0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW 323 (E46) a zkušenosti majitele po roce provozu

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.06.2011 08:45,
Kája nemohl sehnat "nevyběhlé" TT (mimochodem ve VB jednoho roku zvolené ja nejteplejší auto roku) tak sehnal vyběhlou 46ku. Soudě podle nepřesného řazení, KOROZE, vůlí v diferáku a podobných neduhů popisovaných v článku. Celkem škoda, jelikož jsem vlastnil e46 jak 330i (4roky) tak 330d (2roky) obě prodávané s dost najetými kilometry a obě bez těchto problémů mohu říct že tvoje 328i má buď najeto 3/4 milionu, nebo prošla rukama mladších závodníků.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.06.2011 10:01, RE:
Renda28 napsal:
Kája nemohl sehnat "nevyběhlé" TT (mimochodem ve VB jednoho roku zvolené ja nejteplejší auto roku) tak sehnal vyběhlou 46ku. Soudě podle nepřesného řazení, KOROZE, vůlí v diferáku a podobných neduhů popisovaných v článku. Celkem škoda, jelikož jsem vlastnil e46 jak 330i (4roky) tak 330d (2roky) obě prodávané s dost najetými kilometry a obě bez těchto problémů mohu říct že tvoje 328i má buď najeto 3/4 milionu, nebo prošla rukama mladších závodníků.
souhlasím, měl jsem 328Ci e46, taktéž z roku 99, exteriérově předělanou na eMko, najeto 200k, a to auto jelo jako po másle, podvozek v perfektním stavu, a navíc tam byly KW tlumiče a pružiny s regulovatelnou výškou, hodně snížené a tvrdé. Pochybuji že předchozí majitel nějak zvlášť dbal na servis. Ani ta spotřeba se mi nějak nezdá, na spotřebu sice nejezdím a nijak jí nehlídám, ale když jsem jel ve všední den z Olomouce do Prahy a zpět po hradecké tak i s častým předjížděním kamionů nešla nad devět (na eMkových osmnáctkách). O korozi jsem si mohl nechat jen zdát, a nějaké rázy od kardanu či diferáku při řazení??? Takhle potom vznikají hospodské žvásty o spolehlivosti-Kája si koupí bávo s nedohledatelnou historií, údajně najeto 200, ale 3x stočené, sere se mu tam co může neboť předchozí majitel pouze voskoval kastli a vysával interiér (a to dost možná jen těsně před prodejem, ať je to leštěnka/voňavka) a do servisu jezdil jen k Lojzovi z Horní Dolní kterej je machr, protože umí vymazat hlášení o servisu a ten olej tam tři roky určitě vydrží, né voe?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.06.2011 14:02, dotaz
Nerýpu...jen se ptám. Co je na tom autě individual?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.06.2011 15:01, Závěr?
Do města jedině 2,5 šestiválec. Proč? Protože i se sníženým spodkem hravě zvládne 20cm sněhu. A do kopce!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.06.2011 15:48, Koroze
Ta koroze na zadku se mi taky nezdá, podle mě se v tom už někdo předchozí dost neodborně rejpal a poškodil antikorozní úpravu kolem toho uložení. To mlácení zezadu při řazení může mít na svědomí spousta věcí, od poškozeného nebo dokonce měněného kardanu (samozřejmě vyměněného za nějaký zánovní úplně orezlý z vrakoviště) až po poškozený a špatně opravený deferenciál. To auto vykazuje jasné znaky toho, že bývalý majitel se nestaral vůbec o nic, jezdil po rozmlácených okreskách jako prase (pokud nebylo stočené tacho) a když už něco měnil tak používal díly z pochybné produkce (vrakoviště).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.06.2011 17:23, RE:
tomaskrtek napsal:
souhlasím, měl jsem 328Ci e46, taktéž z roku 99, exteriérově předělanou na eMko, najeto 200k, a to auto jelo jako po másle, podvozek v perfektním stavu, a navíc tam byly KW tlumiče a pružiny s regulovatelnou výškou, hodně snížené a tvrdé. Pochybuji že předchozí majitel nějak zvlášť dbal na servis. Ani ta spotřeba se mi nějak nezdá, na spotřebu sice nejezdím a nijak jí nehlídám, ale když jsem jel ve všední den z Olomouce do Prahy a zpět po hradecké tak i s častým předjížděním kamionů nešla nad de...
