0
zpět
 

diskuze k tématu: Volvo S40/V40 - Turbomotory jsou předností

kategorie zařazení tématu: ostatní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.09.2006 09:13, Spolehlivost
Takže to vypadá , že 40 je poměrně spolehlivá, bez větších problémů (benzín). Dobrá koupě...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.09.2006 10:21, V40 2.0 T
Mam V40 2.0 T (2001) a jsem velmi spokojeny. Pekne, rychle, tiche auto. Predtim jsem mel 3 roky S40 2.0 (1997) a taky bez problemu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.09.2006 11:36, Motor 1,9 TD 66KW Renault - Mitsubishi, Volvo???
Uz viackrat tu v poradniach bol spominany agregat Renault 1,9 TD - 66kw. Aj to, ze na nom praska tesnenie, resp. hlava. Otazka znie - oplati sa tento motor kupit? Maju dobre ceny v Scenikoch, Meganoch a aj v Carismach - nikde vsak nie je uvedene, ako su na tom so spolahlivostou, trvanlivostou a nakladmi na opravy....
Vela sa ich dovaza teraz aj v spomenutych Volvach V40 a napokon, pouzivali sa dost dlho vo vyrobe - vraj je to motor este z Renaultu 19??? Tak by to hadam nemuselo byt take zle???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 05.09.2006 11:08, RE: Spolehlivost
Ondřej napsal:
Takže to vypadá , že 40 je poměrně spolehlivá, bez větších problémů (benzín). Dobrá koupě...
Mám vybranou ojetou S40 1.8i. Chtěl bych radu od někoho kdo má zkušenosti s tímto vozem.Děkuji
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.09.2006 13:35, RE: Spolehlivost
Valda napsal:
Mám vybranou ojetou S40 1.8i. Chtěl bych radu od někoho kdo má zkušenosti s tímto vozem.Děkuji
Mám teď třetí rok ojetou S 40 1.8 (při koupi 109 tis. km, teď 165 tis. km), r.v. 2000. Spolehlivost - myslím, že velmi vysoká. Měněn simering na LP, brzdové kotouče všude (ale to není závada, to je opotřebení), teď zlobí diody na osvětlení palubní desky a rádia, jinak odešel motorek na stěrači levého světla a žárovky na levých pozičních světýlkách (ale s tím se dá žít), protože se do nich při cestě z Německa do ČR v hustém dešti nějak dostala voda. Na dálnici je to docela rychlé a pohodlné auto, do města se nehodí (je těžké, moc neakceleruje a po Praze je spotřeba přes 10 l). Kvůli nadváze bych tak doporučil nejspíš 2.0 T, nedoporučuji 1.6, protože ten motor vůbec nestíhá. Jinak - možná, že 40/50-tky mají trošku horší lak než ostatní volva (mám tam za tu dobu spoustu otlučenin od kamínků). J.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 08.09.2006 10:22, RE: Spolehlivost
Valda napsal:
Mám vybranou ojetou S40 1.8i. Chtěl bych radu od někoho kdo má zkušenosti s tímto vozem.Děkuji
Doporucuji motor 2.0 T. Drive jsem mel motor 2.0 16V, byl trochu liny na to ze mel takovy obsah. Ted je to uplne o necem jinem, a pritom spotreba je skoro stejna. Souhlasim s tim, ze lak je trochu horsi ( skrabance, otluceniny od kaminku), ale po faceliftu (2000) je to o hodne lepsi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.10.2006 14:17, RE: Spolehlivost
Valda napsal:
Mám vybranou ojetou S40 1.8i. Chtěl bych radu od někoho kdo má zkušenosti s tímto vozem.Děkuji
kúpil som to pred pol rokom, r.v. 1999, 200000 tis. km v super stave, servisované keždých 15 tis. km, pri jazde cez drobné nerovnosti sa ozývajú zvuky klepanie z riadenia, ale ešte som tomu nevenoval pozorbosť, som spokojný
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 09.12.2006 22:05, S40
