0
zpět
 

diskuze k tématu: VW Golf V - Zelená pro kombi

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.04.2007 06:04, A NENÍ TO FUK ???
A není to fuk ??? Vždyť většina dílů je stějně zaměnitelná, kvalita všech výrobků od koncernu už dávno žalostná a jestli mi zloději ukradnou a rozeberou VW nebo Škodu to je taky celkem fuk. Škodovku si češi kupují zřejmě z "vlastenčení", které dle mého názoru muselo přirozeně zaniknout příchodem VW a připojením koncernu. Co by tomu asi řekl pan ŠKODA...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.04.2007 07:23, RE: A NENÍ TO FUK ???
Tomáš napsal:
A není to fuk ??? Vždyť většina dílů je stějně zaměnitelná, kvalita všech výrobků od koncernu už dávno žalostná a jestli mi zloději ukradnou a rozeberou VW nebo Škodu to je taky celkem fuk. Škodovku si češi kupují zřejmě z "vlastenčení", které dle mého názoru muselo přirozeně zaniknout příchodem VW a připojením koncernu. Co by tomu asi řekl pan ŠKODA...
"kvalita všech výrobků od koncernu už dávno žalostná" TY JSI MI ALE SRANDISTA. Co je teda podle tebe kvalitní vůz, která značka, ať se ještě jednou pobavím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.04.2007 10:14, RE: A NENÍ TO FUK ???
PETR napsal:
"kvalita všech výrobků od koncernu už dávno žalostná" TY JSI MI ALE SRANDISTA. Co je teda podle tebe kvalitní vůz, která značka, ať se ještě jednou pobavím.
Tomas je urcite majitelem nejakeho z Japonskych vozu, soude podle reakce. Jinak souhlasim, ze spolehlivost VW neni uz to co byvala, ale napriklad kvalita zpracovani je na jedne z nejlepsich urovni a malo ktere auto z podobneho segmentu a ceny dosahne na jehi kvalitni zpracovani. Jinak to, ze se koncerny VW kradou, ono az lidi zacnou ve velkem kupovat japonce, tak se zacnou krast Japonci, je to jen otazka poptavky, mezi nami i dnes vam ukradnou treba Mazdu 6 na nahradni dily, krade se jich sice mene, ale taky jich mene jezdi, takze mozna v prepoctu na kusy mate stejnou sanci, ze vam ukradnou passata stejne jako Mazdu 6 :) A ted ke Golfu, me se moc libi, vypada hezky tne kombik, spousta lidi si koupi radeji golfa nez octavii, vzhled ma mnohem luxusnejsi, kufr bude podobny, misto venvitr stejne, ale image a vzhled je na vyssi urovni. Jinak ze golf bude konkurence pro octavii a vo VW ceka kdyz koupi nekolik automobilek a snazi se vyrabet na vsech frontach? Je logice, ze si pak spusty aut budou konkurovat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.04.2007 11:13, Kombi
Po dlouhé době něco od VW, co se mi dost líbí. Podle mě - když to není kombi, tak to není auto....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.04.2007 11:16, RE: A NENÍ TO FUK ???
PETR napsal:
"kvalita všech výrobků od koncernu už dávno žalostná" TY JSI MI ALE SRANDISTA. Co je teda podle tebe kvalitní vůz, která značka, ať se ještě jednou pobavím.
1) Tak buď si fanatický zastánce VW - což ne zcela chápu a nebo si pár vozů z VW měl a jistě znáš jejich přednosti. Ano Octavia TDI s čerpadlem EDC byla jistě velmi spolehlivá a pro spousty lidí prostorným a kvalitním vozem - nic proti (já bych ho nechtěl kvůli tvrdému podvozku a sedákum, ale to je můj čistě osobní názor a nikomu ho nevnucuji).
2) Ano, kvalita je opravdu žalostná. Měl jsem tu čest s mnoho VW jako služebními a mohu vyprávět. Např. hliníková přední náprava u Passatu (a odvozené modely) se opravdu rozsype, turba jsou do 120 000km K.O. díky olejům, neustálé problémy s klimatizacemi, setrváky také do 100 000km žádný problém a mohl bych pokračovat, ale stejně mi to nevěříš, takže se nebudu namáhat.
