0
zpět
 

diskuze k tématu: Kia Soul - Yeti z koreje

kategorie zařazení tématu: korejská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.06.2009 12:24, A pak si koupit referenční vůz...
..... když s tím lidi řadí z 5 na 3. Ještě jste nenapsal jak to řadí z 3 na 1? Mě to teda v mým autě nejde vůbec, nezkoušel jsem to,ale myslím si to teda.... (a zkoušet to ani nebudu)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.06.2009 12:56, deakcelerace
Vymyslel jste nové slovo - deakcelerace! Avšak celkem zbytečně, protože už existuje se stejným významem decelerace. A to řazení z 5 na 3, to se vám také povidlo, ty synchrony dostanou na zadek! Není na vás těch pět rychlostí trochu moc? Už se dělá i 6.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.06.2009 13:35, Jedna mínus
Těší mě pozitivní hodnocení korejce. Jen pane Šikle, kromě už zmíněných výtek, "skrz " není spisovné, to si používejte mezi kamarády, až se budete učit podřazovat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.06.2009 13:56, RE: A pak si koupit referenční vůz...
vasapasa napsal:
..... když s tím lidi řadí z 5 na 3. Ještě jste nenapsal jak to řadí z 3 na 1? Mě to teda v mým autě nejde vůbec, nezkoušel jsem to,ale myslím si to teda.... (a zkoušet to ani nebudu)
Myslím, že synchrony udané podřazení zvládají bez potíží (několikřát jsem to rozebíral s mechaniky atd.), pokud člověk není kopito, je to OK. Z trojkz na jedničku fakt nezkouším...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.06.2009 15:08, RE: deakcelerace
hardy6 napsal:
Vymyslel jste nové slovo - deakcelerace! Avšak celkem zbytečně, protože už existuje se stejným významem decelerace. A to řazení z 5 na 3, to se vám také povidlo, ty synchrony dostanou na zadek! Není na vás těch pět rychlostí trochu moc? Už se dělá i 6.
TO:hardy6 , nějak mi uniká o co tu jde na octavii mám najeto přes 300tis.km a od začátku občas řadím z 5 na 3 nebo i ze 2 na 4 . od toho tam ty synchrony proboha jsou !!! Pokud používám mozek a spojku není proč se toho bát. Takový prase abych řadi ze 3 na 1 ) nejsem. Vždycky přece záleží na tom, v jaké je to rychlosti a na tom, jestli to převodovka zvládne.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.06.2009 16:38, Nechápu
proč porovnáváte kvalitu řazení s francouzi,já jednoho mám Megane2 a řazení je naprosto bezproblému.To u Oktávky 2 jsem měl větší problém se zpatečkou a jedničkou a to šlapu na spojku silou 250kilo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.06.2009 16:49, A proč Yeti z Koree?
to bych nazval Škoda Soul z Čech,kdo byl v nabídce dřív.K tomu řazení,taky si v klidu podředím z 5. na 3. a z 2. na 4. a není to žádný problém,jen se musí k tomu rychlost.Určitě nepodřadím ve 150.ti na 3.ku,pokud to chce někdo vyzkoušet,tak doporučuju se připoutat a doufat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 05.06.2009 18:19, RE: deakcelerace
G. napsal:
TO:hardy6 , nějak mi uniká o co tu jde na octavii mám najeto přes 300tis.km a od začátku občas řadím z 5 na 3 nebo i ze 2 na 4 . od toho tam ty synchrony proboha jsou !!! Pokud používám mozek a spojku není proč se toho bát. Takový prase abych řadi ze 3 na 1 ) nejsem. Vždycky přece záleží na tom, v jaké je to rychlosti a na tom, jestli to převodovka zvládne.
Nevím co komu vadí ale já řadím i z 6 na 2 a bez problémů.Když jedu na šestku třeba v 80 a chci předjet tak dám meziplyn 2 a jedu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 06.06.2009 17:28, Konkurent Yeti ??? No to snad ne...
