0
zpět
 

diskuze k tématu: Seat Cordoba 1.4 MPI a zkušenosti majitele po čtyřech letech

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
Citroenak
počet příspěvků724
datum registrace13.04.2012
Úterý 06.08.2013 08:55, Recenzia
Vyborne zhodnotenie auta a este lepsi vyber dalsieho auta.
reagovat
rohYpnol
počet příspěvků41
datum registrace22.09.2008
Úterý 06.08.2013 21:00, Koncernová klasika
Bohužel, vzhledem k nájezdu (předpokládám nestočený, když je skoro v rodině) nezbývá než napsat - koncernová klasika. Stále se něco mění, zkrátka po 100 000 začne seznamování se s mechaniky po blízkém i vzdáleném okolí. Zkrátka všechno jen ne spolehlivost...
Z druhé strany ale opravy nejsou až tak nákladné a i kdyby se něco vysypalo, vrakáč to jistí. Upřímně tedy nechápu, že někomu stojí kvůli 2 km městského dojíždění řešit neustálé poruchy vozu... Ale zpohodlněli jsme, možná bych taky byl líná škeble
Oceňuji ale střízlivé hodnocení, podobné závady jsou na koncernwágenu stejného stáří a nájezdu klasika, jen blázen by čekal, že bude jen jezdit a dolévat olej. Zkrátka dobře napsáno. Pro ostatní by to mohl být vzor, to co se ze občas uveřejní, bývá záhadou, jak někdo vůbec může sepsat...
reagovat
Martaslover
počet příspěvků27
datum registrace10.05.2007
Úterý 06.08.2013 22:28, jak dál
No jo, chodím do práce v dlouhých kalhotech a většinou spěchám, tahám notebook, papíry, prostě se mi nechce chodit, tak jezdím autem 2km :)
Vlastně je na tomto autě super, že nehnije, opravy jsou levné a zatím vždy nastartovalo
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Středa 07.08.2013 09:46, RE: jak dál
Martaslover napsal:
No jo, chodím do práce v dlouhých kalhotech a většinou spěchám, tahám notebook, papíry, prostě se mi nechce chodit, tak jezdím autem 2km :) Vlastně je na tomto autě super, že nehnije, opravy jsou levné a zatím vždy nastartovalo


Pokud nejsi vyloženě závislý na servisu (jako, že vše, co doslouží musí řešit servis), tak v tom celkem problém nevidím. Ona většina těch jmenovaných věcí jsou záležitosti provozního charakteru. Ano, mnoho lidí to nezná, protože auto prodají většinou dříve, než se musí měnit třeba spojka nebo kotouče nebo dokonce kabely. Pak to vypadá jako opravy.
K 2-ma km autem se nebudu vyjadřovat.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Čtvrtek 08.08.2013 08:29, RE: Koncernová klasika
rohYpnol napsal:
Bohužel, vzhledem k nájezdu (předpokládám nestočený, když je skoro v rodině) nezbývá než napsat - koncernová klasika. Stále se něco mění, zkrátka po 100 000 začne seznamování se s mechaniky po blízkém i vzdáleném okolí. Zkrátka všechno jen ne spolehlivost... Z druhé strany ale opravy nejsou až tak nákladné a i kdyby se něco vysypalo, vrakáč to jistí. Upřímně tedy nechápu, že někomu stojí kvůli 2 km městského dojíždění řešit neustálé poruchy vozu... Ale zpohodlněli jsme, možná bych taky byl líná škeble Oceňuji ale střízlivé hodnocení, podobné závady jsou na koncernwágenu stejného stáří a nájezdu klasika, jen blázen by čekal, že bude jen jezdit a dolévat olej. Zkrátka dobře napsáno. Pro ostatní by to mohl být vzor, to co se ze občas uveřejní, bývá záhadou, jak někdo vůbec může sepsat...


Spíš si myslím, že kdyby měl už na začátku schopného mechanika, tak by spoustu věcí ani neřešil. 2) další měněné věci se dají zahrnout do běžné údržby a pečlivé péče, 3) nájezd 4 km denně se 2ma starty v zimě v létě je pro auto větší záhul než 100 km tam a 100 km zpět - nestačí se prohřát, altík běží naplno, kondenzuje se vlhkost, atd., 4) jestli je blbost takhle jezdit autem bych si netroufal hodnotit, autor v diskuzi napsal že tahá spoustu krámů a je společensky oblečen. Když jsem kdysi pobýval v Praze, tak jsem dělal něco podobného, i když jsem to měl na metro dál, cca 10 km (do centra se mi fakt autem jezdit nechtělo). Taky jsem mohl jet sockou k metru, ale dobíhat autobus a pak stát na jedné noze ve smradu? To fakt ne... Metro jako vrchol dne mi bohatě stačilo.
reagovat
Muroň
počet příspěvků71
datum registrace10.06.2008
Úterý 13.08.2013 10:40, RE: Koncernová klasika
Výborná recenze, takhle by to mělo vypadat. Ač si rohYpnolových názorů vážím a na auto.cz ho považuji za autora nejlepších komentářů, musím polemizovat s "koncernovou klasikou". Mám vůz stejného stáří i nájezdu ze stejné fabriky (jen jiné značky) a těch drobných oprav řeším daleko méně. Kromě výměny náplní a filtrů, jedné žárovky ročně, podtlakové hadice posilovače brzd před dvěma lety a stahovačky okna, jsem preventivně nechal vyměnit tlumiče a méně preventivně čepy. Jinak vše drží a funguje, dnes hladce přes STK (v protokolu jen prasklinka na čelním skle a jedna nesvítící žárovka u osvětlení SPZ). Co v okolí sleduju koncernové vozy desetileté a starší, také bezproblémový provoz, i když to jsou spíše prémiovější modely s jasnou historií a nestočeným tacho. Tím netvrdím, že v posledních letech nešla kvalita montáže, výdrže motorů (jak TSI, tak TDI CR či 2,0 PD) a životnosti dolů.


rohYpnol napsal:
Bohužel, vzhledem k nájezdu (předpokládám nestočený, když je skoro v rodině) nezbývá než napsat - koncernová klasika. Stále se něco mění, zkrátka po 100 000 začne seznamování se s mechaniky po blízkém i vzdáleném okolí. Zkrátka všechno jen ne spolehlivost... Z druhé strany ale opravy nejsou až tak nákladné a i kdyby se něco vysypalo, vrakáč to jistí. Upřímně tedy nechápu, že někomu stojí kvůli 2 km městského dojíždění řešit neustálé poruchy vozu... Ale zpohodlněli jsme, možná bych taky byl líná škeble Oceňuji ale střízlivé hodnocení, podobné závady jsou na koncernwágenu stejného stáří a nájezdu klasika, jen blázen by čekal, že bude jen jezdit a dolévat olej. Zkrátka dobře napsáno. Pro ostatní by to mohl být vzor, to co se ze občas uveřejní, bývá záhadou, jak někdo vůbec může sepsat...


reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.