FORUM: audi a4 b8 - jaký motor bude pro mě nejlepší volba?
 
 
 
 
 
 

audi a4 b8 - jaký motor bude pro mě nejlepší volba?

autor
 
 
příspěvek dle datumu vložení
 
 
 
fridaayyy
registrován: 05.09.2017
počet příspěvků: 4
05.09.2017 15:34, audi a4 b8 - jaký motor bude pro mě nejlepší volba?
Zdravím, chtěl bych si pořídit audi a4 b8 autům moc neorzumím a nevím jaký motor vybrat. Najezdím ročně 20-25 tisic, ale většínou jezdím po takových cestách kde jsou kopce a samý kamion, takže to musíte předjíždět. Psal jsem na audi klub, ale tam nebyli moc ochotní poradit, jen z důvodu toho, že jsem jim napsal že jsem měl teď korejce nového 2012 1.6 88 kw i30 , tak mi tam napsai at si audi nekupuju, že nebudu mít ani na výměnu oleje a už jsem neodepisoval. I30 prostě na to nestačí, Když jedu sám tak pohoda, jinak naložené je to trápení a pořád jsem spíš v servise, už jen jako ošoupaný volant ve 20 tisic km apod. Proto už nový auto nechci a chci si koupit něco ojetýho. Proto se chci zeptat zkušenějších jestli 105 kw v a4 b8 je dostačující, nebo hledat 125kw. Šestiválců se bojím kvůli údržbě že to bude o dost dražší. Navíc všechny auta mají najeto okolo 200 tisíc. Je to hodně pro takový motor? Neví třeba někdo z hlavy +- kolik může stát výměna oleje ve 2.0 tdi 105-125kw a kolik třeba ve 2.7 tdi? Jinak ještě jedna věc, je multitronic fakt tak hrozný, jak všichni píšou? Díky za rady
          
 
Ma007
registrován: 26.11.2013
počet příspěvků: 117
05.09.2017 17:12, xyx
Ak sa fakt pýtaš na cenový rozdiel výmeny oleja, tak si to audi naozaj nekupuj. Olej je to najlacnejšie čo sa na aute robí a podľa mňa je cenovo zanedbateľný rozdiel či toho oleja tam ide napr. 6, alebo 9 litrov. Za mňa ak tak 2.0 tdi cr 105kw, neviem či 125kw verzie boli doporučiteľné, to ti odpovedia iní.
Kombinácia 2.7 tdi + multitronic (CVT) je servisne hrozná, jazdne celkom ujde až na ten vlakový prejav
    
 
PatM
registrován: 07.08.2016
počet příspěvků: 155
05.09.2017 18:24, RE: audi a4 b8 jaký motor bude pro mě nejlepší volba
fridaayyy napsal:
Zdravím, chtěl bych si pořídit audi a4 b8 autům moc neorzumím a nevím jaký motor vybrat. Najezdím ročně 20-25 tisic, ale většínou jezdím po takových cestách kde jsou kopce a samý kamion, takže to musíte předjíždět. Psal jsem na audi klub, ale tam nebyli moc ochotní poradit, jen z důvodu toho, že jsem jim napsal že jsem měl teď korejce nového 2012 1.6 88 kw i30 , tak mi tam napsai at si audi nekupuju, že nebudu mít ani na výměnu oleje a už jsem neodepisoval. I30 prostě na to nestačí, Když jedu sám tak pohoda, jinak naložené je to trápení a pořád jsem spíš v servise, už jen jako ošoupaný volant ve 20 tisic km apod. Proto už nový auto nechci a chci si koupit něco ojetýho. Proto se chci zeptat zkušenějších jestli 105 kw v a4 b8 je dostačující, nebo hledat 125kw. Šestiválců se bojím kvůli údržbě že to bude o dost dražší. Navíc všechny auta mají najeto okolo 200 tisíc. Je to hodně pro takový motor? Neví třeba někdo z hlavy +- kolik může stát výměna oleje ve 2.0 tdi 105-125kw a kolik třeba ve 2.7 tdi? Jinak ještě jedna věc, je multitronic fakt tak hrozný, jak všichni píšou? Díky za rady

No evidentně měl pravdu

    
 
fridaayyy
registrován: 05.09.2017
počet příspěvků: 4
05.09.2017 19:40, audi
Počítal jsem s takovýma lidma jako si ty PatM, ale z toho si nic nedělám, proto jsem psal, že autům nerozumím já jen vždy dal auto do servisu ať mi vyměni olej a nebo když se něco "posralo" dali mi fakturu já zaplatil, já jen vím že 2.0 tdi ma verze 88, 105, 125 a potom jsou 2.7 šestiválce, nic víc o tom nevím. Proto jsem se ptal jaký je cenový rozdíl servisů třeba 2.0 tdi vs 2.7 tdi, ale to je fuk z takových si nic nedělám, najdou se i horší a tobě Ma007 dík alespoň za nějakou radu.
    
 
Pepe
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 993
06.09.2017 08:59, RE: audi
fridaayyy napsal:
Počítal jsem s takovýma lidma jako si ty PatM, ale z toho si nic nedělám, proto jsem psal, že autům nerozumím já jen vždy dal auto do servisu ať mi vyměni olej a nebo když se něco "posralo" dali mi fakturu já zaplatil, já jen vím že 2.0 tdi ma verze 88, 105, 125 a potom jsou 2.7 šestiválce, nic víc o tom nevím. Proto jsem se ptal jaký je cenový rozdíl servisů třeba 2.0 tdi vs 2.7 tdi, ale to je fuk z takových si nic nedělám, najdou se i horší a tobě Ma007 dík alespoň za nějakou radu.


Servisně je to co se oleje týče opravdu šumák. 2,7 bych v klidu oželel, jede jako dvoulitr, a žere jako třílitr. Rozdíl bude v rozvodech (u šestiválce je sice řetěz, ale není na furt, navíc při výměně musí motor ven), a v opotřebení brzd a náprav z důvodu vyšší hmotnosti. Nepostřehl jsem strop, ani požadovaný rok. A jestli máš strach ze servisu, hledej 2 litr s 125 kW (nověji 130kW). S automatem je jich málo, ale dají se najít. Důležitý je, abys měl servismana, kterej bude schopnej (a ochotnej) se ti o auto starat. Nájezdu nad 200tkm bych se nebál, hledal bych v D u dealera, kterej auto vykoupil na protiúčet a během života se o něj staral, nebo od soukromého prodejce, vždy jen s doloženou historií.
    
 
sheogorath
registrován: 27.05.2016
počet příspěvků: 318
06.09.2017 11:07, Re: A4 B8
Ja bych spis doporucil 2.0TFSI 155kW, jede to fakt slusne, ani v 5 lidech nebudes mit pocit, ze se trapi. TDI ma projev traktoru...
    
 
PavelKeprt
registrován: 28.10.2015
počet příspěvků: 101
06.09.2017 19:54, diesely verzus atmo-benzín
Neberte si to vůbec osobně, ale kolegové mají pravdu, pokud řešíte stokorunové rozdíly v nákladech na výměnu oleje, tak se připravte na to, že moderní dieslový motor pro Vás opravdu může skončit finanční katastrofou.

Měl jste někdy předtím diesel, nebo jste zvyklý pouze na tu atmosférickou 1.6? Pokud jste byl zvyklý do servisu jezdit hlavně s poruchami jako např. čepy, kosti, brzdy, ložiska, výfuk, apod., připravte se, že kromě těchto běžných spotřebních věcí budete nově muset řešit i spoustu poruch týkajících se motoru. Servisovat ojetý klasický atmosferický benzíňák a turbodiesel s common-railem a filtrem pevných částic je z pohledu financí opravdu obrovský, ale obrovský rozdíl.

