0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 525 tds: na co dát pozor?

kategorie zařazení tématu: poradna, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.06.2010 06:25,
Pane Jirouš zajímavou alternativou k málem 15 let starému dýzlu který je 3x po smrti je především benzínový agregát. Který samozřejmě taktéž nemusí být v plné kondici, ale náklady na jeho znovuprobuzení jsou proti cenám dýzlových ND zlomkové.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.06.2010 07:33, RE: bez předmětu
Valnoha napsal:
Pane Jirouš zajímavou alternativou k málem 15 let starému dýzlu který je 3x po smrti je především benzínový agregát. Který samozřejmě taktéž nemusí být v plné kondici, ale náklady na jeho znovuprobuzení jsou proti cenám dýzlových ND zlomkové.
Pane Valnoha, nesmíte se divit. Pan Jirouš není pan Vaculík.

Vaculík ví o čem píše a vše, co se rozbilo, držel v ruce a nepustil z ní, dokud nepochopil, proč se to rozbilo. Jirouš píše "od stolu". Podle toho to pak vypadá...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.06.2010 08:23, RE: bez předmětu
kubamatous napsal:
Pane Valnoha, nesmíte se divit. Pan Jirouš není pan Vaculík.

Vaculík ví o čem píše a vše, co se rozbilo, držel v ruce a nepustil z ní, dokud nepochopil, proč se to rozbilo. Jirouš píše "od stolu". Podle toho to pak vypadá...
Pánové nezbývá, než s vámi souhlasit... ideál motorizace místo 2,5 TDS je dle mého názoru benzín 2,0 i, v tomto modelu už jedině výkonný a úsporný systém vanos. Má 110 kw, fenomenální zvuk šestiválce a běžnou spotřebu okolo 8-9 litrů, což budete mít u TDS stejné...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 29.06.2010 10:44, RE: bez předmětu
cruise napsal:
Pánové nezbývá, než s vámi souhlasit... ideál motorizace místo 2,5 TDS je dle mého názoru benzín 2,0 i, v tomto modelu už jedině výkonný a úsporný systém vanos. Má 110 kw, fenomenální zvuk šestiválce a běžnou spotřebu okolo 8-9 litrů, což budete mít u TDS stejné...
V 5ce je 2.0 110kW totální mrtvola (vlastně i v e36). Za stejnou spotřebu s mnohem lepší dynamikou jezdí 2,5 (poslední možná volba) i 2,8 (nejlepší ze starých 6 válců BMW, dokonce i spotřeba lepší než 2,0-2,5).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.06.2010 11:55, TDS
Zdravim,
do tds bych nesel, ojete tds ma vysokou pravdepodobnost nemalych investic. Zijeme v CZ bohuzel.
Trochu nasetrete a jdete do 530d po roce 2001. Toto auto ma muj soused a nekolikrat sem s nim jel. Jizda je velice prijemna, vykon je vskutku prekvapivy a spotreba se drzi kolem 8L. Soused ho (kupoval jako ojete) ma jiz 4 roky a denne jezdi. Za tu dobu menil spotrebni veci jako vyfuk a desticky. Co se mu rozbilo, tak jedina vec a to cidlo teploty. Jinak musim rict, ze auto opravdu nesetri, az je mi nekdo auta lito :) 530d mu stale drzi.
Jinak co psali panove nahore jest pravdou. Sbenzinem 2,5i neudelate chybu. 2.0 a mensi do bmw nepatri, navic zere stejne jako 2,5
Hezky den
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 30.06.2010 16:43, RE: bez předmětu
cruise napsal:
Pánové nezbývá, než s vámi souhlasit... ideál motorizace místo 2,5 TDS je dle mého názoru benzín 2,0 i, v tomto modelu už jedině výkonný a úsporný systém vanos. Má 110 kw, fenomenální zvuk šestiválce a běžnou spotřebu okolo 8-9 litrů, což budete mít u TDS stejné...
Tak tak .. do toho 2,5 TDS bych též rozhodně nešel.. nevím, co na tom lidi právě vidí... točit se to musí jak benzín a žere to jak benzín.. opravdu jsem se smál, když mi jeden kořeň říkal, že s tím jezdí za děvět a že je moc spokojený.... moje 525i by v jeho režimu žrala maximálně o půl litru více s úplně jinou dynamikou...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 01.07.2010 23:39, RE: bez předmětu
cruise napsal:
Pánové nezbývá, než s vámi souhlasit... ideál motorizace místo 2,5 TDS je dle mého názoru benzín 2,0 i, v tomto modelu už jedině výkonný a úsporný systém vanos. Má 110 kw, fenomenální zvuk šestiválce a běžnou spotřebu okolo 8-9 litrů, což budete mít u TDS stejné...
V prvom rade si treba všimnúť, že v dotaze sa pýta na naftu, tak čo sem pcháte benzíny..

Každý čo mu je po chuti, len neznášam keď sa priaznivci benzínu tľapkajú po pleciach ako oni výborne nakúpili lebo im to žere iba 10 litrov a "ten zvuk"

obecne by som ale po naftu v tomto segmente šiel do mercedesu..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 18.07.2010 11:27, RE: bez předmětu
kubamatous napsal:
Pane Valnoha, nesmíte se divit. Pan Jirouš není pan Vaculík.

Vaculík ví o čem píše a vše, co se rozbilo, držel v ruce a nepustil z ní, dokud nepochopil, proč se to rozbilo. Jirouš píše "od stolu". Podle toho to pak vypadá...
Vážený pane, můžete mi prozradit, jak víte, jak pracuje pan Vaculík a jak já? A pro Vaši informaci, jsem majitelem 325 tds dva roky a znám několik dalších majitelů. Dovolím si proto tvrdit, že jsem "tohle" v ruce držel. Milan Jirouš
reagovat
martinbmw
počet příspěvků1
datum registrace03.02.2013
Neděle 03.02.2013 18:44, TDS
Tds-proč ne,mam ho bmw 525tds 1999-naprosta spokojenost-spotřeba 6,5-7,5l a naprosto běžna udržba.To už ma najeto 267tis a startuji hned v -20 i +30.
reagovat
josef.placerFB
počet příspěvků1
datum registrace25.01.2014
Sobota 25.01.2014 23:51, PePe.. Rada Kritika
M štve mě to am 525 tds kombi (touring ) mam nalitano 390000 tisic a mam ho 2 roky kupoval jsem ojeté a jinak spokojenost zasady jako v před chozích komentařích meněny brzdy ve předu , chladič a vodní pumpa jinak mam v plánu přední tlumiče a spojovačku která klepe ale jinak žadnej problem nemate někdo nějakej trik ja tam drží ta zadní roleta při přejetí nějaky doury vyskočí uz jsem to měl cely rozhozeny a furt nic ..pružinky jsou ok
reagovat




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.