0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW: nová řada 7 už klepe na dveře

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 26.04.2015 12:16, Nová sedma
kromě zamaskovaných fotek už máme taky i kompletní, 3 měsíce staré, a srovnáním lehce zjistíme, že to je opravdu totéž...
http://1.bp.blogspot.com/-7h7-cjAuR44/VKRqg8PxW9I/AAAAAAAAgtE/Il0zQopVm40/s1600/2016-BMW-7-Series-100.jpg
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Neděle 26.04.2015 16:03, RE: Nová sedma
Reno napsal:
kromě zamaskovaných fotek už máme taky i kompletní, 3 měsíce staré, a srovnáním lehce zjistíme, že to je opravdu totéž...http://1.bp.blogspot.com/-7h7-cjAuR44/VKRqg8PxW9I/AAAAAAAAgtE/Il0zQopVm40/s1600/2016-BMW-7-Series-100.jpg


No fuj velebnosti, S-klasse může být v klidu koukám :D

reagovat
Zvirak
počet příspěvků459
datum registrace09.09.2012
Neděle 26.04.2015 16:20, bmw
Tak mě osobně se líbí, hlavně ty zadní partie, ale je to spíš auto pro horních deset tisíc
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Neděle 26.04.2015 17:28, RE: bmw
Zvirak napsal:
Tak mě osobně se líbí, hlavně ty zadní partie, ale je to spíš auto pro horních deset tisíc


No lidovka to nebude, základ určitě nad 2mil, ale koukni co jezdí aut této třídy. Nebo ted nová třída V, Multivan - tam se kolikrát cena k tomu 7er hoooodně blíží a přitom co jich je. Ale dodávku ti prostě nikdo nezávidí, o tom to je.

Mě se BMW vždy líbilo, Mercedes naopak moc ne. Ale ted je dle mého názoru designově hodně nudné a to i ve srovnání s Audi, interierem prohrává zcela určitě. Nikdy by mě nenapadlo že mi bude připadat i vždy tak nudný Lexus atraktivnější než BMW 3. Poslední BMW co se mi líbí je E46 cabrio.
Navíc dnes asi jediný motor co stojí u BMW za úvahu je naftový třílitr, jinak žádná hitparáda. Pracovně, se znám s člověkem co ob rok kupuje novou 7er vždy V8 benzín. Po velmi špatné zkušenosti s oturbenou 4,4 má už ted na zadním kufru 750d - sice nerad, ale jiná volba prý nebyla.
Mercedes, Audi a i ten Lexus mají stále vynikající V8 které k takovému autu prostě patří.

reagovat
Schumi/nick
počet příspěvků50
datum registrace08.08.2014
Neděle 26.04.2015 21:25, 7-er
Zviraku,Petre,tak cerne bych to nevidel,ale je to otazka vkusu,ale je pravda Petre,ja na MB nikdy nebyl,ted se mi fakt libi,soused si koupil MB A AMG-nadhera,jasne,vydrz nevim ja ani on,ma fungl,ale F10,F30 taky nejsou osklive,ani minula M3,pomineme-li armaturu....spis me zajima ten Tvuj znamy s temi zkusenostmi s benziny,proc prelezl na ropaka,co se mu s..lo?Dik(jsem bavorackej,ted jezdim Audi S6,spokojenost,ale chci zpatky brambora...)
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Neděle 26.04.2015 21:38, RE: 7-er
Schumi/nick napsal:
Zviraku,Petre,tak cerne bych to nevidel,ale je to otazka vkusu,ale je pravda Petre,ja na MB nikdy nebyl,ted se mi fakt libi,soused si koupil MB A AMG-nadhera,jasne,vydrz nevim ja ani on,ma fungl,ale F10,F30 taky nejsou osklive,ani minula M3,pomineme-li armaturu....spis me zajima ten Tvuj znamy s temi zkusenostmi s benziny,proc prelezl na ropaka,co se mu s..lo?Dik(jsem bavorackej,ted jezdim Audi S6,spokojenost,ale chci zpatky brambora...)


To neni vyloženě známý, ale dobrý zákazník kterého znám od povodní 2002. Má rád auta a rád si o nich povídá, tak občas pustí nějaké info.
Měl X5 a souběžně i 750i, oboje V8. Celou dobu co ho znám nic jiného neměl, jden rok kupoval SUV a druhý zase 7er. Dva roky jezdil 645i ale prý je to malé a nepohodlné :D
Vím jen že s X5 v tom turbo benzínu ho 3x odtahovali protože se vařilo a dle jeho slov měnili snad celý motor. Podotýkám že měl jedno z prvních u nás prodaných, možná je to jinak. U 7er měl prý spotřebu skoro 2x vyšší než u modelu s atmosferou V8 a odešlo mu turbo po 20t km. To je jediná konkrétní závada co vím. Ted má ropáckou X5 bez štítku a 750d. V sobotu jsem ho potkal na těch lodích u Vltavy..
Ale i na Dfens je fajn článek o motorech BMW a moc dobře to nevyznívá.

