0
zpět
 

diskuze k tématu: Test Peugeotu 508 SW BlueHDI: Umí šestku

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Pondělí 23.02.2015 08:11, konkurenti
Proč je mezi srovnatelnými konkurenty škoda octavia? Sice chápu, že cenou je se střední třídou zjevně srovnatelná, ale to je tak všechno = pořád je to auto z nižší střední třídy. Jediná škodovka střední třídy je superb.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Pondělí 23.02.2015 08:32, 508 GT
Je si autor jist, že 508, kterou před lety testoval, byla verze GT? Ta se podle mě už od začátku dodávala jen s 2,2, a určitě neměla 120 kW
reagovat
kancelarskakrysa
počet příspěvků6
datum registrace01.06.2010
Pondělí 23.02.2015 10:03, ehhh
Tyhle tahanice o třídách jsou fakt o ničem. jeden je bere podle délky, druhej podle rozvoru, třetí snad podle barvy. Podle mě by všichni měli prostě dělat podle jediného klíče. Třeba podle toho, kam se zařazuje to auto do statistik.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Pondělí 23.02.2015 10:10, RE: konkurenti
Pavlik napsal:
Proč je mezi srovnatelnými konkurenty škoda octavia? Sice chápu, že cenou je se střední třídou zjevně srovnatelná, ale to je tak všechno = pořád je to auto z nižší střední třídy. Jediná škodovka střední třídy je superb.


Dobrý den, konkurenti jsou vybíráni podle tabulek dle Sdružení dovozců automobilů (http://sda-cia.cz/)

František Mašek
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Pondělí 23.02.2015 10:11, RE: 508 GT
Pepe napsal:
Je si autor jist, že 508, kterou před lety testoval, byla verze GT? Ta se podle mě už od začátku dodávala jen s 2,2, a určitě neměla 120 kW


Dobrý den, ohledně výbavy předchozího testovaného modelu máte pravdu – šlo o výbavu Allure. Omlouvám se.
František Mašek
reagovat
A4
počet příspěvků134
datum registrace09.05.2007
Pondělí 23.02.2015 10:49, ach jo
.. takový pěkný auto, škoda, že k němu výrobce nedává pořádnej atmosférickéj benzín, aspoň nějakej dvoulitr. Místo toho tady máte DPF, močovinu, start-stop a podobný pseudoekonesmysly, nad kterými v budoucnu majitel asi jednou zapláče, divná to doba
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Pondělí 23.02.2015 13:36, RE: ehhh
kancelarskakrysa napsal:
Tyhle tahanice o třídách jsou fakt o ničem. jeden je bere podle délky, druhej podle rozvoru, třetí snad podle barvy. Podle mě by všichni měli prostě dělat podle jediného klíče. Třeba podle toho, kam se zařazuje to auto do statistik.


Auta se do tříd zařazují zcela jasně, jen škodovka se v česku snaží zblbnout lidi marketingem, že mají lepší auto než je realita (a skvěle se jim to daří). Ať to vezmu podle rozvoru (ztráta na auta střední třídy minimálně 100 mm) nebo délky (ztráta na auta střední třídy minimálně 200 mm), pořád mi vychází octavia jako podstatně menší auto a to je hodně přifouknutá na délku karoserií typu liftback. Zkuste si někdy přesednout z octavie nebo jakéhokoli jiného auta nižší střední třídy do auta střední třídy - ten rozdíl v prostornosti je markantní (snad jen s výjimkou BMW řady 3). Ano octavia má obří kufr, ale to je tak jediný parametr jímž by se dala zařadit do střední třídy.
reagovat
David V
počet příspěvků2054
datum registrace16.05.2007
Pondělí 23.02.2015 23:40, RE: ach jo
A4 napsal:
.. takový pěkný auto, škoda, že k němu výrobce nedává pořádnej atmosférickéj benzín, aspoň nějakej dvoulitr. Místo toho tady máte DPF, močovinu, start-stop a podobný pseudoekonesmysly, nad kterými v budoucnu majitel asi jednou zapláče, divná to doba