Chtěl bych Vás tedy upozornit na pár věcí, které Vás u takového motoru mohou potkat - v závislosti na tom, jak staré to Audi koupíte, budete dříve nebo později řešit filtr pevných částic (výměna až 10.000,-), dále vstřikovače (repas jednoho počítejte tak 4000-5000,- jsou tam celkem 4, někdy se stává, že odejdou všechny najednou), podle toho, jak s autem zacházel předchozí majitel můžou přijít problémy s turbodmychadlem (repas na netu píšou od 6000,- (samozřejmě bez montáže/demontáže), nové určitě nad 20K), dvouhmotový setrvačník plus spojka (výměna přes 20 000,-), problémy s EGR ventilem, problémy s celým systémem vysokotlakého vstřikování paliva (čerpadlo, různé trubky, přepady, ...). Vlastnil jsem zatím 4 auta s turbodieselem (stáří při koupi 5 až 10 let) a VŠECHNY výše uvedené poruchy jsem u nich osobně zažil, takže to není nic, co se jen povídá v hospodách u piva nebo bych si to vyčetl na internetu. Jsou to reálné věci, které se u ojetých dieselů běžně řeší. Pokud bude mít Vaše nové Audi na tachometru 200 a více tisíc km, tak si můžete být jistý, že něco z toho (a pravděpodobně většinu z toho), budete muset v následujících pár letech řešit. + k tomu samozřejmě ty klasické opravy, na jaké jste byl zvyklý u svého předchozího vozu.

Já osobně bych už teda z vlastní zkušenosti do ojetého dieselu znova nešel, ledaže bych si kupoval funglovku, kterou bych hned po skončení záruky prodal (což se nestane, protože tomuto způsobu "investování" do aut nejsem nakloněn). Dobře si to rozmyslete.

A ještě jen PS na konec: To co jsem psal, se samozřejmě v žádném případě netýká jen vozů Audi, aby to neznělo, že jsem proti té značce nějak předpojatý. Týká se to jakéhokoli moderního dieselového motoru.
    
 
stréc od piva
registrován: 23.11.2007
počet příspěvků: 646
06.09.2017 21:21, RE: diesely verzus atmo-benzín
PavelKeprt napsal:
Neberte si to vůbec osobně, ale kolegové mají pravdu, pokud řešíte stokorunové rozdíly v nákladech na výměnu oleje, tak se připravte na to, že moderní dieslový motor pro Vás opravdu může skončit finanční katastrofou.Měl jste někdy předtím diesel, nebo jste zvyklý pouze na tu atmosférickou 1.6? Pokud jste byl zvyklý do servisu jezdit hlavně s poruchami jako např. čepy, kosti, brzdy, ložiska, výfuk, apod., připravte se, že kromě těchto běžných spotřebních věcí budete nově muset řešit i spoustu poruch týkajících se motoru. Servisovat ojetý klasický atmosferický benzíňák a turbodiesel s common-railem a filtrem pevných částic je z pohledu financí opravdu obrovský, ale obrovský rozdíl. Chtěl bych Vás tedy upozornit na pár věcí, které Vás u takového motoru mohou potkat - v závislosti na tom, jak staré to Audi koupíte, budete dříve nebo později řešit filtr pevných částic (výměna až 10.000,-), dále vstřikovače (repas jednoho počítejte tak 4000-5000,- jsou tam celkem 4, někdy se stává, že odejdou všechny najednou), podle toho, jak s autem zacházel předchozí majitel můžou přijít problémy s turbodmychadlem (repas na netu píšou od 6000,- (samozřejmě bez montáže/demontáže), nové určitě nad 20K), dvouhmotový setrvačník plus spojka (výměna přes 20 000,-), problémy s EGR ventilem, problémy s celým systémem vysokotlakého vstřikování paliva (čerpadlo, různé trubky, přepady, ...). Vlastnil jsem zatím 4 auta s turbodieselem (stáří při koupi 5 až 10 let) a VŠECHNY výše uvedené poruchy jsem u nich osobně zažil, takže to není nic, co se jen povídá v hospodách u piva nebo bych si to vyčetl na internetu. Jsou to reálné věci, které se u ojetých dieselů běžně řeší. Pokud bude mít Vaše nové Audi na tachometru 200 a více tisíc km, tak si můžete být jistý, že něco z toho (a pravděpodobně většinu z toho), budete muset v následujících pár letech řešit. + k tomu samozřejmě ty klasické opravy, na jaké jste byl zvyklý u svého předchozího vozu. Já osobně bych už teda z vlastní zkušenosti do ojetého dieselu znova nešel, ledaže bych si kupoval funglovku, kterou bych hned po skončení záruky prodal (což se nestane, protože tomuto způsobu "investování" do aut nejsem nakloněn). Dobře si to rozmyslete. A ještě jen PS na konec: To co jsem psal, se samozřejmě v žádném případě netýká jen vozů Audi, aby to neznělo, že jsem proti té značce nějak předpojatý. Týká se to jakéhokoli moderního dieselového motoru.


měli sme doma Passata B5..prodával se s 450 000km...původní turbo,původní vstřiky,původní spojka...otázkou je kolik by to ještě vydrželo.....auto jezdilo denně 150km pouze po dálnici...ovšem pravidelně měněn olej a filtry po 15 000km,pravidelně měněna brzdová kapalina i olej v převodovce...do motora se olej olíval tak litrovka na 10 000km....přesto jsem do smlouvy dal,že kupující souhlasí s tím,že mu prodávám vozidlo ve stavu náhradních dílů.
jen chci poznamenat,že strašit 200 000km a ende je hospodský strašák..protože klidně lze koupit auto od někoho kdo se o auto stará a jezdí dálky...a pak je to teprv dořbe zajetý.
    
 
PavelKeprt
registrován: 28.10.2015
počet příspěvků: 101
06.09.2017 22:21, RE: diesely verzus atmo-benzín
stréc od piva napsal:
PavelKeprt napsal:
Neberte si to vůbec osobně, ale kolegové mají pravdu, pokud řešíte stokorunové rozdíly v nákladech na výměnu oleje, tak se připravte na to, že moderní dieslový motor pro Vás opravdu může skončit finanční katastrofou.Měl jste někdy předtím diesel, nebo jste zvyklý pouze na tu atmosférickou 1.6? Pokud jste byl zvyklý do servisu jezdit hlavně s poruchami jako např. čepy, kosti, brzdy, ložiska, výfuk, apod., připravte se, že kromě těchto běžných spotřebních věcí budete nově muset řešit i spoustu poruch týkajících se motoru. Servisovat ojetý klasický atmosferický benzíňák a turbodiesel s common-railem a filtrem pevných částic je z pohledu financí opravdu obrovský, ale obrovský rozdíl. Chtěl bych Vás tedy upozornit na pár věcí, které Vás u takového motoru mohou potkat - v závislosti na tom, jak staré to Audi koupíte, budete dříve nebo později řešit filtr pevných částic (výměna až 10.000,-), dále vstřikovače (repas jednoho počítejte tak 4000-5000,- jsou tam celkem 4, někdy se stává, že odejdou všechny najednou), podle toho, jak s autem zacházel předchozí majitel můžou přijít problémy s turbodmychadlem (repas na netu píšou od 6000,- (samozřejmě bez montáže/demontáže), nové určitě nad 20K), dvouhmotový setrvačník plus spojka (výměna přes 20 000,-), problémy s EGR ventilem, problémy s celým systémem vysokotlakého vstřikování paliva (čerpadlo, různé trubky, přepady, ...). Vlastnil jsem zatím 4 auta s turbodieselem (stáří při koupi 5 až 10 let) a VŠECHNY výše uvedené poruchy jsem u nich osobně zažil, takže to není nic, co se jen povídá v hospodách u piva nebo bych si to vyčetl na internetu. Jsou to reálné věci, které se u ojetých dieselů běžně řeší. Pokud bude mít Vaše nové Audi na tachometru 200 a více tisíc km, tak si můžete být jistý, že něco z toho (a pravděpodobně většinu z toho), budete muset v následujících pár letech řešit. + k tomu samozřejmě ty klasické opravy, na jaké jste byl zvyklý u svého předchozího vozu. Já osobně bych už teda z vlastní zkušenosti do ojetého dieselu znova nešel, ledaže bych si kupoval funglovku, kterou bych hned po skončení záruky prodal (což se nestane, protože tomuto způsobu "investování" do aut nejsem nakloněn). Dobře si to rozmyslete. A ještě jen PS na konec: To co jsem psal, se samozřejmě v žádném případě netýká jen vozů Audi, aby to neznělo, že jsem proti té značce nějak předpojatý. Týká se to jakéhokoli moderního dieselového motoru.
měli sme doma Passata B5..prodával se s 450 000km...původní turbo,původní vstřiky,původní spojka...otázkou je kolik by to ještě vydrželo.....auto jezdilo denně 150km pouze po dálnici...ovšem pravidelně měněn olej a filtry po 15 000km,pravidelně měněna brzdová kapalina i olej v převodovce...do motora se olej olíval tak litrovka na 10 000km....přesto jsem do smlouvy dal,že kupující souhlasí s tím,že mu prodávám vozidlo ve stavu náhradních dílů.jen chci poznamenat,že strašit 200 000km a ende je hospodský strašák..protože klidně lze koupit auto od někoho kdo se o auto stará a jezdí dálky...a pak je to teprv dořbe zajetý.