Ja jezdil v S40 asi dva roky. Měl jsem ji jako služebni. Rok výroby 2001, 2.0i, 100kw. Najezdil jsem na ní asi 80 000km. Melo to perfektni akceleraci, slušnou max. rychlost někde okolo 230, dost dobre to sedělo a dobře to vypadalo. Na druhou stranu to uvnitř bylo malé, hlavně úzké, když jsem si nastavil sedadlo tak, aby se mi sedělo pohodlně (měřím 190cm) tak už si za mě sedlo jen velmi malé dítě. Malej kufr byl taky zklamáním. Nejhorší na tomto autě byla pružnost ve vyšších rychlostech, kolega ktery měl Octavii 1.9 TDI 81kw mi v kopcích dával na pr.el a na dalnici při zrychlovani na pětku taky. A to i přes to, že mu to žralo 6litru a mně tak 10l. Je to hezké auto (zvlašt večer když svítí xenony a bočni osvětlení), ale nepraktické a opravdu nákladné...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 05.02.2007 13:15, 1.9d (dci)
S autorem článku nemůžu souhlasit hlavně v ceně vstřikovačů, kompletní repase v boschi vyjde na cca 10000,- za všechny 4 a turbo stojí repasované 8, oboje se zárukou a v kvalitě jako nové, takže Vás nic strašnýho nečeká, naproti tomu dostanete úsporný jednoduchý motor se skvělým zátahem a celkem slušnou spolehlivostí. Můžu vřele doporučit!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 27.03.2007 15:40, ojetina
mam od nova V40 2.0 T5, rychle, tiche, tvrde odpruzenie mi vyhovuje, v meste okolo 11 do je ale na 6 rocne auto a 200HP tak akurat, vyborna akceleracia pri vcelku nenapadnom vzhlade ... najazdenych 120tis, za tych 6 rokov jediny problem s turbom - vyrieseny a opotrebovane brzdove dosticky, inak super ... nesuhlasim s clankom ohladom vstupu do kufra - auto fungovalo celkom dlho ako kapelove + som sa v nom stahoval, vsetko v pohode
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 18:04, Ehm...
No alespoň poznali, že podvozky nejsou totožné, narozdíl od jiných pisatelů, kteří tvrdí opak. Měkce naladěný podvozek je blbost, možná ve srovnání s nějakými sporťáky. Ve srovnání třeba s 850 či dvojkou je spíše tvrdší. Vůz se mi nikdy nerozvlnil, možná mají blbé tlumiče. Sportovní ladění podvozku neznám, ale je prý tvrdší, na naše silnice asi opravdu nic moc. Přední náprava mi moc jednoduchá nepřijde, spíše tak akorát, přílišnou složitost vidím na obtíž údržbě a na kvalitní "sezení" vozu stačí. Že jacísi "konkurenti" ji mají "mnohem složitější" mě nebere, nejsem škodolibý (většinou Laughing ) Že je její oprava levná a snadná beru jako plus. Navíc já na ni ve 130 kkm nepotřebuji sáhnout, takže asi drží. Že jsou zážehové motory spolehlivé je pravda, o jejich montáži do Renaultů nevím. O motoru Mitsubischi GDI je zde toho napsáno dost, autorovi uniklo, že byly dvě výkonové varianty. S plasty v interiéru jsem spokojen, nevím co kritizuje. jinak autor o voze nic moc nenapsal, naplnil řádky "kecy" o ničem. Spolehlivost se mu může zdát průměrná, ale a´t si koupí třeba Renaulta a potom srovnává Wink Dostupnost servisu mi přijde v Praze dobrá, jinde nevím. Já mám limuzínu, kufr 470l mi nepřijde malý, spíše nadprůměrný. Alespoň ve třidě. Pokud srovnává s paskvilem Oktávie, která je spíše jezdícím kufrem s trochou místa pro pasažéry, pak má možná pravdu. Na kecy o jen průměrných jízdních vlastnostech jsem již alergickej, jízdní vlastnosti jsou skvělý! Možná pokud budu jezdit po okreskách 200km/h pak něco ke kritice najdu, ale já nejsem blb, jezdím rozumně a jsem spokojen. Již jsem zde někde psal, že v zatáčce kde jezdím Feldou 80 a libuji si jsem jel 40kou 110 a nevšim jsem si toho. Možná je auto, s kterým bych tam jel 150, ale po pravdě proč??? Zabít se nespěchám. Denně jezdím s Dvojkou mnohem pomaleji a jsem spokojen. Nicméně mě 40ka vždy v krizi podržela a to i ve 150 km rychlosti na chorvatské dálnici při smyku na vrstvě vody a toho jejich vápencového prachu. Nějak tam zapracovalo DSA a přestože jsem se již málem po, tak se vůz krásně srovnal. Potom mi došlo, proč tam mají omezenou rychlost na 100km/h. Wink (uznávám, byl jsem blbý).
Naftové motory do roku 2000 jsou opravdu trochu slabší, ale je zde mnoho lidí, kteří jsou s nima spokojeni. Hlučnost asi je, chtělo by to změřit s jinými vozy podobného typu.???
relativně vysoké ceny ojetin - asi jsou vyšší než u renaultů, ve srovnání se škodou mi nepřijdou