reagovat
Schumi/nick
počet příspěvků50
datum registrace08.08.2014
Pondělí 27.04.2015 13:04, 7-er
Petre dik za podrobnosti,ten clanek jsem asi cetl,vime,jak to ted v dnesni ,moderni' dobe je,bohuzel BMW nevyjimaje,ale poctivych motoru je cim dal min a starnou,nekdo sem tam je dela(tusim nova RS6 Avant-atmo),ale 2 mega na auto fakt nemam....645i neni od veci,nezda se mi tvrda(ja to radsi),ale naopak nejak zbytecne velka(jde zas o potreby),tim padem min agilni,jinak pravda je,ze uz neni kde moc brat,sestivalce E46 taky ubyvaji a M3,5 malo nebo pochybnost.
reagovat
marosh
počet příspěvků9
datum registrace15.01.2011
Úterý 28.04.2015 21:39, Turbo
No tak to vypadá, že poslední z čeho budu mít radost je asi 550i e60. Poslední atmosféra V8. Já ty turba taky nemusím. Kámoš ma 320d f30 a při 40tis. nové rozvody. Já měl 535i e34 440tis., 528i e39 360tis., a nyní 530i e60 320tis a takové problémy vůbec neznám.
reagovat
Schumi/nick
počet příspěvků50
datum registrace08.08.2014
Středa 29.04.2015 11:52, 7-er
No bohuzel mas pravdu,taky ji mam v hledacku:550i E60,ta armatura nic moc,uz se vratili zpatky,ale to je o vkusu a zvyku,dulezity je pro mne podvozek a motor...Ma s ni nejakou zkusenost?Koukam,zes lital same,dle me,dobre kary,ja mel i E39 535i(V8 3,5)automat,daval jsem ho pryc pri 280tkm,jen bezny servis a benzin....
reagovat
marosh
počet příspěvků9
datum registrace15.01.2011
Středa 29.04.2015 20:24, v8
No jeste s 550i nemam vubec zkusenost, ale proste v to verim, ze to musi byt vrchol. Ja mel jen ty r6 ale poslouchat ten v8 atmosferu, tak to musim jeste zazit. V 535i e39 jsem mel jen zkusebni jizdu a poslouchat ten zvuk to bal zazitek.
reagovat
marosh
počet příspěvků9
datum registrace15.01.2011
Středa 29.04.2015 20:27, 550i
No a samozrejme 550i e60 facelift. Ten interier vypada uz o dost lip. Zadni lampy jsou taky nadherne.
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Čtvrtek 30.04.2015 07:33, 750 E65
Kdyz uz osmivalec od BMW z tehle problematicke doby, tak bych spise nez pro 550, coz nebylo prilis povedene vozidlo, hlasoval pro 750 E65, ktera je vsestranne kvalitnejsi a o neco lepe se shani.
reagovat
marosh
počet příspěvků9
datum registrace15.01.2011
Čtvrtek 30.04.2015 15:51, 550i bmw e60 funguje dobre?
No a ta 550i je nepovedena v cem? Po technické strance, nebo dezignove? Jak jsem přešel z e39 na e60 tak to byl velký skok do předu a nepripadne mi po tech. stránce špatná a jízdní vlastnosti jsou taky vpoho.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Sobota 02.05.2015 17:29, RE: 750 E65
Ne321 napsal:
Kdyz uz osmivalec od BMW z tehle problematicke doby, tak bych spise nez pro 550, coz nebylo prilis povedene vozidlo, hlasoval pro 750 E65, ktera je vsestranne kvalitnejsi a o neco lepe se shani.


Nedávno jsem se byl v jedné 750i svézt. Pro mně dost zklamání. Převodovka jako kdyby ani nebyla od BMW a motor s celým autem nijak extra nepohnul. Na běžné ježdění to asi stačilo, ale v pětce byl samozřejmě ten motor daleko přesvědčivější, a v šestce ještě lepší. Škrknul jsem jsi jí ze seznamu, i když je to pohledné auto.

reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Neděle 03.05.2015 09:28, RE: 750 E65
Reno napsal:
Nedávno jsem se byl v jedné 750i svézt. Pro mně dost zklamání. Převodovka jako kdyby ani nebyla od BMW a motor s celým autem nijak extra nepohnul. Na běžné ježdění to asi stačilo, ale v pětce byl samozřejmě ten motor daleko přesvědčivější, a v šestce ještě lepší. Škrknul jsem jsi jí ze seznamu, i když je to pohledné auto.


