0
zpět
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz třídy C: chytře zmenšená limuzína

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 16.06.2014 08:34, ...
Spotřeba 6,7 litru se mi zdá poměrně vysoká, 320d bude jezdit za minimálně o litr míň. Taky nemá nižší výkon, jak se píše v závěru článku.
Jinak se mi naživo nové céčko vůbec nelíbí, jak to prapodivně zmenšená S-klasse.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pondělí 16.06.2014 09:37, RE: ...
Reno napsal:
Spotřeba 6,7 litru se mi zdá poměrně vysoká, 320d bude jezdit za minimálně o litr míň. Taky nemá nižší výkon, jak se píše v závěru článku.Jinak se mi naživo nové céčko vůbec nelíbí, jak to prapodivně zmenšená S-klasse.

přesně tak, aktuální 320d sedan má 135 kW a papírovou spotřebu 4.5l (4.4 s A/T). nižší výkon má 320d Efficient Dynamics Edition-120kW, ale ta má zase spotřebu 4.1l. a s A/T převodovkou je cena taktéž cca 1 mio.
reagovat
bulawaio
počet příspěvků62
datum registrace18.06.2013
Pondělí 16.06.2014 11:06, RE: ...
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
Spotřeba 6,7 litru se mi zdá poměrně vysoká, 320d bude jezdit za minimálně o litr míň. Taky nemá nižší výkon, jak se píše v závěru článku.Jinak se mi naživo nové céčko vůbec nelíbí, jak to prapodivně zmenšená S-klasse.
přesně tak, aktuální 320d sedan má 135 kW a papírovou spotřebu 4.5l (4.4 s A/T). nižší výkon má 320d Efficient Dynamics Edition-120kW, ale ta má zase spotřebu 4.1l. a s A/T převodovkou je cena taktéž cca 1 mio.


U auta za milion je litr na spotřebě stejně nepodstatný
reagovat
Pepe
počet příspěvků1133
datum registrace09.05.2007
Pondělí 16.06.2014 18:21, RE: ...
bulawaio napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
Spotřeba 6,7 litru se mi zdá poměrně vysoká, 320d bude jezdit za minimálně o litr míň. Taky nemá nižší výkon, jak se píše v závěru článku.Jinak se mi naživo nové céčko vůbec nelíbí, jak to prapodivně zmenšená S-klasse.
přesně tak, aktuální 320d sedan má 135 kW a papírovou spotřebu 4.5l (4.4 s A/T). nižší výkon má 320d Efficient Dynamics Edition-120kW, ale ta má zase spotřebu 4.1l. a s A/T převodovkou je cena taktéž cca 1 mio.
U auta za milion je litr na spotřebě stejně nepodstatný


To jste pane pěkně na omylu. Většina lidí, co si to koupí v naftě, neřeší pokles hodnoty a cenu servisu zdaleka tolik, jako spotřebu. Jinak by si totiž koupili 8V benzín (nejméně)
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 16.06.2014 20:22, RE: ...
bulawaio napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
Spotřeba 6,7 litru se mi zdá poměrně vysoká, 320d bude jezdit za minimálně o litr míň. Taky nemá nižší výkon, jak se píše v závěru článku.Jinak se mi naživo nové céčko vůbec nelíbí, jak to prapodivně zmenšená S-klasse.
přesně tak, aktuální 320d sedan má 135 kW a papírovou spotřebu 4.5l (4.4 s A/T). nižší výkon má 320d Efficient Dynamics Edition-120kW, ale ta má zase spotřebu 4.1l. a s A/T převodovkou je cena taktéž cca 1 mio.
U auta za milion je litr na spotřebě stejně nepodstatný


V konečném důsledku je to naprostá pravda. Ale když si člověk vezme, že MB má tristní převodovku,
nižší výkon, horší dynamiku a k tomu všemu víc žere, potom už není moc faktorů ve hře, které by mně přemluvily k pořízení Céčka.
A vzduchový podvozek mně osobně jen odrazuje...

reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Pondělí 16.06.2014 23:43, RE: ...
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
Spotřeba 6,7 litru se mi zdá poměrně vysoká, 320d bude jezdit za minimálně o litr míň. Taky nemá nižší výkon, jak se píše v závěru článku.Jinak se mi naživo nové céčko vůbec nelíbí, jak to prapodivně zmenšená S-klasse.
přesně tak, aktuální 320d sedan má 135 kW a papírovou spotřebu 4.5l (4.4 s A/T). nižší výkon má 320d Efficient Dynamics Edition-120kW, ale ta má zase spotřebu 4.1l. a s A/T převodovkou je cena taktéž cca 1 mio.


