0
zpět
 

diskuze k tématu: Naftu nebo benzín do Mazdy 6?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.08.2006 08:21, ach jo pane Šikl
dotazujícího pána zajímalo co je lepší zdali benzín nebo nafta a jak je to s oběma motory se spolehlivostí a místo toho na celou stránku tady "obšlehnete" technický udaje a to na co se tazatel ptal mu neodpovíte....ale toho jsem si všiml u všech vašich "rádobyrad" nikdy nejste schopen odpovědět na to na co se Vás lidé ptají pouze se omezujete na technický udaje dostupné v každém katalogu..........ty Vaše idiotský odpovědi nemají s poradnou nic společnýho
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.08.2006 08:25, RE: ach jo pane Šikl
lexus napsal:
dotazujícího pána zajímalo co je lepší zdali benzín nebo nafta a jak je to s oběma motory se spolehlivostí a místo toho na celou stránku tady "obšlehnete" technický udaje a to na co se tazatel ptal mu neodpovíte....ale toho jsem si všiml u všech vašich "rádobyrad" nikdy nejste schopen odpovědět na to na co se Vás lidé ptají pouze se omezujete na technický udaje dostupné v každém katalogu..........ty Vaše idiotský odpovědi nemají s poradnou nic společnýho
K tomu, abych vybral správný motor musím uvést i technické údaje. Spolehlivostí jsou na tom oba benzínové motory stejně, horší je to s dieselem. Ve výběru se také zaměřuji na to, jaký je motor v reálu (prostě jak s ním auto jede) a hlavně jak je úsporný ... Většina poznatků vychází z vlastní zkušenosti a z konzultací.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.08.2006 08:49, jaký motor?
Před 3 lety jsem řešil stejný problém, nakonec to vyhrála 6ka s 1,8 a v základní výbavě. Na autě se nestalo za 3 roky vůbec nic. Jen jednou jsem musel vyměnit žárovku, jinak bez problémů, motor skvěle táhl, jen spotřeba byla cca 8,5 l v kombi provozu.
Nyní mám 2.0 po faceliftu, 6MT je výborná, skvělý podvozek, spotřeba se dá sundat na 7,3 l, ale většinou je v kombi kolem 8,3 l. Ve městě si nebere pres 10, ale v klidu kolem 9. Plynulý zátah, horší řazení jedničky, jinak ok. U Mazdy doporučuji benzin, pokud bych chtěl diesel, pak bych zvolil asi Hondu Accord, po faceliftu už má o palubní počítač a CTD-i jsou lepší než MZR-CD
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.08.2006 09:26, ach jo pane "lexus"
lexus napsal:
dotazujícího pána zajímalo co je lepší zdali benzín nebo nafta a jak je to s oběma motory se spolehlivostí a místo toho na celou stránku tady "obšlehnete" technický udaje a to na co se tazatel ptal mu neodpovíte....ale toho jsem si všiml u všech vašich "rádobyrad" nikdy nejste schopen odpovědět na to na co se Vás lidé ptají pouze se omezujete na technický udaje dostupné v každém katalogu..........ty Vaše idiotský odpovědi nemají s poradnou nic společnýho
... bez těch urážek by to nešlo ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.08.2006 10:08, A co Mazda 6 MPS
......a není náhodou nejsilnější benzín ten v Mazdě 6 MPS ???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.08.2006 10:12, RE: A co Mazda 6 MPS
Capacek napsal:
......a není náhodou nejsilnější benzín ten v Mazdě 6 MPS ???
Ano, Mazda 6 MPS je vrcholová verze v nabídce. Bohužel se nevyrábí ve verzi combi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.08.2006 11:04, remienok ci retiazka?
Nemaju nahodou mazdacke motory rozvodovu retaz? Podla niektorych obrazkov to tak vyzera... http://www.mazda.co.jp/publicity/release/200412/1213.jpg

Ja len ze sa tu pise ze si treba dat pozor na vcasnu vymenu remena...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.08.2006 11:26, RE: ach jo pane "lexus"
Riccardo napsal:
... bez těch urážek by to nešlo ?
Sorry, ale tazatele zajímalo jaký si má vybrat motor, na co si dát při koupi pozor a jak je to se spolehlivostí....a co se tazatel dozvěděl???......technický parametry ketrý si muže přečíst v každým katalogu.....zmínil se pan Šikl o spolehlivosti??....akorát to že benzín je lepší než nafta..................každej blb si dokáže sám zhodńotit přednosti benzínu i nafťáku........ale málokdo již zná skutečné potencionální závady a případné poruchy a to tazatele především zajímalo....odpověd na to nedostal, proto se rozčiliji a proto říkám že p. Šikl teměř nikdy na toto není schopen odpovědět
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.08.2006 11:59,
No ono s 2.3 je vcelku těžké se dostat pod 9.5 litru na sto..ale jinak je to skvělý motor....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.08.2006 15:11, RE: remienok ci retiazka?
bubu napsal:
Nemaju nahodou mazdacke motory rozvodovu retaz? Podla niektorych obrazkov to tak vyzera... http://www.mazda.co.jp/publicity/release/200412/1213.jpg

