0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaké koupit sportovní kombi v dieselu do 140.000 Kč?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla, italská vozidla
gablenz
počet příspěvků137
datum registrace12.01.2009
Pondělí 11.02.2013 11:40, Líbí se mi ta ironická odpověď...
...opravdu hodně.

Ještě něco. Rozesmálo mě to s tím tureckým překupčíkem. Vidím, že si toho už všimli i jiní. Stačí se podívat na Autoscout.de a to je samé Özgan Cüdlüki Ataturk supercars Köln nebo Branko Zivojnovic Autozentrum . Německo už není to co bývalo. Hodně vytuněných sraček za neskutečné ceny. Je asi těžké vysvětlit berlínskému učňovi že AR 156 GTA s 20' koly, bodykitem z Malajsie nemůže stát 900 000 Kč. NA italy bych zůstal v ČR (jsou tu levní) a na fajnovky bych jel do Švýcarska. Běžná auta v špičkových specifikacích a výbavách, který dále na východ nejsou. Plno Vecter C s 2.8 Turbo Cosmo....atd. A tohle je moje rada pisteli. Co tak Vectru C GT 2,8 Turbo? Za pakatel, je to pěkné a zašlape to skoro všechno v levém pruhu do země.
reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Pondělí 11.02.2013 14:35, Starý dýzl?
Obecně bych si jako student starý dýzl nekoupil. Leda, že bych měl v době studiazajištěn stálý príjem kolem 20tCZK čistého měsíčně. I přes to, že jde o BMW, a nebo právě proto, servisní náklady starého naftového BMW mohou dostoupit značných výšin. Leda, že by student místu studování, trávil čas nenetu a sháněl na ebay či allegru použité ND, jeto přeci jen stroj a ten podléhá opotřebení a to tím více, čím madší jejeho majitel či živatel. BMW není žádná modla spolehlivost v žádné řadě, natož u auta s více než 10letým výročím narození.
Já, pokud bych se chtěl sportovně povozit, nemyslet na starosti s odelšým turbem, vstřik,y čerpadlem, rameny a bůhvíčím ještě, to vše za vyšší ceny, bych raději mrknul po japonském 4válci benzínového provedení z podobné doby, kde bude spolehluivost vyšší, provz levnější a za danou cenu se bude jistě dát vybrat lepší stav celku. Volil bych například Toyotu Corollu TS, která je splehlivá, rychlá, výkonná, slušné jídzní vlastnosti a motr? Mňam. To vše bez turba atd...
reagovat
filip_nemec
počet příspěvků3
datum registrace27.03.2010
Pondělí 11.02.2013 15:54, Benzín
S tím km nájezdem se musím klonit naprosto k benzínové variantě. Osobně jsem měl diesel 2 roky a opravdu jediné co mně bylo potěšením byl pohled na palubní počítač s prům. spotřebou 5 l/100 km. Jinak samé známé zápory - složitější motor, těžší, více se kazí (ojetina), větší km průběh ojetiny, hůře v zimě topí, zvuk atd., atd. Proto jsem později volil a přešel jsem zpět k benzínu.
Berte benzín BMW 330i.
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Pondělí 11.02.2013 16:58, CO LPG?
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 11.02.2013 19:19, RE: CO LPG?
BMW528i napsal:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.


BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...

reagovat
jedine911
počet příspěvků2
datum registrace11.02.2013
Pondělí 11.02.2013 20:21, RE: CO LPG?
Sportovni kombi a diesel???


To snad ne broboha...
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků32
datum registrace05.05.2024
Pondělí 11.02.2013 22:03, Panamera
Petr-Tipcars: Buď být zásadový, ještě 22let počkat a koupit Panameru v dieselu anebo tedy zavřít všechny oči a vzít benzínový řadový šestiválec v kombíku, popřípadě Alfu. Proč ještě rok student potřebuje do městského provozu "sportovní kombi" možná i v naftě a navíc v automatu namísto kupé na 19kách určitě v benzínu, to mi hlava nebere, tam cítím silný důvod, ale nejsem schopen jej bohužel dovodit.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Úterý 12.02.2013 09:09, RE: CO LPG?
Reno napsal:
BMW528i napsal:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...


