0
zpět
 

diskuze k tématu: Hyundai Getz - Korejský etalon

kategorie zařazení tématu: korejská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.07.2006 10:54, Spotřeba nesouhlas
Dobrá recenze, jen se spotřebou CRDi nesouhlasím. Měl jsem stejný motor v accentu a jezdil jsem po záběhu bez problémů za 4,5 litru. Ale vadil mi především zvuk tříválce, jinak výkonové parametry jsou slušné a vůz s roztočeným turbem jede kopce nekopce skvěle.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 31.07.2006 17:16, 2005?
Řekl nych že se jedná o překlep, vůz určitě nepřišel v květnu 2005.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 01.08.2006 09:51, ČASOVÁNÍ VENTILŮ
Motor 1.4i není vybaven časováním ventilů - u Hyundai označováno jako CVVT. Tímto systémem disponuje až motor 1.6i.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.08.2006 12:53, překlep?
Konnan napsal:
Řekl nych že se jedná o překlep, vůz určitě nepřišel v květnu 2005.
ta 1,3 12V je tříválec a ne čtxřválec, nebo se pletu?!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.08.2006 14:10, RE: překlep?
marek napsal:
ta 1,3 12V je tříválec a ne čtxřválec, nebo se pletu?!
1,3 12V 4 válce 3 ventily na válec
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.08.2006 20:36, Korejské
Nemůžu si odpustit, že autor této recenze je pěký hovado. Co to je za módu používat spojení "nečekaně nekorejské", "evropské"?? Už by jste si měli zvyknout že Hyundaie jsou kvalitní aua a když tady byla bomba Škoda Favorit, tak tam se vyráběli sedany Sonata v elektrice, s klimatizací a dalšími věcmi, o čem se tady soudruzi dozvěděli za 6 let..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 02.08.2006 21:44, RE: Korejské
Jirka napsal:
Nemůžu si odpustit, že autor této recenze je pěký hovado. Co to je za módu používat spojení "nečekaně nekorejské", "evropské"?? Už by jste si měli zvyknout že Hyundaie jsou kvalitní aua a když tady byla bomba Škoda Favorit, tak tam se vyráběli sedany Sonata v elektrice, s klimatizací a dalšími věcmi, o čem se tady soudruzi dozvěděli za 6 let..
Vážený pane, kdybyste dnes a denně střídal evropské, japonské a korejské vozy, velmi dobře byste věděl, o čem je řeč. Srovnávat favorita s licenční podobou Mistubishi Galant (na pomezí střední a vyšší střední třídy) je krajně nevhodné, stejně jako nadávat mi do hovad.
Další připomínky jsou již konstruktivní:
1) Spotřeba: Je dost individuální, před bodovým systémem platilo spíše co píši já, po něm už co píšete Vy. (před 01.07. mi cesta do práce trvala 37 minut a spotřeba třílitrového 240 k vozu byla 17,5 l/100 km, po tomto datu 59 minut a spotřeba klesla na před tím nepoznaných 10,5 l/100 km - oba pokusy v brzkých ranních hodinách s minimálním provozem). To jen na okraj, při hodnocení spotřeby recenzovaných aut se snažíjm jezdit jako člověk, tedy alespoň tak, abych neměl ojeté i nápisy na bocích pneumatik, za což se mi kolegové vždy smějí. Obecně však lze zatím říci, že zážehové hyundaie nepatří spotřebou paliva na špičku.
2) Proměnné časování ventilů nová čtrnáctistovka skutečně nemá, já jsem článek připravoval již před časem z prvních interních servisních informací, kde se s ním ještě počítalo. Pak asi zasáhl nějaký "cifr-špión" a CVVT Denso zůstalo vyhrazeno silnějším modelům. Omluva.
3) Hyundai naštěstí třívácle nedělá. Jde o čtyřválec se tříventilovou technikou, poslední dědictví po Mitsubishi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.08.2006 10:40, RE: Korejské
Martin Vaculík napsal:
Vážený pane, kdybyste dnes a denně střídal evropské, japonské a korejské vozy, velmi dobře byste věděl, o čem je řeč. Srovnávat favorita s licenční podobou Mistubishi Galant (na pomezí střední a vyšší střední třídy) je krajně nevhodné, stejně jako nadávat mi do hovad.
Další připomínky jsou již konstruktivní:
1) Spotřeba: Je dost individuální, před bodovým systémem platilo spíše co píši já, po něm už co píšete Vy. (před 01.07. mi cesta do práce trvala 37 minut a spotřeba třílitrového 240 k vozu b...
Ono je to blbé srovnání když každé auto je jiná třída, ale bohužel se tu nic jiného nedělalo. Tak jinak Škoda Favorit x Hyundai Accent.. Klimatizace,ABG,el. okna..
No a ten korejský vzhled jsem stále nepochopil.
