0
zpět
 

diskuze k tématu: Ojetý Mercedes G – na módní vlně za malé peníze?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pátek 10.07.2015 18:55, za půl mega
bude k mání tak deset a více let staré géčko. použitelný je pětiválec 270D nebo benzínový osmiválec - G500. Upřímně: půl mega je na géčko strašně málo. Dobré kousky začínají tak na miliónu. to auto si drží hodnotu absolutně nechutně. S takovým ročním nájezdem bych géčko ani nekupoval, protože prostě auta v téhle cenové relaci musí mít najeto tak 300-500 tisíc km. zadní sedačky jsou absolutně příšerné, známý tomu říkal "trestná lavice". jezdil jsem s atmosférickým 5,5litrem 387hp a dynamika byla naprosto skvělá. měl jsem vyzkoušet i aktuální 63ku s biturbo 5,5litrem a kupodivu, spotřeba byla nižší, vevnitř to auto je naprosto nádherné.
400CDI nekupovat nikdy, jsou levnější, ale motor i převodovka jsou průser. Existovala i atmosférická verze G55 AMG a později přeplňovaná kompresorem, obě vysoce výkonné a i teď, po tolik letech si drží cenu přes milión.
nabídnul bych alternativu ale žádná není. Defender je něco úplně jiného, i když svádí k porovnávání. Géčko je kategorie sama pro sebe a je to auto pro bohatý. I ojeté.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pátek 10.07.2015 21:39, Géčko
Přesně jak píše Reno. Půl mega na G je strašně málo. To bude totálně vylítané auto a mít to na takový nájezd je finanční sebevražda. Navíc když díly i servis odpovídají průměrné ceně 3mil a více. Za ty peníze bude bud líný unavený 300td nebo průserová 400cdi, jiný těžko.
U těch starých, na které bude půl mega stačit, je ale nehezký interier. Opravdu luxusní zboží z toho Mercedes dělá právě těch cca. 10 let a je to vidět i na vývoji interieru.

Je taky spousta přestaveb užitkových na osobní, sám jsem viděl dvě a v krásném černém laku lajk těžko něco pozná. Rozdíl tam ale je, hlavně v tom jak se s pracovním Géčkem zacházelo. .
reagovat
subarák
počet příspěvků106
datum registrace22.03.2010
Sobota 11.07.2015 11:48, RE: za půl mega
Reno napsal:
bude k mání tak deset a více let staré géčko. použitelný je pětiválec 270D nebo benzínový osmiválec - G500. Upřímně: půl mega je na géčko strašně málo. Dobré kousky začínají tak na miliónu. to auto si drží hodnotu absolutně nechutně. S takovým ročním nájezdem bych géčko ani nekupoval, protože prostě auta v téhle cenové relaci musí mít najeto tak 300-500 tisíc km. zadní sedačky jsou absolutně příšerné, známý tomu říkal "trestná lavice". jezdil jsem s atmosférickým 5,5litrem 387hp a dynamika byla naprosto skvělá. měl jsem vyzkoušet i aktuální 63ku s biturbo 5,5litrem a kupodivu, spotřeba byla nižší, vevnitř to auto je naprosto nádherné.400CDI nekupovat nikdy, jsou levnější, ale motor i převodovka jsou průser. Existovala i atmosférická verze G55 AMG a později přeplňovaná kompresorem, obě vysoce výkonné a i teď, po tolik letech si drží cenu přes milión.nabídnul bych alternativu ale žádná není. Defender je něco úplně jiného, i když svádí k porovnávání. Géčko je kategorie sama pro sebe a je to auto pro bohatý. I ojeté.