Tak tady trochu mícháme jabka s hruškama, protože Passat B5 měl naprosto odlišné "vstřiky" (a motory obecně), než má Audi A4 b8 TDíčka v Passatu B5 byly buď s rotačním čerpadlem s přímým vstřikováním, které obecně platí za jedny z nejspolehlivějších dieselů vůbec, nebo PD ( "pumpa-tryska" ). Audi A4 B8 má výhradně common-raily s DPF, což jsou dva komponenty, které můžou ten servis výrazně prodražit. Nehledě na to, a to je sice jen můj osobní názor, ale sdílí jej řada jak uživatelů, tak servisáků, že životnost/spolehlivost aut jde od cca poloviny minulého desetiletí od desíti k pěti.

Chápu to správně, že jste toho Passata měli od novoty? Pokud ano, tak tomu rozumím, věřím, že při správném zacházení turbo vydrží klidně půl mega i více, u dvouhmoťáku jsem slyšel, že průměr je tak 300 - 350K, ale zase určitě záleží na zacházení. Já neříkám, že 200 000 km na tachometru je nějaký extrémní nájezd, tyhle motory vydrží klidně 4x tolik, ale pokud nevím, jak s tím autem bylo těch prvních 4-6 let zacházeno, je potřeba počítat s tím, že kterákoli z těch poruch, které jsem uváděl, se může v podstatě kdykoli objevit.
    
 
Pepe
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 993
07.09.2017 08:22, RE: diesely verzus atmo-benzín
PavelKeprt napsal:
stréc od piva napsal:
PavelKeprt napsal:
Neberte si to vůbec osobně, ale kolegové mají pravdu, pokud řešíte stokorunové rozdíly v nákladech na výměnu oleje, tak se připravte na to, že moderní dieslový motor pro Vás opravdu může skončit finanční katastrofou.Měl jste někdy předtím diesel, nebo jste zvyklý pouze na tu atmosférickou 1.6? Pokud jste byl zvyklý do servisu jezdit hlavně s poruchami jako např. čepy, kosti, brzdy, ložiska, výfuk, apod., připravte se, že kromě těchto běžných spotřebních věcí budete nově muset řešit i spoustu poruch týkajících se motoru. Servisovat ojetý klasický atmosferický benzíňák a turbodiesel s common-railem a filtrem pevných částic je z pohledu financí opravdu obrovský, ale obrovský rozdíl. Chtěl bych Vás tedy upozornit na pár věcí, které Vás u takového motoru mohou potkat - v závislosti na tom, jak staré to Audi koupíte, budete dříve nebo později řešit filtr pevných částic (výměna až 10.000,-), dále vstřikovače (repas jednoho počítejte tak 4000-5000,- jsou tam celkem 4, někdy se stává, že odejdou všechny najednou), podle toho, jak s autem zacházel předchozí majitel můžou přijít problémy s turbodmychadlem (repas na netu píšou od 6000,- (samozřejmě bez montáže/demontáže), nové určitě nad 20K), dvouhmotový setrvačník plus spojka (výměna přes 20 000,-), problémy s EGR ventilem, problémy s celým systémem vysokotlakého vstřikování paliva (čerpadlo, různé trubky, přepady, ...). Vlastnil jsem zatím 4 auta s turbodieselem (stáří při koupi 5 až 10 let) a VŠECHNY výše uvedené poruchy jsem u nich osobně zažil, takže to není nic, co se jen povídá v hospodách u piva nebo bych si to vyčetl na internetu. Jsou to reálné věci, které se u ojetých dieselů běžně řeší. Pokud bude mít Vaše nové Audi na tachometru 200 a více tisíc km, tak si můžete být jistý, že něco z toho (a pravděpodobně většinu z toho), budete muset v následujících pár letech řešit. + k tomu samozřejmě ty klasické opravy, na jaké jste byl zvyklý u svého předchozího vozu. Já osobně bych už teda z vlastní zkušenosti do ojetého dieselu znova nešel, ledaže bych si kupoval funglovku, kterou bych hned po skončení záruky prodal (což se nestane, protože tomuto způsobu "investování" do aut nejsem nakloněn). Dobře si to rozmyslete. A ještě jen PS na konec: To co jsem psal, se samozřejmě v žádném případě netýká jen vozů Audi, aby to neznělo, že jsem proti té značce nějak předpojatý. Týká se to jakéhokoli moderního dieselového motoru.
měli sme doma Passata B5..prodával se s 450 000km...původní turbo,původní vstřiky,původní spojka...otázkou je kolik by to ještě vydrželo.....auto jezdilo denně 150km pouze po dálnici...ovšem pravidelně měněn olej a filtry po 15 000km,pravidelně měněna brzdová kapalina i olej v převodovce...do motora se olej olíval tak litrovka na 10 000km....přesto jsem do smlouvy dal,že kupující souhlasí s tím,že mu prodávám vozidlo ve stavu náhradních dílů.jen chci poznamenat,že strašit 200 000km a ende je hospodský strašák..protože klidně lze koupit auto od někoho kdo se o auto stará a jezdí dálky...a pak je to teprv dořbe zajetý.
Tak tady trochu mícháme jabka s hruškama, protože Passat B5 měl naprosto odlišné "vstřiky" (a motory obecně), než má Audi A4 b8 TDíčka v Passatu B5 byly buď s rotačním čerpadlem s přímým vstřikováním, které obecně platí za jedny z nejspolehlivějších dieselů vůbec, nebo PD ( "pumpa-tryska" ). Audi A4 B8 má výhradně common-raily s DPF, což jsou dva komponenty, které můžou ten servis výrazně prodražit. Nehledě na to, a to je sice jen můj osobní názor, ale sdílí jej řada jak uživatelů, tak servisáků, že životnost/spolehlivost aut jde od cca poloviny minulého desetiletí od desíti k pěti. Chápu to správně, že jste toho Passata měli od novoty? Pokud ano, tak tomu rozumím, věřím, že při správném zacházení turbo vydrží klidně půl mega i více, u dvouhmoťáku jsem slyšel, že průměr je tak 300 - 350K, ale zase určitě záleží na zacházení. Já neříkám, že 200 000 km na tachometru je nějaký extrémní nájezd, tyhle motory vydrží klidně 4x tolik, ale pokud nevím, jak s tím autem bylo těch prvních 4-6 let zacházeno, je potřeba počítat s tím, že kterákoli z těch poruch, které jsem uváděl, se může v podstatě kdykoli objevit.


Mám naftu kupovanou jako 4 letou, se 140tkm. Teď má bezmála 400tk, původní vstřiky, turbo. FAP a dvouhmota se řešila ve 350. A nejsem zdaleka jediný...Takže jak to teda je?
Je hódně velkej rozdíl, koupit auto s 200 tkm v D s průkaznou historií, než se "120tkm" v bazaru u nás se serviskou Elit . Ne náhodou jsou "více ojetá" auta venku dražší, než u nás . Tu A4 koupí nádhernou 4 letou s quattrem a v automatu do 300tKč, i kdyby do toho nasypal 100 tKč, tak ho to stojí jako novej korejec v poloviční výbavě (hodně nadneseně). Při jeho nájezdu má (i kdyby platilo tvých 200 a konec) dalších 8 let klid, a potom to 12 leté audi prodá za stejný peníze, jako 8 letýho korejce. Navíc o dost rychleji . Důležitý je (jak už jsem psal výše - dobře vybrat + mít dobrýho servisáka. Alfa a omega.
Třeba: https://www.mobile.de/cz/Osobní-vůz/Audi-A4-Avant-2.0-TDI-quattro-S-tronic/vhc:car,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:1900_9_,frn:2009,prx:13000,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false,vcg:estatecar,fwd:true,fsh:true/pg:vipcar/248198500.html
Nebo: https://www.mobile.de/cz/Osobní-vůz/Audi-A4-Avant-2,0-TDi-Ambition-quattro-AHK/vhc:car,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:1900_9_,frn:2009,prx:13000,ful:diesel,ger:automatic_gear,dmg:false,vcg:estatecar,fwd:true,fsh:true/pg:vipcar/238048275.html
To jen tak narychlo, že ta auta existujou...
    