V Americe jsou tyto auta jinak uznávaná a VW Group je pro ně nula.
Hlavně díky spolehlivosti, protože ať je to jak chce, tak spolehlivostí jsou daleko před německými auty. Musím se smát co se známým každou chvíli porouchá na WV Golf 4, kterej stál jako ojetina jako moje 2 korejský auta
Bohužel u nás novináři jsou asi placený za to aby škoda byla nejlepší na světě.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.08.2006 15:04, RE: Korejské
anonym napsal:
Ono je to blbé srovnání když každé auto je jiná třída, ale bohužel se tu nic jiného nedělalo. Tak jinak Škoda Favorit x Hyundai Accent.. Klimatizace,ABG,el. okna..
No a ten korejský vzhled jsem stále nepochopil.
V Americe jsou tyto auta jinak uznávaná a VW Group je pro ně nula.
Hlavně díky spolehlivosti, protože ať je to jak chce, tak spolehlivostí jsou daleko před německými auty. Musím se smát co se známým každou chvíli porouchá na WV Golf 4, kterej stál jako ojetina jako moje 2 korejský auta...
Máš recht, souhlas.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.08.2006 15:32, RE: Korejské
anonym napsal:
Máš recht, souhlas.
Evidentně jste nečetli žádné z mých článků, takže jste bohužel úplně mimo. Jsem znám nekompromisní kritikou Audi a VW (zejména pak platformy minulého passatu a A6), stejně tak jsem na černé listině Škody Auto, protože jsem si kdysi dovolil napsat pravdu o crasch testu Octavie II. Naopak hyundai recenzuji obvykle kladně, vychází totiž z kvalitní konstrukční školy a poslední produkty jeho vlastního vývoje již jsou minimálně průměrné, Tucson CRDI s šestikvaltem naprosto skvělý. A proto mne mrzí, že Korejci dokáží zdařilé dílo vždy v závěru něčím pohnojit, ať už jsou to šedé a na slunku neskutečně zapáchající plasty, volant obludného průměru, špatně zvolená tuhost silentbloků ramen, zmatené reakce ŘJ na pokyny plynového pedálu u zážehových motorů. Dejme jim však čas, moji oblíbení Japonci se takových neduhů zbavovali dvacet let.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 03.08.2006 16:27, RE: Korejské
Martin Vaculík napsal:
Evidentně jste nečetli žádné z mých článků, takže jste bohužel úplně mimo. Jsem znám nekompromisní kritikou Audi a VW (zejména pak platformy minulého passatu a A6), stejně tak jsem na černé listině Škody Auto, protože jsem si kdysi dovolil napsat pravdu o crasch testu Octavie II. Naopak hyundai recenzuji obvykle kladně, vychází totiž z kvalitní konstrukční školy a poslední produkty jeho vlastního vývoje již jsou minimálně průměrné, Tucson CRDI s šestikvaltem naprosto skvělý. A proto mne mrzí, že...
dva dotazy na pana Vaculíka. Co je tím 240koňovým třílitrem. Typoval bych Vás na 530i, jenže ta je úspornější a má 230koní. takže asi nějaký nissan. že bych měl pravdu. Přemášlím o voze, co má 177kW a nevím. V čem je problém Crash testu Octavie II? jen stručně prosím. Děkuji za čas.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 04.08.2006 09:57, RE: Korejské
Jirka napsal:
Nemůžu si odpustit, že autor této recenze je pěký hovado. Co to je za módu používat spojení "nečekaně nekorejské", "evropské"?? Už by jste si měli zvyknout že Hyundaie jsou kvalitní aua a když tady byla bomba Škoda Favorit, tak tam se vyráběli sedany Sonata v elektrice, s klimatizací a dalšími věcmi, o čem se tady soudruzi dozvěděli za 6 let..
Nevim jestli je autor recenze "pekne hovado", ale narozdil od Vas alespon umi cesky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 05.08.2006 10:00, RE: Korejské
nikdo napsal:
dva dotazy na pana Vaculíka. Co je tím 240koňovým třílitrem. Typoval bych Vás na 530i, jenže ta je úspornější a má 230koní. takže asi nějaký nissan. že bych měl pravdu. Přemášlím o voze, co má 177kW a nevím. V čem je problém Crash testu Octavie II? jen stručně prosím. Děkuji za čas.
S tím crashtestem by mě to také zajímalo...Jinak nemám rád výroky typu "všechno české je špatné,pouze korejci a japonci mají dobrá auta" a naopak...Myslím,že v dnešní době se moc propadáků nevyrábí,když nepočítám Dacii Logan
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 05.08.2006 18:55, RE: Korejské
anonym napsal:
S tím crashtestem by mě to také zajímalo...Jinak nemám rád výroky typu "všechno české je špatné,pouze korejci a japonci mají dobrá auta" a naopak...Myslím,že v dnešní době se moc propadáků nevyrábí,když nepočítám Dacii Logan
Tady zase musím reagovat já :).Co je jako propadákového na Loganu?Pod významem slova propadák si představuju výrobek,který nejde na odbyt,což se o Loganu nedá říci ani náhodou.Pokud vím,tak Rumuni vyrábějí na plné obrátky.