Smutná pravda, to auto je prostě ikona, ale viděno s odstupem a racionálně, co na tom autě vlastně je? Pohodlný není, jízdní vl. nic moc (silnice, v terénu je to jiný kafe, ale tam to většinou brzo skončí, protože málokdo na tom má terénní gumy), antikorozní ochrana mercedesu žádná sláva, i za volantem je málo místa (příčně), v kufru málo místa, servisní i provozní náklady astronomický, jedině ta výjimečnost, a ta se hlot tvrdě platí. Přiznávám, že i mě se to auto líbí, ale mít bych ho nechtěl.
Já bych pánovi doporučil slevit, vykašlat se Géčko, protože na něj fakt nemá, a zkusil bych Jeep Wrangler Rubicon, což je naturelem asi nejblíž Géčku, a hlavně už se dá za 1/2 mega sehnat slušný kus, v terénu bude géčku rovnoceným soupeřem, na silnici asi ne, tam na tom bude ještě hůř.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Sobota 11.07.2015 11:54, RE: za půl mega
subarák napsal:
Reno napsal:
bude k mání tak deset a více let staré géčko. použitelný je pětiválec 270D nebo benzínový osmiválec - G500. Upřímně: půl mega je na géčko strašně málo. Dobré kousky začínají tak na miliónu. to auto si drží hodnotu absolutně nechutně. S takovým ročním nájezdem bych géčko ani nekupoval, protože prostě auta v téhle cenové relaci musí mít najeto tak 300-500 tisíc km. zadní sedačky jsou absolutně příšerné, známý tomu říkal "trestná lavice". jezdil jsem s atmosférickým 5,5litrem 387hp a dynamika byla naprosto skvělá. měl jsem vyzkoušet i aktuální 63ku s biturbo 5,5litrem a kupodivu, spotřeba byla nižší, vevnitř to auto je naprosto nádherné.400CDI nekupovat nikdy, jsou levnější, ale motor i převodovka jsou průser. Existovala i atmosférická verze G55 AMG a později přeplňovaná kompresorem, obě vysoce výkonné a i teď, po tolik letech si drží cenu přes milión.nabídnul bych alternativu ale žádná není. Defender je něco úplně jiného, i když svádí k porovnávání. Géčko je kategorie sama pro sebe a je to auto pro bohatý. I ojeté.
Smutná pravda, to auto je prostě ikona, ale viděno s odstupem a racionálně, co na tom autě vlastně je? Pohodlný není, jízdní vl. nic moc (silnice, v terénu je to jiný kafe, ale tam to většinou brzo skončí, protože málokdo na tom má terénní gumy), antikorozní ochrana mercedesu žádná sláva, i za volantem je málo místa (příčně), v kufru málo místa, servisní i provozní náklady astronomický, jedině ta výjimečnost, a ta se hlot tvrdě platí. Přiznávám, že i mě se to auto líbí, ale mít bych ho nechtěl.Já bych pánovi doporučil slevit, vykašlat se Géčko, protože na něj fakt nemá, a zkusil bych Jeep Wrangler Rubicon, což je naturelem asi nejblíž Géčku, a hlavně už se dá za 1/2 mega sehnat slušný kus, v terénu bude géčku rovnoceným soupeřem, na silnici asi ne, tam na tom bude ještě hůř.