 
PavelKeprt
registrován: 28.10.2015
počet příspěvků: 101
07.09.2017 09:24, nasypat 100 Kč do 4 leté káry
"... i kdyby do toho nasypal 100 tKč"

Hele Pepe, a neřekl's náhodou touto větou úplně to samé, na co jsem upozorňoval já?

OK, pokud je někdo ochotný si koupit 4 leté auto za 300 K a nasypat do něj dalších 100 K, aby měl těch 8 let klid, tak proč ne. Otázka spíše je, jestli ten člověk co tady zveřejnil ten dotaz právě zrovna po tomhle touží a v neposlední řadě, jestli na to má. A jestli ví o tom, že takové investice můžou nastat. To je to jediné, na co jsem chtěl poukázat.

Kdyby si koupil za ty samé peníze třeba Mazdu 6 (jen příklad) v atmo-benzínu, tak by měl 8 let klid i bez té investice 100 K

Můžu se jen zeptat, co to máš za káru? 400 tkm na vstřiky je slušná porce.
    
 
sheogorath
registrován: 27.05.2016
počet příspěvků: 318
07.09.2017 10:20, Druh provozu
na tu "vydrz"passatu B5 mel velky vliv fakt, ze jezdil prevazne po dalnici. Kdyby se to otocilo, a tu porci km najel po meste, uz bude 2x po smrti.... Kupovat si diesel (zvlast s DPF) na mestsky provoz je nesmysl
    
 
Pepe
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 993
07.09.2017 11:10, RE: nasypat 100 Kč do 4 leté káry
PavelKeprt napsal:
"... i kdyby do toho nasypal 100 tKč"Hele Pepe, a neřekl's náhodou touto větou úplně to samé, na co jsem upozorňoval já? OK, pokud je někdo ochotný si koupit 4 leté auto za 300 K a nasypat do něj dalších 100 K, aby měl těch 8 let klid, tak proč ne. Otázka spíše je, jestli ten člověk co tady zveřejnil ten dotaz právě zrovna po tomhle touží a v neposlední řadě, jestli na to má. A jestli ví o tom, že takové investice můžou nastat. To je to jediné, na co jsem chtěl poukázat. Kdyby si koupil za ty samé peníze třeba Mazdu 6 (jen příklad) v atmo-benzínu, tak by měl 8 let klid i bez té investice 100 K Můžu se jen zeptat, co to máš za káru? 400 tkm na vstřiky je slušná porce.


Popořadě:
400tKč je cena +- nového slušně vybaveného korejce, kteroužto cestou se nehodlá (znovu) dát, nicméně jako odraz pro cenu to stačí, ostatní rovnice je stejná.
Mazdu s atmosférou...hm 2 litr, 107 kW? spotřeba...reálná, ne sprintmonitor + 2l/100 km, tak má těch 100tKč za 8 let z5... A jestli je ten motor "odhlučněn" stejně jako v Mondeu, tak děkuji, nechci. Korozi už snad mají vyřešenou
P 406 2,2 HDi, r.v. 2003, provoz 2004. Kupována v 2008 za 150tKč + přihlášení a dovoz. Nástupce nenalezen.
    
 
Pepe
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 993
07.09.2017 11:14, RE: Druh provozu
sheogorath napsal:
na tu "vydrz"passatu B5 mel velky vliv fakt, ze jezdil prevazne po dalnici. Kdyby se to otocilo, a tu porci km najel po meste, uz bude 2x po smrti.... Kupovat si diesel (zvlast s DPF) na mestsky provoz je nesmysl


Díky úžasnému sklonu k zakarbonování přímovstřikových motorů je už dneska do města nesmysl všechno kromě elektriky
    
 
PavelKeprt
registrován: 28.10.2015
počet příspěvků: 101
07.09.2017 12:00, HDi vstřiky francouzi
Tak to se nedivím, že nástupce nenalezen

Ještě v době, kdy jsem taky jezdil s dieselama, mi můj servisák říkal několikrát, že nejmíň problémů se vstřikovačema mají Peugeoty a Citroeny. Takže gratuluji k super káře bez poruch ...

Osobně si myslím, že až na některé průšvihy typu Mondeo TDCi apod. jsou auta ze začátku let 2000 vrchol automobilismu, už jsou docela dobře vybavené a bezpečné a přitom ještě pořád docela odolné a spolehlivé. Od té doby to jde do sraček.

Jinak co se týče toho 2.0i 107 kW - já mám právě to Mondeo (MK4) s tady tím motorem a máte pravdu, že hluk je asi největší mínus toho auta. V Mazdě to bylo o fous lepší, hlavně díky 6-stupňové převodovce a nižších otáčkách na dálnici. Spotřebu mám 8,5 - 9l benzínu, ale mám to na LPG a jezdím tak plus mínus za 10l plynu.
    
 
mufik.martin
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 117
07.09.2017 12:03, RE: nasypat 100 Kč do 4 leté káry
Pepe napsal:
PavelKeprt napsal:
"... i kdyby do toho nasypal 100 tKč"Hele Pepe, a neřekl's náhodou touto větou úplně to samé, na co jsem upozorňoval já? OK, pokud je někdo ochotný si koupit 4 leté auto za 300 K a nasypat do něj dalších 100 K, aby měl těch 8 let klid, tak proč ne. Otázka spíše je, jestli ten člověk co tady zveřejnil ten dotaz právě zrovna po tomhle touží a v neposlední řadě, jestli na to má. A jestli ví o tom, že takové investice můžou nastat. To je to jediné, na co jsem chtěl poukázat. Kdyby si koupil za ty samé peníze třeba Mazdu 6 (jen příklad) v atmo-benzínu, tak by měl 8 let klid i bez té investice 100 K Můžu se jen zeptat, co to máš za káru? 400 tkm na vstřiky je slušná porce.
Popořadě:400tKč je cena +- nového slušně vybaveného korejce, kteroužto cestou se nehodlá (znovu) dát, nicméně jako odraz pro cenu to stačí, ostatní rovnice je stejná.Mazdu s atmosférou...hm 2 litr, 107 kW? spotřeba...reálná, ne sprintmonitor + 2l/100 km, tak má těch 100tKč za 8 let z5... A jestli je ten motor "odhlučněn" stejně jako v Mondeu, tak děkuji, nechci. Korozi už snad mají vyřešenou P 406 2,2 HDi, r.v. 2003, provoz 2004. Kupována v 2008 za 150tKč + přihlášení a dovoz. Nástupce nenalezen.


400tis km slusna porce na vstriky. Ja ted akorat menil vstriky na 5008 1,6 HDI 82kw, najeto 275tis km. Jinak u moji C5 jsou zatim vstriky v norme, najeto dle tacho 220 (realita je dle odhadu +50tis km)
    
 
PatM
registrován: 07.08.2016
počet příspěvků: 155
07.09.2017 19:07, RE: nasypat 100 Kč do 4 leté káry
Služební Mercedes C 2.2CDi má skoro 700 tisíc a na motor ani automat nikdo ještě nesahal takže je vše původní, ale možná tomu pomohlo, že to jezdí 90% času jenom 1000km štreky po dálnici
    
 
Pepe
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 993
07.09.2017 22:54, RE: HDi vstřiky francouzi
PavelKeprt napsal:
Tak to se nedivím, že nástupce nenalezen Ještě v době, kdy jsem taky jezdil s dieselama, mi můj servisák říkal několikrát, že nejmíň problémů se vstřikovačema mají Peugeoty a Citroeny. Takže gratuluji k super káře bez poruch ... Osobně si myslím, že až na některé průšvihy typu Mondeo TDCi apod. jsou auta ze začátku let 2000 vrchol automobilismu, už jsou docela dobře vybavené a bezpečné a přitom ještě pořád docela odolné a spolehlivé. Od té doby to jde do sraček. Jinak co se týče toho 2.0i 107 kW - já mám právě to Mondeo (MK4) s tady tím motorem a máte pravdu, že hluk je asi největší mínus toho auta. V Mazdě to bylo o fous lepší, hlavně díky 6-stupňové převodovce a nižších otáčkách na dálnici. Spotřebu mám 8,5 - 9l benzínu, ale mám to na LPG a jezdím tak plus mínus za 10l plynu.


