kombíku, tak bych mu doporučil X5 s tímhle motorem. Spotřeba bude kolem 15 litrů, ale ten motor je naprosto špičkový a spolehlivý.


O to by mi šlo. Za zimu jen párkrát "protočit kola", zbytek roku jen občas na vejlety ve 2, takový gran turismo . Víc jak 5 tkm bych s tím za rok nenajel, teď ani to ne. Každopádně od toho čekám servisní nenáročnost (vyjma náplní a filtrů). Prostě abych věděl, že mě ten "provoz" bude stát tolik a tolik za rok.
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.