0
zpět
 

diskuze k tématu: Opel Calibra 2,0 16V / 110kW / 4x4

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.07.2007 00:40, příspěvek byl vymazán
příspěvek byl vymazán
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.07.2007 06:09, Calibra
Vždycky se mi Calibra moc líbila, ale takových nás je hodně, protože i dnes je to líbivé auto.
Vždycky jsem ji chtěl, hlavně v motorizaci 2.0T 4x4 204PS, ale měl jsem z pověsti o spolehlivosti Cali trochu strach.
A sehnat tuhle Cali někdy z roku 1996-1997 bylo pro mě nadlidským úkolem, tak nakonec jsem koupil Astru.
Jinak recenze nic moc, je napsána až moc vychvalovně.
Každopádně se spotřebou souhlasím, 2.0 16V v Cali jezdili opravdu za dobrou spotřebu kolem 7-7,5l když se jezdilo normálně.
To 2.0 8V byl žravější
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.07.2007 07:02, Calibra je sporťák německých zedníků
Kdo jel v autě stejné třídy od konkurence (probe, eclipse, celica...) a s calibrou tak ví že calibra je z nich největší shit. Motorem, podvozkem, spolehlivostí. Howgh
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.07.2007 07:41, RE: Calibra je sporťák německých zedníků
anonym napsal:
Kdo jel v autě stejné třídy od konkurence (probe, eclipse, celica...) a s calibrou tak ví že calibra je z nich největší shit. Motorem, podvozkem, spolehlivostí. Howgh
Probe ze je sportovnejsi auto?? nenech se vysmat kamarade, ale asi si v tom nesedel... celica snad i jo, ale probe je plechovka 100krat vetsi nez calibra! to at se na me nikdo nezlobi...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.07.2007 07:43, RE: Calibra je sporťák německých zedníků
anonym napsal:
Kdo jel v autě stejné třídy od konkurence (probe, eclipse, celica...) a s calibrou tak ví že calibra je z nich největší shit. Motorem, podvozkem, spolehlivostí. Howgh
Calibra není žádný sporťák, vznikla jako velké kupé, něco ve stylu GT, takže auto na dlouhé pohodlné cestování s relativně silnými motory a dobrou spotřebou.
Jinak motory jsou v Calibrách dobré, jsou silné a celkem úsporné, jakž takž spolehlivé. Ukaž mi Probe s konkurenčním motorem k 2.0 16V T 4x4.
A spolehlivost je kus od kusu, ale to je u každého auta. Poslední ročníky 1996-1997 jsou dobré, jenže celkem pořád drahé.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.07.2007 07:56, dobrý
na Silvestra. Calibra je tu předvedena jako nejlepší sporťák všech dob, což je samozřejmě zhovadilost ( o vzhledu nepochybjuji, ten je super i dnes ) a přitom majiteli nezbylo na obutí, tak lítá 220 na ojetých šlupkách.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.07.2007 08:10, Calibra
Nechápu, jak redakce může pustit takovou "recenzi". Někdo si udělal srandu a hold to někdo sežral. Že by se probral Žigi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.07.2007 08:24, RE: Calibra
PV napsal:
Nechápu, jak redakce může pustit takovou "recenzi". Někdo si udělal srandu a hold to někdo sežral. Že by se probral Žigi.
No jestli si myslíš, že je to moje recenze, tak si hodně na omylu.
Nemohl bych recenzovat auto, které jsem nikdy nevlastnil, jinak potvrzuji, že recenze stojí za velké h...o.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.07.2007 08:27, RE: Calibra je sporťák německých zedníků
anonym napsal:
Kdo jel v autě stejné třídy od konkurence (probe, eclipse, celica...) a s calibrou tak ví že calibra je z nich největší shit. Motorem, podvozkem, spolehlivostí. Howgh
Já nevím co je Opel Calibra a nemíním to hodnotit, ale třeba zrovna MIcubiši Eclibse je typickým autem amerických balíků. Takových těch týpků co nepobrali moc rozumu a zamaštěné kostkované košili a bejsbolce lezou z tohoto přízraku do mekáče na dva hambáče. Je to sociologický fenomén popsaný i nějaké serioznější literatuře.