- drahé některé náhradní díly- asi u všech aut, jak co

- příliš účinný posilovač řízení- opět blbost, ať si zkusej dvojku či 850. Řekl bych že je akorát, možná předtím jezdil bez posilovače.
Z plusů bych opravil "pasivní bezpečnost" z dobrá na vynikající, bylo to ve své době nejbezpečnější auto ve třídě i mimo ni a je stále v popředí. Dále bych zmínil "Dobrou protikorozní ochranu" na vynikající, zatím jsem viděl jen jednu opravdu korodující a to jsme se tu dohadovali, zda nebyla zatopená. Jinak co jsem viděl podvozky třeba 10 let staré a celorok ježděné, byly netknuté. Opět srovnejte třeba s renaulty.
Ze závad _rychlé opotřebení zadních brzdových destiček

· vůle v závěsech předních kol

· pazvuky plastů uvnitř

· uvolněná hadice turbodmychadla (diesel)

· závady klimatizace (hlučnost kompresorů, únik média)

· přimrzlá parkovací brzda nemám ve 130km nic, proto to považuji za kecy. Akorát jsem nyní trochu doplnil limatizaci, ale to prej po 7 letech je normální u všech aut???Nevím. Stálo to 350 Kč i s dýškem. Destičky a kotouče jsem dělal ve 110 kkm na předku, resp. Volvo v autorizovaném servisu, to považuji za normální opotřebení.
Uváděná spotřeba 10l se mi zdá rovněž trochu nadnesená, ale podívej se do S/V40 "Vaše spotřeba", já jsem línej.
O motorech DCI ať se vyjádří majitelé, rád si jejich zkušenosti přečtu! Wink
Všimni si, že ve všech těchto testech nevyjdou ta auta nijak lichotivě. Neber je moc vážně Wink Možná by bylo zajímavé se zeptat pana Vaculíka, kolik 40tek odjezdil a nakolik autům rozumí! Případně z jakého počtu srovnání vycházel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 20:45, RE: Ehm...
Jára napsal:
No alespoň poznali, že podvozky nejsou totožné, narozdíl od jiných pisatelů, kteří tvrdí opak. Měkce naladěný podvozek je blbost, možná ve srovnání s nějakými sporťáky. Ve srovnání třeba s 850 či dvojkou je spíše tvrdší. Vůz se mi nikdy nerozvlnil, možná mají blbé tlumiče. Sportovní ladění podvozku neznám, ale je prý tvrdší, na naše silnice asi opravdu nic moc. Přední náprava mi moc jednoduchá nepřijde, spíše tak akorát, přílišnou složitost vidím na obtíž údržbě a na kvalitní "sezení" vozu stačí...
No, vzhledem k tomu, že pan Vaculík je podepsán asi pod každou recenzí (otevřel jsem jich namátkou asi 12), je to asi velký automobilový odborník se širokým záběrem a zřejmě nedělá nic jiného,než kupuje (půjčuje si) vozidla, testuje je a poté píše recenze. Jo a zřejmě jezdí ve Fokusu - recenze vychází velice dobře. Tenhle člověk asi ve S/V40 nikdy nejel. Podle mne jsou recenze buď opsané, nebo psané od stolu. :o) Nevěřte mu a kupte si Volvo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.04.2007 14:52, V40 (Diesel 75kW)
