0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia II 1.9TDI co způsobuje škubání motoru v tahu?

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 05.05.2010 21:19, Obdiv
Obdivuju kohokoliv, že se vůbec pouští do diagnózy na dálku. Ale je to určitě zdroj zajímavých informací. EGR ventil a jeho nefunkčnost se projevuje u každého auta jinak. Většina z nich si ale hlídá odpojení EGR ventilu, takže se pak rozsvítí kontrolka motoru. Řešením je zaslepit přívod a odvod vzduchu plechovou záslepkou, pokud to konstrukce dovoluje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.05.2010 09:31, RE: Obdiv
Riccardo napsal:
Obdivuju kohokoliv, že se vůbec pouští do diagnózy na dálku. Ale je to určitě zdroj zajímavých informací. EGR ventil a jeho nefunkčnost se projevuje u každého auta jinak. Většina z nich si ale hlídá odpojení EGR ventilu, takže se pak rozsvítí kontrolka motoru. Řešením je zaslepit přívod a odvod vzduchu plechovou záslepkou, pokud to konstrukce dovoluje.
Souhlas a myslím si, že tazateli bylo odpovězeno právě v rámci možností - diagnózy na dálku - vyčerpávajícím způsobem. Článek jsem si rád přečetl a zajímalo by mne, jak to nakonec bude v praxi na autě vyřešeno.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.05.2010 09:43, RE: Obdiv
Joska napsal:
Souhlas a myslím si, že tazateli bylo odpovězeno právě v rámci možností - diagnózy na dálku - vyčerpávajícím způsobem. Článek jsem si rád přečetl a zajímalo by mne, jak to nakonec bude v praxi na autě vyřešeno.
Jo, kdyby lidi nakonec napsali čím to vlastně bylo, tak to by bylo super. Ale nedělají to.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.05.2010 10:13, RE: Obdiv
Riccardo napsal:
Jo, kdyby lidi nakonec napsali čím to vlastně bylo, tak to by bylo super. Ale nedělají to.
Jo, tak s tím souhlasím. Je to mnohdy i na fórech. Někdo se tam přijde zeptat, odnese si rady, ale která mu nakonec pomohla, popřípadě čím to bylo se člověk často nedozví.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 06.05.2010 19:04, Škubani motoru . . .
Dobrý deň,podľa toho čo som si prečítal ako to popisujete,tak všetko nasvedčuje tomu,že pomože obyčajné flashnutie riadacej jednotky v autorizovanom servise,cena cca 1200 Kč,ja som mal úplne ten samy problém,celkovo celá škodovka je jeden veľký problém,prečítajte si moju recenziu s názvom "závady behom 180 000 km" a človeku z toho normálne ostáva rozum stáť,na konci som písal,že už druhykrát do tej istej mláky nevstúpim,ale predsa len páni škodováci ma ukecali ku kúpe nového Superbu,zajtra to bude rovných 5 mesiacov čo rieším dilema s kolísaním otáčiek a nikto nevie čo s ním(oprava do teraz stála 270 000 Kč,príbudli ďalšie problémy),ale snáď už po dlhých ťahaniciach sa dočkám vrátenia peňazí a v živote žiadná skurvená škodovka u mňa doma nebude,aj keby bola celá zo zlata a dostal som ju darom,chystám sa tu pridať recenziu a to skončí,tak ma hlavne neukameňujte fandovia škodoviek,aj ja som bol ich zástancom,ale už fakt NIKDY ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 07.05.2010 10:41, RE: Škubani motoru . . .
marcus1206 napsal:
Dobrý deň,podľa toho čo som si prečítal ako to popisujete,tak všetko nasvedčuje tomu,že pomože obyčajné flashnutie riadacej jednotky v autorizovanom servise,cena cca 1200 Kč,ja som mal úplne ten samy problém,celkovo celá škodovka je jeden veľký problém,prečítajte si moju recenziu s názvom "závady behom 180 000 km" a človeku z toho normálne ostáva rozum stáť,na konci som písal,že už druhykrát do tej istej mláky nevstúpim,ale predsa len páni škodováci ma ukecali ku kúpe nového Superbu,zajtra to bu...
A víte co je na tom nejhorší ? Že to byla určitě nějaká ptákovina (třeba prasklá podtlaková hadička), ale prostě dnešní servisy jsou na tom se schopností diagnostiky naprosto katastrofálně.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 09.05.2010 19:54, RE: Škubani motoru . . .
Riccardo napsal:
A víte co je na tom nejhorší ? Že to byla určitě nějaká ptákovina (třeba prasklá podtlaková hadička), ale prostě dnešní servisy jsou na tom se schopností diagnostiky naprosto katastrofálně.
