0
zpět
 

diskuze k tématu: Hyundai ix35 nahrazuje populární Tucson

kategorie zařazení tématu:
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.03.2010 13:06, zvědavost
Fakt jsem zvědav, jak si i35 povede. Ale s ohledem na předešlé kvality Tucsonu a zajímavou cenu čekám úspěch. S touto značkou mám velmi dobré zkušenosti a doporučuji všem, kdo dávají přednost nejlepší nabídce za rozumné peníze.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.03.2010 15:12, RE: zvědavost
donald napsal:
Fakt jsem zvědav, jak si i35 povede. Ale s ohledem na předešlé kvality Tucsonu a zajímavou cenu čekám úspěch. S touto značkou mám velmi dobré zkušenosti a doporučuji všem, kdo dávají přednost nejlepší nabídce za rozumné peníze.
Čoveče tak mě tak jen jakože napadlo: Neprodáváš je???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.03.2010 19:21, RE: zvědavost
donald napsal:
Fakt jsem zvědav, jak si i35 povede. Ale s ohledem na předešlé kvality Tucsonu a zajímavou cenu čekám úspěch. S touto značkou mám velmi dobré zkušenosti a doporučuji všem, kdo dávají přednost nejlepší nabídce za rozumné peníze.
No, je to kus od kusu. Ale dá se říci, že jsou tyto koejci víceméně spolehlivý. Ovšem-pořád korea. Je to jako kolotoč. Ten nový interiér opravdu úplně řve do dovu a dává najevo svou identitu a "politickou" příslušnost.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.03.2010 20:00, RE: zvědavost
T.J. napsal:
No, je to kus od kusu. Ale dá se říci, že jsou tyto koejci víceméně spolehlivý. Ovšem-pořád korea. Je to jako kolotoč. Ten nový interiér opravdu úplně řve do dovu a dává najevo svou identitu a "politickou" příslušnost.
Tak si zaplať za německou strohost BMW (na to musíš mít) , nebo naprotou a totální nudu Tiguanu (na kterou musíš mít jen trochu méně). Nemám rád "moudra" o původu vozidel, v globálním světě totiž neplatí.
PS: v podobném duchu je vytvořen interiér třeba v současném mondeu ghia - to je také korea nebo kolotoč?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.03.2010 21:37, lídr jak cyp
voe, Yeti je lídr segmentu, psali na TIPCARSu...pošli to dál!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.03.2010 22:38, RE: zvědavost
donald napsal:
Fakt jsem zvědav, jak si i35 povede. Ale s ohledem na předešlé kvality Tucsonu a zajímavou cenu čekám úspěch. S touto značkou mám velmi dobré zkušenosti a doporučuji všem, kdo dávají přednost nejlepší nabídce za rozumné peníze.
Buď ta auta prodáváš nebo jsi se zbláznil. Stačí se podívat na stále poslední místa v anketě časopisu 4x4, nebo na statistiky TUV.
Než tento korejský šrot je lepší si trochu připlatit a máš Subaru Forester.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 09.03.2010 23:16, RE: zvědavost
radekrada napsal:
Buď ta auta prodáváš nebo jsi se zbláznil. Stačí se podívat na stále poslední místa v anketě časopisu 4x4, nebo na statistiky TUV.
Než tento korejský šrot je lepší si trochu připlatit a máš Subaru Forester.
A co to je za anketu v časopisu 4x4? Jestli to je článek o ojetinách, tak bych to rád viděl, co tam píší.)). Tucson, stejně jako Sportage jsou docela spolehlivá a přiměřeně jednoduchá auta. Možná se budete divit, ale Korejci jsou dnes tím, čí byli v devadesátých letech Japonci. Japonské vozy jsou stále spolehlivé, avšak oproti minulosti jsou už složitější (byť stále jednodušší, než Evropa, zejména po stránce elektronické výstroje) . No a o statistikách TÜV jsem psal už hodně krát, co si o nich myslím. Opkauji, že ty skutečbné závady vůbec neřeší. Už jste viděli, aby technika na STK (naše obdoba TÜV) zajímala vaše škubající samočinná převodovka, či rachotící dvouhmoťák?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.03.2010 06:40, RE: zvědavost
Pavlik napsal:
Tak si zaplať za německou strohost BMW (na to musíš mít) , nebo naprotou a totální nudu Tiguanu (na kterou musíš mít jen trochu méně). Nemám rád "moudra" o původu vozidel, v globálním světě totiž neplatí.
