0
zpět
 

diskuze k tématu: Škoda vyvíjí nové motory. Co se chystá?

kategorie zařazení tématu: česká vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.02.2012 18:21, Ajaj
1.2 HTP jeden průser,1.2 TSI druhej průser a už smolí další "sypačku" ((
Tomu se říká gute arbeit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 06.02.2012 19:57, RE: Ajaj
plešatej kavan napsal:
1.2 HTP jeden průser,1.2 TSI druhej průser a už smolí další "sypačku" ((
Tomu se říká gute arbeit.
Osobně považuji motor 1,2 Tsi za velmi povedený.Jede to solidně a spotřeba není také špatná.Také jsem slyšel,že jedna bába povídala,že se sypou rozvody,ale to beru s rezervou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.02.2012 09:46, RE: Ajaj
Fanda napsal:
Osobně považuji motor 1,2 Tsi za velmi povedený.Jede to solidně a spotřeba není také špatná.Také jsem slyšel,že jedna bába povídala,že se sypou rozvody,ale to beru s rezervou.
Osobně považuji celou škodovku za předražený šunt - také je to jedna paní povídala?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.02.2012 10:13, RE: Ajaj
Pavlik napsal:
Osobně považuji celou škodovku za předražený šunt - také je to jedna paní povídala?
I mě se zdají drahé,ale špatné podle mě nejsou.Navíc dnes je z čeho vybírat,tak o co jde.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.02.2012 10:53, RE: Ajaj
Fanda napsal:
I mě se zdají drahé,ale špatné podle mě nejsou.Navíc dnes je z čeho vybírat,tak o co jde.
Špatné jsou, protože technologicky dostanou jen "drobky ze stolu" VW a Audi. Ale dobře alespoň za ty, protože co poslední dobou vyšlo z vlastního vývoje škodovky byl průšvih - 1,2 HTP i TSI.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.02.2012 19:17, RE: Ajaj
Pavlik napsal:
Špatné jsou, protože technologicky dostanou jen "drobky ze stolu" VW a Audi. Ale dobře alespoň za ty, protože co poslední dobou vyšlo z vlastního vývoje škodovky byl průšvih - 1,2 HTP i TSI.
Motor 1,2 Tsi za průšvih vůbec nepovažiji.Za pár let se ukáže,jak to s tím motorem doopravdy je.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.02.2012 09:23, RE: Ajaj
Fanda napsal:
Motor 1,2 Tsi za průšvih vůbec nepovažiji.Za pár let se ukáže,jak to s tím motorem doopravdy je.
Já naopak TSi za průšvih považuji - po "škodovácku" v tichosti již proběhla jedna svolávací akce na výměnu rozvodů, ale sami technici ze škodovky konstatovali že "to snad pomůže" k odstranění vysokého rizika selhání rozvodového mechanismu = pro mne naprostá nedůvěra k tomuto motoru.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.02.2012 11:03, RE: Ajaj
Pavlik napsal:
Já naopak TSi za průšvih považuji - po "škodovácku" v tichosti již proběhla jedna svolávací akce na výměnu rozvodů, ale sami technici ze škodovky konstatovali že "to snad pomůže" k odstranění vysokého rizika selhání rozvodového mechanismu = pro mne naprostá nedůvěra k tomuto motoru.