Hlavně si kupte TDI (v Octávce nejlépe 2.0 TDI PD) a za ušetřený 1-2 litry na 100 km, řešíte milion problémů, který by jste s benzínem nikdy neměli, popř. je vyřešili za cenu o řád nižší než u nafty. Plky o tom jak motor najel 200tkm a ještě nebyl v servisu si nechte - pokud ano tak gratuluju. Pro prvního majitele co ty km nalítá v záruce (tuším, že fabrika dá max. 120 tkm) je to skvělá věc, ale ojeté TDI nikdy (pokud nejste nadšenec traktorů).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 09.05.2010 21:15, RE: Škubani motoru . . .
Xkali napsal:
Hlavně si kupte TDI (v Octávce nejlépe 2.0 TDI PD) a za ušetřený 1-2 litry na 100 km, řešíte milion problémů, který by jste s benzínem nikdy neměli, popř. je vyřešili za cenu o řád nižší než u nafty. Plky o tom jak motor najel 200tkm a ještě nebyl v servisu si nechte - pokud ano tak gratuluju. Pro prvního majitele co ty km nalítá v záruce (tuším, že fabrika dá max. 120 tkm) je to skvělá věc, ale ojeté TDI nikdy (pokud nejste nadšenec traktorů).
Dnes už se bohužel nedokáže vyrobit auto,které nějakým způsobem nezlobí.Řeším stále dokola svítící symbol motůrku u všech značek aut.Průměrně 5 aut týdně je stále na diagnostice,Peugeot,Citroen,Ford,Fiat,Škoda,VW,je to téměř jedno,sere se úplně všechno a je jedno kolik má majeto.Časy kdy obyčejná 205 d nebo vw d najeli 400tkm i víc jsou pryč.Výrobci stále chrlí nové modely a všichni je kupují s tím,že koupí nový vůz a budou mít pokoj,ale tím to většinou začíná.Honba za výkonem dieselových motorů a různých emisních norem z nich za poslední roky udělali komplikované sračky.Vůbec si neumím představit období ,které nás čeká,
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.05.2010 12:42, RE: Škubani motoru . . .
wendys napsal:
Dnes už se bohužel nedokáže vyrobit auto,které nějakým způsobem nezlobí.Řeším stále dokola svítící symbol motůrku u všech značek aut.Průměrně 5 aut týdně je stále na diagnostice,Peugeot,Citroen,Ford,Fiat,Škoda,VW,je to téměř jedno,sere se úplně všechno a je jedno kolik má majeto.Časy kdy obyčejná 205 d nebo vw d najeli 400tkm i víc jsou pryč.Výrobci stále chrlí nové modely a všichni je kupují s tím,že koupí nový vůz a budou mít pokoj,ale tím to většinou začíná.Honba za výkonem dieselových motorů...
Presne tak,je to úplne jedno čo si človek v dnešnej dobe kúpi,všetko sa poserie,pokial si myslíte,že kúpou nového auta niečo vyriešíte,tak ste na velikááánskom omyle a ako hovorí moj kamarát,je úplne jedno akú značku si kúpiš,z kažej raz bude fiat! Práve som sa vrátil zo servisu,mám zmieňovaného superba 2,0 TDI,dnes som si ho mal vyzdvíhnuť,ale akosi stále nejazdí,tak ako by mal :o(,takže prichádza varianta vrátenia peňazí,veď už je najvyšší čas,či veríte alebo nie,do dnešného dňa oprava v garančke stála 298 000 Kč a príbeh nekončí . . . ,debilové v MB sú bezradný,fúúúúúúúúj hanba,skurvená "Simply clever" ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 10.05.2010 15:43, RE: Škubani motoru . . .
Xkali napsal:
Hlavně si kupte TDI (v Octávce nejlépe 2.0 TDI PD) a za ušetřený 1-2 litry na 100 km, řešíte milion problémů, který by jste s benzínem nikdy neměli, popř. je vyřešili za cenu o řád nižší než u nafty. Plky o tom jak motor najel 200tkm a ještě nebyl v servisu si nechte - pokud ano tak gratuluju. Pro prvního majitele co ty km nalítá v záruce (tuším, že fabrika dá max. 120 tkm) je to skvělá věc, ale ojeté TDI nikdy (pokud nejste nadšenec traktorů).
