0
zpět
 

diskuze k tématu: Martin Vaculík: Lepší zítřky koncernu VW?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2007 07:11, jj
Super článek a se vším se dá celkem souhlasit.
Dobře jsem si početl.
Další by mohl být o Opelu )
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2007 07:13,
nikde sem nic nenasel o motoru 1.8TSI 118kw, ktery ma take prijit
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2007 07:35, No
nerad, opravdu nerad to říkám, ale ačkoli se pan Vaculík v úvodu snaží distancovat od tzv. hospodkého názoru, tak právě ten o tom, jak je koncern špatný je v hospodách nejrozšířenější. No ono je to celkem pochopitelné, neboť před těmi hospodami málokdy parkuje flotila Passatů, A6, Superbů apod. Sice, a to narozdíl od hospodských keců, je názor pana Vaculíka opřen o jakš takš věcné argumenty, nicméně stále sleduje popupární hospodskou linii.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2007 08:03, RE: No
edmund napsal:
nerad, opravdu nerad to říkám, ale ačkoli se pan Vaculík v úvodu snaží distancovat od tzv. hospodkého názoru, tak právě ten o tom, jak je koncern špatný je v hospodách nejrozšířenější. No ono je to celkem pochopitelné, neboť před těmi hospodami málokdy parkuje flotila Passatů, A6, Superbů apod. Sice, a to narozdíl od hospodských keců, je názor pana Vaculíka opřen o jakš takš věcné argumenty, nicméně stále sleduje popupární hospodskou linii.
Nic proti, ale tenhle prispevek si zaslouzi titul vtip roku :) Zajimalo by mne ve ktere hospode neuslysis vety jako : "To HTP ale jede, co? Ty Itaslky/Francouzsky/Korejsky/Japonsky sracky se muzou jit zahrabat, nejlepsi je 1.4TDI" Asi chodime do jinych hospod, co? :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2007 08:23, RE: bez předmětu
anonym napsal:
nikde sem nic nenasel o motoru 1.8TSI 118kw, ktery ma take prijit
O něm je dobře psáno v prázdninovém vydání Auto-Moto-speciál. Konkrétně v modelu Altea XL.Taky pěkný článek zaměřený nejen na Seata, ale také na budoucí motory VW.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2007 08:26, RE: No
Miky napsal:
Nic proti, ale tenhle prispevek si zaslouzi titul vtip roku :) Zajimalo by mne ve ktere hospode neuslysis vety jako : "To HTP ale jede, co? Ty Itaslky/Francouzsky/Korejsky/Japonsky sracky se muzou jit zahrabat, nejlepsi je 1.4TDI" Asi chodime do jinych hospod, co? :)
No to asi ano. ) Ale spíš mi šlo o ustálenou tendenci stále kritizovat cokoli ( zvláště to co nemám, nebo ještě lépe: má soused ) . A tento populární směr pan Vaculík drží a popularity mezi lidem se mu právě díky hraní na tuto notu skutečně dostává. Ono totiž je stále v jistých společenských kruzích zajímavější kritizovat a pomlouvat. je tu totiž takový přežitek, že auto je cíl snažení a zahr. auto známka luxusu. ( mnohdy velmi pochybného ). Tudíž je přeci nutnost zanět vše české či cokoli co má s Čechy spojitost. No a na toto hraje pan Vaculík. Píšeo Kia - rýpanec do koncernu, píše o M-B - rýpanec do koncernu, píše o trakaři - rýpanec do koncernu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2007 08:30, Krabat
TDI-PD s filtrem pevných částic se nechová tak dramaticky, jak se tady píše. Je to motor nevhodný na pojížďky ve městě. Jezdit s ním po Praze znamená skutečně permanentně ucpávat filtr. Ale pokud člověk jezdí i mimo město nebo po dálnici, problémy nejsou. Každopádně je to snad první motor, který majitele nutí, aby občas jel i tam, kam nechce. V kritickém případě to chce filtr vyhodit a mít známého na STK. :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2007 08:38,
dobry clanek
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2007 09:05, RE: No
edmund napsal:
No to asi ano. ) Ale spíš mi šlo o ustálenou tendenci stále kritizovat cokoli ( zvláště to co nemám, nebo ještě lépe: má soused ) . A tento populární směr pan Vaculík drží a popularity mezi lidem se mu právě díky hraní na tuto notu skutečně dostává. Ono totiž je stále v jistých společenských kruzích zajímavější kritizovat a pomlouvat. je tu totiž takový přežitek, že auto je cíl snažení a zahr. auto známka luxusu. ( mnohdy velmi pochybného ). Tudíž je přeci nutnost zanět vše české či cokoli c...
edmunde ty ses vazne dement, radsi uz sem nepis bo nevis co placas
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2007 09:16, RE: No
anonym napsal:
edmunde ty ses vazne dement, radsi uz sem nepis bo nevis co placas
Děkuji za ukázku věcné argumentace a úrovně mých oponentů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2007 09:25, RE: No
edmund napsal:
Děkuji za ukázku věcné argumentace a úrovně mých oponentů.
Milý Edmunde,
škoda, že u folksvágnů tyhle stránky nikdo nečte. Hned by pana Vaculíka zaměstnali a pak by žádná automobilka na světě nemaěla šanci. ))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2007 09:26, RE: No
Miky napsal:
Nic proti, ale tenhle prispevek si zaslouzi titul vtip roku :) Zajimalo by mne ve ktere hospode neuslysis vety jako : "To HTP ale jede, co? Ty Itaslky/Francouzsky/Korejsky/Japonsky sracky se muzou jit zahrabat, nejlepsi je 1.4TDI" Asi chodime do jinych hospod, co? :)
Já nevím o čem si vykládají lidi někde v IV. cenové, protože tam prakticky nechodím a pokud ano, tak rozhodně netrávím čas nějakým uhozenými debatami o autech.