Tak to prrrr. Jezdil jsem kamarádovou 330 D a bouchnutí při řazení občas zaznělo, né veliké ale bylo cítit a občas i slyšet. A řazení nebylo přesné.... Auto má prokazatelně najeto 150 000 a jen originál servis. Všechno bych potvrdil co jest v článku napsáno. Dokonce i to že drží výborně stopu ale to auto je fakt težký a je to v zatáčkách znát. Něco tomu chybí, prostě je neprojíždí lehce. Koroze? To neposoudím neboť auto je z 2002.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.06.2011 18:22, RE: Koroze
Rover623 napsal:
Ta koroze na zadku se mi taky nezdá, podle mě se v tom už někdo předchozí dost neodborně rejpal a poškodil antikorozní úpravu kolem toho uložení. To mlácení zezadu při řazení může mít na svědomí spousta věcí, od poškozeného nebo dokonce měněného kardanu (samozřejmě vyměněného za nějaký zánovní úplně orezlý z vrakoviště) až po poškozený a špatně opravený deferenciál. To auto vykazuje jasné znaky toho, že bývalý majitel se nestaral vůbec o nic, jezdil po rozmlácených okreskách jako prase (pokud ne...
Mně přes zimu vyskočil puchejř na dveřích na pět let starém touaregu... už se nedivím ničemu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.06.2011 22:10, RE: Koroze
Michal napsal:
Mně přes zimu vyskočil puchejř na dveřích na pět let starém touaregu... už se nedivím ničemu...
Dostal sjem ted 3 roky stary VW golf 5 generace, auto nebylo bourano a ma puchyr na prahu u ridice pod dvermi a dalsi puchyr ve sloupu u zadniho miniokna.....docela se divim, ze tak mlade auto, bez havarie a s garancnima prohlidkama ve VW ma puchyre. Jinak auto je na operativni leasing takze o servis je opravdu postarano.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.06.2011 22:47, RE: Koroze
mufik.martin napsal:
Dostal sjem ted 3 roky stary VW golf 5 generace, auto nebylo bourano a ma puchyr na prahu u ridice pod dvermi a dalsi puchyr ve sloupu u zadniho miniokna.....docela se divim, ze tak mlade auto, bez havarie a s garancnima prohlidkama ve VW ma puchyre. Jinak auto je na operativni leasing takze o servis je opravdu postarano.
U koncernových aut je tohle zcela normální, ta jejich nová kastle je vymyšlená tak geniálně, že do ní při větším dešti zatéká a to nemyslím dovnitř jako do auta, ale voda teče přes motorový prostor do nosných částí kastle a vůbec všude kde jsou dutiny (prahy, sloupky, prostor kolem oken-pokud je dutý). Tahle vymoženost nakonec není jen doménou Fabie2, ale všech aut z produkce koncernu. Jediný kdo byl tak trochu mimo, byl Seat (používal proti ostatním starší díly), ale to už taky neplatí
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.06.2011 08:43, RE: Koroze
Rover623 napsal:
U koncernových aut je tohle zcela normální, ta jejich nová kastle je vymyšlená tak geniálně, že do ní při větším dešti zatéká a to nemyslím dovnitř jako do auta, ale voda teče přes motorový prostor do nosných částí kastle a vůbec všude kde jsou dutiny (prahy, sloupky, prostor kolem oken-pokud je dutý). Tahle vymoženost nakonec není jen doménou Fabie2, ale všech aut z produkce koncernu. Jediný kdo byl tak trochu mimo, byl Seat (používal proti ostatním starší díly), ale to už taky neplatí
tak ked ma servis a podobne tak vyreklamovat. koroziu na VW koncerne vam to urcite vybavia....riesil som tak tri Felicie a uznali to absolutne bez problemu...len ci je to tak ako to tvrdite. Ak by som mal od novoty Tuareg a zacne hrdzaviet tak im ho zaparkujem do autosalonu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.06.2011 09:04, Blbost
Nějak se mi ty informace nezdají reálné...... Vlastním BMW323 r.v.1999 najeto 260000 km auto jede fekt hezky, spotřebu neřeším a jezdím svižně, ale 13l/100km nedám ani po Praze. Koroze se neoběvuje nikde, mimo dveře kde mi nějakej dobrák udělal rejhu klíčem. Bouchání při řazení se mi taky oběvovalo výměna komlet spojky bouchal dvouhmotnosťák, celej set 34000,-kč, byla původní takže ve 230000km mi to připadá v pohodě. Jediné s čím souhlasím je že odchází uložení přední nápravy, čepy, spojovačky, uložení tlumičů, ale s tím jsou spojené české silnice. Že je auto těžké v zatáčkách vůbec nepociťuju moje auto váží 1430kg Audi TT 1340kg, 90kg nevidím jako veliký rozdíl. BMW jezdí lehce a svižně, tím to končím
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.06.2011 09:07, RE: Blbost
LooK3D napsal:
Nějak se mi ty informace nezdají reálné...... Vlastním BMW323 r.v.1999 najeto 260000 km auto jede fekt hezky, spotřebu neřeším a jezdím svižně, ale 13l/100km nedám ani po Praze. Koroze se neoběvuje nikde, mimo dveře kde mi nějakej dobrák udělal rejhu klíčem. Bouchání při řazení se mi taky oběvovalo výměna komlet spojky bouchal dvouhmotnosťák, celej set 34000,-kč, byla původní takže ve 230000km mi to připadá v pohodě. Jediné s čím souhlasím je že odchází uložení přední nápravy, čepy, spojovačky, ...
