0
zpět
 

diskuze k tématu: Renault Clio 1,5 dCi 48kW

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.08.2006 07:53, Startování
Pardon, ale startovat na pátý pokus / i když je -35/, mi neprřijde jako super!Na podruhé snad, ale napopáté? Nevím nevím...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.08.2006 10:36, RE: Startování
Vládík napsal:
Pardon, ale startovat na pátý pokus / i když je -35/, mi neprřijde jako super!Na podruhé snad, ale napopáté? Nevím nevím...
Hej, nebola to ziadna slava, ale vedla mna bol kopec aut, ktore nenastartovali vobec... A to aj benziny! Pravda, take extremne teploty boli tak tri tyzdne, nastastie nie dlhsie :)
A este detail - pocas tych najhorsich so jazdil denne tak 6km, nei viac - takze dostalo riadne zabrat...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.08.2006 11:11, RE: Startování
Meky napsal:
Hej, nebola to ziadna slava, ale vedla mna bol kopec aut, ktore nenastartovali vobec... A to aj benziny! Pravda, take extremne teploty boli tak tri tyzdne, nastastie nie dlhsie :)
A este detail - pocas tych najhorsich so jazdil denne tak 6km, nei viac - takze dostalo riadne zabrat...
A nakoniec si to predal? Ak hej aké auto máš teraz? Uznávam, z toho VW group na SK ľuďom riadne šibe. Zbytočne preplácajú autá, ktoré za to nestoja.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.08.2006 14:13, RE: Startování
Kolega zo Slovenska napsal:
A nakoniec si to predal? Ak hej aké auto máš teraz? Uznávam, z toho VW group na SK ľuďom riadne šibe. Zbytočne preplácajú autá, ktoré za to nestoja.
Ale on tam práve píše, že VW a Škodu by si chcel kupit. Inak, to že tieto autá tu ludia preplácajú je pravda, ale neviem, či možno povedať, že sú to sračky. Ja by som však do toho nešiel.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.08.2006 15:15, RE: Startování
anonym napsal:
Ale on tam práve píše, že VW a Škodu by si chcel kupit. Inak, to že tieto autá tu ludia preplácajú je pravda, ale neviem, či možno povedať, že sú to sračky. Ja by som však do toho nešiel.
hehe, jazdim na pozicanom, ale zhanam japonca, alebo VW group v nafte - samozrejme
Na benzin totiz nemam - natocim teraz tak 3000km mesacne...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.08.2006 20:35, starty
myslím si, že pokud auto nastartuje v -35 C, tak to není špatné. při této teplotě je totiž nafta skoro nefiltrovatelná. to je ten největší problém!!!! a veškeré předehřevy filtrů fungují až po nastartování.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.08.2006 22:03, RE: Startování
Kolega zo Slovenska napsal:
A nakoniec si to predal? Ak hej aké auto máš teraz? Uznávam, z toho VW group na SK ľuďom riadne šibe. Zbytočne preplácajú autá, ktoré za to nestoja.
tady uz pisou jenom slovaci toto tady dopadlo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 09.08.2006 23:09, RE: Startování
Vládík napsal:
Pardon, ale startovat na pátý pokus / i když je -35/, mi neprřijde jako super!Na podruhé snad, ale napopáté? Nevím nevím...