PS: v podobném duchu je vytvořen interiér třeba v současném mondeu ghia - to je také korea nebo kolotoč?
No tak jako vždy - to jsou věci především osobního a subjektivního vnímání estetična. Nicméně - není snad pochyb, že nové fordy, mají interiéry poněkud divné? Třeba ty šílená plastový srdíčka uprostřed budíků? Nebo ty mimozenšťanské stříbrem potřísněné levné plasty na středovce a kolem budíků? Nic ve zlém, ale já tedy ani omylem nezmínil BMW, natož pak odporný a až neuvěřitelně nudný Tiguan. Je fakt, že srovnávat tady BMW a nějakou koreu je opravdu silně, opravdu velmi silně mimo. Nejde o globální jev, jedná se o pojetí smyslu pro design, o přirozeném citu, o vrozeném smyslu pro zodpovědnost, o snahu "dělat skutečná auta", a ne se přiblížit někomu, protože je to momentálně IN. Prostě je to znát a to hodně. Ale tím to auto nějak nehaním, jenom ho řadím přesně tam, kam patří. Mezi koreu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.03.2010 08:00, IX35
Už jsem si ho objednal s 2.0 diselem. V jeden den jsem si zkusil Audi Q5, které v ceně 800tis. mělo manual klima a malý kufr, bylo tvrdé a v interieru prekvapive male, pak jsem zkusil Subaru, které působilo bytelně a solidně, ovšem interiér nebyl příliš útulný. IX35 má v ceně 800tis. skoro vše, 2 střešní okna, obrazovku ve zpětném zrcátku, přívětivé ovládání, jen řazení je gumovější, ale celkový dojem je dobrý, podvozek je příjemně naladěný. Yeti naráží opět cenou, 2.0 TDI v této výbavě je pak o 100.000 Kč dražší
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.03.2010 11:57, RE: zvědavost
T.J. napsal:
No tak jako vždy - to jsou věci především osobního a subjektivního vnímání estetična. Nicméně - není snad pochyb, že nové fordy, mají interiéry poněkud divné? Třeba ty šílená plastový srdíčka uprostřed budíků? Nebo ty mimozenšťanské stříbrem potřísněné levné plasty na středovce a kolem budíků? Nic ve zlém, ale já tedy ani omylem nezmínil BMW, natož pak odporný a až neuvěřitelně nudný Tiguan. Je fakt, že srovnávat tady BMW a nějakou koreu je opravdu silně, opravdu velmi silně mimo. Nejde o gl...
Nějak nechápu pojem "skutečná auta" - opravdu mu nerozumím. Jinak tento (fx 35) jsem viděl "na živo" a nemám k němu žádné výhrady co do designu. Navíc pokud vím desing tohoto vozu se dělal v evropě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.03.2010 12:01, RE: zvědavost
T.J. napsal:
No tak jako vždy - to jsou věci především osobního a subjektivního vnímání estetična. Nicméně - není snad pochyb, že nové fordy, mají interiéry poněkud divné? Třeba ty šílená plastový srdíčka uprostřed budíků? Nebo ty mimozenšťanské stříbrem potřísněné levné plasty na středovce a kolem budíků? Nic ve zlém, ale já tedy ani omylem nezmínil BMW, natož pak odporný a až neuvěřitelně nudný Tiguan. Je fakt, že srovnávat tady BMW a nějakou koreu je opravdu silně, opravdu velmi silně mimo. Nejde o gl...