Btw:Logana nemám a ani ho nechci,ale chápu lidi co ho kupují.Za ty prachy ještě donedávna mohli koupit leda tak ojetinu s pochybným původem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.08.2006 09:24, Korejské
Martin Vaculík napsal:
Evidentně jste nečetli žádné z mých článků, takže jste bohužel úplně mimo. Jsem znám nekompromisní kritikou Audi a VW (zejména pak platformy minulého passatu a A6), stejně tak jsem na černé listině Škody Auto, protože jsem si kdysi dovolil napsat pravdu o crasch testu Octavie II. Naopak hyundai recenzuji obvykle kladně, vychází totiž z kvalitní konstrukční školy a poslední produkty jeho vlastního vývoje již jsou minimálně průměrné, Tucson CRDI s šestikvaltem naprosto skvělý. A proto mne mrzí, že...
Pane Vaculík, tak to se omlouvám.. Ale vždy mě kritika na tyto vozy rozčílí.. Hlavně co se týče vzhledu. Každej má jinej vkus.
Co se týče zapáchajících plastů, tak to jsem nikdy neviděl. Sám mám Accenta 99´a i když je v autě přes 50st. nikdy nic cítit nebylo. Zrovna na Accenta tuto kritiku v jedné recenzi psali.. Tak nevím. Ani na Hyundai clubu, kde jsou všechny Hyundaie různého data výroby si nikdo nikdy nestěžoval. Samozřejmě mají i tyto aua mouchy, ale jsou to spíš konstrukční chyby a nedotáhlé detaily. Co se týče spolehlivosti, myslím že spousta automobilek může závidět. Takže ještě jednou promiňte
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.08.2006 09:25, RE: Korejské
Mrzak007 napsal:
Nevim jestli je autor recenze "pekne hovado", ale narozdil od Vas alespon umi cesky.
Tak to pardon, jestli se vás něco dotklo
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 07.08.2006 09:26, RE: Korejské
Jirka napsal:
Tak to pardon, jestli se vás něco dotklo
To bylo pro agenta 007 Mrzaka :))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 08.08.2006 00:34, RE: Korejské
anonym napsal:
Ono je to blbé srovnání když každé auto je jiná třída, ale bohužel se tu nic jiného nedělalo. Tak jinak Škoda Favorit x Hyundai Accent.. Klimatizace,ABG,el. okna..
No a ten korejský vzhled jsem stále nepochopil.
V Americe jsou tyto auta jinak uznávaná a VW Group je pro ně nula.
Hlavně díky spolehlivosti, protože ať je to jak chce, tak spolehlivostí jsou daleko před německými auty. Musím se smát co se známým každou chvíli porouchá na WV Golf 4, kterej stál jako ojetina jako moje 2 korejský auta...
tak amíci a splolehlivost jo :))) tak to asi ne jejich kary jsou sunky co se tyce spolehlivost a vykonu na objem...a korejsky auta se jim libej protoze korejci jim to vyrabej podle jejich gusta...Ta spolehlivost nevim nevim ale jinak se mi nektere veci od nich libi...Zebudou spolehlivejsi nez VW hmm tomu moc neverim
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 08.08.2006 00:37, RE: Korejské
PP napsal:
Tady zase musím reagovat já :).Co je jako propadákového na Loganu?Pod významem slova propadák si představuju výrobek,který nejde na odbyt,což se o Loganu nedá říci ani náhodou.Pokud vím,tak Rumuni vyrábějí na plné obrátky.
Btw:Logana nemám a ani ho nechci,ale chápu lidi co ho kupují.Za ty prachy ještě donedávna mohli koupit leda tak ojetinu s pochybným původem.
to ze jde neco naodbyt jeste neznamena ze je to OK. Radsi nez Logan tak si koupim kvalitnejsi a spolehlivejsi ojetinu. Ze si uz kupujici neumi vybrat to je vec druha....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 10.08.2006 12:11, RE: Korejské
libor napsal:
to ze jde neco naodbyt jeste neznamena ze je to OK. Radsi nez Logan tak si koupim kvalitnejsi a spolehlivejsi ojetinu. Ze si uz kupujici neumi vybrat to je vec druha....
ze to jde na odbyt, predevsim znamena, ze to neni propadak - jak bylo vyse uvedeno - a o to predevsim slo. jinak koupit kvalitni a spolehlivou ojetinu neni v dnesni dobe nijak snadne, takze rovnez chapu majitele loganu - jednoduchost, casem provereny motor, zaruka, cena... pro nekoho podstatna pozitiva.
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.