Papírová spotřeba u evropských aut začala být irelevantní cca od roku 2008. Relevantní je spotřeba reálná ne?
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Úterý 17.06.2014 08:47, RE: ...
Petr S napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
Spotřeba 6,7 litru se mi zdá poměrně vysoká, 320d bude jezdit za minimálně o litr míň. Taky nemá nižší výkon, jak se píše v závěru článku.Jinak se mi naživo nové céčko vůbec nelíbí, jak to prapodivně zmenšená S-klasse.
přesně tak, aktuální 320d sedan má 135 kW a papírovou spotřebu 4.5l (4.4 s A/T). nižší výkon má 320d Efficient Dynamics Edition-120kW, ale ta má zase spotřebu 4.1l. a s A/T převodovkou je cena taktéž cca 1 mio.
Papírová spotřeba u evropských aut začala být irelevantní cca od roku 2008. Relevantní je spotřeba reálná ne?


to je samozřejmě fakt, ale minimálně BMW se těmto hodnotám blíží... spíš jsem upozorňoval na chybu autora článku ohledně údajně nižšího výkonu...
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 17.06.2014 09:18, RE: ...
Petr S napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
Spotřeba 6,7 litru se mi zdá poměrně vysoká, 320d bude jezdit za minimálně o litr míň. Taky nemá nižší výkon, jak se píše v závěru článku.Jinak se mi naživo nové céčko vůbec nelíbí, jak to prapodivně zmenšená S-klasse.
přesně tak, aktuální 320d sedan má 135 kW a papírovou spotřebu 4.5l (4.4 s A/T). nižší výkon má 320d Efficient Dynamics Edition-120kW, ale ta má zase spotřebu 4.1l. a s A/T převodovkou je cena taktéž cca 1 mio.
Papírová spotřeba u evropských aut začala být irelevantní cca od roku 2008. Relevantní je spotřeba reálná ne?


No, a právě v ní nemá BMW konkurenci. I 520d dokáže dlouhodobě jezdit za 5,5 litru. Otázkou je, jakou bude mít spolehlivost subtilní dvoulitrový diesel od BMW.

reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Úterý 17.06.2014 23:08, RE: ...
Reno napsal:
Petr S napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
Spotřeba 6,7 litru se mi zdá poměrně vysoká, 320d bude jezdit za minimálně o litr míň. Taky nemá nižší výkon, jak se píše v závěru článku.Jinak se mi naživo nové céčko vůbec nelíbí, jak to prapodivně zmenšená S-klasse.
přesně tak, aktuální 320d sedan má 135 kW a papírovou spotřebu 4.5l (4.4 s A/T). nižší výkon má 320d Efficient Dynamics Edition-120kW, ale ta má zase spotřebu 4.1l. a s A/T převodovkou je cena taktéž cca 1 mio.
Papírová spotřeba u evropských aut začala být irelevantní cca od roku 2008. Relevantní je spotřeba reálná ne?
No, a právě v ní nemá BMW konkurenci. I 520d dokáže dlouhodobě jezdit za 5,5 litru. Otázkou je, jakou bude mít spolehlivost subtilní dvoulitrový diesel od BMW.


Podle spritmonitoru mají všechny naftové 3er s min. 130 kW od roku výroby 2013 (celkem 157 aut) průměrnou spotřebu 6,6. 4,5 je asi nereálné. Za 5,5L asi jezdit dlouhodobě půjde v pohodě pokud někdo nejezdí hlavně město a dálnici.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 18.06.2014 08:14, RE: ...
Petr S napsal:
Reno napsal:
Petr S napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
Spotřeba 6,7 litru se mi zdá poměrně vysoká, 320d bude jezdit za minimálně o litr míň. Taky nemá nižší výkon, jak se píše v závěru článku.Jinak se mi naživo nové céčko vůbec nelíbí, jak to prapodivně zmenšená S-klasse.
přesně tak, aktuální 320d sedan má 135 kW a papírovou spotřebu 4.5l (4.4 s A/T). nižší výkon má 320d Efficient Dynamics Edition-120kW, ale ta má zase spotřebu 4.1l. a s A/T převodovkou je cena taktéž cca 1 mio.
Papírová spotřeba u evropských aut začala být irelevantní cca od roku 2008. Relevantní je spotřeba reálná ne?
No, a právě v ní nemá BMW konkurenci. I 520d dokáže dlouhodobě jezdit za 5,5 litru. Otázkou je, jakou bude mít spolehlivost subtilní dvoulitrový diesel od BMW.
Podle spritmonitoru mají všechny naftové 3er s min. 130 kW od roku výroby 2013 (celkem 157 aut) průměrnou spotřebu 6,6. 4,5 je asi nereálné. Za 5,5L asi jezdit dlouhodobě půjde v pohodě pokud někdo nejezdí hlavně město a dálnici.


