0
zpět
 

diskuze k tématu: Lexus IS200d: Elegán se sportovním nádechem

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.04.2012 15:21, Motor... 2,2 D-Cat?
Obávám se, že v Lexusech (dieselových) je nechvalně proslulý turbodiesel 2,2 D-Cat. Mám ho sám doma, v Toyotě Avensis. Bohužel je spotřeba vysoká, což je dáno přítomností systému pro čištění spalin (žádný filtr ale katalyzátor, do kterého se neustále "přivstřikuje" nafta pro dohořívání spalin). Sice člověk nemá starosti s filtrem pevných částic ale de facto motor zase žere jako by měl o 1-2 válce více (naše reálná spotřeba doma je tak 7,5 l na dálku a i přes 8 l nafty ve městě a okolí na krátké trasy). I zminovaný turboefekt tam opravdu je, v nízkých otáčkách se moc neděje a pak velké turbo zatáhne jako blázen... Bohužel řídící jednotky Toyota nelze nijak upravit, motor nelze "předělat" na verzi 110 kw bez tohoto prokletého systému.. škoda.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 27.04.2012 16:09, RE: Motor... 2,2 D-Cat?
Ondřej Eliáš napsal:
Obávám se, že v Lexusech (dieselových) je nechvalně proslulý turbodiesel 2,2 D-Cat. Mám ho sám doma, v Toyotě Avensis. Bohužel je spotřeba vysoká, což je dáno přítomností systému pro čištění spalin (žádný filtr ale katalyzátor, do kterého se neustále "přivstřikuje" nafta pro dohořívání spalin). Sice člověk nemá starosti s filtrem pevných částic ale de facto motor zase žere jako by měl o 1-2 válce více (naše reálná spotřeba doma je tak 7,5 l na dálku a i přes 8 l nafty ve městě a okolí na krátké ...
Podle mých informací je to opravdu stejný motor. Po svezení v Avensisu se stejnou motorizací mě ovšem překvapilo, že je na tom Toyota podstatně lépe s odhlučněním motoru a vibrace se tolik nepřenáší do volantu.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.