0
zpět
 

diskuze k tématu: Citroën C6 - dojmy majitele stručně a jasně

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
Citroenak
počet příspěvků724
datum registrace13.04.2012
Úterý 08.12.2015 10:00, Citroen c6
Take pekne auto si zasluzilo popisat viac. Majitel evidentne s technickeho hladiska sam nevie, ake auto ma. Auto nejazdi na tlmicoch, ale na hydraulickych perovacich jednotkach. Motor 2.7HDI ale neoplyva prave spolahlivostou, objavuje sa tam myslim praskanie hlavy. Spotreba tiez nebyva najlepsia. Inak som v tom aute sedel, a je to parada. Je to jazdiaca obyvacka. V zadu je asi este viac miesta ako v predu. Kufor je ale na pomery triedy biedny, ale toto nie je auto pre donaskovu sluzbu. Je ale velka skoda, ze sa takmer neda najst s 3.0i motorom...
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 08.12.2015 10:27, ... sdfs sdf sdf s
To je spíš pochválení svého auta, než recenze, každopádně, to nejlepší z Citroenu je hydro podvozek, od kterého upouštějí...
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Úterý 08.12.2015 10:32, RE: Citroen c6
Citroenak napsal:
Take pekne auto si zasluzilo popisat viac. Majitel evidentne s technickeho hladiska sam nevie, ake auto ma. Auto nejazdi na tlmicoch, ale na hydraulickych perovacich jednotkach. Motor 2.7HDI ale neoplyva prave spolahlivostou, objavuje sa tam myslim praskanie hlavy. Spotreba tiez nebyva najlepsia. Inak som v tom aute sedel, a je to parada. Je to jazdiaca obyvacka. V zadu je asi este viac miesta ako v predu. Kufor je ale na pomery triedy biedny, ale toto nie je auto pre donaskovu sluzbu. Je ale velka skoda, ze sa takmer neda najst s 3.0i motorom...


asi tam má chybu resp. přidanou čárku-pochybuji že by měnil víko kufru, spíš se jedná o výměnu tlumičů víka kufru.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 08.12.2015 20:31, odvazna volba ...
Auto krasny, ale o to vic zamrzi pomerne odflaknuty interier.
Jinak jsem nekde cetl ze celni okno stoji pres 60t a neni druhovyroba... O udrzbe HDI 2,7 nemluve. Jako ojetina celkem odvazna volba, jako kazdy velky Citroen.
Ale stejne si jednou poridim kombika CX Turbo :D
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Úterý 08.12.2015 21:37, RE: odvazna volba ...
PetrT napsal:
Auto krasny, ale o to vic zamrzi pomerne odflaknuty interier. Jinak jsem nekde cetl ze celni okno stoji pres 60t a neni druhovyroba... O udrzbe HDI 2,7 nemluve. Jako ojetina celkem odvazna volba, jako kazdy velky Citroen. Ale stejne si jednou poridim kombika CX Turbo :D


sklo mají v autokelly za lidových 33k. co jsem pochopil tak má vestavěné senzory, možná i GPS anténu. každopádně lze jen doporučit případnému majiteli připojištění k POVku na 40k min. CXko měl kamarád, chvíli po převratu, 2.5 turbo Pallas, dodnes na něj vzpomíná. nádherný auto.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 08.12.2015 22:27, stare velke citroeny
U nas na Vinohradech mel uz za komousu CX Break mistni zelinar, bylo to jak zjeveni mezi tema skodarnama.
C6 je fajn, ale XM a CX jsou dle me o tridu vyse. Hlavne uvnitr. C6 je upravena C5.
O tom skle jsem to cetl v nejake recenzi kde psali ze neorigo dela velke problemy. Proc to nevim.
reagovat
danet - redakce TipCars
počet příspěvků535
datum registrace16.11.2012
Středa 09.12.2015 09:36, RE: Citroen c6
tomaskrtek napsal:
Citroenak napsal:
Take pekne auto si zasluzilo popisat viac. Majitel evidentne s technickeho hladiska sam nevie, ake auto ma. Auto nejazdi na tlmicoch, ale na hydraulickych perovacich jednotkach. Motor 2.7HDI ale neoplyva prave spolahlivostou, objavuje sa tam myslim praskanie hlavy. Spotreba tiez nebyva najlepsia. Inak som v tom aute sedel, a je to parada. Je to jazdiaca obyvacka. V zadu je asi este viac miesta ako v predu. Kufor je ale na pomery triedy biedny, ale toto nie je auto pre donaskovu sluzbu. Je ale velka skoda, ze sa takmer neda najst s 3.0i motorom...
asi tam má chybu resp. přidanou čárku-pochybuji že by měnil víko kufru, spíš se jedná o výměnu tlumičů víka kufru.