Třeba by stačilo nalít naftu s aditivy a ne fritovací olej . Jinak předehřev snad funguje i při žhavení, ne? Na Ducatu 2,3 JTD zatím vždy napoprvé, chce to akorát v mrazech žhavit dvakrát. A samozřejmě netankovat tu nejlevnější sra.ku. Pa.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.08.2006 12:09, Dieselový motor Clio-Thalii 1.5dCi
Chtěl bych napsat o naší drastické zkušenosti se zmíněným motorem.Měli jsme doma Thalii d Ci,r.v. 2005,stála nás 275000.Asi po třech měsících-5000 km-nenastartovala.Bylo to v neděli,asistenční služba 7 dní v týdnu funguje,aby vám sdělila,že vám pomůže až v pracovní den.No ale nic,to je drobnost.Musím předeslat,že jsme 100% brali palivo jen u frekventovaných značkových pump.V pondělí auto odtáhli a v servise za 5 minut sdělili,že je to špatná nafta,na to že se záruka nevstahuje a oprava bude stát cca 70 tisíc.Tady spatřuju dvě chyby servisu:jak špatnou naftu od oka poznali-to nejde.Pak že nebude platit expertízu nafty-druhá chyba-musí,do půl roku od prodeje je dokazovací povinnost na prodejci.Souhlasil až po telefonátu z České obchodní inspekce.Nafta byla v pořádku,opravili na záruku...Na otázku,jak tehdy poznali za 5 minut špatnou naftu,jestli ji ochutnal nebo co,neodpověděli.No nic.Poradili nám,abychom při každém tankování přidávali aditivum,oni že to u svých aut taky dělají.To jsme poctivě od té doby dělali.Za půl roku to stejná závada..V pátek to v Praze opravili během odpoledne,vyčistili trysku na záruku,naftu tam nechali a v sobotu se opět nenastartovalo.Opět expetíza a tentokrát špatná nafta...Zaplatili jsme 42 tisíc za značkovou opravu,takže záruka platí,a auto ještě ten den prodali.Samozřejmě s ohromnou ztrátou,ale mít celý život strach,kde naberu jakou naftu,to za tu jinak skvělou spotřebu nestojí.Znovu zdůrazňuji,že jsme vždy brali jen u drahých značkových pump.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 18.10.2006 10:42, RE: Dieselový motor Clio-Thalii 1.5dCi
Ondřej napsal:
Chtěl bych napsat o naší drastické zkušenosti se zmíněným motorem.Měli jsme doma Thalii d Ci,r.v. 2005,stála nás 275000.Asi po třech měsících-5000 km-nenastartovala.Bylo to v neděli,asistenční služba 7 dní v týdnu funguje,aby vám sdělila,že vám pomůže až v pracovní den.No ale nic,to je drobnost.Musím předeslat,že jsme 100% brali palivo jen u frekventovaných značkových pump.V pondělí auto odtáhli a v servise za 5 minut sdělili,že je to špatná nafta,na to že se záruka nevstahuje a oprava bude stát...
Nechápu, mi máme v práci Kangoo 1.5Dci rv 2003 a nedám na ten motor dopustit, sám sem s nim jezdil od cca80 000 do cca 150 000 a naprosto v pořádku, měnili se ve 120ti tis rozvody a vodní pumpa jinak nic, naprosto v pořádku v -20ti startování na drc, naprosto OK, i když s autem jezdilo víc řidičů spotřeba nikdy víc jak 5,5l, přitom dynamika naprosto dostačující. a auto pohodlné. žádné problémy s čerpadlem nebo tak. Tankováno celou dobu pouze SHELL - firma s nima měla smlouvu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 16.02.2007 19:38, RE: Startování
PEET napsal:
tady uz pisou jenom slovaci toto tady dopadlo
....no ak ti to vadi mozeme sa bavit v nemcine alebo anglicky. Zase nejaky debil s narodnostou kartou :(
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 18.05.2007 17:58, RE: Dieselový motor Clio-Thalii 1.5dCi
Ondřej napsal:
Chtěl bych napsat o naší drastické zkušenosti se zmíněným motorem.Měli jsme doma Thalii d Ci,r.v. 2005,stála nás 275000.Asi po třech měsících-5000 km-nenastartovala.Bylo to v neděli,asistenční služba 7 dní v týdnu funguje,aby vám sdělila,že vám pomůže až v pracovní den.No ale nic,to je drobnost.Musím předeslat,že jsme 100% brali palivo jen u frekventovaných značkových pump.V pondělí auto odtáhli a v servise za 5 minut sdělili,že je to špatná nafta,na to že se záruka nevstahuje a oprava bude stát...
My mame v praci 1,5dCi r.2004 a r2006 a 1,4i r.2004 - at je to diesel ci benzin, at s tim jezdi cela firma a tankuje kdekoliv, tak takovy problem jsme jeste nemeli... spis si myslim, ze jste meli smulu na vyrobek jako takovy...ale s tema asistencnima sluzbama to je gool no...ale nic nenadelame...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 14.02.2008 18:15, RE: Dieselový motor Clio-Thalii 1.5dCi
anonym napsal:
My mame v praci 1,5dCi r.2004 a r2006 a 1,4i r.2004 - at je to diesel ci benzin, at s tim jezdi cela firma a tankuje kdekoliv, tak takovy problem jsme jeste nemeli... spis si myslim, ze jste meli smulu na vyrobek jako takovy...ale s tema asistencnima sluzbama to je gool no...ale nic nenadelame...
Renault je zlej v tom, že u něj až moc platí heslo "kus od kusu". Na můj vkus dost nepředvídatelně. Ale tohohle renaulta mám též a bez problému.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.