No, nejsm si jist, jestli se pisatel článku v nějakém volvu řady 40 vůbec svezl, zdá se mi, že jeho honocení je spíš jsou jen převzatá moudra typu jedna paní povídala. Už dva roky jsem !hrdým! majitelem V40 s dieslem. Nemohu si naprosto na nic stěžovat. za najetých cca 50tis km, jsem neměl jakékoliv problémy, nezarnuji tady výměnu destiček nebo jiných dílů, které se opotřebují. Vrzání plastů nebo jiné neduhy zmíněníé v článku taky neznám. Interier je dle méo ázoru mnohem lepší než např. ve Š. Octavii. Jízní vlastnosti jsou také trochu jinde, než pisatel uvádí. A mohl bych pokačovat. Podle mého asi autor článku neví o čem píše. Možná by měl opustit levnou kancelářskou židli a projet se autem, které se snaží popisovat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 21.05.2007 11:49, RE: V40 (Diesel 75kW)
Radek napsal:
No, nejsm si jist, jestli se pisatel článku v nějakém volvu řady 40 vůbec svezl, zdá se mi, že jeho honocení je spíš jsou jen převzatá moudra typu jedna paní povídala. Už dva roky jsem !hrdým! majitelem V40 s dieslem. Nemohu si naprosto na nic stěžovat. za najetých cca 50tis km, jsem neměl jakékoliv problémy, nezarnuji tady výměnu destiček nebo jiných dílů, které se opotřebují. Vrzání plastů nebo jiné neduhy zmíněníé v článku taky neznám. Interier je dle méo ázoru mnohem lepší než např. ve Š. Oc...
Zdravím,celkem uvažuji o volvo s40,původně jsem chtěl nějakého sportáka,ale nyníí mám velké auto a na malé už bych si asi nezvykl.S 40 se mě celkem zalíbíla,bral bych 2.0 benzín,po přečtené recenzi jsem se koukl radši i ny ty příspěvky,abych zjistil jak to vidí ti,co už mají stím autem něco najeto
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 11.06.2007 13:21, V40- - 19dTi r.99
Mam 8 rokem V40 s motorem Renault dTi (ten mezityp, 70kW, daval se tam jen v roce 1999) a plna spokojenost. Pri koupi najeto 15 tisic, nyni 180.000 a motor naprosto v poradku, jsou jen menene bezne veci jako brzdove kotouce, tlumice, po lehci havarii do obrubniku i predni rameno. Auto mam v plne vybave, ocenuji hlavne perfektni sedacky (asi nejlepsi co jsem kdy sedel...dokonce poodlnejsi nez u BMW 5 nebo 3 rady. Motor je trochu hlucnejsi a prevody mohly byt trochu delsi , ale zase spotreba 6.5 litru prumer po meste s klimatizaci. Interier je skvely a nic nevrze jak pise autor (naoipak sedel jsem v Mondeu nebo Lagune a ta v techto letech uz vrze), Jizdni vlastnosti jsou perfektni, auto vyborne sedi (chce to dobre plynove tlumice), rizeni je skvele - posilovac jde az moc lehce obcas, brzdy vyborne.
Nahradni dily druhovyrobni jsou za slusnou cenu a neni to nejak drahe nebo drazsi nez na Skodovku napriklad.
Celkove vzato velmi spolehlive auto. Na nove nemam a myslim ze mi bohate jeste ted poslouzi tak 4-5 let. (najedu tak do 15 tisic rocne nyni....drive s nim jezdil muj otec a najezdil vice)