Dobrý den, zřejmě to bude, jak říkáte - výměna tlumičů víka kufru. Některé recenze, obzvlášť pokud jsou bez diakritiky a interpunkčních znamének, je nutné upravovat a občas je těžké rozpoznat, co chtěl autor v textu vyjádřit. Děkuji za upozornění.
reagovat
HoNZA
počet příspěvků248
datum registrace28.04.2008
Středa 09.12.2015 10:04, XM
Na tohle auto jsem koukal jako na zjevení. V roce 1998, ještě za studií, jsem prodával auta v AAA a pamatuju jak jsme v tom s klukama seděli a čuměli na tu nádheru Sedačky který dneska nemám ani v obýváku, palubka jak z UFA, prostor ... a jak to jelo, byl to benzínovej šestiválec a vevnitř ticho... v tu dobu jsem jezdil s Peugeotem 205 XRD. Bylo to jak z doby kamenné přijít do 21. století. Pak to auto koupili na alžírskou ambasádu...
reagovat
Milouš1
počet příspěvků16
datum registrace10.07.2013
Čtvrtek 10.12.2015 19:56, C6 zkušební jízda
Kdysi jsem v tomto autě jel jako zájemce v AAA bazaru... do této doby jsem měl pouze auta německé výroby, ale fakt je, že tomuto hydropneumatickému komfortu se nedokáže vyrovnat žádné jiné auto.. ani proklamované škodovácké a vw proměnlivé tlumiče, které řeší jen zdvih a tvrdost tlumičů, což je takové ,,šidítko" komfortu, ale hydro-pneumatku to nenahradí. Nejpodobnější tomu byl vzduch od mercedesu, ale i ten nedosahoval takového komfortu jako Citroen. nakonec jsem koupil 3.0 benzín C5 také s hydropneumat. pérováním, protože na C6 byly drahé náhr. díly. Je to nejvyšší model, takže cena dílů tomu i odpovídá, ale kdo hledá nevídaný komfort, ať jde do citronu... kdo chce vybít zuby, do BMW...
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Sobota 12.12.2015 10:37, RE: C6 zkušební jízda
Milouš1 napsal:
Kdysi jsem v tomto autě jel jako zájemce v AAA bazaru... do této doby jsem měl pouze auta německé výroby, ale fakt je, že tomuto hydropneumatickému komfortu se nedokáže vyrovnat žádné jiné auto.. ani proklamované škodovácké a vw proměnlivé tlumiče, které řeší jen zdvih a tvrdost tlumičů, což je takové ,,šidítko" komfortu, ale hydro-pneumatku to nenahradí. Nejpodobnější tomu byl vzduch od mercedesu, ale i ten nedosahoval takového komfortu jako Citroen. nakonec jsem koupil 3.0 benzín C5 také s hydropneumat. pérováním, protože na C6 byly drahé náhr. díly. Je to nejvyšší model, takže cena dílů tomu i odpovídá, ale kdo hledá nevídaný komfort, ať jde do citronu... kdo chce vybít zuby, do BMW...


