0
zpět
 

diskuze k tématu: Volvo XC70 D3 AWD – chytré řešení ze Švédska

kategorie zařazení tématu: ostatní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 27.08.2012 10:39, drevo
Ta nalestena preklizka u spolujezdce to teda je neco. Jinak ok.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 27.08.2012 18:09, Mhm...
V době, kdy konkurence zcela běžně dostává 180 koní ze dvoulitru se tady nabízí 164 koní z pětiválce 2,4... já vím, volvíčkáři nezávodí... ale není to spíš z nouze ctnost?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 27.08.2012 22:42, RE: Mhm...
Michal napsal:
V době, kdy konkurence zcela běžně dostává 180 koní ze dvoulitru se tady nabízí 164 koní z pětiválce 2,4... já vím, volvíčkáři nezávodí... ale není to spíš z nouze ctnost?
No tak, ono i Volvo nabízí dvoulitr s 180 konmi (ne do tohoto modelu).
Tahle popisovaná 2,4 je vlastně přiškrcená verze 215 konové varianty.
Však ona i většina konkurence má pro základní dvoulitry cca 140 koní.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 28.08.2012 13:15, RE: Mhm...
Michal napsal:
V době, kdy konkurence zcela běžně dostává 180 koní ze dvoulitru se tady nabízí 164 koní z pětiválce 2,4... já vím, volvíčkáři nezávodí... ale není to spíš z nouze ctnost?
D3 (a D4) by měly mít objem 2 litry - jde o původní pětiválec se zmenšeným objemem. S objemem 2.4 zůstal až D5.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 29.08.2012 20:43, RE: Mhm...
Kuko28 napsal:
D3 (a D4) by měly mít objem 2 litry - jde o původní pětiválec se zmenšeným objemem. S objemem 2.4 zůstal až D5.
D3 respektive D4 (modelový rok 2013) má objem jak 2 litry, tak 2.4. Větší obsah je zachovaný u verze s pohonem všech kol. Tedy alespoň je to tak napsané v dostupném ceníku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 29.08.2012 20:45, RE: Mhm...
Michal napsal:
V době, kdy konkurence zcela běžně dostává 180 koní ze dvoulitru se tady nabízí 164 koní z pětiválce 2,4... já vím, volvíčkáři nezávodí... ale není to spíš z nouze ctnost?
Nižší výkon dle mého názoru není přílišnou nevýhodou. Důležitější je veliký točivý moment, který autu dodává solidní pružnost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 29.08.2012 20:46, RE: drevo
jmenonick napsal:
Ta nalestena preklizka u spolujezdce to teda je neco. Jinak ok.
Možná to tak vypadá, ale s dřevem ani překližkou to nemá nic společného :) Je to jenom lakovaná plocha. V nabídce jsou tuším ještě dva druhy skutečného dřeva.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 03.09.2012 13:02, RE: Mhm...
Adam Špaček napsal:
Nižší výkon dle mého názoru není přílišnou nevýhodou. Důležitější je veliký točivý moment, který autu dodává solidní pružnost.
podělte výkon otáčkami a máte točivý moment.... Ono to je celé nikoli o výkonu či točivém momentu, ale o průběhu výkonu a průběhu točivého momentu.
reagovat
MarekV.
počet příspěvků1
datum registrace02.09.2016
Pátek 02.09.2016 22:25, Realna spotreba vozu volvo xc70
Dobry den. Premyslim o koupi takovehoto vozu, a jeden z parametru, ktery mne zajima, je i realna spotreba. Spotreby, ktere zde udavate..napr. u vyse uvedeneho clanku, jsou realne?? Nebo jen opisujete hodnoty od vyrobce? Alespon pro me je to dosti dulezity detail. Diky za info. Marek
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Sobota 03.09.2016 05:37, Hgtztrtf grttzz tttzz
Spritmonitor.de
Realne spotreby realnych uzivatelu...
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.