Ještě dodávám řadí krásně lehce a dráhy mi nepřipadají dlouhé, ale oproti koncernu asi o pár milimetrů delší.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.06.2011 09:40, RE: Blbost
LooK3D napsal:
Nějak se mi ty informace nezdají reálné...... Vlastním BMW323 r.v.1999 najeto 260000 km auto jede fekt hezky, spotřebu neřeším a jezdím svižně, ale 13l/100km nedám ani po Praze. Koroze se neoběvuje nikde, mimo dveře kde mi nějakej dobrák udělal rejhu klíčem. Bouchání při řazení se mi taky oběvovalo výměna komlet spojky bouchal dvouhmotnosťák, celej set 34000,-kč, byla původní takže ve 230000km mi to připadá v pohodě. Jediné s čím souhlasím je že odchází uložení přední nápravy, čepy, spojovačky, ...
no 90kg je dost, to je urcite citit....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.06.2011 10:44, RE: Blbost
nstar napsal:
no 90kg je dost, to je urcite citit....
souhlasím že 90kg je dost, ale u těchto dvou aut to může bejt jen rozdílem výbavy. el. sedačky + kůže a máš 50kg klidně u Audi ještě přidej quattro a už jsi těžší než BMW. Při běžné i sportovní jízdě nevěřím že je to znatelné. u závodních aut je to neodiskutovatelné tam jde i o gramy.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.06.2011 12:00, RE: Blbost
nstar napsal:
no 90kg je dost, to je urcite citit....
90kg může vážit průměrný spolujezdec pánského pohlaví. A dle mého názoru v běžném provozu i při trošku svižnější jízdě v zatáčkové krajině 99,9% řidičů na chování 170koňového R6 nepozná rozdíl jestli jede sám či ve dvou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.06.2011 15:48, RE: Blbost
Renda28 napsal:
90kg může vážit průměrný spolujezdec pánského pohlaví. A dle mého názoru v běžném provozu i při trošku svižnější jízdě v zatáčkové krajině 99,9% řidičů na chování 170koňového R6 nepozná rozdíl jestli jede sám či ve dvou.
ide to poznat, nejde len o odpich ale hlavne zakruty a prepruzovanie...tam sa to ukaze ako auto skomfortnie a rozplava sa ...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.06.2011 17:54, RE: Koroze
nstar napsal:
tak ked ma servis a podobne tak vyreklamovat. koroziu na VW koncerne vam to urcite vybavia....riesil som tak tri Felicie a uznali to absolutne bez problemu...len ci je to tak ako to tvrdite. Ak by som mal od novoty Tuareg a zacne hrdzaviet tak im ho zaparkujem do autosalonu...
Haha. Všechny záruky (napříč automobilkama) jsou na PROREZAVĚNÍ karoserie, tzn, že je třeba prostrčit prst (možná celou ruku) durch...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 09.06.2011 17:57, RE: Blbost
nstar napsal:
ide to poznat, nejde len o odpich ale hlavne zakruty a prepruzovanie...tam sa to ukaze ako auto skomfortnie a rozplava sa ...
A nejen u "závodních" aut. To já, když do dodávky naložím tak tunu, tak se taky pohupuje jak sedmičkovej baworák...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.06.2011 08:09, RE: Blbost
nstar napsal:
ide to poznat, nejde len o odpich ale hlavne zakruty a prepruzovanie...tam sa to ukaze ako auto skomfortnie a rozplava sa ...
no tak moje BMW se jednou osobou okolo 90kg se rozhodně nerozplave. Pokud máš všechno v pořádku tlumiče, uložení. Nevěřím nikomu že v serovém voze BMW 323 pozná na jízdních vlastnostech jednu osobu, pokud je auto v absolutním pořádku. Ten podvozek je dostatečně tuhej a pevnej.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 10.06.2011 10:40, RE: dotaz
Thomassino napsal:
Nerýpu...jen se ptám. Co je na tom autě individual?
Má individual nastavení sedaček??????
reagovat
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.