0
zpět
 

diskuze k tématu: Mazda 2 1.5 Skyactiv-G: Neohrožený druh

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
stréc od piva
počet příspěvků652
datum registrace23.11.2007
Úterý 19.05.2015 10:18, cílová skupina
jaká je cílová skupina pro toto auto?
Má to konkurovat Fabii či Huyndai I20 ?
Dyť to nemá kufr,servisní sazby jsou skoro o polovinu vyšší než v Škodovce,základní cena je 280000.-kč
tak kdo by si to proboha koupil ?
reagovat
Petr S
počet příspěvků1241
datum registrace28.11.2008
Úterý 19.05.2015 12:57, RE: cílová skupina
stréc od piva napsal:
jaká je cílová skupina pro toto auto? Má to konkurovat Fabii či Huyndai I20 ?Dyť to nemá kufr,servisní sazby jsou skoro o polovinu vyšší než v Škodovce,základní cena je 280000.-kčtak kdo by si to proboha koupil ?


Mozna jsou lidi, kterym kufr 280L staci, on kufr 326L neni o moc vetsi. Hodinova cena autorizovaneho servisu je stejna jako u i20 i u Fabie cca 600 kc/h. Je otazka co v zakladu dostanes, vs. co bys dostal za Fabii za 220 tis., hlavne jaky motor. Tahle mala auta, aby byla slusne vybavena vetsinou pod 300 nejdou.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Úterý 19.05.2015 20:02, RE: cílová skupina
stréc od piva napsal:
jaká je cílová skupina pro toto auto? Má to konkurovat Fabii či Huyndai I20 ?Dyť to nemá kufr,servisní sazby jsou skoro o polovinu vyšší než v Škodovce,základní cena je 280000.-kčtak kdo by si to proboha koupil ?


Tak Fabia je se srovnatelnou výbavou a stejně výkonným motorem (1,0 l) o nějakých 15 tisíc dražší. Servisní náklady jsou srovnatelné. Kufr každý nepotřebuje a pokud u Fabie škodovka do jeho objemu započítala i prostor pro rezervu, jak je jejím "dobrým zvykem", tak rozdíl ve velikosti nijak propastný nebude. Zmiňovaná I 20 je na tom ve všech směrech velmi podobně.
reagovat
zeneva
počet příspěvků75
datum registrace24.08.2009
Středa 20.05.2015 09:52, Clo
Tu silenou cenu dela bohuzel clo, ktery si vylobovaly evropsky automobilky... Pokud si odectete 20 %, tak by auto stalo 235 tis, coz by byla v teto tride zajimava a konkurencni cenovka.
Proc asi hjundeee a kia stavely fabriky v Evrope...
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Středa 20.05.2015 20:09, RE: Clo
zeneva napsal:
Tu silenou cenu dela bohuzel clo, ktery si vylobovaly evropsky automobilky... Pokud si odectete 20 %, tak by auto stalo 235 tis, coz by byla v teto tride zajimava a konkurencni cenovka. Proc asi hjundeee a kia stavely fabriky v Evrope...


Ještě že to clo zavedli, jinak se v Evropě už dávno nic nedělá. Je to správné.

reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.