když jsem vyselektoval 320d tak mi to ukázalo 6,2 - ale i tak je to víc, než bych čekal. pro zajímavost 520d je 6,4. nicméně, nic z toho neodporuje tomu, že se s tím autem dá jezdit pod 6 litrů a nebude to velký problém, obzvlášť, když tohle se kupuje obvykle jako dálniční expres a v Německu se nemusí jezdit 130kou...
každopádně, i na to spritmonitoru je vidět, že je spousta uživatelů, co nemá problém jezdit s dvoulitrovým dieselem pod šest litrů a to je to, co jsem napsal výše

reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Středa 18.06.2014 11:01, Tim dvoulitrem od BMW bych asi radeji neargumentoval
V tech dvoulitrech je to prast jako uhod, respektive vitezi Audi o bambilion konskych delek. Ctyrvalce od Mercedesu byly zastarale uz v predchozi generaci, jsou hlucne, maji vysokou spotrebu a nepresvedcivy jizdni projev. Ctyrvalce od BMW jezdi mnohem lepe, ale zase je to jeden velky pytel technickych problemu se zivotnosti kolem sto tisic kilometru a pak bud generalka nebo rovnou vymena motoru. Problem je spise v tom, ze Mercedesu ujel vlak i v ostatnich kategoriich motoru. Motorova nabidka treba do zbrusu nove S-klasse je v porovnani s konkurenci primo tristkni a stejna situace je i u Eckoveho Mercu. Mercedes by se mel zatracene rychle probrat nebo zacit motory nakupovat nekde zvenci, protoze na to jakou ma pozici tezce nestiha vyvoj.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Středa 18.06.2014 12:46, RE: Tim dvoulitrem od BMW bych asi radeji neargumentoval
Ne321 napsal:
V tech dvoulitrech je to prast jako uhod, respektive vitezi Audi o bambilion konskych delek. Ctyrvalce od Mercedesu byly zastarale uz v predchozi generaci, jsou hlucne, maji vysokou spotrebu a nepresvedcivy jizdni projev. Ctyrvalce od BMW jezdi mnohem lepe, ale zase je to jeden velky pytel technickych problemu se zivotnosti kolem sto tisic kilometru a pak bud generalka nebo rovnou vymena motoru. Problem je spise v tom, ze Mercedesu ujel vlak i v ostatnich kategoriich motoru. Motorova nabidka treba do zbrusu nove S-klasse je v porovnani s konkurenci primo tristkni a stejna situace je i u Eckoveho Mercu. Mercedes by se mel zatracene rychle probrat nebo zacit motory nakupovat nekde zvenci, protoze na to jakou ma pozici tezce nestiha vyvoj.


...a pak jsem se probudil, zjistil jsem že mám levou nohu v nočníku, na břichu desetník a moje zbožné přání aby koncern byl absolutní špička je stále jen přání... panebože prober se a už to nepij!
reagovat
xtrox
počet příspěvků233
datum registrace01.11.2012
Středa 18.06.2014 13:57, RE: Tim dvoulitrem od BMW bych asi radeji neargumentoval
Ne321 napsal:
Mercedes by se mel zatracene rychle probrat nebo zacit motory nakupovat nekde zvenci, protoze na to jakou ma pozici tezce nestiha vyvoj.


aniž bych chtěl komentovat zbytek vašeho příspěvku...motory už nakupuje. i se zbytkem auta. citan
reagovat
radek.slivaFB
počet příspěvků181
datum registrace16.03.2013
Středa 18.06.2014 14:13, mb
Sice mám radši BMW ale naopak si myslím, že mercedes zase do toho šlápnul a spotřeba není tak katastrofalní jak tady pár lidí tvrdí možná bmw má o něco lepší ale určitě to nejsou nějake velké hodnoty například 2,2 diesel 125kw od mb umí jezdit docela úsporně. Každopádně pro premiové vozy mi přijde dvoulitr nebo vykon 120 kw+- málo a volba by padla na šesti válce které jsou kultivovanější a vykonějši
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Středa 18.06.2014 14:21, RE: Tim dvoulitrem od BMW bych asi radeji neargumentoval
Ne321 napsal:
V tech dvoulitrech je to prast jako uhod, respektive vitezi Audi o bambilion konskych delek. Ctyrvalce od Mercedesu byly zastarale uz v predchozi generaci, jsou hlucne, maji vysokou spotrebu a nepresvedcivy jizdni projev. Ctyrvalce od BMW jezdi mnohem lepe, ale zase je to jeden velky pytel technickych problemu se zivotnosti kolem sto tisic kilometru a pak bud generalka nebo rovnou vymena motoru. Problem je spise v tom, ze Mercedesu ujel vlak i v ostatnich kategoriich motoru. Motorova nabidka treba do zbrusu nove S-klasse je v porovnani s konkurenci primo tristkni a stejna situace je i u Eckoveho Mercu. Mercedes by se mel zatracene rychle probrat nebo zacit motory nakupovat nekde zvenci, protoze na to jakou ma pozici tezce nestiha vyvoj.