Souhlas. Zlom nastal někde 2008/9. Od té doby jsou auta (zejména malých objemů) koncipována na 150 tkm bez fatálních závad, české silnice a palivo tohle číslo spolehlivě snižuje. Mám ale v okolí několik naftových A6 s 2 i 3 litry a jejich odolnost zanedbanému servisu navzdory mě utvrzuje v tom, že ta auta něco vydrží. Navíc si moje levá noha zlikvidovaná častým řazením a futsalem říká o automat, prakticky každotýdenní víkendový pobyt na Šumavě o pohon všech 4, tak mi z toho moc alternativ nevypadne...
    
 
Pepe
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 993
07.09.2017 23:00, RE: nasypat 100 Kč do 4 leté káry
mufik.martin napsal:
Pepe napsal:
PavelKeprt napsal:
"... i kdyby do toho nasypal 100 tKč"Hele Pepe, a neřekl's náhodou touto větou úplně to samé, na co jsem upozorňoval já? OK, pokud je někdo ochotný si koupit 4 leté auto za 300 K a nasypat do něj dalších 100 K, aby měl těch 8 let klid, tak proč ne. Otázka spíše je, jestli ten člověk co tady zveřejnil ten dotaz právě zrovna po tomhle touží a v neposlední řadě, jestli na to má. A jestli ví o tom, že takové investice můžou nastat. To je to jediné, na co jsem chtěl poukázat. Kdyby si koupil za ty samé peníze třeba Mazdu 6 (jen příklad) v atmo-benzínu, tak by měl 8 let klid i bez té investice 100 K Můžu se jen zeptat, co to máš za káru? 400 tkm na vstřiky je slušná porce.
Popořadě:400tKč je cena +- nového slušně vybaveného korejce, kteroužto cestou se nehodlá (znovu) dát, nicméně jako odraz pro cenu to stačí, ostatní rovnice je stejná.Mazdu s atmosférou...hm 2 litr, 107 kW? spotřeba...reálná, ne sprintmonitor + 2l/100 km, tak má těch 100tKč za 8 let z5... A jestli je ten motor "odhlučněn" stejně jako v Mondeu, tak děkuji, nechci. Korozi už snad mají vyřešenou P 406 2,2 HDi, r.v. 2003, provoz 2004. Kupována v 2008 za 150tKč + přihlášení a dovoz. Nástupce nenalezen.
400tis km slusna porce na vstriky. Ja ted akorat menil vstriky na 5008 1,6 HDI 82kw, najeto 275tis km. Jinak u moji C5 jsou zatim vstriky v norme, najeto dle tacho 220 (realita je dle odhadu +50tis km)


U 1,6 není divu, táta je musel nechat přetěsnit na C5 někde kolem 220 tkm. Ta tvoje C5 je dvoulitr? Kdysi jsem toužil po 3,0 HDi, ale už mě to přešlo
    
 
mufik.martin
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 117
08.09.2017 07:09, RE: nasypat 100 Kč do 4 leté káry
Pepe napsal:
mufik.martin napsal:
Pepe napsal:
PavelKeprt napsal:
"... i kdyby do toho nasypal 100 tKč"Hele Pepe, a neřekl's náhodou touto větou úplně to samé, na co jsem upozorňoval já? OK, pokud je někdo ochotný si koupit 4 leté auto za 300 K a nasypat do něj dalších 100 K, aby měl těch 8 let klid, tak proč ne. Otázka spíše je, jestli ten člověk co tady zveřejnil ten dotaz právě zrovna po tomhle touží a v neposlední řadě, jestli na to má. A jestli ví o tom, že takové investice můžou nastat. To je to jediné, na co jsem chtěl poukázat. Kdyby si koupil za ty samé peníze třeba Mazdu 6 (jen příklad) v atmo-benzínu, tak by měl 8 let klid i bez té investice 100 K Můžu se jen zeptat, co to máš za káru? 400 tkm na vstřiky je slušná porce.
Popořadě:400tKč je cena +- nového slušně vybaveného korejce, kteroužto cestou se nehodlá (znovu) dát, nicméně jako odraz pro cenu to stačí, ostatní rovnice je stejná.Mazdu s atmosférou...hm 2 litr, 107 kW? spotřeba...reálná, ne sprintmonitor + 2l/100 km, tak má těch 100tKč za 8 let z5... A jestli je ten motor "odhlučněn" stejně jako v Mondeu, tak děkuji, nechci. Korozi už snad mají vyřešenou P 406 2,2 HDi, r.v. 2003, provoz 2004. Kupována v 2008 za 150tKč + přihlášení a dovoz. Nástupce nenalezen.
400tis km slusna porce na vstriky. Ja ted akorat menil vstriky na 5008 1,6 HDI 82kw, najeto 275tis km. Jinak u moji C5 jsou zatim vstriky v norme, najeto dle tacho 220 (realita je dle odhadu +50tis km)
U 1,6 není divu, táta je musel nechat přetěsnit na C5 někde kolem 220 tkm. Ta tvoje C5 je dvoulitr? Kdysi jsem toužil po 3,0 HDi, ale už mě to přešlo


Ta nase 1,6HDI je uz 8v, takze ta novejsi verze, tam jiz není potřeba pretesnovat. Uz 3 vstřiky hlasili chybu, holt uz po tech kilometrech prislo opotrebeni. Ale i tak, dnea v origo Peugeotu 25 tis vcetne privodnich trubek a práce, coz není spatna cena, ja to sice nechal udelat známého levneji, ale vstřiky sli z origo site PSA repasovane. Moje C5 je 2,0HDI, 120kw, ale chudinka ted taky stoji v servisu, pravdepodobne s uvarenym motorem :( Ty inteligenti z PSA nepouziovaji cidlo hladiny vody, a když vam voda rychle zmizi jako me (mezi motorem a turbem, mam totiž vodou chlazene turbo) tak cidlo teploty schovane v plastove krabicce není schopne zjistit, ze motor se davno vari a auto vam stále ukazuje spravnou teplotu :( Reknu vam, ze clovek ma chut podat zalobu na PSA jak je mozne, ze takovou prkotinu jako cidlo hladiny vody proste automobilka nepouzije. Jenze to bych nesmel zit v Evrope ale v Americe nejspis.
    