Ale homokYnetický šroub čtu tedy prvně. Já znám jenom homokinetické šrouby.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2007 10:01, RE: No
anonym napsal:
Já nevím o čem si vykládají lidi někde v IV. cenové, protože tam prakticky nechodím a pokud ano, tak rozhodně netrávím čas nějakým uhozenými debatami o autech.

Ale homokYnetický šroub čtu tedy prvně. Já znám jenom homokinetické šrouby.
S se asi nikdy nepřeklepl co ? Nepleť si prezidenta s prezervativem...anebo vysvětli co je to homokinetický šroub...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2007 10:12, RE: No
edmund napsal:
No to asi ano. ) Ale spíš mi šlo o ustálenou tendenci stále kritizovat cokoli ( zvláště to co nemám, nebo ještě lépe: má soused ) . A tento populární směr pan Vaculík drží a popularity mezi lidem se mu právě díky hraní na tuto notu skutečně dostává. Ono totiž je stále v jistých společenských kruzích zajímavější kritizovat a pomlouvat. je tu totiž takový přežitek, že auto je cíl snažení a zahr. auto známka luxusu. ( mnohdy velmi pochybného ). Tudíž je přeci nutnost zanět vše české či cokoli c...
Edmunde, já myslím, že pan Vaculík kašle na to, co je zrovna populární a píše striktně dle svých znalostí, které jsou mimochodem vyjímečné. To, že se to občas kryje s názorem většiny, přece nic neznamená. Rozhodně více věřím jemu, než kámošům z hospody )
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2007 10:24, RE: No
Riccardo napsal:
Edmunde, já myslím, že pan Vaculík kašle na to, co je zrovna populární a píše striktně dle svých znalostí, které jsou mimochodem vyjímečné. To, že se to občas kryje s názorem většiny, přece nic neznamená. Rozhodně více věřím jemu, než kámošům z hospody )
Nepopírám jeho znalosti. Ale to, jak se kryje právě s jakobynázorem většiny mi připomíná právě ty věčné kritiky všeho, kteří jsou také navenek přesvědčeni o své pravdě. Nepopírám jeho znalosti, ale co se týká objektivity, tak ta pana Vaculíka minula velikým obloukem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2007 10:34, RE: No
edmund napsal:
No to asi ano. ) Ale spíš mi šlo o ustálenou tendenci stále kritizovat cokoli ( zvláště to co nemám, nebo ještě lépe: má soused ) . A tento populární směr pan Vaculík drží a popularity mezi lidem se mu právě díky hraní na tuto notu skutečně dostává. Ono totiž je stále v jistých společenských kruzích zajímavější kritizovat a pomlouvat. je tu totiž takový přežitek, že auto je cíl snažení a zahr. auto známka luxusu. ( mnohdy velmi pochybného ). Tudíž je přeci nutnost zanět vše české či cokoli c...
Kdyby jsi uměl pořádně číst,nejenom články pana Vaculíka, věděl by si,že motory koncernu hákových křížů jsou dávno za zenitem a neplkal tady hovadiny o rýpání.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2007 11:00, RE: No
edmund napsal:
Nepopírám jeho znalosti. Ale to, jak se kryje právě s jakobynázorem většiny mi připomíná právě ty věčné kritiky všeho, kteří jsou také navenek přesvědčeni o své pravdě. Nepopírám jeho znalosti, ale co se týká objektivity, tak ta pana Vaculíka minula velikým obloukem.
Každý brání, co jeho jest. Kdybychom se panu Edmundovi složili na jiné auto než koncernovou Škodovku, přestal by s tím svý věčným brbláním!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2007 11:05, RE: No
edmund napsal:
Nepopírám jeho znalosti. Ale to, jak se kryje právě s jakobynázorem většiny mi připomíná právě ty věčné kritiky všeho, kteří jsou také navenek přesvědčeni o své pravdě. Nepopírám jeho znalosti, ale co se týká objektivity, tak ta pana Vaculíka minula velikým obloukem.
Edmunde,
kdyz ja myslim, ze p. Vaculik si z toho mozna dela trochu legraci a ty jsi se dneska mozna nachytal .. )



reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2007 11:10, RE: No
anonym napsal:
Každý brání, co jeho jest. Kdybychom se panu Edmundovi složili na jiné auto než koncernovou Škodovku, přestal by s tím svý věčným brbláním!
No když podle těch názorů tady posoudím, čím by jste mne chtěli ohromit, pak vám mohu pouze poděkovat za snahu, ale se stejnými díky i odmítnout.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 31.08.2007 11:13, RE: No
Mart napsal:
Edmunde,
kdyz ja myslim, ze p. Vaculik si z toho mozna dela trochu legraci a ty jsi se dneska mozna nachytal .. )



no v tom případě je to velmi veselý člověk, který nás podobnými vtipy oblažuje v každém článku, ať se již koncernu přímo týká nebo ne.
reagovat
  1 2 3 ... 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.