když jsem předloni sháněl Z3 coupe s třílitrem tak jsem na dvě v plynu narazil. to bylo teprve to pravý maso a Pšonci jsou schopný dát plyn i do 350Z a Porsche, tak čemu se divíme? ale největší zhůvěřilost byla Audi 80 kabro 1.9TDi 66kw.
reagovat
Negr86
počet příspěvků11
datum registrace14.01.2013
Úterý 12.02.2013 14:52, - text byl skryt administrátorem -
- text byl skryt administrátorem -
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 12.02.2013 19:27, RE: CO LPG?
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
BMW528i napsal:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...
když jsem předloni sháněl Z3 coupe s třílitrem tak jsem na dvě v plynu narazil. to bylo teprve to pravý maso a Pšonci jsou schopný dát plyn i do 350Z a Porsche, tak čemu se divíme? ale největší zhůvěřilost byla Audi 80 kabro 1.9TDi 66kw.


Do Cayennu bych to chápal. Ale viděl jsem plynového Caymana a to už bylo i na mně moc

reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Středa 13.02.2013 08:47, RE: CO LPG?
Reno napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
BMW528i napsal:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...
když jsem předloni sháněl Z3 coupe s třílitrem tak jsem na dvě v plynu narazil. to bylo teprve to pravý maso a Pšonci jsou schopný dát plyn i do 350Z a Porsche, tak čemu se divíme? ale největší zhůvěřilost byla Audi 80 kabro 1.9TDi 66kw.
Do Cayennu bych to chápal. Ale viděl jsem plynového Caymana a to už bylo i na mně moc

já viděl 911-996. chtělo se mi brečet.
reagovat
Radek
počet příspěvků9
datum registrace10.05.2007
Středa 13.02.2013 09:22, RE: CO LPG?
Pánové absolutně nechápu co řešíte. Proč by neměl jezdit s lpg za polovinu proti benzinu. Mraky bmw je na lpg akorát o tom nevíte Pokud to dělá někdo kdo to umí, tak to nepoznáte na pohled ani v kufru, většina z Vás ani v mot. prostoru a ani při jízdě.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 13.02.2013 11:05, RE: CO LPG?
Radek napsal:
Pánové absolutně nechápu co řešíte. Proč by neměl jezdit s lpg za polovinu proti benzinu. Mraky bmw je na lpg akorát o tom nevíte Pokud to dělá někdo kdo to umí, tak to nepoznáte na pohled ani v kufru, většina z Vás ani v mot. prostoru a ani při jízdě.


BMW je chápáno jakožto luxusní a s tím mi smrad od výfuku po plynovém sporáku moc nekonsoliduje...
jinak samozřejmě proti gustu žádný dišputát...

reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 13.02.2013 11:05, RE: CO LPG?
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
BMW528i napsal:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...
když jsem předloni sháněl Z3 coupe s třílitrem tak jsem na dvě v plynu narazil. to bylo teprve to pravý maso a Pšonci jsou schopný dát plyn i do 350Z a Porsche, tak čemu se divíme? ale největší zhůvěřilost byla Audi 80 kabro 1.9TDi 66kw.
Do Cayennu bych to chápal. Ale viděl jsem plynového Caymana a to už bylo i na mně moc
já viděl 911-996. chtělo se mi brečet.


myslím, že mně lakuješ kam by tam dali plynovou nádrž?

reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Středa 13.02.2013 11:46, RE: CO LPG?
Reno napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
BMW528i napsal:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...
když jsem předloni sháněl Z3 coupe s třílitrem tak jsem na dvě v plynu narazil. to bylo teprve to pravý maso a Pšonci jsou schopný dát plyn i do 350Z a Porsche, tak čemu se divíme? ale největší zhůvěřilost byla Audi 80 kabro 1.9TDi 66kw.
Do Cayennu bych to chápal. Ale viděl jsem plynového Caymana a to už bylo i na mně moc
já viděl 911-996. chtělo se mi brečet.
myslím, že mně lakuješ kam by tam dali plynovou nádrž?


tam kam u tatry 613-dopředu. toroid místo rezervy. a kde to asi bylo u toho Caymana?
reagovat
Radek
počet příspěvků9
datum registrace10.05.2007
Čtvrtek 14.02.2013 12:36, RE: CO LPG?
Reno: to nevím jak je bmw chápáno. Myslel jsem že se dozvím nějaký alespoň trochu inteligentní důvod. Možná se pletu, ale mám pocit že lpg je ekologičtější než nafta. Jezdím také naftou, ale nic bych proti lpg neměl.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 14.02.2013 19:30, RE: CO LPG?
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
BMW528i napsal:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...
když jsem předloni sháněl Z3 coupe s třílitrem tak jsem na dvě v plynu narazil. to bylo teprve to pravý maso a Pšonci jsou schopný dát plyn i do 350Z a Porsche, tak čemu se divíme? ale největší zhůvěřilost byla Audi 80 kabro 1.9TDi 66kw.
Do Cayennu bych to chápal. Ale viděl jsem plynového Caymana a to už bylo i na mně moc
já viděl 911-996. chtělo se mi brečet.
myslím, že mně lakuješ kam by tam dali plynovou nádrž?
tam kam u tatry 613-dopředu. toroid místo rezervy. a kde to asi bylo u toho Caymana?