 
Pepe
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 993
08.09.2017 07:14, RE: nasypat 100 Kč do 4 leté káry
mufik.martin napsal:
Pepe napsal:
mufik.martin napsal:
Pepe napsal:
PavelKeprt napsal:
"... i kdyby do toho nasypal 100 tKč"Hele Pepe, a neřekl's náhodou touto větou úplně to samé, na co jsem upozorňoval já? OK, pokud je někdo ochotný si koupit 4 leté auto za 300 K a nasypat do něj dalších 100 K, aby měl těch 8 let klid, tak proč ne. Otázka spíše je, jestli ten člověk co tady zveřejnil ten dotaz právě zrovna po tomhle touží a v neposlední řadě, jestli na to má. A jestli ví o tom, že takové investice můžou nastat. To je to jediné, na co jsem chtěl poukázat. Kdyby si koupil za ty samé peníze třeba Mazdu 6 (jen příklad) v atmo-benzínu, tak by měl 8 let klid i bez té investice 100 K Můžu se jen zeptat, co to máš za káru? 400 tkm na vstřiky je slušná porce.
Popořadě:400tKč je cena +- nového slušně vybaveného korejce, kteroužto cestou se nehodlá (znovu) dát, nicméně jako odraz pro cenu to stačí, ostatní rovnice je stejná.Mazdu s atmosférou...hm 2 litr, 107 kW? spotřeba...reálná, ne sprintmonitor + 2l/100 km, tak má těch 100tKč za 8 let z5... A jestli je ten motor "odhlučněn" stejně jako v Mondeu, tak děkuji, nechci. Korozi už snad mají vyřešenou P 406 2,2 HDi, r.v. 2003, provoz 2004. Kupována v 2008 za 150tKč + přihlášení a dovoz. Nástupce nenalezen.
400tis km slusna porce na vstriky. Ja ted akorat menil vstriky na 5008 1,6 HDI 82kw, najeto 275tis km. Jinak u moji C5 jsou zatim vstriky v norme, najeto dle tacho 220 (realita je dle odhadu +50tis km)
U 1,6 není divu, táta je musel nechat přetěsnit na C5 někde kolem 220 tkm. Ta tvoje C5 je dvoulitr? Kdysi jsem toužil po 3,0 HDi, ale už mě to přešlo
Ta nase 1,6HDI je uz 8v, takze ta novejsi verze, tam jiz není potřeba pretesnovat. Uz 3 vstřiky hlasili chybu, holt uz po tech kilometrech prislo opotrebeni. Ale i tak, dnea v origo Peugeotu 25 tis vcetne privodnich trubek a práce, coz není spatna cena, ja to sice nechal udelat známého levneji, ale vstřiky sli z origo site PSA repasovane. Moje C5 je 2,0HDI, 120kw, ale chudinka ted taky stoji v servisu, pravdepodobne s uvarenym motorem :( Ty inteligenti z PSA nepouziovaji cidlo hladiny vody, a když vam voda rychle zmizi jako me (mezi motorem a turbem, mam totiž vodou chlazene turbo) tak cidlo teploty schovane v plastove krabicce není schopne zjistit, ze motor se davno vari a auto vam stále ukazuje spravnou teplotu :( Reknu vam, ze clovek ma chut podat zalobu na PSA jak je mozne, ze takovou prkotinu jako cidlo hladiny vody proste automobilka nepouzije. Jenze to bych nesmel zit v Evrope ale v Americe nejspis.


Hm, přitom je to asi to nejlepší. co lze od PSA běžně pod kapotu dostat. Hladiny provozních tekutin, žárovky a pod se holt mají kontrolovat před každou jízdou
Ale kdopa z nás to dělá, že jo...
    
 
mufik.martin
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 117
08.09.2017 07:49, RE: nasypat 100 Kč do 4 leté káry
Pepe napsal:
mufik.martin napsal:
Pepe napsal:
mufik.martin napsal:
Pepe napsal:
PavelKeprt napsal:
"... i kdyby do toho nasypal 100 tKč"Hele Pepe, a neřekl's náhodou touto větou úplně to samé, na co jsem upozorňoval já? OK, pokud je někdo ochotný si koupit 4 leté auto za 300 K a nasypat do něj dalších 100 K, aby měl těch 8 let klid, tak proč ne. Otázka spíše je, jestli ten člověk co tady zveřejnil ten dotaz právě zrovna po tomhle touží a v neposlední řadě, jestli na to má. A jestli ví o tom, že takové investice můžou nastat. To je to jediné, na co jsem chtěl poukázat. Kdyby si koupil za ty samé peníze třeba Mazdu 6 (jen příklad) v atmo-benzínu, tak by měl 8 let klid i bez té investice 100 K Můžu se jen zeptat, co to máš za káru? 400 tkm na vstřiky je slušná porce.
Popořadě:400tKč je cena +- nového slušně vybaveného korejce, kteroužto cestou se nehodlá (znovu) dát, nicméně jako odraz pro cenu to stačí, ostatní rovnice je stejná.Mazdu s atmosférou...hm 2 litr, 107 kW? spotřeba...reálná, ne sprintmonitor + 2l/100 km, tak má těch 100tKč za 8 let z5... A jestli je ten motor "odhlučněn" stejně jako v Mondeu, tak děkuji, nechci. Korozi už snad mají vyřešenou P 406 2,2 HDi, r.v. 2003, provoz 2004. Kupována v 2008 za 150tKč + přihlášení a dovoz. Nástupce nenalezen.
400tis km slusna porce na vstriky. Ja ted akorat menil vstriky na 5008 1,6 HDI 82kw, najeto 275tis km. Jinak u moji C5 jsou zatim vstriky v norme, najeto dle tacho 220 (realita je dle odhadu +50tis km)
U 1,6 není divu, táta je musel nechat přetěsnit na C5 někde kolem 220 tkm. Ta tvoje C5 je dvoulitr? Kdysi jsem toužil po 3,0 HDi, ale už mě to přešlo
Ta nase 1,6HDI je uz 8v, takze ta novejsi verze, tam jiz není potřeba pretesnovat. Uz 3 vstřiky hlasili chybu, holt uz po tech kilometrech prislo opotrebeni. Ale i tak, dnea v origo Peugeotu 25 tis vcetne privodnich trubek a práce, coz není spatna cena, ja to sice nechal udelat známého levneji, ale vstřiky sli z origo site PSA repasovane. Moje C5 je 2,0HDI, 120kw, ale chudinka ted taky stoji v servisu, pravdepodobne s uvarenym motorem :( Ty inteligenti z PSA nepouziovaji cidlo hladiny vody, a když vam voda rychle zmizi jako me (mezi motorem a turbem, mam totiž vodou chlazene turbo) tak cidlo teploty schovane v plastove krabicce není schopne zjistit, ze motor se davno vari a auto vam stále ukazuje spravnou teplotu :( Reknu vam, ze clovek ma chut podat zalobu na PSA jak je mozne, ze takovou prkotinu jako cidlo hladiny vody proste automobilka nepouzije. Jenze to bych nesmel zit v Evrope ale v Americe nejspis.
Hm, přitom je to asi to nejlepší. co lze od PSA běžně pod kapotu dostat. Hladiny provozních tekutin, žárovky a pod se holt mají kontrolovat před každou jízdou Ale kdopa z nás to dělá, že jo...


Hladinu kontroluji pravidelne rekneme 1x za mesic, ale tady doslo k uniku cele provozni kapaliny během par desitek minut, takze ani kontrola před tou osudnou jizdou by me nepomohla. Uznavam, ze ten motor je asi to nejlepší co PSA ma, super vykon i spotřeba, v realu mi jezdi C5 s automatem jen o 0,5l vic nez 5008 1,6 HDI v manualu, ale s tim cidlem hladiny vody me dostali. Mechanik ještě nemá hever, kde zvedne auto nad hlavu, protože to unika zezadu od motoru a je nutna vyndat napravnici a dostat se k tomu zezadu, takze se to ted prevazi do jiného servisu, kde mají velky zvedak.
    
 
sgt
registrován: 19.11.2008
počet příspěvků: 9
08.09.2017 10:19, čidlo hladiny
čidlo hladiny chladiacej kvapaliny je problém asi všade u PSA (možno aj inde, všade sa šetrí).
Brat tiež skoro uvaril C4P s 1,6VTi - auto hlásilo STOP a motor mal príšerné zvuky. C4P nemá ani ukazovateľ teploty chladiacej kvapaliny! Po zastavení a ochladnutí motora tam núdzovo nalial 5l destilky a bolo to skoro na spodnej ryske. Mal pomalý únik cez termostat.
    
 
mufik.martin
registrován: 09.05.2007
počet příspěvků: 117
08.09.2017 11:19, RE: čidlo hladiny
sgt napsal:
čidlo hladiny chladiacej kvapaliny je problém asi všade u PSA (možno aj inde, všade sa šetrí).Brat tiež skoro uvaril C4P s 1,6VTi - auto hlásilo STOP a motor mal príšerné zvuky. C4P nemá ani ukazovateľ teploty chladiacej kvapaliny! Po zastavení a ochladnutí motora tam núdzovo nalial 5l destilky a bolo to skoro na spodnej ryske. Mal pomalý únik cez termostat.