Kobyla napsal:
to bych nazval Škoda Soul z Čech,kdo byl v nabídce dřív.K tomu řazení,taky si v klidu podředím z 5. na 3. a z 2. na 4. a není to žádný problém,jen se musí k tomu rychlost.Určitě nepodřadím ve 150.ti na 3.ku,pokud to chce někdo vyzkoušet,tak doporučuju se připoutat a doufat.
Hlavní konkurent Škody Yeti? No pokud vím, tak až na motorizaci 1,2 TSi bude každé Yeti 4x4 (tedy malé SUV) a to bych si troufnul říci, že je proti Soulu velmi podstatný rozdíl. Od Škodovky bych k tomu přirovnal možná tak Roomstera, který je s paketem Scout také možná na stejné nezpevněné cesty, jako uvádíte u Soulu.Tak prosím příště nad těmi srovnáními pane Šikle více přemýšlejte...díky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 06.06.2009 17:31, RE: Konkurent Yeti ??? No to snad ne...
cruise napsal:
Hlavní konkurent Škody Yeti? No pokud vím, tak až na motorizaci 1,2 TSi bude každé Yeti 4x4 (tedy malé SUV) a to bych si troufnul říci, že je proti Soulu velmi podstatný rozdíl. Od Škodovky bych k tomu přirovnal možná tak Roomstera, který je s paketem Scout také možná na stejné nezpevněné cesty, jako uvádíte u Soulu.Tak prosím příště nad těmi srovnáními pane Šikle více přemýšlejte...díky.
jen pro neinformované, Soul nebude mít ani jednu verzi s pohonem 4x4...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 07.06.2009 10:09, RE: A pak si koupit referenční vůz...
Petr - TipCars.com napsal:
Myslím, že synchrony udané podřazení zvládají bez potíží (několikřát jsem to rozebíral s mechaniky atd.), pokud člověk není kopito, je to OK. Z trojkz na jedničku fakt nezkouším...
...ty "ližiny", že jsou od slova lízat, to jsem pochopil. A od čeho je kopito, to nevím. Že by kopilot? Jak to sem ale pasuje? Neměl by alespoň redaktor umět česky? Sorry, ale ovládat rodný jazyk mi přijde jako fundament, byť se bavíme o autech a nejsme na hodině češtiny.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 07.06.2009 10:12, RE: deakcelerace
hubby napsal:
Nevím co komu vadí ale já řadím i z 6 na 2 a bez problémů.Když jedu na šestku třeba v 80 a chci předjet tak dám meziplyn 2 a jedu.
S meziplynem samozřejmě problém není, pan redaktor to tam ale potřebuje narvat rovnou, aby neztrácel drahocenné setiny sekundy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 07.06.2009 11:29, RE: deakcelerace
Pepe napsal:
S meziplynem samozřejmě problém není, pan redaktor to tam ale potřebuje narvat rovnou, aby neztrácel drahocenné setiny sekundy.
s pětky na trojku můžeš v klidu podřadit i bez meziplynu a motoru to neuškodí.Samozřejmě že nikdo to tam nerve ve 150 ale tak v 80 kdy je to potřeba na předjíždění.Já osobně v tom nevidím problém.Nebo mi tady chce někde tvrdit že když předjíždí tak dá prvně z pětky čtverku a pak až trojku???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 08.06.2009 11:28, RE: deakcelerace
Pepe napsal:
S meziplynem samozřejmě problém není, pan redaktor to tam ale potřebuje narvat rovnou, aby neztrácel drahocenné setiny sekundy.
Pokud mimo vesnici brzdíte před ostrou zatáčkou z 90-tky třeba na 40 km/h, tak přece není problém z pětky rovnou podřadit na trojku, popř. dvojku a mít k dispozici potřebný výkon ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 08.06.2009 17:50, RE: Nechápu
Kobyla napsal:
proč porovnáváte kvalitu řazení s francouzi,já jednoho mám Megane2 a řazení je naprosto bezproblému.To u Oktávky 2 jsem měl větší problém se zpatečkou a jedničkou a to šlapu na spojku silou 250kilo.
Řazení ani u současného Meganu není 100%, pořád je typicky francouzské.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.