0
zpět
 

diskuze k tématu: Nissan Almera 1.4i - jak na nepravidelný chod motoru?

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 18.11.2011 08:37, almera
jednoznačně cívky/kabely. podle mých zkušeností je to slabina takhle starých (10+) nissanů s nájezdem +- 200k.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 18.11.2011 09:10, RE: almera
tomaskrtek napsal:
jednoznačně cívky/kabely. podle mých zkušeností je to slabina takhle starých (10+) nissanů s nájezdem +- 200k.
Výše uvedený příspěvek mohu jen potvrdit, měl jsem naprosto stejný problém, kabely ke svíčkám.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 18.11.2011 12:20, RE: almera
Ricky001 napsal:
Výše uvedený příspěvek mohu jen potvrdit, měl jsem naprosto stejný problém, kabely ke svíčkám.
Vymeniť hlavu rozdelovača, palec rozdelovača nové káble ku sviečkam + nové sviečky ,ale NGK alebo Denso nie Bosch tie väčšinou na japan autách nefungujú.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 18.11.2011 12:40, chod na 3 až 4 válce - jak kdy
Takto mi fungoval můj motor 1.8i 92kW japonské provenience když došlo k elektrickému průrazu vysokonapěťových kabelů co vedou ke svíčkám. Svíčky byly "utopeny" asi 15cm hluboko v motoru. Kabely s objímkou byly silně tepelně namáhány. Odešly spolehlivě jeden po druhém v rozmezí nájezdu vozu od 120 do 200 tis. km.
Závadu jsem diagnostikoval tak, že jsem za chodu motoru povytahoval postupně jeden po druhém kabelu ze svíčky. Musí se to dělat opatrně, aby člověk nedostal ránu. Tím jsem zjistil, který válec vynehává. Motor z chodu 3 až 4 válce přejde po vytažení na chod (3 válce - touto svíčkou/kabelem to je), nebo od režimu jedou "2 až 3" válce (touto to nebylo). Při povytažení vysokonapěťového kabelu jsem viděl jak jiskra létá přes eletricky proraženou izolaci. Bylo to na 100 procent vidět jen při chodu motoru, po vymontování byl na kabelu jen malý černý flíček, který by mohl lecko přehlédnout...
Pokud zjistíte, že to opravdu bylo kabelama, tak pokud mohu doporučit, kupte i přes vyšší cenu originál. Dodnes nechápu proč, ale osobně jsem viděl, že dle zkoušečky zcela funkční neoriginální kabel způsoboval výpadky chodu a na jeho místo daný originální kabel fungoval bez chyb.
Pán co radí zkontrolovat "palec" - toto není vozidlo z roku 1969. Předpokládám, že má elektronické zapalování.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 18.11.2011 13:35, RE: almera
jarokukla napsal:
Vymeniť hlavu rozdelovača, palec rozdelovača nové káble ku sviečkam + nové sviečky ,ale NGK alebo Denso nie Bosch tie väčšinou na japan autách nefungujú.
ups, obávám se že mechanický rozdělovač to už asi mít nebude
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 20.11.2011 16:28, RE: chod na 3 až 4 válce - jak kdy
free78 napsal:
Takto mi fungoval můj motor 1.8i 92kW japonské provenience když došlo k elektrickému průrazu vysokonapěťových kabelů co vedou ke svíčkám. Svíčky byly "utopeny" asi 15cm hluboko v motoru. Kabely s objímkou byly silně tepelně namáhány. Odešly spolehlivě jeden po druhém v rozmezí nájezdu vozu od 120 do 200 tis. km.
Závadu jsem diagnostikoval tak, že jsem za chodu motoru povytahoval postupně jeden po druhém kabelu ze svíčky. Musí se to dělat opatrně, aby člověk nedostal ránu. Tím jsem zjistil, kter...
Vidím že nikto nemá s týmto vozidlom skúsenosti ked píše že nemá palec. Vozidlo má palec a aj mechanický rozdelovač. jedná sa o motor GA14DE.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 21.11.2011 12:11, Řetěz
Myslím si, že vytahaný řetěz to nebude, tam by špatná funkce motoru byla plynulá bez náhlých změn v tahu. Naupak problémy s napínákem řetězu by se takto projevit mohly. Doporučení na předepsaný olej lze jen podpořit.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 21.11.2011 12:15, Svíčky - elektrika
Co se týče svíček, tak ani ty nemusí být úplně mimo hru. Už jsem se setkal s prasklou keramikou na svíčce a ta pak občas nezapálila. Na první pohled to téměř nebylo vidět. Projevovalo se to cukáním zejména v nízkých otáčkách, když na to člověk šlápl, tak to jelo už lépe.

Co se týče elektriky obecně, tak bych se neomezil na hýbání s kabelama, ale poctivě bych rozpojil každý konektor a pořádně s ním zahýbal.

A obecně - bylo to na diagnostice? Myslím si, že v takovém případě by něco ukázat mohla.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 24.11.2011 13:18, Jako blesk
Zdravím. Zde uváděný dotaz jsem zasílal před více jak dvěma lety, tudíž děkuji za rychlost.
Co bylo příčinou jsem bohužel nezjistil. Byl jsem i přímo v Nissanu, kde to bylo i napojeno na diagnostiku a nebyl zjištěn žádný problém. Auto jsem ale po pár měsících prodal, takže nevím zda se to projevilo i dalšímu majiteli. Ale asi bych to taky hádal na kabely ke svíčkám, ale svíčky samotné bych vyloučil. Byly měněny za nové, stejně jako vzduchový filtr. Snad je další majitel spokojený, ponevadž to bylo super auto.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.