Sekat ruce inzenyrum za takova reseni. Me nenahlasiolo ani STOP, ukazatel teploty mam, ale ten ukazoval idealni teplotu, najednou auto ztratilo vykon, zacalo se z nej kourit a zhasnul motor.
    
Publikujte na TipCars.com hodnocení vašeho auta - klikněte zde
 
/ 1 (24)
zobrazovat po záznamech
 
 
   
 
 
 
 
     
sledovat toto téma
 
 
home
 
nabídka vozidel
 
magazín
 
firmy
 
můj TipCars
 
informace
 
česky
 výběrový formulář 
 
hledaný text:
značka:
model:
Poradna
jaké auto koupit
jaké palivo vybrat
jaký typ motoru vybrat
servisní náklady
vše o spotřebě
technické dotazy
dovoz vozidel
oleje, aditiva
pneu a disky
ostatní
Automobilky
česká vozidla
německá vozidla
francouzská vozidla
japonská vozidla
italská vozidla
korejská vozidla
čínská vozidla
americká vozidla
anglická vozidla
ostatní
Zábava
život za volantem
videa
motosport
tuning
ostatní
Typ vozidla
osobní a terénní
užitkové
autobusy
obytné
nákladní
přívěsy
motorky
pracovní stroje
veteráni
Auto-moto srazy
Hybridy, CNG, LPG
Audio, video, hi-fi
Pojištění
Volná diskuze
Diskuze o TipCars
novinky za:
vyčistit
 
 
   
