0
zpět
 

diskuze k tématu: Toyota Hi-Ace - jezdí i po 530 000 km

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
salix
počet příspěvků35
datum registrace17.02.2009
Středa 13.03.2013 06:22, hiace
Taky jsem ji měl, ale s turbem, tak to trochu víc jelo ale taky trochu víc žralo.Pokud trochu zapátráš, tak jsem sem před asi 4mi lety dal recenzi.Je podobná,akorát jsem se víc rozepsal, byl konkrétnější.Při vší úctě, ta tvoje recenze mně docela zklamala.
Já tu svouji nakonec prodal, protože jsem přišel o práci ke které jsem ji používal.Dal jsem inzerát a přijeli dva afričani.Říkali, že skupujou po celé Evropě staré toyoty a vozej je do Afriky, že tam je toyota nejvíce ceněná značka.Že je jednoduchá a vydrží.
reagovat
ivan2
počet příspěvků118
datum registrace11.11.2010
Středa 13.03.2013 11:23, hoši mají těžký job
Oni ti hoši co "dělají do balíků" to nemají lehké, přece jen rozvést 150 balíků za den a dostat se domu nějak rozumně a ještě jezdit slušně, to neni jednoduchý skloubit
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Středa 13.03.2013 13:09, RE: hoši mají těžký job
ivan2 napsal:
Oni ti hoši co "dělají do balíků" to nemají lehké, přece jen rozvést 150 balíků za den a dostat se domu nějak rozumně a ještě jezdit slušně, to neni jednoduchý skloubit


Určitě to jednoduché není, ale švagr to nějakou dobu dělal a měl to nastavené tak, že čím dřív to rozveze, tím dřív má volno. Měl daný nějaký rozvozový časový limit, který nesměl překročit, ale když skončil před limitem, byla to jen jeho věc a jeho plus. Nějak podobně to má kamarád co rozváží zboží v lékárnách. Dokonce má bonus za včasné rozvezení, ale na druhou stranu jim hlídají spotřebu. Kdo má moc vysokou, nedostane bonus, kdo má dobrou dostane. Takže se snaží jezdit rychleji, ale s rozumem. Ovšem hodně řidičů rozvážkových služeb jsou ičaři a majitelé těch aut, jen je mají stejně polepené. A už je to jen otázka jejich svědomí a kapsy jak s tím budou jezdit. Ale souhlasím s pisatelem, že mnozí opravdu jezdí jako hovada, až se divím, že při těch kilometrech a množství radarů, passatů a neoznačených oktávek ještě mají papíry.
reagovat
otík
počet příspěvků12
datum registrace18.02.2012
Čtvrtek 14.03.2013 21:32, HI ACE
nedělám do balíků, ale měl jsem několik ( 7 let ) v práci HI-ACE 2,5D. Rv 1996, já ji koupil jako zabavený leasing v roce 1999, do roku 2007 sloužila, dřela. Při koupi měla najeto 160tis km, při prodeji 380tkm.
za celou dobu jen běžný servid, jinak se nic neměnilo, ani blbá žárovička....spotřeba dlouhodobá 10l nafty, vyšší byla jen s vozíkem. Rychlostní limity sice měla, ale komfort na 15tkách cargo gumách super, ovládání jako u osobáčku, a vědomí že jedu kamkoliv a vrátím se bez problému, to je k nezaplacení.
Jednoznačně nejlepší dodávka co jsme v práci měli.
koncem roku 2006 jsme koupili fungl novýho transita, s tím tedy žádný problém, kupovali jsme ho proto že je větší a má klimu, plus motor s turbem 110PS ( spotřeba do 8l nafty, to je super, a jede to slušně ), ale jinak ho toyotka strčí do kapsy....

MImochodem , při prodeji jsme po 7 letech používání " tratili " asi 60 tisíc korun ( koupě byla za 160, prodej pak za kilo ).
Koupil ji kamarád, najel dva roky a 60tkm, tkay bez problému, a prodal taky za kilo.....pak se stopa ztratila....
Ale vždy když takovou dodávku vidím, tak zamáčknu slzu a tiše závidím...
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.