3) Ano, uhodl si! Mám Toyotu Avensis model 2003. Jak je možné že že na těchto autech neznám problémy s váhou vzduchu, turbem, klimou, ložisky apod.........? Např. Mazda 6 má také lichoběžníkovou nápravu jako Passat, ale vydrží s přehledem přes 100 000km a když budeš jezdit po dobrých silnicích tak možná i víc.
4) Ano, vážil jsem si koncernu VW a také jsem vlastnil pár jejich vozů, ale asi největší "držák" byl Golf III nebo Passat B4. To co matlají teď........co s tim, nebudu do toho cpát peníze za servis (nekradu)! Navíc mám pár známých přímo mezi konstruktéry (např. jeden vysoce postavený Inženýr ve firmě PAL, která VW dodává různé komponenty) a všichni se shodují že samotný koncern tlačí na jednotlivé dodavatele aby vyráběli laciné "zmetky", takže nakonec ve tvém skvělém vytuněném Passatovi 1.9.ROPAi máš ložiska dovezená z Číny. Tady máš tu kvalitu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.04.2007 11:38, RE: A NENÍ TO FUK ???
mufik.martin napsal:
Tomas je urcite majitelem nejakeho z Japonskych vozu, soude podle reakce. Jinak souhlasim, ze spolehlivost VW neni uz to co byvala, ale napriklad kvalita zpracovani je na jedne z nejlepsich urovni a malo ktere auto z podobneho segmentu a ceny dosahne na jehi kvalitni zpracovani. Jinak to, ze se koncerny VW kradou, ono az lidi zacnou ve velkem kupovat japonce, tak se zacnou krast Japonci, je to jen otazka poptavky, mezi nami i dnes vam ukradnou treba Mazdu 6 na nahradni dily, krade se jich sice m...
Ano ano, kvalita zpracování (především vnitřního) je určitě vysoká! Znám taxikáře, který má najeto 430 000km na Octavii TDi 66kW r.v.99 a v interiéru mu chrastí jen něco v pravých dveřích, ale u tohoto počtu km by u jiných vozů minimálně poskakovala palubka...
A určitě máš pravdu, že se kradou auta podle toho kolik jich stojí na ulici - a právě to je jeden z důvodů proč si nekoupim vůz z VW.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.04.2007 13:02, RE: A NENÍ TO FUK ???
Tomáš napsal:
Ano ano, kvalita zpracování (především vnitřního) je určitě vysoká! Znám taxikáře, který má najeto 430 000km na Octavii TDi 66kW r.v.99 a v interiéru mu chrastí jen něco v pravých dveřích, ale u tohoto počtu km by u jiných vozů minimálně poskakovala palubka...
A určitě máš pravdu, že se kradou auta podle toho kolik jich stojí na ulici - a právě to je jeden z důvodů proč si nekoupim vůz z VW.
A kolik pak má ta tvoje toyota nalítáno, že ji srovnáváš se služebníma VW? Např. životnost turba záleží hlavně na zacházení, takže tvůj názor, že turba jsou do 120 tkm K.O. je dost mimo. Mám na A4 najeto 170 tisíc, turbo původní, náprava taky původní. Kolega má na 1,9 TDI 66 kw najeto 287 tisíc, turbo taky původní.
Souhlasím, náprava je hodně citlivá a poddimenzovaná.
Nemůžeš prostě porovnávat služební auta, co mají najeto statisíce km a nikdo je nešetří s tvým soukromým autem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.04.2007 14:01, RE: A NENÍ TO FUK ???
A4 napsal:
A kolik pak má ta tvoje toyota nalítáno, že ji srovnáváš se služebníma VW? Např. životnost turba záleží hlavně na zacházení, takže tvůj názor, že turba jsou do 120 tkm K.O. je dost mimo. Mám na A4 najeto 170 tisíc, turbo původní, náprava taky původní. Kolega má na 1,9 TDI 66 kw najeto 287 tisíc, turbo taky původní.
Souhlasím, náprava je hodně citlivá a poddimenzovaná.
Nemůžeš prostě porovnávat služební auta, co mají najeto statisíce km a nikdo je nešetří s tvým soukromým autem.