Na géčku není vůbec nic, krom toho, že je to opravdová stylovka. Podle mně si drží cenu skoro nejlíp ze všech aut. Ani 911ka si tak dobře nestojí. Ale svezení v té nové 63ce mně opravdu nadchlo. To je jediný "SUV" co by se mi doma líbilo:)
Třeba když člověk pořídí takovou konfekci, jako je 750i, dostane po třech letech 600 tisíc je rád, že je rád. Géčko po stejné době ztratí tak 30% ceny...
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Sobota 11.07.2015 11:58, RE: za půl mega
subarák napsal:
Reno napsal:
bude k mání tak deset a více let staré géčko. použitelný je pětiválec 270D nebo benzínový osmiválec - G500. Upřímně: půl mega je na géčko strašně málo. Dobré kousky začínají tak na miliónu. to auto si drží hodnotu absolutně nechutně. S takovým ročním nájezdem bych géčko ani nekupoval, protože prostě auta v téhle cenové relaci musí mít najeto tak 300-500 tisíc km. zadní sedačky jsou absolutně příšerné, známý tomu říkal "trestná lavice". jezdil jsem s atmosférickým 5,5litrem 387hp a dynamika byla naprosto skvělá. měl jsem vyzkoušet i aktuální 63ku s biturbo 5,5litrem a kupodivu, spotřeba byla nižší, vevnitř to auto je naprosto nádherné.400CDI nekupovat nikdy, jsou levnější, ale motor i převodovka jsou průser. Existovala i atmosférická verze G55 AMG a později přeplňovaná kompresorem, obě vysoce výkonné a i teď, po tolik letech si drží cenu přes milión.nabídnul bych alternativu ale žádná není. Defender je něco úplně jiného, i když svádí k porovnávání. Géčko je kategorie sama pro sebe a je to auto pro bohatý. I ojeté.
Smutná pravda, to auto je prostě ikona, ale viděno s odstupem a racionálně, co na tom autě vlastně je? Pohodlný není, jízdní vl. nic moc (silnice, v terénu je to jiný kafe, ale tam to většinou brzo skončí, protože málokdo na tom má terénní gumy), antikorozní ochrana mercedesu žádná sláva, i za volantem je málo místa (příčně), v kufru málo místa, servisní i provozní náklady astronomický, jedině ta výjimečnost, a ta se hlot tvrdě platí. Přiznávám, že i mě se to auto líbí, ale mít bych ho nechtěl.Já bych pánovi doporučil slevit, vykašlat se Géčko, protože na něj fakt nemá, a zkusil bych Jeep Wrangler Rubicon, což je naturelem asi nejblíž Géčku, a hlavně už se dá za 1/2 mega sehnat slušný kus, v terénu bude géčku rovnoceným soupeřem, na silnici asi ne, tam na tom bude ještě hůř.


To máš stejný jak Defender. Naprosto příšerný auto typu dodělej si sám a je to ikona. Kamarád má poměrně luxusní verzy ( poslední model D5, kůže atd ) a i tak je to trest s tím někam dál jet. Hlučné, nejede, interier katastrofa, sedadlo mimo osu volantu i pedálů... Oproti tomu je i to géčko paráda. Přesto je to ikona.
Tej Jeep je dobrá volba, myslím že dokonce v naftě má i stejný motor co to Géčko.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Sobota 11.07.2015 12:44, RE: za půl mega
PetrT napsal:
subarák napsal:
Reno napsal:
bude k mání tak deset a více let staré géčko. použitelný je pětiválec 270D nebo benzínový osmiválec - G500. Upřímně: půl mega je na géčko strašně málo. Dobré kousky začínají tak na miliónu. to auto si drží hodnotu absolutně nechutně. S takovým ročním nájezdem bych géčko ani nekupoval, protože prostě auta v téhle cenové relaci musí mít najeto tak 300-500 tisíc km. zadní sedačky jsou absolutně příšerné, známý tomu říkal "trestná lavice". jezdil jsem s atmosférickým 5,5litrem 387hp a dynamika byla naprosto skvělá. měl jsem vyzkoušet i aktuální 63ku s biturbo 5,5litrem a kupodivu, spotřeba byla nižší, vevnitř to auto je naprosto nádherné.400CDI nekupovat nikdy, jsou levnější, ale motor i převodovka jsou průser. Existovala i atmosférická verze G55 AMG a později přeplňovaná kompresorem, obě vysoce výkonné a i teď, po tolik letech si drží cenu přes milión.nabídnul bych alternativu ale žádná není. Defender je něco úplně jiného, i když svádí k porovnávání. Géčko je kategorie sama pro sebe a je to auto pro bohatý. I ojeté.
Smutná pravda, to auto je prostě ikona, ale viděno s odstupem a racionálně, co na tom autě vlastně je? Pohodlný není, jízdní vl. nic moc (silnice, v terénu je to jiný kafe, ale tam to většinou brzo skončí, protože málokdo na tom má terénní gumy), antikorozní ochrana mercedesu žádná sláva, i za volantem je málo místa (příčně), v kufru málo místa, servisní i provozní náklady astronomický, jedině ta výjimečnost, a ta se hlot tvrdě platí. Přiznávám, že i mě se to auto líbí, ale mít bych ho nechtěl.Já bych pánovi doporučil slevit, vykašlat se Géčko, protože na něj fakt nemá, a zkusil bych Jeep Wrangler Rubicon, což je naturelem asi nejblíž Géčku, a hlavně už se dá za 1/2 mega sehnat slušný kus, v terénu bude géčku rovnoceným soupeřem, na silnici asi ne, tam na tom bude ještě hůř.
To máš stejný jak Defender. Naprosto příšerný auto typu dodělej si sám a je to ikona. Kamarád má poměrně luxusní verzy ( poslední model D5, kůže atd ) a i tak je to trest s tím někam dál jet. Hlučné, nejede, interier katastrofa, sedadlo mimo osu volantu i pedálů... Oproti tomu je i to géčko paráda. Přesto je to ikona. Tej Jeep je dobrá volba, myslím že dokonce v naftě má i stejný motor co to Géčko.


