0
zpět
 

diskuze k tématu: VW Jetta - jaký je malý Passat na trhu ojetin?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Pátek 08.05.2015 16:18, v
jeta vždy platila za passata pro chudé.
Spíš než začnete o investici do ní uvažovat,sepište si na jeden papír plusy proč jetta a proč golf...
Obecně Golf se víc krade :) o Jetu pratkciky zájem není ..
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Sobota 09.05.2015 14:19, Jetta vs. Golf
Jetta je technicky stejná s golfem variant. Jediným podstatným rozdílem těchto dvou vozů (když pominu typ karoserie) je lepší výbava ve prospěch Jetty. Výhodou sedanu je také minimální zájem zlodějů a řekl bych i celkově lepší stav ojetin při jejich nižší ceně.
reagovat
klap
počet příspěvků2
datum registrace09.05.2015
Sobota 09.05.2015 22:44, Jetta 2,0 Fsi automat
Ahoj, Jettu rok 2006 vlastnim jiz 3 roky a jsem maximalne spokojen, je pravda,ze jsem tehdy chtel Passata,ale byl na me drahy tak jsem sel do Jetty ,vzdycky se mi totiz libily sedany. Dale jsem chtel koncernovy klasicky automat a benzin, 1,6 mi prisla slaba, mel jsem stesti a sehnal 2,0 Fsi s klasickym automatem,ktery ma jiz 6 rychlosti. Motor je krasne tichy,na volnobech ani nevite ze bezi, s tak lehkym autem ma sily dostatek,automat se rozjizdi uplne hladce, s DSG se neda srovnat. Moc toho nenajezdim,takze spotrebu neresim, ale neni to nic drastickeho.Za ty tri roky mam prumer 8,5 ( poctive evidovane podle natankovani).Chorvatsko jezdim za 6,7 mesto 10,5-11. Ale diesel bych nechtel, proste klid a ticho benzinu je k nezaplaceni Jinak interier je totozny s golfem, takze zadny rozdil. Je pravda,ze sedany u nas nejsou moc popularni, takze se moc nekradou a jsou o dost levnejsi, vsichni jsou totiz posedli combi jakoby porad neco stehovali Nemel jsem nikdy problem s velikosti kufru a to jsme ctyrclenna rodina. No takze auto vrele doporucuji.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Čtvrtek 14.05.2015 08:25, RE: Jetta 2,0 Fsi automat
klap napsal:
Ahoj, Jettu rok 2006 vlastnim jiz 3 roky a jsem maximalne spokojen, je pravda,ze jsem tehdy chtel Passata,ale byl na me drahy tak jsem sel do Jetty ,vzdycky se mi totiz libily sedany. Dale jsem chtel koncernovy klasicky automat a benzin, 1,6 mi prisla slaba, mel jsem stesti a sehnal 2,0 Fsi s klasickym automatem,ktery ma jiz 6 rychlosti. Motor je krasne tichy,na volnobech ani nevite ze bezi, s tak lehkym autem ma sily dostatek,automat se rozjizdi uplne hladce, s DSG se neda srovnat. Moc toho nenajezdim,takze spotrebu neresim, ale neni to nic drastickeho.Za ty tri roky mam prumer 8,5 ( poctive evidovane podle natankovani).Chorvatsko jezdim za 6,7 mesto 10,5-11. Ale diesel bych nechtel, proste klid a ticho benzinu je k nezaplaceni Jinak interier je totozny s golfem, takze zadny rozdil. Je pravda,ze sedany u nas nejsou moc popularni, takze se moc nekradou a jsou o dost levnejsi, vsichni jsou totiz posedli combi jakoby porad neco stehovali Nemel jsem nikdy problem s velikosti kufru a to jsme ctyrclenna rodina. No takze auto vrele doporucuji.


Jsi si jistý že nemáš DSG? Já byl doteď přesvědčen o tom, že u aut na podvozku Golfu 5 se u automatů používaly jen DSG (aspoň u těch určených pro EU trh a zvlášť u FSI motorů). Akorát že to ze začátku označovali jako tiptronic, asi aby neděsili lidi. A taky vím že kombinace benzín + 6st DSG funguje dobře... Jak to teda je? Rád se poučím
reagovat
klap
počet příspěvků2
datum registrace09.05.2015
Čtvrtek 14.05.2015 09:18, 2,0 Fsi automat
Ahoj, opravdu se jedna o klasicky automat Aisin. U motoru 2,0 Fsi byl pouzivam klasicky automat s 6 rychlostmi. Az u motoru 2,0Tfsi bylo DSG. I podle charakteru razeni to jde hned poznat.Neni tak rychle a "sportovni" jako u DSG , ale me pripada hlavne ve meste komfortnejsi. Mam to i overeno ve firme Kaps Automatic Kojetin, kde jsem byl menit olej v prevodovce. Pri pohledu do interieru je volic prevodovky uplne stejny jako u DSG, ale jediny rozdil je,ze tam napis DSG neni vyrazen na okrasnem stribrnem pasku
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.