Zase tak černě bych to neviděl, ojetá klasická v podobě "starého" TDI patří mezi vydařené agregáty a dobře a úsporně slouží i po stovkách najetých km, u PD už je to o krapet horší. Ty "zlé" časy pro diesel v podobě ojetin teprve asi příjdou...i když benzíny s různými stop-start systémy počínaje a přídavnými elektromotory konče také nastupují cestu, kdy jako ojetiny potřebující zákonitě po čase menší či větší opravy začnou být pro mnoho lidí finančně neudržitelné...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 12.05.2010 09:15, Superb 2,0TDI
marcus1206:
co ti na to říct. Že jsi asi blb, který se nechal na základě "když ptáčka lapají,pěkně mu zpívají" oblbnout a nachyt. Udělal bys býval líp, kdyby sis koupil např. 530D od BMW. Tam jsi aspoň mohl ít pocit, žemáš něco,s velkým N a to by pak vyvážilo ty neskutečné problémy, jaké jsem poznal na kole´gově NOVÉM 530d za mrzký peníz 66.000EUR. To proti tomu je tvůj Superb zlatý a bu´d rád, že se s tebou baví ještě o garanci.

Máš, co jsi chtěl... Jiného se snad nedá ani napsat.

Je mi po tom celkem velký kulový, ale važ slova, která používáš ve spojení s lidmi ze Škoda Auto. mám pocit, že jsi tak trochu mimo mísu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 15.05.2010 17:29, RE: Škubani motoru . . .
marcus1206 napsal:
Presne tak,je to úplne jedno čo si človek v dnešnej dobe kúpi,všetko sa poserie,pokial si myslíte,že kúpou nového auta niečo vyriešíte,tak ste na velikááánskom omyle a ako hovorí moj kamarát,je úplne jedno akú značku si kúpiš,z kažej raz bude fiat! Práve som sa vrátil zo servisu,mám zmieňovaného superba 2,0 TDI,dnes som si ho mal vyzdvíhnuť,ale akosi stále nejazdí,tak ako by mal :o(,takže prichádza varianta vrátenia peňazí,veď už je najvyšší čas,či veríte alebo nie,do dnešného dňa oprava v garan...
Známý si tohoto Superba koupil také. Poslední dobou si auto stavilo hlavu. Při překročení 3t. ot. přešlo do nouzového režimu a už se jenom couralo. Stále v servisu. Naštval se a auto nechal odvézt přímo výrobci. Vrátili ho a počase to dělal zase. Takže, opět reklamace a auto šlo z baráku. Zajisté víte, který bazar po něm hrábl. Ono to je tak asi nejlepší. Přešel na MB.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 19.05.2010 18:42, Zdeny60
Vážiť slova?Viem,že to nemyslíš zlé,ale bol by som neskutočne rád,keby si to nejaký škodovácky kretén prečítal a začal oponovať,to čo som si s nimi zažil a vytrpel JA,tak z toho by ostal stáť rozum snáď každému,čoho sú schopný,už aj autorizovaný servis hovorí,že je to tam jedná veľká banda . . . . . . ! ! ! Jedina škoda,že sa ľudia boja proti ním postaviť,ja om sa to pokúšal riešiť prostredníctvom TV,ale bol tam šikula,ktorý mi to prekazil,vieš ako sa hovorí,keď máš strýka diabla,tak aj v pekle je dobré.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.12.2011 18:41, Octavia II 1.9tdi PD auto při vyšších otáčkám zdechne..
Zdravím...mám problém na mé Oct.II dělal jsem na ní rozvody a po té se mi začala vyskytovat závada, že motor při větších otáčkách sám od sebe zdechnul, ale nestává se tak pokaždé chvilku to jede, když tomu dávám a pak to z ničeho nic samo chcípne a nejde to hned natočit, ale když počkám cca 30sekund, tak motor chytne na ťuka, ale nestává se to při každém vytočení motoru co by to mohlo být za závadu??na volnoběh otáčky nekolísají šlape krásně....další věc je, že po zapnutí klíčku čerpádelko, které by mělo natlačit naftu a vypnout jede pořád bez přestání.z elektronikou nebylo prováděno nic jen výměna rozvodů....je možnost, že by to způsobovala špatná nafta??je mi ale divné, že čerpadélko tlačí pořád...taky mě napadlo, žeb y to mohlo někde přisávat vzduch např.díravou hadičkou apod.....mockrát děkuju za radu
reagovat
honzafff
počet příspěvků1
datum registrace01.07.2013
Pondělí 01.07.2013 13:51, škoda Octavia 2, TDI
Dobrý den, vlastním octavii2, rok výroby 2007. Je to 2,0tdi, 103 kw. Mám následující problém: někdy se mi stane, že když mám zařazen druhy, třetí stupeň, pustím spojku a přidám plyn, tak v motoru na sekundu jakoby něco zabzučí a auto na sekundu cukne. Na diagnostice to nic nehlásí, nevím co to může být. Poradí mi někdo???