 
Magazín - novinky, recenze, poradna serveru TipCars
 
Témata
 
 
odpovědí
 
 
zobrazení
 
 
poslední příspěvek
 
 
Má někdo zkušenosti s benzinovým passatem nebo opelem vectra c?
od Mario85
4
490
od reader
Sob 21.10.2017 00:47:14
Jaký je koncernový motor 1,6 TDI?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
17
1519
od Citroenak
Pát 20.10.2017 22:43:32
Jaké auto vybrat ?
od Daniel 1995
2
28
od Daniel 1995
Pát 20.10.2017 22:10:40
Fiat Croma ano či ne
od nepřihlášený uživatel - téma s článkem
18
7904
od Foligno
Pát 20.10.2017 19:13:10
Auto do max 450tis
od vigo.dl
12
503
od BobanHTP
Pát 20.10.2017 14:35:03
Chcete si umět poradit se svým autem? Stáhněte si náš e-book
"První pomoc pro Vaše auto"
Fabia + LPG - jaká motorizace?
od Domino
8
243
od BobanHTP
Pát 20.10.2017 14:23:43
Pečujeme o své auto: světlomety (6. díl)
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
45
od Koloss
Pát 20.10.2017 13:09:32
Odhad ceny vozu (mel jsem nehodu, asi bude totalka)
od tomN
41
3510
od evik
Pát 20.10.2017 13:02:37
RECENZE OJETIN: Toyota Avensis třetí generace
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
147
od Citroenak
Čtv 19.10.2017 22:32:56
Mitsubishi ASX 1.8 DiD 4WD - zkušenosti majitele po 120 000 kilometrech
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
203
od azerty
Čtv 19.10.2017 12:33:10
S jakým motorem koupit Rover 75?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
256
od AnderN
Stř 18.10.2017 11:05:34
Řídíte, opravujete, milujete auta? Máte názor, zážitek, postřeh ze světa aut?
Pište svůj blog na TipCarsu
Vybrat Toyotu Verso, nebo Volkswagen Touran?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
5
1740
od Stan
Stř 18.10.2017 10:03:01
Pečujeme o své auto: kontrola motorového oleje (4. díl)
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
105
od PatM
Úte 17.10.2017 19:51:40
Vyplatí se koupit Fiat Palio za 25 tisíc korun?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
5
476
od PatM
Úte 17.10.2017 19:44:38
Jake auto na denni dojizdeni s co nejnizsi spotrebou a provozem
od amigo
39
1037
od PatM
Úte 17.10.2017 13:56:27
Výběr auta do 150 tis.
od VojThis
0
343
od VojThis
Pon 16.10.2017 18:20:09
Nízký tlak ostřikovačů - Toyota Auris
od Petr S
0
51
od Petr S
Pon 16.10.2017 14:30:23
Nevíte jaký spolehlivý motor vybrat? Stáhněte si náš e-book
"10 nejspolehlivějších motorů dle TipCars.com"
Koupit ojetý Saab 900 první generace?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
6
582
od gablenz
Pon 16.10.2017 11:30:24
Mercedes R nebo CLS
od Ondrysscz
0
217
od Ondrysscz
Ned 15.10.2017 23:36:57
Autopotahy - koberečky - plast. vana
od Pavla K.
11
589
od Giorgio
Sob 14.10.2017 08:11:56
Kombi 150 000- 170 000
od pida
14
848
od Humusus
Pát 13.10.2017 22:08:46
Moje první auto do 100 tis.
od PanTys
10
642
od mariov2
Čtv 12.10.2017 18:49:11
RECENZE OJETIN: Opel Astra J
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
342
od mufik.martin
Čtv 12.10.2017 06:39:55
Řídíte Audi? Podělte se o své zkušenosti a napište recenzi na vaše auto.
vložit zkušenost
rodinné auto-7místné, benzín - Smax/Galaxy?
od Pavla K.
18
777
od Pepee
Stř 11.10.2017 18:13:58
Honda accord 7gen .2,4 vs skoda octavia II 2,0 tsfi
od saky
10
870
od driver111
Stř 11.10.2017 15:20:58
Opel Vectra B 2.0 16V a zkušenosti po třech letech
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
1329
od saky
Úte 10.10.2017 19:24:49
Jaké rodinné auto 4x4 s vyšším podvozkem, v benzínu?
od nepřihlášený uživatel
18
8865
od amigo
Úte 10.10.2017 19:24:47
Fiat Tipo: kde jste, srdcaři?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
31
2080
od KoobaS
Úte 10.10.2017 13:02:46
dotaz Toyota Corolla Verso
od Petule81
9
427
od Humusus
Úte 10.10.2017 12:30:15
skutečně bezpečné auto - co vybrat
od finding
20
2198
od martinw
Úte 10.10.2017 09:07:41
Jaké malé spolehlivé auto za 50 tisíc korun?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
352
od GSX1100G
Úte 10.10.2017 08:11:51
RECENZE OJETIN: Fiat Freemont
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
557
od vigo.dl
Pon 09.10.2017 18:40:01
RECENZE OJETIN: Volvo S80
od redakce TipCars.com - téma s článkem
9
905
od Ma007
Pon 09.10.2017 08:23:51
Fiat Bravo nebo Lancia Delta za 150 tis. Kč?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
7
753
od Pavel70
Sob 07.10.2017 12:10:45
Výběr auta na dlouhé tratě - Škoda Superb?
od filry
2
805
od filry
Pát 06.10.2017 15:12:22
Druhé auto, 100 000, kombi, benzín
od Touster
8
799
od gottak
Čtv 05.10.2017 12:43:25
RECENZE OJETIN: Škoda Rapid
od redakce TipCars.com - téma s článkem
15
1414
od mk82
Stř 04.10.2017 16:17:33
Jaké malé auto koupit do města za 100 tisíc korun?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
6
906
od BobanHTP
Stř 04.10.2017 10:06:45
BMW M760iL xDrive: Ať si v Bruselu trhnou nohou
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
400
od Reno
Úte 03.10.2017 19:20:37
Autosalon Frankfurt 2017: fotogalerie
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
127
od danet - redakce TipCars
Úte 03.10.2017 13:53:02
Audi a6 3.0 tdi 165kw rok 2005 - porucha
od Atik
1
204
od sheogorath
Úte 03.10.2017 13:34:56
Toyota Corolla E12 - 6 let a 150 tis. km na cestách
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
311
od danet - redakce TipCars
Úte 03.10.2017 11:15:37
Za 100tKč novější "konfekci" nebo starší "premiovou" značku.
od HawkeyCZ
5
892
od David V
Úte 03.10.2017 10:37:53
První auto do 100 000
od Nickolas
5
324
od Kornaz
Pon 02.10.2017 17:38:00
Výběr: Volkswagen Phaeton
od Herbst Gille
5
472
od sheogorath
Pon 02.10.2017 13:38:20
Jaky je Jaguar XF ?
od Denis
0
122
od Denis
Sob 30.09.2017 18:46:06
Palubní kamera v automobilu dokáže automaticky rozpoznávat dopravní značky
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
143
od donald.rump
Sob 30.09.2017 13:40:31
Rover 75 - Levný při nákupu, drahý na servisu
od redakce TipCars.com - téma s článkem
20
1176
od Maartyy
Sob 30.09.2017 13:32:44
Škoda už vyrobila 20 milionů automobilů
od redakce TipCars.com - téma s článkem
0
61
od redakce TipCars.com
Sob 30.09.2017 00:00:00
Doporučíme mladé slečně Alfu Romeo 147?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
17
1103
od rejdic.25
Pát 29.09.2017 17:34:32
Ojeté auto střední nižší třídy cca 100 000 -,
od Nickolas
7
739
od Skipy
Pát 29.09.2017 16:19:49
Nové malé auto pro ženu
od Seren
54
2466
od Seren
Pát 29.09.2017 14:28:55
Pečujeme o své auto: měníme pojistky (3. díl)
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
154
od sheogorath
Pát 29.09.2017 11:43:49
Škoda Fabia I - co všechno se pokazilo
od redakce TipCars.com - téma s článkem
14
846
od sheogorath
Pát 29.09.2017 10:07:40
Ford C-max benzín které motor?
od camel
2
1044
od Tessa
Čtv 28.09.2017 01:05:13
Rodinne auto cena max 600t
od poke96
1
329
od BobanHTP
Stř 27.09.2017 10:42:01
C-Max s LPG je vhodný?
od nepřihlášený uživatel
23
8727
od danet - redakce TipCars
Stř 27.09.2017 09:51:17
Pomoc při výběru auta na cestování - SUV nebo dodávka?
od Cufec
2
570
od Cufec
Stř 27.09.2017 08:18:00
Subaru tribeca b9 LPG ano /ne?
od KubusPuchatek
9
540
od HoNZA
Úte 26.09.2017 22:07:11
Škoda Fabia 1,2 TSI II. generace - konečně jede
od redakce TipCars.com - téma s článkem
12
1170
od danet - redakce TipCars
Úte 26.09.2017 13:13:11
Jaký je tříválec 1,2 THP?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
10
1443
od GSX1100G
Úte 26.09.2017 10:53:53
Kombi cca 170 tisíc jaký motor(benzín)?
od Steev03
19
2337
od KoobaS
Úte 26.09.2017 07:42:34
Škoda octavia ii cca 100 000 ,-
od Nickolas
8
776
od Giorgio
Pon 25.09.2017 18:41:24
palivove cerpadlo - Mercedes třídy C
od Bronn
2
147
od Bronn
Pon 25.09.2017 18:30:40
Problém při zpátečce
od Bewas
2
568
od HoNZA
Ned 24.09.2017 15:58:58
Pečujeme o své auto: ráfky a pneumatiky (2. díl)
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
273
od David V
Pát 22.09.2017 12:28:13
Volvo V40 nebo Ford Focus?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
0
465
od redakce TipCars.com
Pát 22.09.2017 00:00:00
Jakou autokameru?
od Agáta
23
3253
od Humusus
Čtv 21.09.2017 09:44:17
Ojeté Daewoo Lanos – korejská felicia
od redakce TipCars.com - téma s článkem
12
1925
od llop
Stř 20.09.2017 18:09:28
Doporučíme nákup Hondy CR-V za 60 tis. Kč?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
2
419
od driver111
Stř 20.09.2017 16:28:45
Honda civic rv.96-2001
od Raad
5
284
od Humusus
Stř 20.09.2017 13:50:32
Ford mondeo 2.0 TDCI 120 kw - na co si dát pozor?
od Ozzy.koo
1
328
od sheogorath
Stř 20.09.2017 11:16:57
Tempomat Škoda Roomster
od Petarda
1
478
od sheogorath
Stř 20.09.2017 09:59:08
Chrysler Vision Eagle ESI 3.3 - zkušenosti po 5 letech
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
544
od Reno
Úte 19.09.2017 19:23:56
Výběr vozu do 200.000,- - Složitý výběr
od Kosa
4
722
od Kosa
Úte 19.09.2017 12:58:41
Rodinné kombi s automatem do 300-400t
od Foose
18
573
od Foose
Úte 19.09.2017 12:20:59
Jaký motor do Octavie II/Audi A4 je nejspolehlivější?
od devilacek
5
802
od Pepe
Úte 19.09.2017 11:54:14
VW FOX 1.4 benzín - zkušenosti?
od jahol
1
160
od BobanHTP
Úte 19.09.2017 11:11:18
Zábavné auto do 100 000 kč na každodenní užití do města ale i na srandu po okreskách
od DravejKorzár
0
111
od DravejKorzár
Úte 19.09.2017 10:48:11
Ford Mondeo III - který benzínový motor je nejlepší volbou?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
6
1581
od danet - redakce TipCars
Úte 19.09.2017 10:15:43
Nejspolehlivější motor pro dodávku
od PavelKeprt
14
5398
od capslock
Úte 19.09.2017 01:18:45
Koupit servnisní vůz?
od MaresL89
3
370
od KoobaS
Pon 18.09.2017 07:39:50
STK - špatně zapsané ujeté km
od aubus
7
867
od Martin72
Sob 16.09.2017 12:11:22
Od června budete moci dokončit převod auta i bez součinnosti nového majitele
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
297
od Ladous
Sob 16.09.2017 10:33:02
Volvo V50 D2 - zkušenosti po 30 000 km
od redakce TipCars.com - téma s článkem
4
625
od Martin72
Sob 16.09.2017 07:35:05
Pečujeme o své auto: huštění pneumatik (1. díl)
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
313
od David V
Čtv 14.09.2017 22:28:24
Ford C max ... jaký motor???
od Ghost
18
1501
od David V
Stř 13.09.2017 21:54:47
Koupit Fabii nebo Sandero za 100 tisíc korun?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
7
752
od BobanHTP
Stř 13.09.2017 12:47:31
Auto do 50 Tisíc
od John13
7
1604
od Fanda
Pon 11.09.2017 18:18:02
Ojetina za 350 tisíc korun: Kia Optima nebo VW Passat?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
5
1359
od Wasserfort
Pát 08.09.2017 18:38:09
audi a4 b8 - jaký motor bude pro mě nejlepší volba?
od fridaayyy
23
1127
od mufik.martin
Pát 08.09.2017 11:19:35
RECENZE OJETIN: Ford Focus III
od redakce TipCars.com - téma s článkem
3
734
od driver111
Pát 08.09.2017 10:06:50
VW Golf 1.4 55 kw, rv.1998
od nepřihlášený uživatel
8
1720
od sheogorath
Čtv 07.09.2017 10:23:31
MPV - nové nebo ojeté?
od Greve
18
1015
od Pepe
Čtv 07.09.2017 08:40:25
Výběr prvního ojetého auta do 100 tisíc.
od Raad
8
986
od Mario85
Úte 05.09.2017 21:05:32
Zafira nebo 5008 za 300 tisíc korun?
od redakce TipCars.com - téma s článkem
15
1303
od mufik.martin
Úte 05.09.2017 07:02:02
Mazda 6 GJ - na motoru záleží
od redakce TipCars.com - téma s článkem
10
1065
od stréc od piva
Pon 04.09.2017 20:38:17
Volkswagen Arteon 2.0 BiTDI: Passat pro vyvolené
od redakce TipCars.com - téma s článkem
1
416
od Koloss
Pon 04.09.2017 14:03:39
Levné ojeté auto + oprava - kombi za 50-70 tis. Kč
od Domino
17
1432
od Humusus
Pon 04.09.2017 10:50:44
Vaše zkušenosti s s Audi a6 3.0TDI V6 quattro 165kw/171kw
od Deakon699
6
617
od Pepe
Ned 03.09.2017 19:49:23
 
/ 116 (11559)
zobrazovat po záznamech
 
 
   
 
audi a4 b8 - ...