0
zpět
 

diskuze k tématu: Nissan Note 1,4 - test spotřeby

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.09.2006 07:28, předjíždění?
pokud má auto takové zpřevodování musí být určitě dostatečně pružné i v 90 kmh.s čím jste to srovnávali??když jedu fabii 1,4 100koní tak sice taky víc točí ale na všechny rychlosti je pružnější a to o dost než 1,2 nebo 1,4 55 kw
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.09.2006 13:29, Nissan Note
Note sa Nissanu vydaril. V tejto cenovej kategórii vo svojej triede nemá konkurenciu.
Stačí sa pozrieť na cenu, výbavu a hlavne na motor základneho Roomstera 1.2HTP. Nissan je proti nemu ako vybavená raketa, a ešte k tomu vychádza cenovo výhodnejšie (vzhľadom na motor a výbavu). Podvozok je tiež na špičkovej úrovni a radí Note na špičku v danej kategórii. Kto neverí, nech si prečíta test na: http://www.auto.cz/testy/nissan-note-1-6-zlata-stredni-cesta.html
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.09.2006 16:38, Co takhle něco ze života?
Přijde mi poněkud zvláštní, měřit spotřebu v obsazení 1 člověka. Při zamyšlení, kdo asi tvoří cílovou skupinu, bych řekl, že auto asi nebude jezdit takřka prázdné. Co takhle naložit nějakou příslušnici hezčího pohlaví (děti vzadu stačí nasimulovat závažím - pro jistotu) a hurá do přírody. Nebo nejsou lidi ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.09.2006 18:06, RE: Co takhle něco ze života?
Pepe napsal:
Přijde mi poněkud zvláštní, měřit spotřebu v obsazení 1 člověka. Při zamyšlení, kdo asi tvoří cílovou skupinu, bych řekl, že auto asi nebude jezdit takřka prázdné. Co takhle naložit nějakou příslušnici hezčího pohlaví (děti vzadu stačí nasimulovat závažím - pro jistotu) a hurá do přírody. Nebo nejsou lidi ?
ad 1) - v rámci dané objemové třídy je motor velice pružný, subjektivně se mi zdál pružnější než motor 1,4 16V 100 k v Renaultu Clio, které je ale o něco těžší. To, že auto ve vyšších rychlostech při předjíždění zrychluje jen vlažně přičítám vyšší stavbě a tím pádem většímu aerodynamickému odporu. Ve srovnání s jakoukoliv dvanáctistovkou je samozřejmě pružnější.
ad 2) souhlasím s cenovou výhodností, ale nikoliv s kvalitami podvozku, s motorem 1,6 je totiž spojeno tužší, sportovnější odpružení, základní podvozek není špatný, ale je nladěn spíše komfortně. Na kvalitních silnicích to na jistotě jízdy neubírá, ale na nerovnostech obě nápravy dost citelně odskakují.
ad 3) souhlasím, ale spotřebu měříme na dané trase co nejdříve po převzetí vozu, takže ne vždy se podaří někoho sehnat, jinak s rodinou jsem s Notem také vyrazil na dovolenou a spotřeba se pohybovala pod 6 l, jen na dálnici při rychlosti 130 - 150 km/h stoupla na 6,3 l, jinak během celého testu byla spotřeba 5,9, myslím že v testu se o tom zmiňuji...
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.