Já já já se hlásím

Jsou dva způsoby jak věc dělat a padesát odstínů šedé. Když je auto komfortní, nemůže být sportovní, když je sportovní, nemůže být... no však víte:) mně osobně přivádí houpání k šílentví. Japak se ten Citroen zachová, když přejedete pár levých/pravých? Rozhoupe se jak záoceánský parník? Pro mně radši tedy ty vybité zuby.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1325
datum registrace09.10.2008
Sobota 12.12.2015 12:12, RE: C6 zkušební jízda
Reno napsal:
Milouš1 napsal:
Kdysi jsem v tomto autě jel jako zájemce v AAA bazaru... do této doby jsem měl pouze auta německé výroby, ale fakt je, že tomuto hydropneumatickému komfortu se nedokáže vyrovnat žádné jiné auto.. ani proklamované škodovácké a vw proměnlivé tlumiče, které řeší jen zdvih a tvrdost tlumičů, což je takové ,,šidítko" komfortu, ale hydro-pneumatku to nenahradí. Nejpodobnější tomu byl vzduch od mercedesu, ale i ten nedosahoval takového komfortu jako Citroen. nakonec jsem koupil 3.0 benzín C5 také s hydropneumat. pérováním, protože na C6 byly drahé náhr. díly. Je to nejvyšší model, takže cena dílů tomu i odpovídá, ale kdo hledá nevídaný komfort, ať jde do citronu... kdo chce vybít zuby, do BMW...
Já já já se hlásím Jsou dva způsoby jak věc dělat a padesát odstínů šedé. Když je auto komfortní, nemůže být sportovní, když je sportovní, nemůže být... no však víte:) mně osobně přivádí houpání k šílentví. Japak se ten Citroen zachová, když přejedete pár levých/pravých? Rozhoupe se jak záoceánský parník? Pro mně radši tedy ty vybité zuby.


Kdybys o hydraktivu alespoň něco věděl, nemohl bys tohle napsat. Hydraktiv dělá auto na jednu stranu velmi pohodlným, na straně druhé také aktivně vyrovnává náklony karoserie v zatáčkách - čili rozhoupání nehrozí ani omylem. V reálu se citroen naklání zcela neznatelně. Jediné s čím se dá souhlasit je, že není sportovní. "Sportovnost" auta ale s náklony v zatáčkách nijak přímo nesouvisí.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Sobota 12.12.2015 14:25, RE: C6 zkušební jízda
Pavlik napsal:
Reno napsal:
Milouš1 napsal:
Kdysi jsem v tomto autě jel jako zájemce v AAA bazaru... do této doby jsem měl pouze auta německé výroby, ale fakt je, že tomuto hydropneumatickému komfortu se nedokáže vyrovnat žádné jiné auto.. ani proklamované škodovácké a vw proměnlivé tlumiče, které řeší jen zdvih a tvrdost tlumičů, což je takové ,,šidítko" komfortu, ale hydro-pneumatku to nenahradí. Nejpodobnější tomu byl vzduch od mercedesu, ale i ten nedosahoval takového komfortu jako Citroen. nakonec jsem koupil 3.0 benzín C5 také s hydropneumat. pérováním, protože na C6 byly drahé náhr. díly. Je to nejvyšší model, takže cena dílů tomu i odpovídá, ale kdo hledá nevídaný komfort, ať jde do citronu... kdo chce vybít zuby, do BMW...
Já já já se hlásím Jsou dva způsoby jak věc dělat a padesát odstínů šedé. Když je auto komfortní, nemůže být sportovní, když je sportovní, nemůže být... no však víte:) mně osobně přivádí houpání k šílentví. Japak se ten Citroen zachová, když přejedete pár levých/pravých? Rozhoupe se jak záoceánský parník? Pro mně radši tedy ty vybité zuby.
Kdybys o hydraktivu alespoň něco věděl, nemohl bys tohle napsat. Hydraktiv dělá auto na jednu stranu velmi pohodlným, na straně druhé také aktivně vyrovnává náklony karoserie v zatáčkách - čili rozhoupání nehrozí ani omylem. V reálu se citroen naklání zcela neznatelně. Jediné s čím se dá souhlasit je, že není sportovní. "Sportovnost" auta ale s náklony v zatáčkách nijak přímo nesouvisí.