Jinak hodnotit auta jako taková podle sociální IQ uživatelů je hloupost, takže s těmi německými zdeníky jste si to mohl odpustit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.07.2007 08:32, RE: Calibra je sporťák německých zedníků
anonym napsal:
Já nevím co je Opel Calibra a nemíním to hodnotit, ale třeba zrovna MIcubiši Eclibse je typickým autem amerických balíků. Takových těch týpků co nepobrali moc rozumu a zamaštěné kostkované košili a bejsbolce lezou z tohoto přízraku do mekáče na dva hambáče. Je to sociologický fenomén popsaný i nějaké serioznější literatuře.

Jinak hodnotit auta jako taková podle sociální IQ uživatelů je hloupost, takže s těmi německými zdeníky jste si to mohl odpustit.
Hodnotit auta podle majitele je samozřejmě kravina, ale hodnotit majitele podle auta už bývá objektivnější. Platí samozřejmě u těch jakoby vyjimečných aut.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.07.2007 08:51, RE: dobrý
edmund napsal:
na Silvestra. Calibra je tu předvedena jako nejlepší sporťák všech dob, což je samozřejmě zhovadilost ( o vzhledu nepochybjuji, ten je super i dnes ) a přitom majiteli nezbylo na obutí, tak lítá 220 na ojetých šlupkách.
To, ze jsou gumy mirne jete neznamena, ze jsou to slupky. Ja osobne na auto taky kupuju ojete pneu. Jsou jete jednu sezonu a z puvodnich 7 mm maji 5 mm. Coz vcelku odpovida jednomu roku jizdy v Nemecku. Pokud si myslite, ze jsou gumy po roce slupky, jak casto menite gumy na aute vy pokud koupite nove? Vzdyt gumy letni jsou spatny az tak okolo 2,5 - 3 mm a zimni jsou spatne pokud maji mene jak 4 mm
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.07.2007 09:06, RE: dobrý
mufik.martin napsal:
To, ze jsou gumy mirne jete neznamena, ze jsou to slupky. Ja osobne na auto taky kupuju ojete pneu. Jsou jete jednu sezonu a z puvodnich 7 mm maji 5 mm. Coz vcelku odpovida jednomu roku jizdy v Nemecku. Pokud si myslite, ze jsou gumy po roce slupky, jak casto menite gumy na aute vy pokud koupite nove? Vzdyt gumy letni jsou spatny az tak okolo 2,5 - 3 mm a zimni jsou spatne pokud maji mene jak 4 mm
No měním co sezónu. Také jsem si samozřejmě proel experimenty s ojetinami. jak pneu, tak auta. Ale zatímco u auta to považuji i ojetinu za rozumnou volbu, tak u pneu je mi jasné, že nikdo nebude sundávat z auta super vzorek. Už jen z prosté lenosti to dělat. A lítat na širokém nízkoprofilu za 8 stovek 220km/hod mi říjde jako čistý hazard. Nehledě na to, že je to opravdu jinak u Punti, se kterým se jede do 130km/hod a jinak u maniaka, který si myslí, že Calibra je sportovní nářadí nejvyšší třídy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.07.2007 09:12, RE: Calibra je sporťák německých zedníků
edmund napsal:
Hodnotit auta podle majitele je samozřejmě kravina, ale hodnotit majitele podle auta už bývá objektivnější. Platí samozřejmě u těch jakoby vyjimečných aut.
a českých cikánů
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.07.2007 09:15, RE: Calibra je sporťák německých zedníků
anonym napsal:
a českých cikánů
No přesedlávají nám hoši ze Žigulů na západní vozy. A bez urážky Opelu, začínají se množit okadetovaní. )
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.07.2007 09:50, Gumy
edmund napsal:
No přesedlávají nám hoši ze Žigulů na západní vozy. A bez urážky Opelu, začínají se množit okadetovaní. )
Jestli jedna 15" guma stala 9500Kc tak to pak 13" musela stat okolo15000tis nebot loni jsem kupoval 17" continentaly, letos 18" Bridgestony- vzdy pod 5tis za ks.
