0
zpět
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz R - luxusní ojetina, nebo past na peněženku?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pondělí 14.09.2015 12:41, luxusní ojetina i past pro peněženku
V podstatě tady platí to samé co u velkých prémiových SUV a limuzín o opicích a banánech. Propad ceny extrémní, ale provoz a údržba stále jako u nového/zánovního. Doporučuji si sehnat článek někdy ze začátku léta 2015 ze světa motorů, kde ojeté eRko řešili podrobně. Osobně jsem s eRkem jel sice jen párkrát ale na rozdíl od GL (které považuji za opravdu povedené SUV, nehrající si na žádný sport a nabídne spoustu místa i pohodlí) mi nesedlo, takový kočkopes. Ale to je samozřejmě subjektivní.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 15.09.2015 15:46, RE: luxusní ojetina i past pro peněženku
Paul napsal:
V podstatě tady platí to samé co u velkých prémiových SUV a limuzín o opicích a banánech. Propad ceny extrémní, ale provoz a údržba stále jako u nového/zánovního. Doporučuji si sehnat článek někdy ze začátku léta 2015 ze světa motorů, kde ojeté eRko řešili podrobně. Osobně jsem s eRkem jel sice jen párkrát ale na rozdíl od GL (které považuji za opravdu povedené SUV, nehrající si na žádný sport a nabídne spoustu místa i pohodlí) mi nesedlo, takový kočkopes. Ale to je samozřejmě subjektivní.


Nemuší bejt, pane vedoucí, nekupovat vzduchový podvozek, 320 CDI je gut a 350CDI ještě lepší, zjistit jak jsou na tom vstřiky, 7Gtronic někdy zlobí, ale v Blučině u Brna ho umí spravovat... Docela to žere, počítat s 12 litry spíš. Auto dobrý, eRko si nehraje na sport, v podstatě je to GL s jiným tvarem karoserie, mně osobně připadá, že si na něco hraje spíš GL...

reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Úterý 15.09.2015 21:07, R klasse
Problem Rka je opravdu vysoka hmotnost, ktere prilis neodpovidala nabidka motoru. V podstate jedina motorace, ktera s autem trochu zacvici je 500vka, ale s tou je spotreba mezi patnacti dvaceti litry coz dava autu dojezd miniauta a provozni naklady sportaku. Nejcastejsi 320 CDI ma spotrebu kolem dvanacti litru, coz je rozumnejsi ale take specialne na diesel zadna hitparada. Dynamika s timhle motorem je v kombinaci s hmotnosti auta spise na klidnejsi jezdeni, zadny trhac asfaltu to neni. Hmotnost se projevuje i na zvysene poruchovosti proti treba stejne starym Eckam.
Na druhou stranu, ale specialne v longu je to zdaleka nejkomfortnejsi zpusob jak vozit rodinu. S top sedackami a vybavou je to pohodlim srovnatelne s Skem a pritom prakticnost pro rodinu uplne nekde jinde. Ale jak jsem psal plati se za to zvysenimi servisnimi i provoznimi naklady a horsi dynamikou.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 18.09.2015 11:45, Od pana Blaháčka se nic nedozvíme:)
tak jen pro úplnost kompresor vzduchového podvozku cca 10 tisíc, přední měch cca 12, zadní 6 tisíc...
všechno dohromady už to asi naskáče.
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Pátek 18.09.2015 14:15, RE: Od pana Blaháčka se nic nedozvíme:)
Reno napsal:
tak jen pro úplnost kompresor vzduchového podvozku cca 10 tisíc, přední měch cca 12, zadní 6 tisíc...všechno dohromady už to asi naskáče.


Neni to tak hrozny. Povetsinou zacne uchazet jenom jeden, malokdy odejde vsechno najednou vcetne kompresoru, dost casto se da vadna soucast repasovat a realne dveste tisic ten podvozek udela. Takze ano muze to nepotesit, ale neni to nejaka extremni servisni vrazda.
reagovat
HarryXXL
počet příspěvků1
datum registrace31.12.2015
Čtvrtek 31.12.2015 08:56, RE: Od pana Blaháčka se nic nedozvíme:)
Ne321 napsal:
Reno napsal:
tak jen pro úplnost kompresor vzduchového podvozku cca 10 tisíc, přední měch cca 12, zadní 6 tisíc...všechno dohromady už to asi naskáče.
Neni to tak hrozny. Povetsinou zacne uchazet jenom jeden, malokdy odejde vsechno najednou vcetne kompresoru, dost casto se da vadna soucast repasovat a realne dveste tisic ten podvozek udela. Takze ano muze to nepotesit, ale neni to nejaka extremni servisni vrazda.



Není to tak hrozné?! Nevím, kde ty ceny berete, ale v autorizovaném servisu bez práce Vám napočítají kompresor vzduchového podvozku 18.500,- Kč, za zadní tlumiče min. 30.000,- Kč, zadní měchy kolem 9.000,- Kč atd. Vždy se to musí měnit po dvou - tlumiče, měchy atd., takže mi to levné vůbec nepřijde. R-ko Vám jen tak někdo neodservisuje, vím, o čem mluvím.

Jedna věc je, za kolik to seženete na internetu, druhá věc je, kdo Vám to dokáže vůbec vyměnit, aby tam neudělal víc škody než užitku a za kolik. Pokud máte servis či mechanika, který dává takové ceny, dejte kontakt, rád ho navštívím. :)





reagovat
Ilegal
počet příspěvků2
datum registrace27.07.2017
Čtvrtek 27.07.2017 23:48, Ono opravdu není tak hrozné
Od posledního příspěvku utekly téměř dva roky a musím napsat, že už není problém R-ko servisovat jinde, než v originálním servise. I ceny měchů nejsou závratné, jen musíte vědět kde je koupit. Na mé S430 stojí měch s tlumičem cca 16500 u firmy Mercedes motors a se servisem R-ka tam nemají problém, navíc vás nestáhnou z kůže jako u originál zastoupení. Ještě poznámku k vzduchovým podvozkům, já osobně bych ho již nechtěl, je sice znát lepší komfort při jízdě, hlavně při vyšších rychlostech, ale za ty starosti to nestojí, pokládám to za jeden velký omyl a útok na nervy a peněženku. Můj osobní tip je R-ko 500, silné motory umí v mercedesu nejlépe ( viz 430, jeden z nejlepších mercedesářských motorů), rozhodně nebrat benzinovou 350ku, ty motory se docela kazí a dávat za jiný 120 až 150 tisíc je na nic... A rozhodně nebrat vzduchový podvozek.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.