Nikdy jsem Citroenem s hydractivem nejel!!! Ale něco mi říká, že pokud platí zákon fyziky, musel přijít Citroen na něco naprosto revolučního, když dokázal skloubit dvě věci, které jdou dohromady asi jako voda a olej. A zaráží mně, že od toho jednak ustupují, a jednak, že to už dávno nezkopírovaly všechny automobilky světa.
Protože aby auto sedělo na cestě, v zatáčkách se nenaklánělo a přitom bylo naprosto komfortní, to je prostě něco jako 500koňové auto se spotřebou 6,4:)

reagovat
Zdeny60
počet příspěvků1232
datum registrace08.09.2009
Sobota 12.12.2015 15:29, RE: C6 zkušební jízda
Milouš1 napsal:
Kdysi jsem v tomto autě jel jako zájemce v AAA bazaru... do této doby jsem měl pouze auta německé výroby, ale fakt je, že tomuto hydropneumatickému komfortu se nedokáže vyrovnat žádné jiné auto.. ani proklamované škodovácké a vw proměnlivé tlumiče, které řeší jen zdvih a tvrdost tlumičů, což je takové ,,šidítko" komfortu, ale hydro-pneumatku to nenahradí. Nejpodobnější tomu byl vzduch od mercedesu, ale i ten nedosahoval takového komfortu jako Citroen. nakonec jsem koupil 3.0 benzín C5 také s hydropneumat. pérováním, protože na C6 byly drahé náhr. díly. Je to nejvyšší model, takže cena dílů tomu i odpovídá, ale kdo hledá nevídaný komfort, ať jde do citronu... kdo chce vybít zuby, do BMW...


Mohu podepsat. jezdil jsem 14 let s většionou francouzkém produkce od PSA a když by se jim už nic nedalo upřít, tak tlumení a pérování mají zvládnuté výborně.