Ja len ze sa tu pise ze si treba dat pozor na vcasnu vymenu remena...
Ano, máte pravdu. Benzínové motory jsou v současné době poháněny bezúdržbovým řetězem a vznětový řemenem. Interval výměny oleje u všech dostupných motorů je 20 tisíc kilometrů, nebo 12 měsíců.
Předchozí benzínové agregáty byly však poháněny řemenem a jejich výměna je stanovena na 90 tis. km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.08.2006 19:14, Magda 6
Petr - TipCars.com napsal:
Ano, máte pravdu. Benzínové motory jsou v současné době poháněny bezúdržbovým řetězem a vznětový řemenem. Interval výměny oleje u všech dostupných motorů je 20 tisíc kilometrů, nebo 12 měsíců.
Předchozí benzínové agregáty byly však poháněny řemenem a jejich výměna je stanovena na 90 tis. km.
Jestli benzín nebo naftu(to si musí každej rozmyslet co se mu vyplatí) a proto řikám že se mi článek líbyl a nemusim nic někde hledat v katalogu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.08.2006 20:51, Spotřeba?
Dobrý den, překvapila mne relativně vyšší spotřeba u naftové verze např. při srovnání s fordem Mondeo 2.0 TDCI 96kW (dle technických podkladů i v reálu)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.08.2006 20:51, RE: ach jo pane "lexus"
lexus napsal:
Sorry, ale tazatele zajímalo jaký si má vybrat motor, na co si dát při koupi pozor a jak je to se spolehlivostí....a co se tazatel dozvěděl???......technický parametry ketrý si muže přečíst v každým katalogu.....zmínil se pan Šikl o spolehlivosti??....akorát to že benzín je lepší než nafta..................každej blb si dokáže sám zhodńotit přednosti benzínu i nafťáku........ale málokdo již zná skutečné potencionální závady a případné poruchy a to tazatele především zajímalo....odpověd na to ne...
"Vaše idiotský odpovědi nemají s poradnou nic společnýho"....Tvoje idiotsky reakce taky nejsou zrovna inteligentni..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.08.2006 21:04, Mazda 6 po 200 000 km
V naší společnosti máme Mazdu 6 2.0TD druhým rokem. Za tu dobu najela 200 000 km a je servisována autorizovaným servisem. Mimo pravidelné servisní prohlídky bylo na voze měněno:
každých 40000 km - destičky a kotouče
po 102 000 km - součásti rozvodů za 60000 Kč (měsíc se čekalo na díly)
po 150 000 km - vstřikovače common rail, celkem za 50000 Kč
po 180 000 km - vstřikovací čerpadlo za 40 000 Kč
každých 100 000 km - všechna ložiska v kolech
Pokud Mazdu 6, doporučuji určitě benzín. Naše naftová má spotřebu 7,2 až 7,5 l na 100 km. Jinak pohodlné auto se skvělými jízdními vlastnostmi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 14.08.2006 22:00, RE: Mazda 6 po 200 000 km
Michal napsal:
V naší společnosti máme Mazdu 6 2.0TD druhým rokem. Za tu dobu najela 200 000 km a je servisována autorizovaným servisem. Mimo pravidelné servisní prohlídky bylo na voze měněno:
každých 40000 km - destičky a kotouče
po 102 000 km - součásti rozvodů za 60000 Kč (měsíc se čekalo na díly)
po 150 000 km - vstřikovače common rail, celkem za 50000 Kč
po 180 000 km - vstřikovací čerpadlo za 40 000 Kč
každých 100 000 km - všechna ložiska v kolech
Pokud Mazdu 6, doporučuji určitě benzín. Naše naftová má ...
Ten motor bych hned vyškrtnul,protože zrychlení 0/100 za 9.2 je opravdu tristní.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 15.08.2006 08:51, RE: Mazda 6 po 200 000 km
Michal napsal:
V naší společnosti máme Mazdu 6 2.0TD druhým rokem. Za tu dobu najela 200 000 km a je servisována autorizovaným servisem. Mimo pravidelné servisní prohlídky bylo na voze měněno:
každých 40000 km - destičky a kotouče
po 102 000 km - součásti rozvodů za 60000 Kč (měsíc se čekalo na díly)
po 150 000 km - vstřikovače common rail, celkem za 50000 Kč
po 180 000 km - vstřikovací čerpadlo za 40 000 Kč
každých 100 000 km - všechna ložiska v kolech
Pokud Mazdu 6, doporučuji určitě benzín. Naše naftová má ...
Nějak drahé díly. To snad ani není možné. Pokud je to doopravdy takto, tak nafta se vůbec nevyplatí. Spotřeba nafty je taky dost velká.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 21.08.2006 22:38, RE: Mazda 6 po 200 000 km
PV napsal:
Nějak drahé díly. To snad ani není možné. Pokud je to doopravdy takto, tak nafta se vůbec nevyplatí. Spotřeba nafty je taky dost velká.
No to je dost divný, že by rozvody stály cca desetinu auta), tam asi neměla být ta jedna 0. Možná by taková cena vyšla s výměnou vačkových hrídelů. zdvihátek a ventilů plus retěz a jeho napínák s plunžrem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.04.2007 13:56, Mazda 6 po 100 000 km
Tomáš napsal:
No to je dost divný, že by rozvody stály cca desetinu auta), tam asi neměla být ta jedna 0. Možná by taková cena vyšla s výměnou vačkových hrídelů. zdvihátek a ventilů plus retěz a jeho napínák s plunžrem.
Mame Mazdu 6 2,0i pred faceliftem. Takze:

