0
zpět
 

diskuze k tématu: Fiat Linea 1,4 T-Jet a první dojmy nového majitele

kategorie zařazení tématu: italská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.07.2010 11:00,
Jak mohl zlikvidovat za dva roky kotouče? Za dva roky se dá najet 160t. km.........
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.07.2010 12:00, RE: bez předmětu
JARDA3 napsal:
Jak mohl zlikvidovat za dva roky kotouče? Za dva roky se dá najet 160t. km.........
...a když se s tím jezdí jak prase, tak není problém zlikvidovat kotouče a desky i za 30 tkm.. Mimo to těch hypotetických 160 tkm brzdy určitě nevydrží.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 29.07.2010 14:32, RE: bez předmětu
Fire napsal:
...a když se s tím jezdí jak prase, tak není problém zlikvidovat kotouče a desky i za 30 tkm.. Mimo to těch hypotetických 160 tkm brzdy určitě nevydrží.
Dokážu si představit, jak oddělat za tyhle km destičky, kotouče ale nechápu. Sám jsem nechával měnit destičky na Ducatu každý rok (cca 30tkm), vezmu-li v potaz, že jezdím tak 50% město a dost často naložený ažaž, tak jsem se ani nedivil, byť v servise se na mě koukali jak na blázna. Patrně původní majitel byl hovado, a přesedlal do T-Jetu z nějakého atmosférického dieselu - a byl unešen...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.07.2010 07:27, RE: bez předmětu
JARDA3 napsal:
Jak mohl zlikvidovat za dva roky kotouče? Za dva roky se dá najet 160t. km.........
kotouce se daji oddelat klidne i za 5 km
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.07.2010 17:35, RE: bez předmětu
jaykay napsal:
kotouce se daji oddelat klidne i za 5 km
možná tak u Fiatu:D Už s kolika autama jsem jezdil na okruhu a nevím o případu, že by se na pár kilometrech oddělaly kotouče a pochybuju že by šlo s vozem zacházet ještě hůř:D Je ale pravda že s Fiatama jsem to nezkoušel:D :D Né nic proti fiatům nemám..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 02.08.2010 16:47, RE: bez předmětu
-Mitch- napsal:
možná tak u Fiatu:D Už s kolika autama jsem jezdil na okruhu a nevím o případu, že by se na pár kilometrech oddělaly kotouče a pochybuju že by šlo s vozem zacházet ještě hůř:D Je ale pravda že s Fiatama jsem to nezkoušel:D :D Né nic proti fiatům nemám..
))) jistě. Kamarád zkroutil kotouče na Fabii HTP po necelých 20 tkm a služební auto, které občas využívám (stejné značky a motorizace) má najeto kolem 35 tkm a přední kotouče jsou jak vrtule....

...tak si radši nech své "okruhové" zkušenosti na vyprávění k pívu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.09.2010 16:13, Není problém oddělat destičky a koutouče třeba po 10 tkm.
Zdravím, mám podobnou zkušenost - pro všechny nepřátele Fiatu - s Volvem C 30 D5, r.v. 2007

Kupoval jsem ho loni na podzim, najeto cca 21 500 km - u dealera, s potvrzeným proběhem km, docela funglovka.

Problém byl, že to auto tam stálo cca půl roku na place (než dealer šel dolů s cenou o cca 100 tKč), nikdo s ním moc nejezdil (když jsem šel na předání, tak byla vyšťavená baterka), takže byly slušně narezlé kotouče.

Hned první cesta byla Praha - Berlín a zpět, všechno bylo v pohodě, druhá cesta Praha - Ostrava a zpět a začaly se blokovat pístky na obou zadních kolech. Dealer tvrdí, že se mi tam dostal kamínek (a podobné kecy), já si spíš myslím, že to byla ta rez z kotoučů, které byly rezavé jak liška. No, po cca 2,5 tkm se měnily zadní destičky.

Letos v zimě jsem moc nejezdil, protože bylo hodně sněhu (a na ten se tohle ospoilerované auto moc nehodí), znovu začaly reznout kotouče vpředu (zadní se preventivně měnily s destičkami na podzim) a tentokrát to šlo do hloubky. No, mám zatím nalítáno 37 tkm a přední kotouče půjdou ven, už to dost kope. Přitom si nepamatuju, že bych někdy brzdil ze 160 na 60 km/h (rychleji kamiony v kopci před Rudnou nejezdi). Takže kroutící se kotouče není jen bolest Fiatů, ale třeba malých Volv.

Na druhé straně - před třicítkou jsem měl S 40 I, se kterou jsem nalítal přes 100 tkm, kotouče držely. U druhého auta - MB C 220 CDI kotouče taky drží - už 50 tkm.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.