Asi před 3 roky jsem si jel zkusit BMW 645, protože se mi zdálo, že osalvné ódy na internetu by nelhaly . O BMW jsem do té doby věděl jen tolik, kolik stjí servis nafotvé 530d e65, se kterou jsem hodně často v té době jezdívla s německým kolegou (astronomické částky odovídající němckým platům a cenám služeb). Tak ta 645, slovuntý V8 s cca 250kW, to už si nepamatuji, nejen, že nejle na svůj výkon, ale zcela neadekvátně žral, jako y měl 2x větší objem, tak na špatné cestě to díky 19´´ kolům bylo doslova utprení. pro auto, i pro řidiče. A co jsem poprvé poznal, je ten systém, který při prudkém manévru pomocí všelijkých hejbátek a alektroniky reguluje náklon . Poprvé, když jsem zkusil více škubnout volantem,. mě to vyděsilo. Celkem jsem nepochopil smysl toho zařízení, protože to se chvalo, jako kdyby vás zespod někdo nakopnul. Až člověk nadskočil na sedačce. K čemu to? netuším, protože při malých rychlostech a plynulých zatáčkách to stejně nedělá nic a když to něco dělalo, bylo to, jhako když kůň kope do podlahy-obrazně řečeno. Vždy stejně, bez regulace,, natvrdo.
proti tomu v párci má náš obchdní ředitel C5 s hydractivem a když opravdu nic, tak tohle je dokonalý systém komfortu, regulace náklonu v zatáčkách. Navíc vím, že na jeho autě neměl tento systém nikdy nejmenší poruchu a je tedy 100% spolehlivý, takže o něm člověk prostě neví.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Sobota 12.12.2015 16:32, RE: C6 zkušební jízda
Zdeny60 napsal:
Milouš1 napsal:
Kdysi jsem v tomto autě jel jako zájemce v AAA bazaru... do této doby jsem měl pouze auta německé výroby, ale fakt je, že tomuto hydropneumatickému komfortu se nedokáže vyrovnat žádné jiné auto.. ani proklamované škodovácké a vw proměnlivé tlumiče, které řeší jen zdvih a tvrdost tlumičů, což je takové ,,šidítko" komfortu, ale hydro-pneumatku to nenahradí. Nejpodobnější tomu byl vzduch od mercedesu, ale i ten nedosahoval takového komfortu jako Citroen. nakonec jsem koupil 3.0 benzín C5 také s hydropneumat. pérováním, protože na C6 byly drahé náhr. díly. Je to nejvyšší model, takže cena dílů tomu i odpovídá, ale kdo hledá nevídaný komfort, ať jde do citronu... kdo chce vybít zuby, do BMW...
Mohu podepsat. jezdil jsem 14 let s většionou francouzkém produkce od PSA a když by se jim už nic nedalo upřít, tak tlumení a pérování mají zvládnuté výborně.Asi před 3 roky jsem si jel zkusit BMW 645, protože se mi zdálo, že osalvné ódy na internetu by nelhaly . O BMW jsem do té doby věděl jen tolik, kolik stjí servis nafotvé 530d e65, se kterou jsem hodně často v té době jezdívla s německým kolegou (astronomické částky odovídající němckým platům a cenám služeb). Tak ta 645, slovuntý V8 s cca 250kW, to už si nepamatuji, nejen, že nejle na svůj výkon, ale zcela neadekvátně žral, jako y měl 2x větší objem, tak na špatné cestě to díky 19´´ kolům bylo doslova utprení. pro auto, i pro řidiče. A co jsem poprvé poznal, je ten systém, který při prudkém manévru pomocí všelijkých hejbátek a alektroniky reguluje náklon . Poprvé, když jsem zkusil více škubnout volantem,. mě to vyděsilo. Celkem jsem nepochopil smysl toho zařízení, protože to se chvalo, jako kdyby vás zespod někdo nakopnul. Až člověk nadskočil na sedačce. K čemu to? netuším, protože při malých rychlostech a plynulých zatáčkách to stejně nedělá nic a když to něco dělalo, bylo to, jhako když kůň kope do podlahy-obrazně řečeno. Vždy stejně, bez regulace,, natvrdo.proti tomu v párci má náš obchdní ředitel C5 s hydractivem a když opravdu nic, tak tohle je dokonalý systém komfortu, regulace náklonu v zatáčkách. Navíc vím, že na jeho autě neměl tento systém nikdy nejmenší poruchu a je tedy 100% spolehlivý, takže o něm člověk prostě neví.


Tady je test Citroenu C5 na 100 000 km, s podtitulem "Jen ten hydractive":(
http://www.auto.cz/citroen-c5-100000-km-68833

Spotřeba 645 se pohybovala kolem 12,8 litru podle spritmonitoru a pozdější 650, navzdory většímu výkonu okolo 12,5 litru. U 545i je na spritmonitor víc aut a spotřeba je 12. Netuším, kolik žral ten kus, který jsi jezdil ty, ale mně to přijde naprosto přiměřené tak výkonnému osmiválci, ve spojení s autem o hmotnosti cca 1800-1900 kg...
Jak se jmenuje ten systém, který reguluje náklon v zatáčkách? Já jsem měl adaptativní podvozek, tzn. dvě úrovně, sport a normální, ten normální byl na můj vkus moc měkký, jezdil jsem prakticky pořád jen na sport. Zmiňované chování jsem nepozoroval.


reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Sobota 12.12.2015 17:54, xxxx xxxx xxxxx
Pred lety jsem byl vezen v nejake xantii s hydroaktivem a rychlost jak auto sekalo zatacky bez jakehokoliv naklonu byl na takpvou starpu popelnici impozantni. Hydtoaktiv byl ale jedine co mohl Citroen nabidnout, ted uz je to jen levnejsi Peugeot. Minimalne v DS to meli zachovat.