IX35 byl designován a vyvinut v německém Rueselheimu. Designér přišel z AUDI - tam dělal např. AUDI TT Coupe. Kde je teda ta korea? V tom že investor, který to celé zaplatil je Korejec?
To jako kdyby se to prodávalo jako specielní levnější edice AUDI - řekněme AUDI Q3 Entry, tak by "pojetí smyslu pro design, o přirozený cit" bylo rázem OK?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.03.2010 12:44, RE: zvědavost
edmund napsal:
Čoveče tak mě tak jen jakože napadlo: Neprodáváš je???
Ne, ale mám šikmý oči!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.03.2010 15:29, RE: zvědavost
free78 napsal:
IX35 byl designován a vyvinut v německém Rueselheimu. Designér přišel z AUDI - tam dělal např. AUDI TT Coupe. Kde je teda ta korea? V tom že investor, který to celé zaplatil je Korejec?
To jako kdyby se to prodávalo jako specielní levnější edice AUDI - řekněme AUDI Q3 Entry, tak by "pojetí smyslu pro design, o přirozený cit" bylo rázem OK?
Ale no tak pánové... to už přece nemůžete myslet vážně. Už jen kvůli tomu jsem jasně psal, že se nejedná o jev majíc něco do činění z globalizací. Najmout si nějakého designéra bůhí odkud, ještě není zárukou zdařilého designu. Jako podobně pracující člověk vím, že takoví lidé jsou především od rána do konce směny bičování za přehnaný luxus. A to platí třeba i u BMW nebo dejme tomu u Lexusu. Ovšem jsou mnohem méně limitování, než právě u těchto "chydších příbuzných". Ovšem to vše není podstatné. Pro mě je podstatné, jaký z toho mám já, výsledný dojem, a ten není zrovna nic moc. Neříkejte, že nevidíte tu lacinost? Tu kolotočovou přeplácanost prvky alá stříbrný tvrdý plast! A to už jsem tušim v oktávce viděl něce jako karbon!! Proboha oko stylisty a designéra, estéta musí zaplakat. Tak to protě je, a Franta z hospodody "Na růžku" s tím prostě nic nenadělá. BTW: nedostalo se mě odpovědi stran "srdíček" u fordu nebo se Vám to někomu líbí? Probůh to asi néééé!!!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 10.03.2010 15:48, RE: zvědavost
T.J. napsal:
Ale no tak pánové... to už přece nemůžete myslet vážně. Už jen kvůli tomu jsem jasně psal, že se nejedná o jev majíc něco do činění z globalizací. Najmout si nějakého designéra bůhí odkud, ještě není zárukou zdařilého designu. Jako podobně pracující člověk vím, že takoví lidé jsou především od rána do konce směny bičování za přehnaný luxus. A to platí třeba i u BMW nebo dejme tomu u Lexusu. Ovšem jsou mnohem méně limitování, než právě u těchto "chydších příbuzných". Ovšem to vše není podstatné. ...
Srdíčka ve Fordu jsem neviděl. Ať se na tu Hyundai dívám jak chci, jeví se mě osobně jako relativně OK, tedy vzhledem k ceně. Vemu li exteriér, tak vepředu klidně mohl být znak FORD a FORD to mohl klidně prodávat manísto modelu KUGA. Zezadu možná malilinko přopomíná stylem křivek větší a o hodně dražší Subaru Tribeca. Interiér takový normální. Mě osobně se třeba líbí více než ten v Renault Megane III. Lacinost z toho dle fotek vážně nevidím, chce to vidět na vlastní oči. Lacinost na mne právě - dle fotek - čišela z Megana III, proto se rovněž chystám omrknout to na vlastní oči jak to vypadá v reálu.
Každopádně mám ale dojem, že přestože centrum vývoje a designu je v Německu, je na tento vůz nahlíženo s předsudky, protože "je to jen Hyundai z Koreje". Prodávat to pod jménem FORD, prodeje stejného vozu by skočili na 3-násobek. Prodávat to jako specielní levnější edici AUDI, tak prodeje vyskočí na 6-ti násobek. Příslušnost ke značkám táhne.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.