0
zpět
 

diskuze k tématu: Pro lepší auta jeďte do ciziny. V Česku jsou drahá

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.05.2007 00:06, příspěvek byl vymazán
příspěvek byl vymazán
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.05.2007 08:17, Reimporty aut fungují!!
Známí o tom taky přemýšlel, sondoval nabídky a pak koupil novou octavii II 1,9TDI tuším ve výbavě elegance za 530 000, což bylo o cca 80 000 míň než v ČR! Firma se jmenovala e-import nebo nějak podobně.
Navíc to mělo metalízu a nějakých pár blbinek - asi do ní půjdu taky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.05.2007 12:40, ceny
Ale hlavně se to vyplati u ojetych, jelikoz treba v Německu je stačeni tachometru TRESTNY ČIN, u nas národní sport....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.05.2007 17:46, RE: ceny
anonym napsal:
Ale hlavně se to vyplati u ojetych, jelikoz treba v Německu je stačeni tachometru TRESTNY ČIN, u nas národní sport....
Nejen ze v Nemecku je staceni trestny cin, a tka to vetsinou staci az dovozce, ale pokud si auto vyberete sami tak se da opravdunarazit napekne kousky. Dalsi argument: auto chrasti, ale dokud jezdi, tak ho cech do servisu moc casto nedava. V nemecku se chovaji mnohem lepe k autum. nehlede na kvalitu servisu, v CR vam vymeni polovinu auta, protoze nevi, kde je problem, banalni veci meni hodiny a pak si to uctuji, to v Nemecku taky nexistuje a tak se lidi neboji jezdit do kvalitnich servisu. A nemluvne o kvalite silnic, ktera ma take velky vliv na opotrebeni podvozku a na rozvrzani interieru,
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 16.05.2007 21:21, RE: ceny
anonym napsal:
Ale hlavně se to vyplati u ojetych, jelikoz treba v Německu je stačeni tachometru TRESTNY ČIN, u nas národní sport....
Ojetý auta prodávají v Německu TURCI. A ti taky moc dobře vědí, jak je údaj na tachometru důležitej. Takže stáčení tachometru se už děje i tam. Další KM se tomu uberou doma a 10 let stará kára s 80 000 na tachecu je na světě. A pak už jen slyšíte " Tohle auto měl starší pán co stím jezdil jen jednou za tejden na chatu.....bla bla bla. Neříkám, že je to pravidlo, ale ojedinělý jev to taky není.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.06.2007 16:20, RE: ceny
mufik.martin napsal:
Nejen ze v Nemecku je staceni trestny cin, a tka to vetsinou staci az dovozce, ale pokud si auto vyberete sami tak se da opravdunarazit napekne kousky. Dalsi argument: auto chrasti, ale dokud jezdi, tak ho cech do servisu moc casto nedava. V nemecku se chovaji mnohem lepe k autum. nehlede na kvalitu servisu, v CR vam vymeni polovinu auta, protoze nevi, kde je problem, banalni veci meni hodiny a pak si to uctuji, to v Nemecku taky nexistuje a tak se lidi neboji jezdit do kvalitnich servisu. A ne...
mufik.martin

ty asi děláš v servise že víš hodně o tom jak se má najít závada viď??a nebo seš při nejmenším ze stodeseti procent němec..

Tim jsem se nechtěl zastávat čechů ani jít proti němcům..Ale na SRAČKY
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 04.06.2007 16:21, RE: ceny
anonym napsal:
mufik.martin

ty asi děláš v servise že víš hodně o tom jak se má najít závada viď??a nebo seš při nejmenším ze stodeseti procent němec..

Tim jsem se nechtěl zastávat čechů ani jít proti němcům..Ale na SRAČKY
MÁM ALERGIGI !!!! Aby to bylo úplný...zdar
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.