Jina souhlasim s Reno, spotreba V8 v BMW neni nic zvlastniho, pri stejnem vykonu je lepsi malokdo. Legacy s vyrazne slabsim H6 neni o nic uspornejsi, napriklad.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Sobota 12.12.2015 23:46, HhuzHft ggtz hght
Jinak Zdeny ty mas to Legacy 3.0?
http://auto4x4.cz/testy/bazarovy-test/subaru-legacy-3-0r-bazarovy-test
Spotřeba v testu 13.2 zrychlení 0-100 za 8 sekund. Jak můžeš o autu,
které je na stovce za 5,5 sekundy, žere stejně nebo spíš míň, napsat, že vůbec
nejede a žere jako kdyby mělo dvojnásobný objem? Oprostěme se od antipatií,
porovnámejme jenom suchou řeč čísel... To přece nemůžeš myslet vážně:)
reagovat
Citroenak
počet příspěvků724
datum registrace13.04.2012
Neděle 13.12.2015 16:06, Hydractive
Pre tych, co si doteraz mysleli, ze hydractive je prostriedok na umyvanie riadu: je to jeden z najdokonalejsich podvozkov sucastnosti. Funguje za pomoci hydraulickeho oleja, cerpadla, senzorov a perovacich jednotiek (takzvane gule). V novych autach moze mat 6, ale myslim ze c6 ma az 7 guli. 4 su pre kazde koleso, 2 (3) su na vyrovnavanie tlaku. Teraz magia naklonov v zakrutach. Nie je potrebne carovat, system je to jednoduchy. Ak pocitac zisti, ze je volant otoceny a na jednej strane stupa tlak na guliach, dorovna ho z tych dorovnavacich tak, aby bola vyska vzdy rovnaka. To je cele. Preto sa auto nenaklana. C6 ale myslim pouziva 7 gulu kvoli systemu AMWAR. Ak teda prejdete prednymi kolesami po nejakom vymoli, zadok sa automaticky naladi tak, aby to bolo co najmenej citit. System ma predpisanu vymenu oleja po 200t km, odporuca sa ale menit aj gule. Cena jednej je asi 100 eur. Vacsinou sa ale doziju aj 300 t km, podla toho, kadial s nimi jazdite. Auto dalej dokaze menit svetlu vysku v 4 stupnoch, aj ked prvy je len servisny. Samo sa po dialnici, ak je kvalitna cesta, znizi o asi 1,2cm, aby malo nizsiu spotrebu. Niektore auta maju este myslim na okruh napojeny aj posilovac. Kufor mozte tiez naplnit ako chcete, po zatvoreni sa auto dorovna. K faktom o tomto podvozku pridam, ze ked vysiel citroen xantia activa v6, tak vo svedskych losich testoch sa velmi dlhu dobu drzal na druhom mieste za porsche 911, pred nejakym ferrari. A co sa tyka tych aut, kde sa pouziva, tak je to rolls royce, a donedavna to bol aj land rover. Takze aj BMW ho pouziva, ale nie vo svojej automobilke pre masy, ale pre tych bohatsich. Poprosim Vas, neporovnavajte to s nejakymi adaptabilnymi tlmicmy...
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 13.12.2015 16:19, RE: Hydractive
Citroenak napsal:
Pre tych, co si doteraz mysleli, ze hydractive je prostriedok na umyvanie riadu: je to jeden z najdokonalejsich podvozkov sucastnosti. Funguje za pomoci hydraulickeho oleja, cerpadla, senzorov a perovacich jednotiek (takzvane gule). V novych autach moze mat 6, ale myslim ze c6 ma az 7 guli. 4 su pre kazde koleso, 2 (3) su na vyrovnavanie tlaku. Teraz magia naklonov v zakrutach. Nie je potrebne carovat, system je to jednoduchy. Ak pocitac zisti, ze je volant otoceny a na jednej strane stupa tlak na guliach, dorovna ho z tych dorovnavacich tak, aby bola vyska vzdy rovnaka. To je cele. Preto sa auto nenaklana. C6 ale myslim pouziva 7 gulu kvoli systemu AMWAR. Ak teda prejdete prednymi kolesami po nejakom vymoli, zadok sa automaticky naladi tak, aby to bolo co najmenej citit. System ma predpisanu vymenu oleja po 200t km, odporuca sa ale menit aj gule. Cena jednej je asi 100 eur. Vacsinou sa ale doziju aj 300 t km, podla toho, kadial s nimi jazdite. Auto dalej dokaze menit svetlu vysku v 4 stupnoch, aj ked prvy je len servisny. Samo sa po dialnici, ak je kvalitna cesta, znizi o asi 1,2cm, aby malo nizsiu spotrebu. Niektore auta maju este myslim na okruh napojeny aj posilovac. Kufor mozte tiez naplnit ako chcete, po zatvoreni sa auto dorovna. K faktom o tomto podvozku pridam, ze ked vysiel citroen xantia activa v6, tak vo svedskych losich testoch sa velmi dlhu dobu drzal na druhom mieste za porsche 911, pred nejakym ferrari. A co sa tyka tych aut, kde sa pouziva, tak je to rolls royce, a donedavna to bol aj land rover. Takze aj BMW ho pouziva, ale nie vo svojej automobilke pre masy, ale pre tych bohatsich. Poprosim Vas, neporovnavajte to s nejakymi adaptabilnymi tlmicmy...