Rubicon má 2,8 CRD - italský motor od VM Motori. Chrochtavec klepavec.

reagovat
subarák
počet příspěvků106
datum registrace22.03.2010
Sobota 11.07.2015 13:16, RE: za půl mega
Reno napsal:
PetrT napsal:
subarák napsal:
Reno napsal:
bude k mání tak deset a více let staré géčko. použitelný je pětiválec 270D nebo benzínový osmiválec - G500. Upřímně: půl mega je na géčko strašně málo. Dobré kousky začínají tak na miliónu. to auto si drží hodnotu absolutně nechutně. S takovým ročním nájezdem bych géčko ani nekupoval, protože prostě auta v téhle cenové relaci musí mít najeto tak 300-500 tisíc km. zadní sedačky jsou absolutně příšerné, známý tomu říkal "trestná lavice". jezdil jsem s atmosférickým 5,5litrem 387hp a dynamika byla naprosto skvělá. měl jsem vyzkoušet i aktuální 63ku s biturbo 5,5litrem a kupodivu, spotřeba byla nižší, vevnitř to auto je naprosto nádherné.400CDI nekupovat nikdy, jsou levnější, ale motor i převodovka jsou průser. Existovala i atmosférická verze G55 AMG a později přeplňovaná kompresorem, obě vysoce výkonné a i teď, po tolik letech si drží cenu přes milión.nabídnul bych alternativu ale žádná není. Defender je něco úplně jiného, i když svádí k porovnávání. Géčko je kategorie sama pro sebe a je to auto pro bohatý. I ojeté.
Smutná pravda, to auto je prostě ikona, ale viděno s odstupem a racionálně, co na tom autě vlastně je? Pohodlný není, jízdní vl. nic moc (silnice, v terénu je to jiný kafe, ale tam to většinou brzo skončí, protože málokdo na tom má terénní gumy), antikorozní ochrana mercedesu žádná sláva, i za volantem je málo místa (příčně), v kufru málo místa, servisní i provozní náklady astronomický, jedině ta výjimečnost, a ta se hlot tvrdě platí. Přiznávám, že i mě se to auto líbí, ale mít bych ho nechtěl.Já bych pánovi doporučil slevit, vykašlat se Géčko, protože na něj fakt nemá, a zkusil bych Jeep Wrangler Rubicon, což je naturelem asi nejblíž Géčku, a hlavně už se dá za 1/2 mega sehnat slušný kus, v terénu bude géčku rovnoceným soupeřem, na silnici asi ne, tam na tom bude ještě hůř.
To máš stejný jak Defender. Naprosto příšerný auto typu dodělej si sám a je to ikona. Kamarád má poměrně luxusní verzy ( poslední model D5, kůže atd ) a i tak je to trest s tím někam dál jet. Hlučné, nejede, interier katastrofa, sedadlo mimo osu volantu i pedálů... Oproti tomu je i to géčko paráda. Přesto je to ikona. Tej Jeep je dobrá volba, myslím že dokonce v naftě má i stejný motor co to Géčko.
Rubicon má 2,8 CRD - italský motor od VM Motori. Chrochtavec klepavec.


