0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Yeti 2.0 TDI/ 103 kW 4x4 DSG – jaké můžete očekávat jízdní schopnosti?

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
Ma007
počet příspěvků194
datum registrace26.11.2013
Pondělí 09.12.2013 11:02, poruchy?
"Testovaný yeti má najeto 55 tisíc kilometrů a zatím jsme neměli žádnou poruchu. V těchto kilometrech se ještě nedá hovořit o spolehlivosti, ale absence jakékoliv závady mezi dvěma servisními intervaly je příjemná."

To snáď nemyslíte vážne? Do 100tkm je akákoľvek závada (mimo vypálených žiaroviek) hanbou automobilky. Hádam si nekupujem nové auto aby riešil nejaký servis. Nech si VW vyhodí z hlavy, že im budú majitelia prispievať na živobytie ako je tomu pri 1,2/1,4TSi.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pondělí 09.12.2013 14:21, RE: poruchy?
Ma007 napsal:
"Testovaný yeti má najeto 55 tisíc kilometrů a zatím jsme neměli žádnou poruchu. V těchto kilometrech se ještě nedá hovořit o spolehlivosti, ale absence jakékoliv závady mezi dvěma servisními intervaly je příjemná." To snáď nemyslíte vážne? Do 100tkm je akákoľvek závada (mimo vypálených žiaroviek) hanbou automobilky. Hádam si nekupujem nové auto aby riešil nejaký servis. Nech si VW vyhodí z hlavy, že im budú majitelia prispievať na živobytie ako je tomu pri 1,2/1,4TSi.


bohužel přispívají. už jenom koupě tohoto ´´vybaveného´´ automobilu za 800k je výsměch.
reagovat
jasiro
počet příspěvků5
datum registrace15.07.2012
Čtvrtek 23.01.2014 23:50, RE: poruchy?
Ma007 napsal:
"Testovaný yeti má najeto 55 tisíc kilometrů a zatím jsme neměli žádnou poruchu. V těchto kilometrech se ještě nedá hovořit o spolehlivosti, ale absence jakékoliv závady mezi dvěma servisními intervaly je příjemná." To snáď nemyslíte vážne? Do 100tkm je akákoľvek závada (mimo vypálených žiaroviek) hanbou automobilky. Hádam si nekupujem nové auto aby riešil nejaký servis. Nech si VW vyhodí z hlavy, že im budú majitelia prispievať na živobytie ako je tomu pri 1,2/1,4TSi.


Já jsem u Nissan xTrail 2,2 TDi měnil celý motor po 40 000 km. Prasknul rozvodový řetěz. V 80 000 km odešlo první turbo, po dalších 45 000 km i to nové vyměněné. Takže 100 tisíc bez jakékoliv závady není zae tak úplná samozřejmost.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.