Souhalsim s Tomasem, ze Turba u TDI PD maji obrovske problemy, ale pricina je v oleji, ktery je longlife a meni se po 30 tis, motoru to ani tak neskodu, ale turbo jde do kytek opravdu brzo, naoapks stara dobra TDI vydrzi s jednim turbem pri normalnim zachazeni bezne 300 tis, myslim, ze kdyby PD menila olej klasicky po 15 tis, ze by takove rpoblemy nebyly. Ano predni hlinikova naprava, passat, superb, A4 katastrofa, ale napriklad golf, octavia, atd maji napravu jinou a s tou problem neni. Napriklad mondeo ma poctivou ocel a tam naprava vydri opravdu veky. Ja nejsem zastancem ani fanatik VW, osobe nam Fiata, Toledo je auto rodinne, vim, ze Japonci jsou mnohem dale s se spolehlivosti. Ale jak jsi sam napsal, Starsi Octavia TDI najede 430 tis a chrasti akroat dvere, ty nove VW sice nechrasti, ale jsou pomerne poruchove, ale porad lepsi nez francouzska konkurence. Nejak se me nedostalo odpovedi na to, jestli opravdu moderni Japonec at soukromy nebo sluzebni vydrzi 200 tis km jen s pravidelnym servisem? Jinak uznava, ze Japonci se posledni dobrou velmi vzmohli vzhledem, predevsim interiery, Mazda 6 krasne auto zvenku i na podleh, od te doby se me Japonska auta zacali libit, vzdycky me vadil strohy design zvenku a uvnitr velmi zastarele, sedive a nevzhledne, ale Avensis, Mazdy 6 a 3, Accord posledni generace tam uz je to krasne cerne, mekcene plasty opravdu radost pohledej i posedet. Ja osobne nejsem zastancem zadne znacky, koukam na kazdy model a tip zvlast, auto musi splnovat urcite pozadavky a urcite i vzhled hraje velkou roli.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.04.2007 14:34, RE: A NENÍ TO FUK ???
A4 napsal:
A kolik pak má ta tvoje toyota nalítáno, že ji srovnáváš se služebníma VW? Např. životnost turba záleží hlavně na zacházení, takže tvůj názor, že turba jsou do 120 tkm K.O. je dost mimo. Mám na A4 najeto 170 tisíc, turbo původní, náprava taky původní. Kolega má na 1,9 TDI 66 kw najeto 287 tisíc, turbo taky původní.
Souhlasím, náprava je hodně citlivá a poddimenzovaná.
Nemůžeš prostě porovnávat služební auta, co mají najeto statisíce km a nikdo je nešetří s tvým soukromým autem.
Ty napravy se delaji uz kvalitne od roku 2003 na passatu a dneska to z tema puvodnima nema co delat. Sauperb, Passat, A6 a A6...to byl problem do roku cca 2003-04...dnes je tomu jinak.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.04.2007 16:50, RE: A NENÍ TO FUK ???
David_Logins napsal:
Ty napravy se delaji uz kvalitne od roku 2003 na passatu a dneska to z tema puvodnima nema co delat. Sauperb, Passat, A6 a A6...to byl problem do roku cca 2003-04...dnes je tomu jinak.
No sice je vyztuzili, to je pravda, melo to pry dost zasadni vliv na jejich zivotnost, uz to neni tak spatne, ale pry to porad neni tak spolehlive jako u konkurence, problem by ani tak nebyl jen v tom materialu, ale ve slozite a drahe orpave, jelikoz se to temer neda orpavovat a musi se tam menit vsechno, a to je prave kamen urazu, ze kvuli jedne veci menite celou napravu
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.04.2007 17:08, RE: A NENÍ TO FUK ???
A4 napsal:
A kolik pak má ta tvoje toyota nalítáno, že ji srovnáváš se služebníma VW? Např. životnost turba záleží hlavně na zacházení, takže tvůj názor, že turba jsou do 120 tkm K.O. je dost mimo. Mám na A4 najeto 170 tisíc, turbo původní, náprava taky původní. Kolega má na 1,9 TDI 66 kw najeto 287 tisíc, turbo taky původní.
Souhlasím, náprava je hodně citlivá a poddimenzovaná.
Nemůžeš prostě porovnávat služební auta, co mají najeto statisíce km a nikdo je nešetří s tvým soukromým autem.
