0
zpět
 

diskuze k tématu: Věčné téma: Octavia, Passat, Mondeo

kategorie zařazení tématu: německá vozidla, česká vozidla, německá vozidla, německá vozidla
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Pondělí 28.01.2013 09:13, Asi dlooouhé výlety...
Tak 10 km do práce ročně je 2500 km, pokud je to myšleno tam i z5, tak 5000 km ročně. A tak by mě zajímalo, kam jezdíte na výlety, že projezdíte 20 tisíc km ročně?
Není v tom jízlivost, je to opravdu zvědavost, protože to průměrně vychází 400 km na každý víkend v roce.
Z filtru by pak nemusela být obava, protože co se tam přes týden usadí, to se o víkendu může po dlouhé cestě vypálit.
Roční úspora na palivu vychází na cca 15 tisíc oproti stejně výkonným benzínovým pohonům, přičemž roční náklad pak bude cca 80 tisíc Kč pro naftu (palivo, nutné položky + hav. pojištění) vs. 95 tisíc Kč pro benzín.
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Pondělí 28.01.2013 13:02, RE: Asi dlooouhé výlety...
Taky mi to nesedělo - denně jezdím 8-10 do práce a zpět, sem tam výlet, dovolená v Chorvatsku a je tu 12-15 tisíc ročně.

Benzín pak stačí, včera jsem viděl v Globusu doprodejovou O2 s 1.2 TSI 77 kW za 319000.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Pondělí 28.01.2013 13:09, RE: Asi dlooouhé výlety...
Koloss napsal:
Taky mi to nesedělo - denně jezdím 8-10 do práce a zpět, sem tam výlet, dovolená v Chorvatsku a je tu 12-15 tisíc ročně. Benzín pak stačí, včera jsem viděl v Globusu doprodejovou O2 s 1.2 TSI 77 kW za 319000.


Souhlas. Moci si dovolit dát 290tKč, a navíc jestli je ten nájezd opravdu reálný, udělám si (rodině) radost novým autem. Díky "krizi" a tím souvisejícím tlakem na cenu, se za cenu 3-4leté ojetiny dá pořídit nové auto...téměř. Ale vhodným financováním se dá "posichrovat" na více než 2 roky. Já koupil optiway na 5008 za "pár korun", následujících 5 let mě čekají "jen" náklady na palivo, gumy a pojistky...
reagovat
kukin42
počet příspěvků3
datum registrace28.01.2013
Pondělí 28.01.2013 18:40, skoro nové auto
Jak už bylo zmíněno, s rozpočtem 290tis lze pořídít např. O2 z kategorie ročních aut, bude ještě v záruce a jen mírně jetá, akorát se musíte smířit s nízkou úrovní výbavy. U jiných značek se dá taky podobné auto sehnat.
reagovat
Negr86
počet příspěvků11
datum registrace14.01.2013
Pondělí 28.01.2013 20:36, - text byl skryt administrátorem -
- text byl skryt administrátorem -
reagovat
kynolog20
počet příspěvků2
datum registrace28.01.2013
Pondělí 28.01.2013 22:15, Současný passat-Audi a6?
Víceméně souhlasím s panem redaktorem, ale mám pocit, že současný passat i před faceliftem je na prodloužené platformě golfu, potažmo octavie II a ne A6! To byla předchozí generace passatu do r.v. 2005 a proto měla i pohon 4x4 s diferencialem TORSEN oproti současné generaci, která používá haldex, tuším 3. generace? Možná se pletu, kdyžtak mě opravte. . Zkrátka, současný passat je vlasně golf, oktávka II, superb...proto jim všem je vyčítána malá šíře interiéru...
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Úterý 29.01.2013 00:13, RE: MAM PRO VAS MONDEO V6 2.5 PO SERVISU
Negr86 napsal:
http://autobazar.hyperinzerce.cz/ford/inzerat/7181801-mondeo-2-5v6-ghia-nove-brzdy-atd--nabidka/


Hele nic proti autu, vypadá pěkně, ale 130 tisíc je dost peněz. Chápu, že je třeba v dobrém stavu a po vlekých opravách, ale tady bohužel o ceně rozhoduje trh, a ten mluví trochu jinak. Navíc zde je rozpočet vyšší a za ty peníze se dá pořídit novější generace s 2,5T, což sice není šestiválec (samotného mě to do budoucna mrzí), ale těch 50 koní navíc bude dost poznat.
Jenže tady je prioritní poptávka po naftě, protože "to málo žere", takže takového zájemce na benzín o větším objemu nezlomíš, i když na číslech ukážeš o jakých konkrétních rozdílech jde řeč. Další věc je definování ročního nájezdu, který se mi zdá přitažený za vlasy. Cesty do práce a z5 tvoří minimum a ostatní soukromé cesty jsou vysoké. Ano je možné, že mají chalupu 200 km od baráku a tráví tam většinu víkendů a občas jedou dál na dovo, kdo ví.
Já bych po zkušenosti s Mondeem volil o5 Mondeo, protože se mi s ním dobře jezdí a je praktické Má své mouchy, třeba absence skiboxu je paux pas, jenže s rodinou stejně musí lyže spíše do boxu na střeše. Nedělený sedák je taky přešlap. Jenže usednu za volant a tyhle malichernosti odpouštím.
reagovat
nicco
počet příspěvků49
datum registrace15.12.2010
Úterý 29.01.2013 16:31, RE: Současný passat-Audi a6?
kynolog20 napsal:
Víceméně souhlasím s panem redaktorem, ale mám pocit, že současný passat i před faceliftem je na prodloužené platformě golfu, potažmo octavie II a ne A6! To byla předchozí generace passatu do r.v. 2005 a proto měla i pohon 4x4 s diferencialem TORSEN oproti současné generaci, která používá haldex, tuším 3. generace? Možná se pletu, kdyžtak mě opravte. . Zkrátka, současný passat je vlasně golf, oktávka II, superb...proto jim všem je vyčítána malá šíře interiéru...


Golf je nizsi stredni. Pokud je Octavia postavena na podvozku Golfu, patri taky do nizsi stredni.
Proc ale Passat s podvozkem A6 patri do stredni tridy, kde uz je A4 a ne do vyssi stredni?
reagovat
karlosik
počet příspěvků1
datum registrace30.01.2013
Středa 30.01.2013 10:16, mazda 6
Doporučil bych se podívat po mazdě 6.Nejezdí jich tolik a mají většinou slušnou výbavu.Navíc podle TUV mají vydržet.Mám 2009 ve výbavě GT a jen leju naftu a jezdím na servisní prohlídky.Najeto 150 000Km.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.