Celkem by mě zajímalo kolik jste viděl BMW s padlým motorem ve 100tkm? Samozřejmě doložených 100tkm a aby to nebyla vina řidiče? (roční nájezd těchto aut je 50-100tkm, takže se bavme o roku 2012+)
měl jsem možnost srovnat 520d s najetými 100tkm (motor šlapal jako hodinky) mercedes e200cdi a superb 2,0tdi 125 kw a bmw jednoznačně vejlepší průběh, největší síla a nejnižší spotřeba (bmw 5,7 mb 6,3 a superb 6,5).
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 18.06.2014 20:25, RE: Tim dvoulitrem od BMW bych asi radeji neargumentoval
BMW528i napsal:
Ne321 napsal:
V tech dvoulitrech je to prast jako uhod, respektive vitezi Audi o bambilion konskych delek. Ctyrvalce od Mercedesu byly zastarale uz v predchozi generaci, jsou hlucne, maji vysokou spotrebu a nepresvedcivy jizdni projev. Ctyrvalce od BMW jezdi mnohem lepe, ale zase je to jeden velky pytel technickych problemu se zivotnosti kolem sto tisic kilometru a pak bud generalka nebo rovnou vymena motoru. Problem je spise v tom, ze Mercedesu ujel vlak i v ostatnich kategoriich motoru. Motorova nabidka treba do zbrusu nove S-klasse je v porovnani s konkurenci primo tristkni a stejna situace je i u Eckoveho Mercu. Mercedes by se mel zatracene rychle probrat nebo zacit motory nakupovat nekde zvenci, protoze na to jakou ma pozici tezce nestiha vyvoj.
Celkem by mě zajímalo kolik jste viděl BMW s padlým motorem ve 100tkm? Samozřejmě doložených 100tkm a aby to nebyla vina řidiče? (roční nájezd těchto aut je 50-100tkm, takže se bavme o roku 2012+) měl jsem možnost srovnat 520d s najetými 100tkm (motor šlapal jako hodinky) mercedes e200cdi a superb 2,0tdi 125 kw a bmw jednoznačně vejlepší průběh, největší síla a nejnižší spotřeba (bmw 5,7 mb 6,3 a superb 6,5).


Poslední generace dvoulitrových dieselů od BMW má skutečně problémy, o to nic.
Ale napsat, že Audi a 2.0 TDI je nejlepší motor, to je na pováženou

reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 18.06.2014 20:26, RE: mb
radek.slivaFB napsal:
Sice mám radši BMW ale naopak si myslím, že mercedes zase do toho šlápnul a spotřeba není tak katastrofalní jak tady pár lidí tvrdí možná bmw má o něco lepší je určitě to nejsou nějake velké hodnoty například 2,2 diesel 125kw od mb umí jezdit docela úsporně. Každopádně pro premiové vozy mi přijde dvoulitr nebo vykon 120 kw+- málo a volba by padla na šesti válce které jsou kultivovanější a vykonějši


Rychle vymírají. Dříve bylo prakticky nemyslitelné koupit si 520d, dneska je jich velká spousta...
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Čtvrtek 19.06.2014 10:41, RE: Tim dvoulitrem od BMW bych asi radeji neargumentoval
Reno napsal:
Poslední generace dvoulitrových dieselů od BMW má skutečně problémy, o to nic.Ale napsat, že Audi a 2.0 TDI je nejlepší motor, to je na pováženou


Znate to, mezi slepymi jednooky kralem. Ta dvoulitrova TDIcka v Audi jsou celkem slusna, vetsi problemy se jim vyhybaji maji rozumnou spotrebu. Neni to zadny zazrak, ale v porovnani s rozpadajicimi se motory od BMW nebo kadla kadla chrochtaky od Mercedesu je to v ramci premiove nabidky jeste nejlepsi volba. Je trosku paradoxni ze premiove znacky maji ve ctyrvalcich horsi nabidku motoru nez treba obycejny Peugeot nebo vysmivany Renault, ale je to tak.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.