911ka má rezervu? já jsem viděl ten šílený přední "kufr" a rezervu si tam asi nepamatuju... Cayman má kufry dva, docela velké, hlavně proti 911

reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Čtvrtek 14.02.2013 19:32, RE: CO LPG?
Radek napsal:
Reno: to nevím jak je bmw chápáno. Myslel jsem že se dozvím nějaký alespoň trochu inteligentní důvod. Možná se pletu, ale mám pocit že lpg je ekologičtější než nafta. Jezdím také naftou, ale nic bych proti lpg neměl.


No nevím, kolik nových benzínových BMW jede na přestavbu na LPG? U Subaru to třeba nabízel přímo výrobce... tak nějak mi to k tomu autu nepasuje.

reagovat
finding
počet příspěvků114
datum registrace09.12.2012
Pátek 15.02.2013 09:29, optimální volba
osobně bych ti doporučoval 3,0d které jede jak z praku a nežere (7-11 podle nohy), případné opravy počítej turbo 12 tkč, vstřik 4-6tkč, dvouhmoták 20tkč,

a nebo 3,0i které jede jako prase a žere průměr 10 tzn 8,5-14 podle nohy), ale náklady na servis jsou prakticky 0,- pokud měníš olej včas a ne po 30tkm, samozřejmě musíš řešit opotřebení ale to není tak hrozný

2,0d samozřejmě stačí taky žere 5-7 a je levnější na údržbu než 3,0d logicky

servis 3 a 5 kových bmw je obecně nákladově naprosto cenově shodný s koncernem

já měl leta letoucí 525i, 528i e39 a 530i e60 a dnes vzpomínám a nadávám si že jsem to prodal...mám napůl pracovní superb II a tam řeším pořád něco
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Pondělí 18.02.2013 20:43, RE: CO LPG?
Reno napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
tomaskrtek napsal:
Reno napsal:
BMW528i napsal:
Vlastním BMW 528i lpg a jsem s ním maximálně spokojený, spotřeba 12l LPG a nulové náklady na servis, asi okolo 0,5kč na km. Doporučil bych tedy poohlédnout se po 328i a zaplynovat nebo koupit s plynem. Pokud to musí být nafta, tak bych volil 3,0d náklady nejsou o tolik vyžší než u 320d. Fabii Octavii Mondeo Focus Vectra natož prťavou COrollu bych vyloučil, auta se nedají vůbec srovnat s BMW, možná tak se starou hodně ojetou e36. Jako náhradu bych doporučil AR 156 2,4JTD (bylo to moje předchozí auto, super spolehlivost, ale nižší životnost spotřebních dílů spotřeba kolem 7,5l nafty (jako u 330d). největší nevýhodu je přední náhon, kdo se sveze se zadkokolkou, už nechce předek.
BMW na plyn nebo sportovní dieselové kombi? Dneska se to tady hemzi exotama...
když jsem předloni sháněl Z3 coupe s třílitrem tak jsem na dvě v plynu narazil. to bylo teprve to pravý maso a Pšonci jsou schopný dát plyn i do 350Z a Porsche, tak čemu se divíme? ale největší zhůvěřilost byla Audi 80 kabro 1.9TDi 66kw.
Do Cayennu bych to chápal. Ale viděl jsem plynového Caymana a to už bylo i na mně moc
já viděl 911-996. chtělo se mi brečet.
myslím, že mně lakuješ kam by tam dali plynovou nádrž?
tam kam u tatry 613-dopředu. toroid místo rezervy. a kde to asi bylo u toho Caymana?
911ka má rezervu? já jsem viděl ten šílený přední "kufr" a rezervu si tam asi nepamatuju... Cayman má kufry dva, docela velké, hlavně proti 911


bůh ví cos viděl, a asi jsi se špatně díval, samozřejmě že má rezervu, vepředu, na stojáka.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.