V porovnani s Oktavii muzu jen doporucit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 27.09.2007 23:03, RE: Ehm...
Karel napsal:
No, vzhledem k tomu, že pan Vaculík je podepsán asi pod každou recenzí (otevřel jsem jich namátkou asi 12), je to asi velký automobilový odborník se širokým záběrem a zřejmě nedělá nic jiného,než kupuje (půjčuje si) vozidla, testuje je a poté píše recenze. Jo a zřejmě jezdí ve Fokusu - recenze vychází velice dobře. Tenhle člověk asi ve S/V40 nikdy nejel. Podle mne jsou recenze buď opsané, nebo psané od stolu. :o) Nevěřte mu a kupte si Volvo
Drž hubu, debile.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 10.01.2008 18:58, RE: V40 (Diesel 75kW)
Radek napsal:
No, nejsm si jist, jestli se pisatel článku v nějakém volvu řady 40 vůbec svezl, zdá se mi, že jeho honocení je spíš jsou jen převzatá moudra typu jedna paní povídala. Už dva roky jsem !hrdým! majitelem V40 s dieslem. Nemohu si naprosto na nic stěžovat. za najetých cca 50tis km, jsem neměl jakékoliv problémy, nezarnuji tady výměnu destiček nebo jiných dílů, které se opotřebují. Vrzání plastů nebo jiné neduhy zmíněníé v článku taky neznám. Interier je dle méo ázoru mnohem lepší než např. ve Š. Oc...
zajímavý je páně Vaculíkův výrok NEBRATA! u motoru 1,9dci ve Volvu a v recenzi na Lagunu II ten samý motor v kolonce DOPORUČENÝ MODEL.Přitom jsem již slyšel názor,že turba a vstřiky zlobí v renaultech ale ve Volvu jsou bez problémů....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 18.01.2008 12:04, Karel - V40 2.0T 2004
S V40 jsem mel tu cest jezdit 4 roky a nemuzu na to auto rict jedine krive slovo. Nalital jsem za 4 roky 97K km a jedina zavada ktera se objevila, ze mi prestali fungovat motorky u steracu prednich svetel. Trochu me prekvapilo ze, ze ve Volvo servisu si rekli za vymenu jednoho 6500kc Jinak klasicke opotrebeni - filtry, brzdove desticky. Je fakt, ze jsem se o nej opravdu poctive staral a servisni knizku jsem dodrzoval vzdy v predstihu - vse jsem menil driv nez doporucoval servisni manual. Kdyz stim clovek nejezdi do autorizovanych Volvo servisu kde zaplati 850kc za hodinu + material tak opravy a servis jsou financne prijatelne. Auto je to velice spolehlive a pohodlne. Navic je hezke "na oko". ALE !!!!!!! Vubec to neni pro rodinu - jedna z nejvetsich nevyhod je hrozne mrnavy kufr a zadni sedacky jsou jak ve Fabii - malo mista a to nejsem ten ridic ktery kdyz si sedne za volant tak si k tomu "lehne". No a dalsi a asi nejvetsi nevyhodou ze na to jak je to male auto tak je dost tezke , coz sice s 2.0T 121kW nebylo znat na jizde ale na spotrebe - mesto 11L , dalnice 140-160km/h - 8,5L , 160-200km/h - 10L , nad 200 taky treba 15L na 100. To je taky duvod proc ho ted s tezkym srdcem prodavam - ta spotreba je vysoka na dany typ auta.
Jinak muzu vrele doporucit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 17.08.2008 21:21, 1,8 GDI
Nechápem odkiaľ p. Vaculík nabral info o motore 1,8 GDI. Mám ho v 92 kW verzii v Carisme najazdených cca 130 tkm a je to vcelku pohoda. Dá sa s ním jazdiť so spotrebou 6,2 až 6,7 ak sa držia otáčky do 3 tis. (nie však žiadna ekorally) a nad 3,5 tis. to už ide ako guľa, ale za 7,5 až 8,0. S motorom pri troche starostlivosti (olej - žiadny drahý Castrol, ktorý vám natláčajú v servise, ten to len dosexe, sviečky - tie sú však dosť drahé ap.) žiadne starosti. Pravdou však je, že pri studenom motore mierne klepú hydrozdvihátka (TDI PD sa to však zďaleka nevyrovná), do kabíny to však nepočuť a zatiaľ som od žiadneho majiteľa Carismy nepočul, že by to malo na funkciu motora nejaký vplyv. V porovnaní s 1,8 od Citroena a Renaulta je GDI hotový drak pri spotrebe nižšej o cca 0,5 L a v porovnaní s 1,6 od VW je GDI slabší do cca 2200 ot ale potom už má navrch, pričom je tichší a žere o cca 1 L menej (všetko osobná skúsenosť pri jazde jedeným štýlom po jednej trase).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 09.10.2011 22:19, RE: Spolehlivost
Valda napsal:
Mám vybranou ojetou S40 1.8i. Chtěl bych radu od někoho kdo má zkušenosti s tímto vozem.Děkuji
Jo i měl jsem možnost jezdit i s naftou 85kW, děs bes. Traktor.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.