0
zpět
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz třídy E (W211)

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2012 07:37, rada
Je turbo původní? Byly repasovány vstřiky? Pokud ano, může to být v pohodě. Když ne, může Vás to stát desetitisíce. Bylo auto na vzduchu? To jsou další investice, které můžou čekat...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2012 08:19, rada
pardon vyměněny vstřiky...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2012 09:04, rada
Nezmiňujete sice, ale je dost pravděpodobné že auto bude osazeno automatem, další potenciální investice....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2012 09:14, rada
Dobrý den , být Váma bych zakoupil E 55 amge , E-5OO se svými 225 kw je nudná a o ostatních motorech se ani bavit nechci E-55 ku zakoupite do 4OO tisic korun s 35O kw slušné .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2012 15:01, rada
Dobrý den, měl jsem to auto 2 roky, za 2 roky jsem najel 149.000,- km, koupil jsem jej s najetými 40.000 km, 3,2 diesel, 4x4 automat, sedan. Před tím jsem měl A6 z 2006, nové. Mercedes je technologicky mírně zastaralý ve "vychytávkách", ale svezení je zejména na trasy cca 1500km v kuse pohodlnější, méně náročné. Vytknul bych mu ale malou dravost, horší převodovku v automatu. Jinak ale velmi spolehlivý kus - Audi za tu dobu měnilo xenon, praskla ojnice v motoru a v Itálii jsem nemohl zavřít automaticky zavíraný kufr. Pokud jsou mercedesy stejné jako můj, doporučuji pro spolehlivost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2012 15:09, rada
V AUDI praskla ojnice?!?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2012 17:16, rada
Re: David V - u nového "čehokoliv" mě už nepřekvapí vůbec nic :D Když se sejde šetření na materiálech motoru + longlife olej způlky vyjetý a doplněný naftou z nepodařených regenerací DPF + "let" nízko nad dálnicí, může se stát téměř všechno... Jinak souhlas s Renem i Valnohou. Kromě jimi zmiňovaných věcí a typických dieselových věcí (vč. dvouhmoty u manuálu a DPF) se můžou vysypat dále tzn. strojní brzdy (taky ranec). Řeknu to tak, pokud je to auto za velmi výhodnou cenu, máte o něm co nejvíc informací (pokud je to automat, byl v něm vyměněný olej, ve vašem případě nejmíň 2x?), máte 100 000 navíc na případný servis?, a je to vaše vysněné auto? Tak potom přeji hodně štěstí. Jo a poznámka na závěr. Sundejte kryt motoru a podívejte se, jestli tam nemáte krtince (není to legrace, vážně...). Taky se zajímejte jestli byly měněny žhavící svíčky.U tohoto modelu to není prkotina!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2012 17:54, rada
KOUKÁM marečku ŽE PRO TEBE JE KAŽDÉ AUTO KTERÉ NEMÁ ALESPOŇ 500 KONÍ A ZRYCHLENÍ 0-100 ASPOŇ POD 5S NA HOVNO. CO?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2012 20:08, rada
pana Kříže nebrát vážně prosím
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2012 20:25, rada
Auto jsem koupil dva roky staré, mělo najeto 110tis.km. Já sám za 6let jsem najel 150tis (auto má teď 260tis) za tu dobu mimo pravidelného servisu-oleje, brzdy apod.jsem musel opravit měnič automatické převodovky(repase cca 13tis), dále repasi vstřiků (cca 20tis) - loni při 230tis mi auto nestartovalo při -5st, ale možná to bylo pouze špatnou hlavní baterkou(je tam ještě jedna menší),kterou jsem vyměnil a mimo startů přestala zlobit elektronika - navigace(která se různě zasekávala, vypínala). Teď žádné problémy, auto šlape jako hodinky vč.všech příplatkových funkcí a jsem maximálně spokojený. Jinak baterka originál vydržela 6let, jako další jsem chtěl znovu originál MB - cena šílená a vydržela ani ne 2roky a začaly problémy s tou navigací a starty v zimě. teď mám rok baterku BOSCH a vše ok.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.02.2012 08:00, rada