Znamena to, ze cim vetsi si koupite gumu, tim bude levnejsi..a to se vyplati!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.07.2007 10:43, hopla za 150???..a "sportak"?
...levny sportak 4X4? - tak to si mel panacek koupit Mitsubishi GT 3000-))) to by se povozil a ne hopla....ale jinak blahoprani ze to prezil (vzhledem k obuti a pokusum s maximalkou-doufam ze na nemecke dalnici)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.07.2007 13:26, RE: Gumy
Krkovicka napsal:
Jestli jedna 15" guma stala 9500Kc tak to pak 13" musela stat okolo15000tis nebot loni jsem kupoval 17" continentaly, letos 18" Bridgestony- vzdy pod 5tis za ks.
Znamena to, ze cim vetsi si koupite gumu, tim bude levnejsi..a to se vyplati!
Souhlas, Barum za 9.500,- - to muselo bejt alespoň na autobus... Když už má někdo přístup na internet, tak to nechápu.... Obouvám ve firmě 9 aut, mám kamaráda-soukromníka pneuservismana a za ty prachy bych sehnal i Bridg. na Q7.... Taky jsem si jednou vyzkoušel "ojeté" za hubičku a díky - nikdy víc....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.07.2007 14:11,
Brzdy s ABS to zastaví 'na fleku'. Vzhled i interiér jsou super, palubní počítač, špičkové ozvučení vozu, el. ovládání všeho, co vás napadne.
To "ABS" bude asi super věc, když zastaví auto na fleku Vzhled i interér super, to jsme se vrátili asi o 15 let zpět ne?! A perlička nakonec: nějak mě nenapadá nic co by se mohlo ovládat elektricky kromě oken a možná tak ještě zrcátek, které si člověk nastaví jednou za život
18 letý kluk si koupil auto s které to jako Bburago proháněl co by malý na písku
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.07.2007 14:36, RE: Gumy
Pepe napsal:
Souhlas, Barum za 9.500,- - to muselo bejt alespoň na autobus... Když už má někdo přístup na internet, tak to nechápu.... Obouvám ve firmě 9 aut, mám kamaráda-soukromníka pneuservismana a za ty prachy bych sehnal i Bridg. na Q7.... Taky jsem si jednou vyzkoušel "ojeté" za hubičku a díky - nikdy víc....
Tak ono ojete gumz ya hubicku je neco jineho. Ja napriklad na Fiata koupil loni yimni Good Zear Ultragrip radz 7 ya 1000 kus, bzli jete jednu sezonu a vzorek temer zcela puvodni. Jestli zmizel po prvnim majiteli milimetr tak prehanim. Rozmer 14 palcu. Na toledo jsem kupoval klasicky pres pneuservis, ktery se zabyva dovozem pneu a platil jsem 600 za gumu a byli to Dunlop Winter sport. Vzorek meli cca 5 - 6 mm takze si myslim, ze jsem neprodelal. Samozrejmne koupit gumy za 300 kus co jsou an jednu sezonu a jet s nimi 220 je hazard.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 11.07.2007 15:47, RE: Gumy
mufik.martin napsal:
Tak ono ojete gumz ya hubicku je neco jineho. Ja napriklad na Fiata koupil loni yimni Good Zear Ultragrip radz 7 ya 1000 kus, bzli jete jednu sezonu a vzorek temer zcela puvodni. Jestli zmizel po prvnim majiteli milimetr tak prehanim. Rozmer 14 palcu. Na toledo jsem kupoval klasicky pres pneuservis, ktery se zabyva dovozem pneu a platil jsem 600 za gumu a byli to Dunlop Winter sport. Vzorek meli cca 5 - 6 mm takze si myslim, ze jsem neprodelal. Samozrejmne koupit gumy za 300 kus co jsou an jednu...
U ojeté gumy nevím, jak ji kdo obouchal o obrubníky, nevím jak je na tom kostra (a kdo by se s tím vláčel na RTG, že) a absence reklamace v případě defektu (přežiju-li to) mě taky nenadchne... To si klidně na vrakáči koupím cokoli, ale jenom blázen by kupoval třeba brzdy. A podle mě je tomu tak i u těch gum.
reagovat
1 2


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.