0
zpět
 

diskuze k tématu: Nový Superb připraven

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 25.05.2007 05:54, Superb
No jestli bude vypadat jako na té fotce, tak to mám teda radost!
Zlatý starý Superb, za ním jsem se několikrát rád ohlédl, i když vypadá jako jezevčík, tak alespoň vypadá dobře, což o tomhle novém říct nemohu.
Škoda, další designový krok vedle, ale už to všude čtu, jak se design povedl a hlavně, že má větší kufr, což je to nejpodstatnější při výběru auta ( teda tady u nás asi jo ). jj, koncern úplácí snad úplně všechno!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 25.05.2007 06:45, Superb
Superb byla asi jediná škodovka která se mi od časů Spartaka a 1000MB líbil,je to auto,které kdyby se dělalo ve verzi Kombi tak bych do něj asi šel.
Ale jestli bude vypadat po faceliftu takto, s tím samým předkem co má Romster a Fabia, tak děkuji nechci ! Asi se u Koncernu bojí že by se začal prodávat víc než Passat a to by "soudruzi z Deutsch" asi nechtěli že ? Tak uděláme radši takovou hrůzu abychom sice "zinovovali" ale na prodejnosti moc nepřidali.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 25.05.2007 08:03, Řečičky o hnusu
Řečičiky o hnusu jaký Škodovka vyrobila se vedou stále a u každého modelu. O jejich objektivitě svědčí rozšiřování výroby a to, jaké má Škodovka přeto dodací lhůty. Takže možná tak trochu kyselé hrozny.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 25.05.2007 09:12, RE: Řečičky o hnusu
edmund napsal:
Řečičiky o hnusu jaký Škodovka vyrobila se vedou stále a u každého modelu. O jejich objektivitě svědčí rozšiřování výroby a to, jaké má Škodovka přeto dodací lhůty. Takže možná tak trochu kyselé hrozny.
SADAM Já myslím že každému se líbí něco jiného a holt někomu se to líbí a někomu ne !!!! Čas ukáže jak je auto úspěšné nebo ne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 25.05.2007 09:14, RE: Řečičky o hnusu
edmund napsal:
Řečičiky o hnusu jaký Škodovka vyrobila se vedou stále a u každého modelu. O jejich objektivitě svědčí rozšiřování výroby a to, jaké má Škodovka přeto dodací lhůty. Takže možná tak trochu kyselé hrozny.
Pleteš se, O2 se mi líbí, hlavně v provedení kombi má šmrnc, takže si mimo mísu.
Na druhou stranu se mi nelíbí předky alá Pokojster, Fábie a teď asi i Superb.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 25.05.2007 09:33, Motory
V cem je vlastne rozdil pokud ulozime motor podelne nebo napric? V cem je zasadni vyhoda, ci nevyhoda usazeni motoru? Ja jako laik nevidim rozil. Proste stejny motor, tak mu preci musi byt jedno jestli jede posmeru jizdy nebo bokem ne?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 25.05.2007 10:31, RE: Motory
mufik.martin napsal:
V cem je vlastne rozdil pokud ulozime motor podelne nebo napric? V cem je zasadni vyhoda, ci nevyhoda usazeni motoru? Ja jako laik nevidim rozil. Proste stejny motor, tak mu preci musi byt jedno jestli jede posmeru jizdy nebo bokem ne?
Úplně laicky, podle Š105, si myslím že motor podél cvičí kroutícím momentem s autem kolem podélné osy, a možná vyjde agregát motor+převodovka méně kompaktní?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 25.05.2007 14:21, RE: Motory
mufik.martin napsal:
V cem je vlastne rozdil pokud ulozime motor podelne nebo napric? V cem je zasadni vyhoda, ci nevyhoda usazeni motoru? Ja jako laik nevidim rozil. Proste stejny motor, tak mu preci musi byt jedno jestli jede posmeru jizdy nebo bokem ne?
Podélně uložený motor má například u BMW, je zasazen hluboko za přední nápravu a díky tomu je umožněno rozložení hmotnosti 50/50 přední/zadní náprava = perfektní jízdní vlastnosti.
Naopak Passat a A6 má také podélně uložený motor, ale v podstatě před přední nápravou což přetěžuje předek a zhoršuje jízdní vlastnosti.
Takže je to spíše o poloze.

Co se týče uložení napříč nebo podél, tak větší motory se napříč pod kapotu proště nevejdou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 25.05.2007 18:21, RE: Motory
anonym napsal:
Úplně laicky, podle Š105, si myslím že motor podél cvičí kroutícím momentem s autem kolem podélné osy, a možná vyjde agregát motor+převodovka méně kompaktní?
U 105 teda ten krutiaci moment s tym autom naramne cvičil :)
Mal som svojho času tu česť, kym nam ten "american muscle" neukradli.
Inak na učenie šoferovania velmi dobré.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 26.05.2007 08:44, Design
Aby se taky vyjadril k DESIGNU.Kdyz prisel Roomster tak se me libila jak pristrojivka tak i vzhled z venku. Je to pro rodinu pomerne dobre auto s kompaktnimi rozmery do mesta. Nebudu se bavit o motorech a cene, to je kapitola jina, beru auto podle vzhledu a prakticnosti. Kdyz prisla nova Octavia take se me velmi libila. Ale pak prisla Fabia II. a je to jak maly Roomster, osobne neni oskliva, ale vadi me, ze to hrozne kopiruje jine auto, jak zevnitr, tak zvenku. Ted novy Superb, predek ALA Roomster, nemyslim si, ze to je krok spravnym smerem. A podle toho co jsem videl predbezne fotky Octavie II. po faceliftu tak i ta bude vypada jako Roomster. Myslim si, ze mit velmi podobny cumak u Fabie, Octavie, Roomstera a Superba neni dobre. Smazava to i rozdil v honosnosti auta. Preci jen superb by mel vypadat o dost draz nez fabia a Roomster. Ale Napriklad Peugeot ted s 307, 207, pripravovanou 308 a 407 to je taky temer jedno a to same auto. Ale treba 407 si alespon nespletete s mensimi auty. Ale poznat zepredu jestli jde o 207 a 307 popripadne 308 bude je dost tezke
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.