0
zpět
 

diskuze k tématu: Ford Scorpio 2.5D

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.05.2006 00:25,
Velmi zachovaly kousek. Pamatuji se, jak asi pred cca 17 lety, to jem chodlil na zakladku, si toto auto privezl soused, tehda jsem to okukoval jako zazrak a silene se mi to libilo, pral jsem si to nekdy mit. Dnes mam Mondeo a na Fordy nedam dopustit. Celkem jednoducha konstrukce, levny dily, slusnej servis.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.05.2006 10:54, 2,5d
jinak motor - klasicky stabilak, perfektni pro pohodovou jizdu. Mel sem scorpio ale urezli mu zadni nosniky. Auto spickova prostornost, muze sa mu rovnat mozna passat b3.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.05.2006 11:02, Ceny ND
Proč jsou ceny ND na dnešní auta a auta stará 15 - 20 let nesrovnatelné? Brzdové destičky na scorpio 900 Kč, na elantru 1800, žh. svíčky 90,- proti 1130,-. Vysvětlí mi to někdo? V náročnosti výroby to určitě není. Díky za odpověď
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 24.05.2006 12:57, RE: Ceny ND
donald napsal:
Proč jsou ceny ND na dnešní auta a auta stará 15 - 20 let nesrovnatelné? Brzdové destičky na scorpio 900 Kč, na elantru 1800, žh. svíčky 90,- proti 1130,-. Vysvětlí mi to někdo? V náročnosti výroby to určitě není. Díky za odpověď
V tomto konkrétním případě těžko říct, ale důvodů může být několik. U dílů to částečně může fungovat jako u celých aut, když se po pár letech prodeje zaplatí počáteční náklady (vývoj, stavba linek, atd.), už je prostor ke zlevňování. Dále to může být i přístupem jednotlivých značek. Pokud je někdo spokojený s danou značkou, je potenciálním kupcem nového vozu té samé značky a levné díly ho v tom jen utvrdí. Roli hraje samozřejmě i rozšířenost daného typu na našich silnicích - obecně se dá říct, že čím víc jich jezdí, tím levnější díly (vyrábí se i dovažejí ve větším = nižší cena).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 25.05.2006 10:53, cena 25sk
Vojta - TipCars.com napsal:
V tomto konkrétním případě těžko říct, ale důvodů může být několik. U dílů to částečně může fungovat jako u celých aut, když se po pár letech prodeje zaplatí počáteční náklady (vývoj, stavba linek, atd.), už je prostor ke zlevňování. Dále to může být i přístupem jednotlivých značek. Pokud je někdo spokojený s danou značkou, je potenciálním kupcem nového vozu té samé značky a levné díly ho v tom jen utvrdí. Roli hraje samozřejmě i rozšířenost daného typu na našich silnicích - obecně se dá říct, ž...
wollcvagen
tdi
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.05.2006 11:22, dotaz tažné
Mohl by se prosím majitel kouknout do techničáku a napsat sem, kolik má Scorpio povolenou maximální hmotnost bržděného/nebržděného přívěsu?
díky!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.05.2006 13:32, RE: dotaz tažné
Honza napsal:
Mohl by se prosím majitel kouknout do techničáku a napsat sem, kolik má Scorpio povolenou maximální hmotnost bržděného/nebržděného přívěsu?
díky!
Tak to není nic moc, 940kg brzděný -590 nebrzděný
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 27.05.2006 16:27, RE: dotaz tažné
anonym napsal:
Tak to není nic moc, 940kg brzděný -590 nebrzděný
Díky
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 24.10.2006 23:22, RE: dotaz tažné
Honza napsal:
Díky
myslim ze 2,0dohc 5dv. "91 měla 1750kg na brzděny. přesně už to nevim tenkrat sem stim tahal auta. Musim řict neuvěřitelnej dělník a o D a TD ani nemluvim to je snad neznicitelny
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.