Chrochtání je celkem snesitelný, brzy ho přehluší valivý hluk od kol a aerod, hluk, měl jsem tu čest se stím svézt, je to pocit tankisty, malý okna, hodně je cítit váha auta. Zpracování prostě spotřebně americký, pro Evropana hrůza. Okouknul jsem i spodek, nový auto, děs běs, koukaj tam nechráněný dráty (blinkr v blatníku), blinkr zarosený (netěsnil), otvory v rámu v podbězích nezaslepený, aby tam líp lítalo bahno, vevnitř palubka jak z minulého století, střecha zevniř jak ze Samuraie, u auta za 1mega nový bych fakt čekal víc. Pokud bych byl fanda a dodělal si to doma, zlepšil antikoro ochranu hned u novýho, tak by to asi šlo, akorát bych možná zkusil 3,6 benzin, který bez problémů konzumuje i ethanol a při ceně 25kč za litr by to možná vyšlo stejně jako nafta. Škoda, že tam cpou jenom starý automaty Mercedes, nový Grand už má osmikvalt ZF, což bude daleko lepší.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Neděle 12.07.2015 14:18, RE: za půl mega
Reno napsal:
subarák napsal:
Reno napsal:
bude k mání tak deset a více let staré géčko. použitelný je pětiválec 270D nebo benzínový osmiválec - G500. Upřímně: půl mega je na géčko strašně málo. Dobré kousky začínají tak na miliónu. to auto si drží hodnotu absolutně nechutně. S takovým ročním nájezdem bych géčko ani nekupoval, protože prostě auta v téhle cenové relaci musí mít najeto tak 300-500 tisíc km. zadní sedačky jsou absolutně příšerné, známý tomu říkal "trestná lavice". jezdil jsem s atmosférickým 5,5litrem 387hp a dynamika byla naprosto skvělá. měl jsem vyzkoušet i aktuální 63ku s biturbo 5,5litrem a kupodivu, spotřeba byla nižší, vevnitř to auto je naprosto nádherné.400CDI nekupovat nikdy, jsou levnější, ale motor i převodovka jsou průser. Existovala i atmosférická verze G55 AMG a později přeplňovaná kompresorem, obě vysoce výkonné a i teď, po tolik letech si drží cenu přes milión.nabídnul bych alternativu ale žádná není. Defender je něco úplně jiného, i když svádí k porovnávání. Géčko je kategorie sama pro sebe a je to auto pro bohatý. I ojeté.
Smutná pravda, to auto je prostě ikona, ale viděno s odstupem a racionálně, co na tom autě vlastně je? Pohodlný není, jízdní vl. nic moc (silnice, v terénu je to jiný kafe, ale tam to většinou brzo skončí, protože málokdo na tom má terénní gumy), antikorozní ochrana mercedesu žádná sláva, i za volantem je málo místa (příčně), v kufru málo místa, servisní i provozní náklady astronomický, jedině ta výjimečnost, a ta se hlot tvrdě platí. Přiznávám, že i mě se to auto líbí, ale mít bych ho nechtěl.Já bych pánovi doporučil slevit, vykašlat se Géčko, protože na něj fakt nemá, a zkusil bych Jeep Wrangler Rubicon, což je naturelem asi nejblíž Géčku, a hlavně už se dá za 1/2 mega sehnat slušný kus, v terénu bude géčku rovnoceným soupeřem, na silnici asi ne, tam na tom bude ještě hůř.
Na géčku není vůbec nic, krom toho, že je to opravdová stylovka. Podle mně si drží cenu skoro nejlíp ze všech aut. Ani 911ka si tak dobře nestojí. Ale svezení v té nové 63ce mně opravdu nadchlo. To je jediný "SUV" co by se mi doma líbilo:)Třeba když člověk pořídí takovou konfekci, jako je 750i, dostane po třech letech 600 tisíc je rád, že je rád. Géčko po stejné době ztratí tak 30% ceny...