Víš to je právě ta neznalost. Již jednou jsem psal, že TDI s EDC čerpadlem byla skvělá (66 a 81kW), kdežto TDI PD (74,85,96,110kW) už vyžadovala výrobcem předepsaný olej 0W40 a tem je velice řídký a pro turbodmychadlo zcela nedostačující, protože nevytváří dostatečný film a turbo se ,,pálí". To byla asi příčina proč u TDI PD turba zařvou po 100 000km. Jó a s Toyotou to mohu klidně srovnávat, protože se služ. Passatem jsem jezdil pouze já a to hned od funklovky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.04.2007 17:18, RE: A NENÍ TO FUK ???
mufik.martin napsal:
Souhalsim s Tomasem, ze Turba u TDI PD maji obrovske problemy, ale pricina je v oleji, ktery je longlife a meni se po 30 tis, motoru to ani tak neskodu, ale turbo jde do kytek opravdu brzo, naoapks stara dobra TDI vydrzi s jednim turbem pri normalnim zachazeni bezne 300 tis, myslim, ze kdyby PD menila olej klasicky po 15 tis, ze by takove rpoblemy nebyly. Ano predni hlinikova naprava, passat, superb, A4 katastrofa, ale napriklad golf, octavia, atd maji napravu jinou a s tou problem neni. Naprikl...
Tak tohle je přesně můj názor. Konečně někdo rozumnej !!! Toyotu mám teprve druhou a jsem opravdu spokojený. Na první (Carina 1.6) jsem měl tušim asi 198tkm když jsem jí prodával a byla kupovoná po prvním majiteli s kompletní serviskou. Už je to 10 let a od té doby se opravdu japončíci naučili od evropanů dělat interiéry. Dnes v 21.století bychom se ale mi evropani měli začít učit od žlutejch dělat motory !!! !!! !!! Jinak k těm frantíkum: z dnešního francouze bych si vybral asi jen C5 a to s benzinovim motorem bez přímého vstřiku, ale jiný určitě ne. Kdysi jsem měl Renaul Laguna 1.8 8V Combi 66kW 1996 a na tento vůz si také nemohu stěžovat. Nutno ovšem konstatovat, že to byl asi poslední kvalitní výplod Renaultu, protože na 16V motory od Renaulta už jsem mnoho chváli neslyšel a dCI to je hrůza. Čerpadla Dephi a turbo Garret nic moc kombinace kort pokud auto jezdilo na servis do Renaulta (oleje 0W30 (možná 0W40 - nevim)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 20.04.2007 18:21, RE: A NENÍ TO FUK ???
mufik.martin napsal:
Souhalsim s Tomasem, ze Turba u TDI PD maji obrovske problemy, ale pricina je v oleji, ktery je longlife a meni se po 30 tis, motoru to ani tak neskodu, ale turbo jde do kytek opravdu brzo, naoapks stara dobra TDI vydrzi s jednim turbem pri normalnim zachazeni bezne 300 tis, myslim, ze kdyby PD menila olej klasicky po 15 tis, ze by takove rpoblemy nebyly. Ano predni hlinikova naprava, passat, superb, A4 katastrofa, ale napriklad golf, octavia, atd maji napravu jinou a s tou problem neni. Naprikl...
Martine...ty jsi opravdu kokot...ty tvoje příspěvky,rozumy vyčtené ze světa motorů ,už mě fakt zabíjí...hovno tomu rozumíš a jen tady blbě tlacháš...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 21.04.2007 07:53, RE: A NENÍ TO FUK ???
kwitecko napsal:
Martine...ty jsi opravdu kokot...ty tvoje příspěvky,rozumy vyčtené ze světa motorů ,už mě fakt zabíjí...hovno tomu rozumíš a jen tady blbě tlacháš...
Pro Kwitecka: Hlavně, že ty tomu rozumíš a dokážeš nám všem poradit :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 21.04.2007 12:53, RE: A NENÍ TO FUK ???
Karel napsal:
Pro Kwitecka: Hlavně, že ty tomu rozumíš a dokážeš nám všem poradit :)
Právě proto tady nedělám machry,jak všemu rozumím,hlavně autům,ve kterých jsem nikdy nejel....
A naejsem takový idiot,abych reagoval na příspěvky,které byly určené někomu jinému,tak se uklidni,karle...
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.