0
zpět
 

diskuze k tématu: Jak na renovaci filtru pevných částic (4/4)

kategorie zařazení tématu:
ivan2
počet příspěvků118
datum registrace11.11.2010
Čtvrtek 22.09.2016 16:02, mýtus
"Jedním z častých mýtů je, že vozidlo vybavené filtrem pevných částic není vhodné pro jízdu ve městě. Není to pravda
reagovat
Driver79
počet příspěvků130
datum registrace20.11.2014
Čtvrtek 22.09.2016 16:35, Více se rozepiš
Nebojte se více rozepsat. A jedno vlákno stačí.
reagovat
Petr S
počet příspěvků1241
datum registrace28.11.2008
Čtvrtek 22.09.2016 17:09, RE: mýtus
ivan2 napsal:
"Jedním z častých mýtů je, že vozidlo vybavené filtrem pevných částic není vhodné pro jízdu ve městě. Není to pravda


Tesat do kamene...

Filtr má mj. i tu výhodu, že cca jednou týdně auto majitele donutí vypadnout z městského stresu na relaxační výlet na dálnici a vypálit tam saze.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Sobota 24.09.2016 10:26, Trochu mě ty rady zaráží
Tak trochu mě zaráží, že v minulém díle byla popsána jako nejúčinnější regenerace FAP nízkofrekvenčními rázovými vlnami + teplota a vytřásání a vyloženě nedoporučena byla mokrá cesta, tedy průplach. A v tomto díle se najednou píše o průplachu jako o ideálním řešení ....divné.
reagovat
Abík
počet příspěvků93
datum registrace20.01.2009
Sobota 01.10.2016 14:49, Díky, ropáka už nemám.
Řekl bych, že při provozu ve městě je třeba dodržovat také jiný jízdní režim. Prostě nedřít ten motor t. zv. odspodu, chce to přece jenom otáčky na 1800, včas řadit dolů. Ne třeba to týrat na 4 od jízdy krokem, potom naložit. Prostě motor držet v pásmu dobrého spalování, bezkouřového spalování. To je právě v oblastech nejvyššího krouťáku. A na náký ukazatel řazení nahoru se vykašlat.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.