Zatim neprobehla jakakoliv zavada (pouze sme menili zarovku ve svetle) a pravidelne servisujem (u neznackoveho servisu). Po 100.000 km auto jede porad perfektne. Spotreba se pohybuje od 7,5 do 12l na 100km podle PP. za 12l na 100km jezdi jen kdyz je nalozena a slapu ji na krk (vytacimn ji do 6500ot.m. - ten zvuk je totiz fantastickej). Auto se chova uplne nadherne a ackoliv sme rikali ze dalsi auto uz bude jen BMW tak nam mazda vyrazila dech. Zatim ani nemame potrebu menit protoze "proc menit to co bezchybne funguje" ? Takze je klidne mozne ze dalsi auto bude opet benzinova mazda. Jinak diesel bych v mazde opravdu moc nedoporucoval. Nikdy sem v nej nemel duveru (v naftove motory duveru nemam ted uz skoro zadnou) a kdybych chtel ropak tak si koupim asi hondu accord. Jinak musim zaklepat ale zatim je to BEZCHYBNE auto ktere je navysost spolehlive, rychle, krasne a s nadhernym akustickym projevem...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.02.2008 23:25, RE: Mazda 6 po 100 000 km
skejpa napsal:
Mame Mazdu 6 2,0i pred faceliftem. Takze:

Zatim neprobehla jakakoliv zavada (pouze sme menili zarovku ve svetle) a pravidelne servisujem (u neznackoveho servisu). Po 100.000 km auto jede porad perfektne. Spotreba se pohybuje od 7,5 do 12l na 100km podle PP. za 12l na 100km jezdi jen kdyz je nalozena a slapu ji na krk (vytacimn ji do 6500ot.m. - ten zvuk je totiz fantastickej). Auto se chova uplne nadherne a ackoliv sme rikali ze dalsi auto uz bude jen BMW tak nam mazda vyrazila dech. Zatim ani ...
No tak, když to čtu nedá mi to a musím se podělit taky o zkušenost s tímto vozem který vlastním druhým rokem a to disel 2004 100kw a nechci to tady zakřiknout, ale jezdí fantasticky a po 5000km bez jediné poruchy a když si kamarád koupil audi a4 turbo nevyhnuli jsme se závodům a věřte nebo ne neměl šanci a další den psal do audi klubu co to má za šumku.. Jinak s ni nezávodím a při klidné jízdě na delší trati v pohodě 5,5litrů a když zkouším ekonomiku tak jsem se dostal i na 4,6 a kdo by to chtěl vidět klidně mu to i ukážu osobně, protože vím že tyto hodnoty se vám budou zdát nereálné, ale je to tak... Spotřeba roste až při jízdě po dálnici ve 130 kolem 6l a 160 něco málo přes 7l... dnes jsem přijel z hradce králové a při cestě tam i zpět (520km) 5,2 na zimních gumách a věřte neni to hloupost sám na to koukám a taky mě to přimělo k tomu abych to přepočítal a spočítal to podle lístků a nabraného paliva a ujetých kilometrů a světe div se počitač nekecá... Je to můj milášek a nelituji toho že mám disel protože ten krouťák je dost dobrý a už moc benzínů vyškolil....Nevím co výdrž, ale zatím si klape na jedničku....S pozdravem Peta.... Případné vlny nevole nebo nesouhalsu mě můžete klidně poslat na email Petr.Malenak@seznam.cz
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 13.02.2008 00:04, RE: Mazda 6 po 100 000 km
anonym napsal:
No tak, když to čtu nedá mi to a musím se podělit taky o zkušenost s tímto vozem který vlastním druhým rokem a to disel 2004 100kw a nechci to tady zakřiknout, ale jezdí fantasticky a po 5000km bez jediné poruchy a když si kamarád koupil audi a4 turbo nevyhnuli jsme se závodům a věřte nebo ne neměl šanci a další den psal do audi klubu co to má za šumku.. Jinak s ni nezávodím a při klidné jízdě na delší trati v pohodě 5,5litrů a když zkouším ekonomiku tak jsem se dostal i na 4,6 a kdo by to chtěl...
Oprava k předešlému článku ta zkušenost je po 50.000tis km nikoliv tedy po 5000km...A ta zmiňovaná Audi je 1,8turbo tuším z roku 2000 se 110kw ve čtyřkolce....
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.