HTP - o tom se nemá cenu bavit. Prušvih ! V mém okolí jich tu jezdí asi 5 a vpodstatě všichni od nového vozu. Do 30 tis se nic moc neděje, pak to chce servis každých 5 tis se do toho motoru něco musí nacpat. Zatim nejvšší nájezd je u kolegy a to 125 tis a na reklamaci už byl 7x včetně 3x odtažení pro nepojíznost. Pokaždé jiná závada. TSI 1,2 mám ve firmě ve fábiích. Ve výkonech 63 a 77 Kw. U 3 ks po 50 tis propálený píst, vypálené sedla ventilů ztráta komprese, pokaždé měněn na záruku motor. další dvě mají nájezd 45 tis a čekáme co bude. U variant 77Kw (4 ks) zatím žádná závada, ale je pravda, že zatím mám nejvíc já cca 31 tis km. Spotřeba je dobrá do cca 80-90km/h pak roste neuměrně. Hodnoty udávané výrobcem jsou k smíchu. Za 5,4 v průměru se prostě jezdit nedá. Ted v zimě jsem na 7,2 Při klidné jizdě to jde stlačit k 6 - 6,5 litrům . Ale musí být alespon 50km v kuse a víc. Pokud jedu Praha - Brno 2 až 3 lidi na letních 205tkách jsem na 8,5 -9 litrech jen to fikne a to 160tku nepřekročím. Auto umí vyhnat tachometrových 210 tedy 190/193 na udaji v navigaci. Ale to jsem zkoušel za tu dobu jen 2x. Pak tu máme pár 1,8TSI v oktávkách u obou v 45tis přeskočen rozvodák. Jeden motor zničen, jeden včasně zastaven, ale už nenastartoval. Odtah, oprava a jezdí. První motor tedy po roce provozu vyměněn za nový. V dalších 50 tis km na servisu opět přeskočen řetez o jeden zub. Auto sice jelo ale v servisu měněn jakýsi přítlačný napínák za jiný . Servis odstávka cca 38 hod u auta co denně stráví na cestě s projektovým teamem cca 5 - 10 hodin je to průšvih. nahrada je u nás samozřejmost, ale tohle jsem od TSi motorů nečekali. V dřívější firmě jmě měli Mazdy, Nissany a Mitsubitsi. Vše v benzínu (atmosferické motory většinou 1,6 nebo 1,8) . Ty auta jezdi snad ještě dneska. Po 4 letech (rok 2006) se prodávali s 250 - 320 tis na tachometru a krom pravidelného servisu jsme o nich vubec nevěděli. Což se o TSI říct nedá.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.02.2012 19:37, RE: Ajaj
Kojot027 napsal:
HTP - o tom se nemá cenu bavit. Prušvih ! V mém okolí jich tu jezdí asi 5 a vpodstatě všichni od nového vozu. Do 30 tis se nic moc neděje, pak to chce servis každých 5 tis se do toho motoru něco musí nacpat. Zatim nejvšší nájezd je u kolegy a to 125 tis a na reklamaci už byl 7x včetně 3x odtažení pro nepojíznost. Pokaždé jiná závada. TSI 1,2 mám ve firmě ve fábiích. Ve výkonech 63 a 77 Kw. U 3 ks po 50 tis propálený píst, vypálené sedla ventilů ztráta komprese, pokaždé měněn na záruku motor. dal...
Už začínám chápat, proč je na inzertních serverech plno Fabií TSI s nájezdem kolem 30 tkm. Majitelům asi došla trpělivost. A asi je dost pravdy i na tom, že se jednu dobu vrátil do nabídky Fabie 1.4 16V - motorárna prý nestíhala vyrábět, jak musela dodávat motory na reklamačky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2012 12:09, RE: Ajaj
Tycoon napsal:
Už začínám chápat, proč je na inzertních serverech plno Fabií TSI s nájezdem kolem 30 tkm. Majitelům asi došla trpělivost. A asi je dost pravdy i na tom, že se jednu dobu vrátil do nabídky Fabie 1.4 16V - motorárna prý nestíhala vyrábět, jak musela dodávat motory na reklamačky.
Mám najeto na 1.2 12V HTP 100 000km a vše bez problému. Měnily se jen oleje, filtry a po 60 000km svíčky. Spotřeba 5-6l/100km. Dovolená v Chorvatsku spotřeba 5,75l, odjeto na hranici rychlostních limitů v příslušných zemích. V současných mrazech starty na 7 let starou baterii bez problému... Po Škodě 120 a Favoritu 136 další bezproblémový kousek ze Škodovky....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2012 13:41, RE: Ajaj
Milan Jílek napsal:
Mám najeto na 1.2 12V HTP 100 000km a vše bez problému. Měnily se jen oleje, filtry a po 60 000km svíčky. Spotřeba 5-6l/100km. Dovolená v Chorvatsku spotřeba 5,75l, odjeto na hranici rychlostních limitů v příslušných zemích. V současných mrazech starty na 7 let starou baterii bez problému... Po Škodě 120 a Favoritu 136 další bezproblémový kousek ze Škodovky....
To přece zhola nic nedokazuje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.02.2012 22:41, RE: Ajaj
David V napsal:
To přece zhola nic nedokazuje.
Ja myslím že dokazuje. Je to ta vyjimka co potvrzuje pravidlo. Což kolegovi přeji. Ja sam jsem na 1,3 felicii 40Kw najezdil naprosto bezproblémvých 110 tis km. Na fabii 1,9D 49Kw asi 130 tis km kdy se do toho nedávalo navic naprosto nic, krom žárovek. Jen vím, že obě auta nebyly zádné trhače asfaltu. Ted jedu s fabkou 1,2 TSI 77Kw na 31 tis na servis, uvidime co mi řeknou. Minule v 15 tis vše OK. Ted motor při studeném startu divně hrčí a kolísá volnoběh a zdá se že jakoby nepálí jeden válec. Pak se to zklidni, ale nic z toho nebylo do cca 27 tis km..
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.