pokud neztratí 100% následkem zcizení. na východ od našich hranic je o Géčka enormní zájem a jejich zabezpečení je na úrovni Š120
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Neděle 12.07.2015 18:22, RE: za půl mega
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
subarák napsal:
Reno napsal:
bude k mání tak deset a více let staré géčko. použitelný je pětiválec 270D nebo benzínový osmiválec - G500. Upřímně: půl mega je na géčko strašně málo. Dobré kousky začínají tak na miliónu. to auto si drží hodnotu absolutně nechutně. S takovým ročním nájezdem bych géčko ani nekupoval, protože prostě auta v téhle cenové relaci musí mít najeto tak 300-500 tisíc km. zadní sedačky jsou absolutně příšerné, známý tomu říkal "trestná lavice". jezdil jsem s atmosférickým 5,5litrem 387hp a dynamika byla naprosto skvělá. měl jsem vyzkoušet i aktuální 63ku s biturbo 5,5litrem a kupodivu, spotřeba byla nižší, vevnitř to auto je naprosto nádherné.400CDI nekupovat nikdy, jsou levnější, ale motor i převodovka jsou průser. Existovala i atmosférická verze G55 AMG a později přeplňovaná kompresorem, obě vysoce výkonné a i teď, po tolik letech si drží cenu přes milión.nabídnul bych alternativu ale žádná není. Defender je něco úplně jiného, i když svádí k porovnávání. Géčko je kategorie sama pro sebe a je to auto pro bohatý. I ojeté.
Smutná pravda, to auto je prostě ikona, ale viděno s odstupem a racionálně, co na tom autě vlastně je? Pohodlný není, jízdní vl. nic moc (silnice, v terénu je to jiný kafe, ale tam to většinou brzo skončí, protože málokdo na tom má terénní gumy), antikorozní ochrana mercedesu žádná sláva, i za volantem je málo místa (příčně), v kufru málo místa, servisní i provozní náklady astronomický, jedině ta výjimečnost, a ta se hlot tvrdě platí. Přiznávám, že i mě se to auto líbí, ale mít bych ho nechtěl.Já bych pánovi doporučil slevit, vykašlat se Géčko, protože na něj fakt nemá, a zkusil bych Jeep Wrangler Rubicon, což je naturelem asi nejblíž Géčku, a hlavně už se dá za 1/2 mega sehnat slušný kus, v terénu bude géčku rovnoceným soupeřem, na silnici asi ne, tam na tom bude ještě hůř.
Na géčku není vůbec nic, krom toho, že je to opravdová stylovka. Podle mně si drží cenu skoro nejlíp ze všech aut. Ani 911ka si tak dobře nestojí. Ale svezení v té nové 63ce mně opravdu nadchlo. To je jediný "SUV" co by se mi doma líbilo:)Třeba když člověk pořídí takovou konfekci, jako je 750i, dostane po třech letech 600 tisíc je rád, že je rád. Géčko po stejné době ztratí tak 30% ceny...
pokud neztratí 100% následkem zcizení. na východ od našich hranic je o Géčka enormní zájem a jejich zabezpečení je na úrovni Š120


Neni to tak dlouho co bylo právě géčko skoro nejprodávanější model Mercedesu v Rusku. A velká většina z nich právě AMG.

reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pondělí 13.07.2015 12:31, géčko
Géčko se mi taky vždy líbilo a chápe že ho tazatel chce, ale na 40 000 km ročně v Géčku za 500 000, to vypadá trochu na finanční sebevraždu. Navíc jakkoliv je Géčko univerzální, na silnici jsou přece jen vhodnější auta. Škoda že nespecifikoval ten pojem terén... Pokud by šlo jen o nějaké polní cesty, sem tam louže nebo kámen, stačilo by podle mě i větší a terénně schopnější SUV typu Touareg nebo Q7, které se už dá za ty peníze sehnat ve slušném stavu a s 3,0 TDI ho opraví i schopnější garážista. Navíc cestování po silnici bude příjemnější. Géčko je prostě boží opice, ale člověk musí mít na ty banány.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 13.07.2015 13:51, ---
Teď jsem koukal na mobile.de a slušný kousek s třílitrovým dieselem začíná tak na 50 000 EUR.. a to jsou pětileté auta.
reagovat
LiborMB
počet příspěvků13
datum registrace01.12.2016
Pondělí 13.03.2023 14:04, poloosy?
Gčko jsem si pořídil,trochu ho dávám dohromady po zásahu autorizovaného servisu.Jen mě zajímá kde najdu gufera na poloosách u G 350 Bluetec 2013? Nebo autor cucá s prstu???
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.