Vůbec se toho nebojte , Já mám W211 E270CDi mám kupoval jsem ji když měla najeto přes 200tis. dnes ji mám už dva roky a najeto 350 tis. Auto funguje jak má no prostě supr. ROzhodně bych se 200tis. nebál.Ale určitě než to auto koupíte tak si nechte udělat kompletní diagnostiku auta a vypis kilometrů z karty vozu. To umí v autorizovaných servisech MB. Jiné auto než MB už mít nebudu. Supr auto.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 14.02.2012 22:03, rada
Vážený pane , vůbec nedejte na rady lidí --naftařů vím , jaké peklo znamená mít naftový vůz , které po naježdění jistých km dělá HUTUTUTU , jesi se Vám líbí zvuk traktoru - vpořádku . Vážený , hlavně nezapomínejte nato, že budete kupovat starší vůz-----------naftový . Při koupi staršího vozu mam vždy na paměti radu pana PAŘILA z bmw CarTec Ostrava , který mi vždy říkal , když budu kupovat starší ojetý vůz s určitým počtem km at jdu vždy do zážehu než vznětu . Na benzínovým motoru jsou menší investice a nižší pořizovací cena . To co ušetříte na naftě , poznáte na servisu a proto pokud se vám líbí Ečkový Mercedes nad ničím neuvažujte a pamatujte že sešlapnutý plyn a zatah v sedačce je zajisté lepší volba než slyšet zvuk traktoru a proto si myslím a radím Vám at při koupi E čkového mercedesu uvažujete hlavou a jdete do veličiny s označením E-55 , která se dá zajisté jak u nas, tak v zahraničí zakoupit za velmi příznivou cenu . Hodně zdaru .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.02.2012 06:37, rada
OK, benzín bych preferoval taky, ovšem osmiválec s kompresorem je pro běžné ježdění poněkud zbytečný...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.02.2012 08:13, rada
Teď jsem si o tom něco četl a zjistil pár novinek. Zdá se , že Mercedes ty nafťáky taky celkem umí. Pan Kadleček z Mercedes M3000 mi po telefonu říkal (ano , mám i svůj mobil) , že taková 320cdi jede a je skoro nezničitelný. Jde jen o to jestli umíte jezdit se vznětem , ten zážeh je jako trochu pro blbce , nemají na něm co oddělat. Někdy příští týden ti Váženej můžu dát kondiční jízdy se vznětem , ať nemusíš týden po koupi šlapat chodník a kára v servisu. Hodně zdaru
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.02.2012 08:49, rada
pane Kříž, vy jste kokot všech kokotů futrál!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.02.2012 12:39, rada
Je to jako se vsim: kdyz se k tomu predchozi majitel choval peclive, delal servis a nehonil to hlava nehlava, tak je Medved nezmar a klidne najezdi i pres milion...Chce to ale jezdit, jezdit a jezdit, protoze jak tyhle pekace nejezdej, tak jdou do kopru. Kazdopadne to chce aspon 100 tisic bokem na opravy. Howgh.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.02.2012 18:13, rada
TOME NAROZDIL OD VÁS SE UMÍM PODEPSAT A NAPSAT ODKUD SU . S POZDRAVEM A HODNĚ ZDARU SOUDRUHU.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.02.2012 19:29, rada
Ne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 15.02.2012 21:21, rada
SBC brzdy....lahůdka
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 16.02.2012 08:46, rada
Každý kdo sem přispívá pravidelně ví kdo jsem. To že se podepíšu jako Franta z Horní Dolní neznamená vůbec nic. Vaše duševní ejakuláty jsou na úrovni dementa ze Zvláštní, pardon, Praktické školy. Možná Vám to žerou ve čtvrté cenové Na růžku Vaši spolustolovníci ale já rozhodně ne.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.