Díky za odpovědi.
reagovat
Frogy008
počet příspěvků7
datum registrace12.11.2012
Úterý 02.07.2013 12:59, Škubání,cukánínebo chvění motoru
Čau mám Octavii 2 rv.2005 1,9Tdi 77kw najeto 168tkm auto mi podle mě vibruje podle mechanika škube,cuká od 1900ot do 2500ot na čtvrtý a pátý rychlostní stupen a má slabší výkon než by mělo mít.Už jsme zkontrolovali nastavení rozvodů vyměnili váhu vzduchu odpojili katalyzátor zaslepili egr vyměnili všechny filtry včetně oleje vyčistil jsemśací koš v nádrži přehrála se řídící jednotka a auto se chová pořád stejně.Za necelý měsíc s ním jedu do CHorvatska tak jsem zvědav jak dopadnu.Po skoro ročním zkoumání a dumání jsme přišli na to že to je přímo v motoru ted je otázka co to je z těchto věcí.1 Ohlodaná váčka 2.Něco s PD pumpou nebo hupy na ovládání vstřiku ptže to dělá jen za tepla za teplého oleje.Až bude mít mechanik čas tak se na to mrkne a já dám vědět co že to bylo
reagovat
jaro666
počet příspěvků1
datum registrace24.07.2014
Čtvrtek 24.07.2014 13:44, rada
Ahoj.Panove mam takovy dotaz,na octaviu2 1,9tdi 77kw r.v 2007 rosviti se mi kontrolka zhaveni a straca vykon motoru,otacky su ok.Ak kontrolka zhasne tak zase ide tak jak ma.Vymenil sem uz ERG ventil j snimac,a stale to pretrvava.Ak ma nekdo stymto skusenost budu rad za radu.
reagovat
free78
počet příspěvků300
datum registrace19.09.2008
Pátek 25.07.2014 10:29, RE: rada
jaro666 napsal:
Ahoj.Panove mam takovy dotaz,na octaviu2 1,9tdi 77kw r.v 2007 rosviti se mi kontrolka zhaveni a straca vykon motoru,otacky su ok.Ak kontrolka zhasne tak zase ide tak jak ma.Vymenil sem uz ERG ventil j snimac,a stale to pretrvava.Ak ma nekdo stymto skusenost budu rad za radu.


Hele a proč měníš díly jen tak naslepo a nenapíchneš to na diagnostiku?
reagovat
Wojny
počet příspěvků1
datum registrace30.06.2019
Neděle 30.06.2019 06:10, Škoda octavia2 103kw Bmn
Zdravim , mam problém s cukanim auta v tahu do kopce . At seslapnu plyn jak moc chci obcas se auto rozklepe. Vždy okolo 1800ot.
Najezd 205k km. Dvouhmotou by to být nemelo, je vyměněna stejne jako filtry . Je to celkem silné cukání a nevim si s tim rady... diky za rady :)
reagovat
FrantisekM
počet příspěvků1
datum registrace06.08.2020
Čtvrtek 06.08.2020 11:03, Chování pro motor BKC
Dobrý den, příspěvek mě zaujal, řeším téměř shodné chování pro motor BKC. Motor vždy lehce škubne při akceleraci z konstatní rychlosti mezi otáčkami 1500-2500, současně s tím se ze zadu vyvalí černé saze.
Dříve byla kouřivost i kultivovanost motoru zcela normální. Začalo to tím, že nejdříve přestal fungovat EGR a začala se rozsvědcet kontrolka MIL (s chybou P0401), po zkušebním vyčištění EGR jsem jej následně i vyměnil. Výměna sice vyřešila chybu, ale objevila se chyba jiná, motor při klidné jízdě a potřebné následné akceleraci jednou škubne a z výfuku se většinou vyvalí černé saze. Při ostré akceleraci jede auto normálně. Tuším, že problém souvisí s EGR a zpětným vedením spalin. Měl jsem podezření na zanesený chladič zpětného vedení spalin a nechal jsem jej vyčistit. Ale problém se nevyřešil, někdy to cuká a kouří více a někdy méně. Po přechodu přes 3000 otáček se již chová normálně, stejně tak když zaslepím hadičku k pneumatikou řízený EGR. Zatím se mi do odpojování EGR nechce, navíc to motor časem pozná a rosvítí MIL. Motor má najeto 420t km. Děkuji za jakoukoliv věcnou připomínku a radu.
František
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.