Až druhý majitel, ten první se toho zbaví raději dříve, než by ho to potkalo. Nicméně s absencí atmo motorů v současných autech se také těžce vyrovnávám. Ještěže aspoň ta Asie jede ještě po staré linii.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Úterý 24.02.2015 20:37, RE: ehhh
Pavlik napsal:
kancelarskakrysa napsal:
Tyhle tahanice o třídách jsou fakt o ničem. jeden je bere podle délky, druhej podle rozvoru, třetí snad podle barvy. Podle mě by všichni měli prostě dělat podle jediného klíče. Třeba podle toho, kam se zařazuje to auto do statistik.
Auta se do tříd zařazují zcela jasně, jen škodovka se v česku snaží zblbnout lidi marketingem, že mají lepší auto než je realita (a skvěle se jim to daří). Ať to vezmu podle rozvoru (ztráta na auta střední třídy minimálně 100 mm) nebo délky (ztráta na auta střední třídy minimálně 200 mm), pořád mi vychází octavia jako podstatně menší auto a to je hodně přifouknutá na délku karoserií typu liftback. Zkuste si někdy přesednout z octavie nebo jakéhokoli jiného auta nižší střední třídy do auta střední třídy - ten rozdíl v prostornosti je markantní (snad jen s výjimkou BMW řady 3). Ano octavia má obří kufr, ale to je tak jediný parametr jímž by se dala zařadit do střední třídy.


Tak například pan Pelc z komunikace Śkoda Auto tvrdí,že Octavia je někde mezi třídami.Ale o tom do které třídy daný model patří u nás rozhoduje Svaz Dovozců Automobilů,který octavii přeřadil do střední třídy na doporučení JATO DYNAMICZ přední světové agentury,která analyzuje v 29 evropských státech včetně prodeje jednotlivých značek a modelů.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Pátek 27.02.2015 21:40, RE: ehhh
Fanda napsal:
Pavlik napsal:
kancelarskakrysa napsal:
Tyhle tahanice o třídách jsou fakt o ničem. jeden je bere podle délky, druhej podle rozvoru, třetí snad podle barvy. Podle mě by všichni měli prostě dělat podle jediného klíče. Třeba podle toho, kam se zařazuje to auto do statistik.
Auta se do tříd zařazují zcela jasně, jen škodovka se v česku snaží zblbnout lidi marketingem, že mají lepší auto než je realita (a skvěle se jim to daří). Ať to vezmu podle rozvoru (ztráta na auta střední třídy minimálně 100 mm) nebo délky (ztráta na auta střední třídy minimálně 200 mm), pořád mi vychází octavia jako podstatně menší auto a to je hodně přifouknutá na délku karoserií typu liftback. Zkuste si někdy přesednout z octavie nebo jakéhokoli jiného auta nižší střední třídy do auta střední třídy - ten rozdíl v prostornosti je markantní (snad jen s výjimkou BMW řady 3). Ano octavia má obří kufr, ale to je tak jediný parametr jímž by se dala zařadit do střední třídy.
Tak například pan Pelc z komunikace Śkoda Auto tvrdí,že Octavia je někde mezi třídami.Ale o tom do které třídy daný model patří u nás rozhoduje Svaz Dovozců Automobilů,který octavii přeřadil do střední třídy na doporučení JATO DYNAMICZ přední světové agentury,která analyzuje v 29 evropských státech včetně prodeje jednotlivých značek a modelů.


Já ti to nevyvracím - napsal jsem jasně, že marketing škodovky tlačí své produkty někam kde nemají co dělat. Totéž nějaká "světoznámá" marketingová agentura - opravdu nehodlám slepě věřit nějakým číslům předkládaným MARKETINGOVOU agenturou (pro tvou informaci - to je soukromá firma živící se podporou prodeje produktu, takže o jakékoli nezávislosti nemůže být ani řeč). Mezi třídami octavia asi bude: kufr má ze střední třídy, prostor pro posádku z nižší střední třídy a cenu z vyšší střední třídy, takže značka škoda v kostce .
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.