BMW používá vzduchové podvozky vzadu už léta u vozů s karosérií kombi a SUV.
A pokud Wiki nelže, potom se používal i pro pětkovou a sedmičkovou řadu licenční hydractive
a mnohé další
V licenci se používal v automobilech

Audi A8 D11 (Audi V8 Quattro), D2 (Audi A8), Typ 44 a C4
BMW řada 7 E32- 735 iL, 740iL a 750IL
BMW řada 5 (E34)- Touring 525i a 530i
BMW řada 7 (E38)- 740 iL a 750IL
Rolls-Royce Silver Shadow
Bentley T1 / T2
Mercedes-Benz 450S 6.9
Mercedes-Benz W 116 - 1975 do 1980
Mercedes-Benz W 126 - 1979 do 1991
Maserati Quattroporte II.
Porsche 911L
Berliet nákladní vojenská vozidla
Peugeot 405 4x4 (pouze pro zadní nápravu)
https://cs.wikipedia.org/wiki/Hydropneumatické_odpružení

Nicméně, pokud je to tak skvělé a perfektní potom nerozumím tomu, proč od toho ustupují a hlavně proč se to v licenci používat přestalo... Argumentovat cenou u sedmičkového BMW nebo u S-klasse nějak nedává smysl.

reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Neděle 13.12.2015 16:21, xxxx xxxx xxxxx
No kazdopadne Citroen uz ho nehodla nadale pouzivat a tim se radi do nicnerikajici sedi ostatnich automobilek. Opravdu to rozhodnuti nechapu, bylo to prakticky to jedine co Citroen mohl nabidnout. Treba soucasna C5 bez hydroaktive je vylozene spatne auto - male, uskakane. Citroen uz muze sazet jen na nizkou cenu, coz je cesta do pekel.

Jinak by me zajimalo kdy LR pouzival hydroaktiv, pokud vim tak u Range byl vzdy vzduch a Disco vzadu taky. Rolls ma ale system od Citroenu, coz o mnohem svedci.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 13.12.2015 17:20, RE: xxxx xxxx xxxxx
PetrT napsal:
No kazdopadne Citroen uz ho nehodla nadale pouzivat a tim se radi do nicnerikajici sedi ostatnich automobilek. Opravdu to rozhodnuti nechapu, bylo to prakticky to jedine co Citroen mohl nabidnout. Treba soucasna C5 bez hydroaktive je vylozene spatne auto - male, uskakane. Citroen uz muze sazet jen na nizkou cenu, coz je cesta do pekel. Jinak by me zajimalo kdy LR pouzival hydroaktiv, pokud vim tak u Range byl vzdy vzduch a Disco vzadu taky. Rolls ma ale system od Citroenu, coz o mnohem svedci.



viz wiki - v nekterych modelech a zda se, ze v soucasnosti uz nema...
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.