V sedmicce je potreba kontrolovat tachometr a nedat na svoje pocity. To auto je mnohem fakticky mnohem rychlejsi nez se zda jen je ridic proti petkam ci sestkam mnohem lepe izolovany od okoli, takze to nevnima. Mne se bezne stavalo, ze jsem si chvili nedaval pozor a pak najednou zjistim, ze sice jednak pohodove krouzim po meste, ale fakticky mam na tachometru osmdesat plus a papiry v nebezpeci. Jinak samozrejme dynamika petky je lepsi, protoze sedmicka ma o 250kg vice, ale v ramci bezneho jezdeni je to hodne srovnatelne, respektive fakticky bude 750tka rychlejsi, protoze ma vetsi nadrz a stejnou spotrebu.
Vyhoda sedmicky je ze je mnohem kvalitnejsi, mene se sype a paradoxne vysledne ma nizsi servisni naklady nez osizena petka.
reagovat
Ne321
počet příspěvků196
datum registrace02.07.2013
Neděle 03.05.2015 09:30, RE: 550i bmw e60 funguje dobre?
marosh napsal:
No a ta 550i je nepovedena v cem? Po technické strance, nebo dezignove? Jak jsem přešel z e39 na e60 tak to byl velký skok do předu a nepripadne mi po tech. stránce špatná a jízdní vlastnosti jsou taky vpoho.


E60 byl pokud BMW dodavat vyrobne levne auto za premiove penize. Od mizerne bezpecnosti, pres neuveritelne nekvalitni interier az po zivotnost to bylo jedno z horsich aut co kdy BMW udelalo. Ze strany BMW to byl krok stranou, v nasledujici generaci uz se hosi poucili a krome spatnych benzinu (coz je prokleti vsech novych BMW) je F10 lepsi auto po vsech strankach.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Neděle 03.05.2015 10:25, RE: 550i bmw e60 funguje dobre?
Ne321 napsal:
marosh napsal:
No a ta 550i je nepovedena v cem? Po technické strance, nebo dezignove? Jak jsem přešel z e39 na e60 tak to byl velký skok do předu a nepripadne mi po tech. stránce špatná a jízdní vlastnosti jsou taky vpoho.
E60 byl pokud BMW dodavat vyrobne levne auto za premiove penize. Od mizerne bezpecnosti, pres neuveritelne nekvalitni interier az po zivotnost to bylo jedno z horsich aut co kdy BMW udelalo. Ze strany BMW to byl krok stranou, v nasledujici generaci uz se hosi poucili a krome spatnych benzinu (coz je prokleti vsech novych BMW) je F10 lepsi auto po vsech strankach.


Spojím to dohromady, ať nepíšu dva příspěvky.
S E60 před faceliftem jsem najezdil hodně s 525d, potom jsem měl 650i, cca 2 roky. S 550i ve verzi SMG jsem se taky svezl. Takže bych řekl, že mám nějaké zkušenosti.
Se 750i mám naprosto aktuální zkušenost, takže když jsem si přečetl zpětně v testech téhle motorizace, že převodovka je pohotová jenom v řazení nahoru, pochopil jsem, že se mi to jenom nezdálo. Jinak je 550i na stovce za 5,4 a 650 dokonce za 5,2 zatímco 750ka to má přes 6 sekund, tak mi není jasné, jak může být "ve skutečnosti rychlejší". Prostě 750ka je 550i naložená pěti cestujícími.
Jinak to co píšeš o pětce platí před faceliftem, po faceliftu vychytali ten interiér a mizerná životnost? To mi taky nějak nesedí, problémy s životností nastaly až u F10 s příchodem nových motorů, jak hliníkových dieselů tak přímovstřikových benzínů a turbobenzínů. Aktuálně bych se bál koupit BMW od roku 2010 v ojetém stavu, ať už jde o benzín nebo o diesel. Obávám se, že takové motory od MB jsou daleko lepší volba. A co se týče dieselů taky, buď 350 CDI nebo 3.0 TDI bych volil raději.

reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 04.05.2015 17:43, 7er
Řekl bych že Ne321 to myslel tak že pokud má 750i větší nádrž budeš v reálném životě při stejné spotřebě v cíli dříve. O sekundu pomalejší zrychlení ti moc nepomůže, po pravdě si dovolím tvrdit že to člověk ani nevnímá. Kvalita 7er je o řád výše než u 5er, to už je prostě dané i prodejní cenou kdy 7er začíná kde většina 5er končí. Že bude mít ale 750i levnější provoz než 550i je velmi nepravděpodobné, podle mě.
A první verze e60 byla uvnitř vážně hnus, to byl úlet jako prase. Oproti dokonalému interieru e39 to vyniklo ještě víc.
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.