0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia II: vše o motorech (1. díl)

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
auticky
počet příspěvků14
datum registrace15.09.2011
Pátek 04.03.2016 13:06, Krátký komentář
Dobrý den, článek je určitě dobrý počin, jen je bohužel příliš povrchní. Chybí mi detailnější Např. u motorů 1,8 TSI je zcela zásadní 10/2011 - kvůli spotřebě oleje - jiná tlouštka kroužků atd. Totéž pro 2,0 TSI atd. Dost zásadní je i u motoru 1,2 TSI změna provedení ze starého na nové - nejde o rozvody ale o konstrukci, chlazení svodů vodou (dramatická změna spotřeby benzínu), chybí detailnější komentář k problematickému motoru 1,4 TSI atd.
reagovat
Tycoon
počet příspěvků62
datum registrace05.11.2011
Sobota 05.03.2016 20:02, RE: Krátký komentář
auticky napsal:
Dobrý den, článek je určitě dobrý počin, jen je bohužel příliš povrchní. Chybí mi detailnější Např. u motorů 1,8 TSI je zcela zásadní 10/2011 - kvůli spotřebě oleje - jiná tlouštka kroužků atd. Totéž pro 2,0 TSI atd. Dost zásadní je i u motoru 1,2 TSI změna provedení ze starého na nové - nejde o rozvody ale o konstrukci, chlazení svodů vodou (dramatická změna spotřeby benzínu), chybí detailnější komentář k problematickému motoru 1,4 TSI atd.


Počítal jsem to a na našem trhu ji šlo koupit se 17 různými motory (další typy se montovaly pro mimoevropské trhy). Už kvůli tomu některé méně časté motory v článku vůbec nejsou uvedeny, např. 1.6 LPG nebo 2.0 TSI.
Některé motory byly v průběhu výroby konstrukčně upravovány, u některých motorů existovaly další podvarianty. Takže kdybys to chtěl opravdu podrobně, bude z toho román.
reagovat
gottak
počet příspěvků206
datum registrace10.06.2010
Neděle 06.03.2016 19:37, RE: Krátký komentář
auticky napsal:
Dobrý den, článek je určitě dobrý počin, jen je bohužel příliš povrchní. Chybí mi detailnější Např. u motorů 1,8 TSI je zcela zásadní 10/2011 - kvůli spotřebě oleje - jiná tlouštka kroužků atd. Totéž pro 2,0 TSI atd. Dost zásadní je i u motoru 1,2 TSI změna provedení ze starého na nové - nejde o rozvody ale o konstrukci, chlazení svodů vodou (dramatická změna spotřeby benzínu), chybí detailnější komentář k problematickému motoru 1,4 TSI atd.


Detailnejsí informace hledej v minulých ročnících Sveta motoru, v rubrice Bazar tak vychazel serial o skodovackych motorech, nejen do Ochcavky.....Velmi detailni informace
reagovat
JakubR
počet příspěvků24
datum registrace19.11.2009
Středa 23.03.2016 18:22, RE: Krátký komentář
auticky napsal:
Dobrý den, článek je určitě dobrý počin, jen je bohužel příliš povrchní. Chybí mi detailnější Např. u motorů 1,8 TSI je zcela zásadní 10/2011 - kvůli spotřebě oleje - jiná tlouštka kroužků atd. Totéž pro 2,0 TSI atd. Dost zásadní je i u motoru 1,2 TSI změna provedení ze starého na nové - nejde o rozvody ale o konstrukci, chlazení svodů vodou (dramatická změna spotřeby benzínu), chybí detailnější komentář k problematickému motoru 1,4 TSI atd.


souhlas, a taky detailnější info o spolehlivosti motoru 2.0 FSI..

už jen fakt, kolik je různých verzí motorů, úprav a změn varuje, že motorická spolehlivost nebude předností ochcávek.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.